صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار ۱،۲،۳ حساب

نرم افزار حسابداری تحت وب ۱۲۳ حساب با محیطی کاربر پسند طراحی شده است به طوری که می توانید به راحتی و بدون نیاز به داشتن تخصصی خاص از این نرم افزار استفاده کنید. در طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت تلاش شده است تا در عین کاربردی و حرفه ای بودن این محصول، تا حد امکان پیچیدگی ها حذف شود و کار با این نرم افزار حسابداری آنلاین بسیار ساده باشد.

با استفاده از نرم افزار سیستم حسابداری ۱۲۳ حساب می توانید اطمینان داشته باشید که اطلاعات حساس و داده های شما از امنیت کامل برخوردار می باشند. همچنین استفاده از این سیستم حسابداری تحت وب به شما کمک می کند تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکانی به این سیستم دسترسی داشته باشید.

این محصول شاتوت به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب می تواند تمامی نیازهای کسب و کار شما را بر طرف و تمامی انتظارات شما را براورده کند. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار های حسابداری تحت وب امکان برقراری ارتباط بین سیستم حسابداری و فروشگاه آنلاین است. به این ترتیب تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان، سفارشات، داد و ستدهای مالی و … در سیستم های حسابداری تحت وب قابل مشاهده می باشد.

ویژگی های نرم افزار۱۲۳ حساب

تنها چند کلیک تا شروع رایگان ۱۲۳ حساب

برای دریافت نرم افزار حسابداری ابری برای کسب و کار خود بدون نیاز به متخصصین کلیک کنید.
رایگان

چرا از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت را استفاده کنیم؟

هزینه خرید CRM از سایت شاتوت بسیار به صرفه و اقتصادی است زیرا این نرم افزار در قالب سیستم جامع فروشگاهی و به همراه چندین نرم افزار کاربردی دیگر مانند سیستم مدیریت شعب، سیستم خزانه داری و سیستم مدیریت انبار عرضه می شود.در صورتی که کسب و کار شما هم نیاز دارد تا روی روابط با مشتریان کار کند و اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان، فروش و مسائل دیگر داشته باشید، پس بهتر است تا با خرید نرم افزار سی آر ام شاتوت رونق را به کسب و کار خود هدیه دهید.

نرم افزار ۱۲۳ حساب

  • بالا بودن سرعت دریافت و پردازش داده ها و اطلاعات
  • امنیت بسیار بالای این نرم افزار و مطمئن بودن حفاظت از صورت های مالی و حساب ها
  • عدم نیاز به گذراندن دوره های آموزشی خاص
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • اتصال به صورت یکپارچه به سایر نرم افزارهای این مجموعه
  • سیستم پشتیبانی قوی و تمام وقت برای رفع نیازها و مشکلات احتمالی
  • طراحی ساده، زیبا و کاربر پسند به طوری که کاربر از کار کردن در محیط آن خسته نشود.
  • امکان مدیریت هم زمان چند شعبه مختلف و امکان استفاده در چند سیستم
  • قابلیت دسترسی به بارکد خوان، دستگاه پوز، ترازوی دیجیتالی و ….
  • و دیگر امکانات

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظر مشتریان در مورد نرم افزار های شاتوت

کدام کسب و کارها می توانند از نرم افزار حسابداری تحت وب استفاده کنند؟

تمام کسب و کارهایی که به نوعی با مشتریان خود در تعامل هستند باید از این برنامه استفاده کنند. این افراد می توانند برای مدیریت پشتیبانی، بازار یابی و فروش از برنامه سی آر ام بهره ببرند.جامع بودن این نرم افزار باعث می‌شود تا همگی مشاغل بتوانند برای مدیریت و بازاریابی از آن استفاده کنند.نرم افزار CRM این قابلیت را دارد که با هر نیازی سفارش سازی شود. بنابراین می توان این برنامه را با تمام کسب و کارها هماهنگ کرد.

شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط

استفاده از نرم افزار های حسابداری تحت وب بسیار ساده است. ورود به سیستم حسابداری آنلاین تنها نیاز به رمز ورود و نام کاربری دارد و به سادگی می توانید با هر سیستمی وارد محیط نرم افزار حسابداری فروش تحت وب شوید. این محصول شاتوت همواره به سادگی به روز رسانی می شود و در این زمینه با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد.استفاده از این نوع سیستم ها و نرم افرارهای کاربردی به شما کمک می کند تا امکان وجود اشتباه در حساب و کتاب ها را به صفر برسانید و میزان بهره وری و سرعت انجام کارها را بالا ببرید. همچنین حسابداری تحت وب به شما امکان دسترسی بیست و چهار ساعته از هر مکان جغرافیایی و با هر سیستمی به محیط نرم افزار حسابداری و اطلاعات لازم را ایجاد می کند.

شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ

با استفاده از نرم افزار سیستم حسابداری تحت وب شاتوت می توانید اطمینان داشته باشید که اطلاعات حساس و داده های شما از امنیت کامل برخوردار می باشند. همچنین استفاده از این سیستم به شما کمک می کند تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکانی به این سیستم دسترسی داشته باشید.این محصول شاتوت به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب می تواند تمامی نیازهای کسب و کار شما را بر طرف کند. یکی از ویژگی های مهم نرم افزار های حسابداری تحت وب امکان برقراری ارتباط بین سیستم حسابداری و فروشگاه آنلاین است. به این ترتیب تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان، سفارشات، داد و ستدهای مالی و … در سیستم های حسابداری تحت وب قابل مشاهده می باشد.

نگاهی به محیط نرم‌افزار

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.