صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری سالن زیبایی و آرایشگاه شاتوت

یکی از مشاغلی که با تنوع محصولات و خدمات مواجه است و برای مدیریت صحیح به نرم افزاری مناسب نیاز دارد، سالن زیبایی است. مدیران سالن‌های زیبایی، علاوه بر اینکه باید رفت‌وآمد مشتری‌ها را مدیریت کنند، لازم است تا به حقوق و پورسانت کارکنان، موجودی کالاهای بهداشتی و آرایشی، نوع خدمات سالن و بسیاری موارد دیگر هم به طور هم‌زمان توجه داشته باشند. این کار برای مدیرانی که سالن زیبایی چند شعبه‌ای دارند، بسیار سخت‌تر است. به همین دلیل است که فقط یک نرم افزار حسابداری سالن زیبایی جامع و کارآمد می‌تواند به یاری این مدیران بیاید.

دریافت دمو و مشاوره رایگان

آشنایی با نرم افزار حسابداری شاتوت

اگر شما نیز صاحب یک سالن زیبایی هستید و به دنبال راهی می‌گردید که بتوانید به بهترین شکل امور مالی، مشتریان و کارمندان خود را مدیریت کنید، نرم افزار مدیریت سالن زیبایی شاتوت برای شما طراحی شده است. به کمک این نرم افزار می‌توانید گزارش‌های سود و زیان دریافت کنید و به راحتی به ساعات کاری کارمندان، هزینه‌های آرایشگاه، میزان و نوع خدمات دسترسی داشتید باشید. همچنین اطلاعات مراجعه‌کنندگان خود را در باشگاه مشتریان نرم افزار ثبت کرده و به کمک نرم افزار، مشتریان را به خود وفادار کنید. در ادامه، بیشتر با نرم افزار حسابداری شاتوت آشنا خواهید شد.
پخش ویدیو

نرم‌افزار حسابداری شاتوت در چه بخش‌هایی می‌تواند به شما کمک کند؟

انواع نرم افزار حسابداری تخصصی اصناف بسته به نوع صنف متفاوت است. نرم‌افزار مخصوص مدیریت سالن زیبایی، نرم‌افزاری است که مدیریت هزینه‌ها را در این سه بخش کلی دسته‌بندی کرده است:

مدیریت داخلی و امور حسابداری

مدیریت مشتریان و باشگاه مشتریان

مدیریت پرسنل و عملکرد آنان

دریافت دمو رایگان سیستم جامع شاتوت

امکانات نرم افزار مدیریت سالن های زیبایی شاتوت

با توجه به اینکه مدیریت یک آرایشگاه، چالش‌های زیادی برای مدیران کسب‌وکار در پی دارد، بهترین نرم افزار برای سالن زیبایی نرم افزاری است که در طراحی آن اهداف مختلف مدیران سالن مد نظر قرار گرفته باشد. یک نرم افزار حسابداری سالن زیبایی باید این امکان را به مدیر سالن بدهد که با مدیریت مالی، ادارهٔ امور کارکنان و مشتریان را به دست گرفته و بر موجودی مواد و لوازم مصرفی سالن نظارت دقیق داشته باشد.

سیستم پذیرش

سیستم صندوق و محاسبات و گزارشات مرتبط با صندوق

محاسبات پورسانت پرسنل و گزارش کار و عملکرد آن‌ها

مدیریت بیعانه‌ها، دریافت‌ها و پرداخت‌ها

مدیریت هزینه‌ها

گزارشات روزانه

رزرو وقت

مدیریت انبار

گزارشات مالی

باشگاه مشتریان

استفاده از نرم افزار حسابداری شاتوت

استفاده نکردن از نرم افزار حسابداری سالن زیبایی می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود که ممکن است شما را با بحران‌های بزرگی روبرو کند. در واقع تهیهٔ این نرم افزار، نوعی سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارتان است و در مدیریت درست و اصولی آرایشگاه کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین به کمک نرم افزار شاتوت در زمان و هزینه‌های سالن خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

نرم افزار حسابداری آرایشگاه شاتوت شامل دو بخش است: مدیریت امور حسابداری و باشگاه مشتریان. هر کدام از این بخش‌ها دارای کاربردهای مختلفی هستند که در ادامه شرح داده‌ایم:

مدیریت امور داخلی

به جرأت می‌توان گفت که مهمترین دغدغهٔ یک مدیر سالن زیبایی، حقوق و دریافتی‌های کارکنان است. اگر بخواهید این کار را با دقت هر چه تمام‌تر انجام دهید، لازم است امور مالی روزمره را به طور دقیق زیر نظر داشته باشید و مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری سالن زیبایی شاتوت به شما این امکان را می‌دهد که از طریق مدیریت و کنترل صندوق بر دریافت‌ها، پرداخت‌ها و بیعانه‌ها نظارت داشته باشید و در عین حال دربارهٔ عملکرد کارکنان خود گزارش دریافت کنید. در نرم افزار مدیریت آرایشگاه شاتوت امکان تهیهٔ گزارش‌های سود و زیان و تهیهٔ گزارش‌های مرتبط با انبار نیز فراهم شده است تا شما بتوانید هر زمان که لازم بود، این گزارش‌ها را از نرم افزار بگیرید. به کمک گزارش انبار، می‌توانید از موجودی محصولات آرایشی و بهداشتی در سالن خود آگاه شوید و به عبارتی موجودی‌های خود را مدیریت کنید. با گزارش‌های سود و زیان نرم افزار حسابداری سالن زیبایی شاتوت نیز می‌توانید عملکرد خود را سنجیده و برای ماه‌های آینده بهتر برنامه‌ریزی کنید. همچنین، در صورت مغایرت سود و زیان‌ها با چشم‌انداز خود، به دنبال راه‌های جبران باشید. دریافت گزارش روزانهٔ هر کدام از کارکنان به همراه گزارش روزانهٔ دریافت‌ها و پرداخت‌ها هم به شما کمک می‌کند تا عملکرد هر فرد را به صورت جداگانه بررسی کنید.

باشگاه مشتریان

مدیریت مشتریان سالن زیبایی می‌تواند فروش شما را تا چهار برابر بیشتر کند؛ به این شرط که بتوانید مشتریان را به مجموعهٔ خود وفادار کنید. نرم افزار حسابداری سالن زیبایی شاتوت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به کمک انواع سناریوهای وفاداری و کمپین‌های مختلف بازاریابی و فروش، مشتریان وفاداری داشته باشید. به عنوان مثال: در نرم افزار حسابداری آرایشگاه زنانه و مردانه می‌توانید سیستم پنل پیامک را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرده و سپس، سرویس اختصاصی خود را فعال کنید. اگر مشتری‌ای از خدمات کوتاهی موی سالن شما استفاده کرده باشد و ۶۰ روز از مراجعهٔ قبلی‌اش گذشته باشد، سیستم او را پیدا کرده و یک پیام دعوت به شمارهٔ تلفن همراه او می‌فرستد. در این پیام به او یادآوری می‌کند که می‌تواند دوباره از خدمات شما استفاده کند؛ این‌بار به صورت تخفیف‌دار یا اعتباردار. در باشگاه مشتریان می‌توانید مراجعان خود را بر اساس میزان و نوع خدماتی که دریافت می‌کنند به همراه تعداد دفعات مراجعه، دسته‌بندی کنید. همچنین این شرایط فراهم شده است که اگر یک مشتری، فرد دیگری را به مجموعهٔ شما معرفی می‌کند، بتواند اعتبار هدیه دریافت کند.

همکاری شرکت شاتوت با برندهای مطرح سالن زیبایی در مشهد

نرم‌افزار تخصصی سالن زیبایی می‌تواند با اهداف متفاوتی در اختیار شما قرار گیرد. خرید نرم افزار CRM و همچنین نرم‌افزار تخصصی سالن زیبایی یکی از مسائلی است که صاحبان سالن‌های زیبایی باید به آن توجه کافی داشته باشند. زیرا یک نرم‌افزار تخصصی سالن زیبایی کاربردی می‌تواند باعث جذب و تبدیل مخاطب به مشتری شود. برنامه‌ریزی، حسابداری، مدیریت کارکنان و بازاریابی همه مهارت‌هایی است که برای مدیریت سالن به آن نیاز دارند. یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران سالن زیبایی مدیریت مالی سالن است. این روزها تمامی سالن ها برای مدیریت بهتر نیاز به یک سیستم نرم افزاری قوی دارند تا بتوانند امور روزمره و حسابداری خود را پیش ببرند و همچنین با توجه به بالا بودن سطح رقابت در صنف زیبایی داشتن یک سیستم ارتباط با مشتری موثر بسیار حیاتی و واجب شده است.

در شرکت گنجینه طلایی شاتوت، با طراحی و تولید نرم افزار کاربردی تخصصی برای صنف سالن های زیبایی، همواره تلاش کرده ایم تا با ارائه خدماتی نوین و کارآمد، رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. 

این نرم افزار تاکنون مورد استقبال بسیاری از سالن های زیبایی در مشهد قرار گرفته است و توانسته است نقش مهمی در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری این مراکز ایفا کند. ما در گنجینه طلایی شاتوت با افتخار اعلام می کنیم که همواره در تلاش خواهیم بود تا با ارائه خدماتی نوین و کارآمد، نقش خود را در حمایت از کسب و کارهای این حوزه در سراسر ایران ایفا نماییم.

خرید نرم افزار مدیریت سالن زیبایی شاتوت

نرم افزار حسابداری سالن زیبایی شاتوت در دو نسخهٔ ویندوز و تحت وب ارائه می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نیاز و راحتی خود، انتخاب کنید که کدام نسخه را بخرید. ما خوب می‌دانیم که خرید نرم افزار برای شما هزینه‌بر است. به همین دلیل، برای اینکه پیش از خرید به اندازهٔ کافی با این نرم افزار آشنایی داشته باشید، می‌توانید از نسخهٔ نرم افزار رایگان حسابداری سالن زیبایی شاتوت به مدت 14 روز استفاده کنید و اگر برای شما مناسب بود، آن را بخرید.

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

سوالات متداول

آیا برای استفاده از نرم افزار شاتوت حتماً به کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیاز داریم؟
خیر. علاوه بر نسخهٔ تحت ویندوز، نسخهٔ تحت وب هم طراحی شده است که برای استفاده از آن، وجود تبلت یا گوشی تلفن همراه، کافی است.
بله. شاتوت، تولیدکنندهٔ نرم افزارهای حسابداری تخصصی اصناف است و شما در هر شغلی که باشید می‌توانید نرم افزار کسب‌وکار خود را از شاتوت تهیه کنید.
اگرچه با توجه به اسم این نوع نرم افزارها به نظر می‌رسد که فقط برای حسابدارها طراحی شده‌اند، اما طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که خود مدیران کسب‌وکار نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.