صفحه اصلی اسکرول بالا

ارسال پیامک به شماره های مسدود

همراهان عزیز شاتوت.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی روش های متنوعی برای تبلیغات و بازار یابی استفاده میشود که یکی از این روش ها ارسال پیامک های تبلیغاتی است. به دلیل بازدهی بالای این روش بسیاری از مشاغل، خرید پنل پیامکی را برای پیشبرد اهدافشان ضروری می پندارند.

همانطور که مستحضر هستید نرم افزار باشگاه مشتریان و CRM شاتوت برنامه ای است که در جهت مشتری مداری و برای ایجاد یک باشگاه مشتریان کاربردی نوشته شده است؛ این نرم افزار  دارای بخش های متنوع و کاربردی زیادی است به طوریکه می تواند اهداف شرکت ها در زمینه تجربه مشتری، خدمات مشتریان، حسابداری و فروش و…را پوشش دهد.

یکی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار CRM شاتوت که در اختیار همراهان و مشتریان عزیز شاتوت قرار دارد، امکان ارسال پیامک به مشتریان از طریق این نرم افزار است.

شما می‌توانید از طریق پنل پیامکی که ما در اختیار شما می‌گذاریم یا از طریق مودم های جی اس ام اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی، اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط با  مشتریان خود نمایید.

پنل پیامکی

برای مطالعه:

بهترین باشگاه مشتریان

اما اخیراً قوانین مربوط به ارسال پیامک های تبلیغاتی تغییرات زیادی داشته است و در صورتی که شما تا کنون با استفاده از مودم جی اس ام و یک سیم کارت پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال می‌کردید از این پس قادر به ارسال پیامک بیشتر از یک تعداد مشخص ومحدود نخواهید بود. به زبان ساده می توان گفت ارسال پیامک از طریق پنل پیامک محدودیت‌های خاص خود را دارد و در صورتی که مشتری شما دریافت پیامک های تبلیغاتی را بلاک کرده باشد پیامک های شما به دست آنها نخواهد رسید.شرکت شاتوت برای رفع این مشکلات پنل پیامکی جدید خود را راه اندازی کرده است؛ با استفاده از امکانات باشگاه مشتریان و  اتصال پنل پیامک به  CRM،  پیامک شما به تمامی مشتریانی که در نرم افزار CRM شاتوت شما ثبت شده باشند ارسال خواهد شد.برای فعال کردن سرویس ارسال و دریافت پیامک در CRM و  استفاده از این پنل کافیست عدد ۲۰۰۰ را به سامانه ۱۰۰۰۵۱۳۸۷۰۵۰۰۹ ارسال کنید و پس از ثبت نام و دریافت پنل پیامک با شرکت شاتوت تماس بگیرید.
کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *