صفحه اصلی اسکرول بالا

اضافه شدن امکان تهیه گزارشات دارایی به سیستم حسابداری شاتوت

یکی از مهم ترین فعالیت هایی که حسابداران موظف به انجام آن هستند تهیه گزارشات قانونی است که مورد تأیید اداره دارایی باشد. در واقع اداره دارایی تنها گزارشاتی را تأیید می کند که دارای فرمت خاصی بوده و تمامی قوانین و بندهای اعلام شده توسط این اداره در آن ها رعایت شده باشد.

امکان ارائه گزارشات مالی در اغلب سیستم های حسابداری موجود است اما موضوع مهم این است که این گزارشات فقط برای ثبت و ضبط و بایگانی مدارک و معاملات انجام شده در خود شرکت یا سازمان مفید می باشند. در این گزارش های مالی فرمت ها و اصول مورد تأیید اداره دارایی رعایت نمی شود و به همین دلیل نمی توان این گزارشات را به دارایی تحویل دارد.

قابلیت تهیه گزارشات دارایی

یکی از امکانات کاربردی که به سیستم حسابداری شاتوت اضافه شده است، امکان تهیه گزارشات مالی مورد تأیید اداره دارایی است. به کمک این سیستم می توانید به راحتی گزارشاتی را تهیه کنید که به طور خودکار با فرمت های مورد قبول دارایی تهیه می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود تهیه گزارشات را در دوره های مالی روزانه، یک ماهه، فصلی، سالانه و … انجام دهید. این گزارشات قانونی را می توانید از سیستم حسابداری خود خروجی بگیرید و با اطمینان به دارایی تحویل بدهید.

مجموعه شاتوت می تواند این امکان کاربردی و ضروری را به سیستم حسابداری شما اضافه کند تا از آن برای تهیه گزارشات قانونی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از متخصصان مجموعه شاتوت مشاوره و راهنمایی دریافت کنید. اطلاعات لازم در این زمینه را می توانید از طریق تماس با قسمت پشتیبانی شاتوت به دست آورید. راه های تماس با مجموعه شاتوت عبارتند از :

https://shatootservices.com/

info@ShatootServices.com

پشتیبانی:  38455816-051

فروش: 38485632-051

نظر و دیدگاه شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *