صفحه اصلی اسکرول بالا

آموزش نحوه ارسال پیامک در نرم افزار شاتوت

یکی از روش های مرسوم و پرطرفدار بازاریابی در سال‌های اخیر ارسال پیامک بصورت گروهی و تکی است، بسیاری از کمپین های بازاریابی و برنامه های بازاریابی با این شیوه مدیریت و اجرا می شوند، علی رغم اینکه روش ها و ابزار های جدید زیادی برای اطلاع رسانی به وجود آمده اند، پنل پیامک و ارسال هدفمند پیامک همچنان یکی از روش ها و ابزارهای کارآمد و محبوب در بین مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کار است.

معرفی افزونه تعریف ماتریسی کالا

ماتریس کالا به معنای تعریف کالاها در قالب یک جدول ماتریسی است. در این جدول، هر سطر نشان دهنده یک کالا و هر ستون نشان دهنده یک ویژگی از کالا مانند رنگ، سایز، قیمت و … است. با استفاده از ماتریس کالا، می‌توانید به راحتی کالاهای موجود در فروشگاه خود را مدیریت کنید.

معرفی گزارش دوره ای انبار

در این ویدئو یک گزارش کاملا کاربردی و مهم را به شما معرفی میکنیم، گزارشی که استفاده صحیح از اون میتونه تا ۳۰% در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کنه و همچنین سودآوری شما را دوچندان کنه، اگر برای کسب سود بیشتر و عملکرد به مراتب بهتر و قوی تر از قبل در خرید و انبار مجموعه خودتون مشتاق هستید این آموزش رو از دست ندید.

تعریف کالا

اساس کاری یک فروشگاه در تعریف درست کالا خلاصه می شود، اگر تعریف و کدینگ مناسبی داشته باشید قطعا نرم افزار به شما کمک می کند تا سود آوری بیشتر را تجربه کنید . در این ویدئو آموزش تعریف کالا در نرم افزار جامع شاتوت را مرور میکنیم. با دیدن این ویدئو به راحتی میتوانید اساس تعریف کالا در نرم افزار شاتوت را فرابگیرید و از ویژگی های منحصر بفردی که این کدینگ کالا در برای مدیریت کاراتر و گزارش گیری فراگیرتر برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.

آموزش انبارگردانی

یکی از امور روتین و همیشگی فروشگاه ها که در سال حداقل یکبار با آن روبه رو هستند انبارگردانی است، انبارگردانی آن هم وقتی تعداد کالای بسیاری دارید کاری مشقت بار و سخت است، اما نرم افزار شاتوت این فرایند را برایتان ساده سازی کرده است تا با راحت ترین و سریع ترین روش ممکن عملیات انبار گردانی را انجام دهید.

آموزش کارتابل اطلاعات نرم افزار جامع شاتوت

قسمت اول

آموزش کارتابل اطلاعات نرم افزار جامع شاتوت​

قسمت دوم

آموزش کارتابل اطلاعات نرم افزار جامع شاتوت

قسمت سوم

فهرست موجودی انبار

گزارش صندوق

لیست فاکتور های فروش

گزارش فروش به ریز کالا

نحوه تعریف منو

گزارش سود و زیان

ثبت فاکتور فروش عمده

ثبت فاکتور فروش

حالت های منو فروش