صفحه اصلی اسکرول بالا

بهترین ابزار‌ها برای فروش بیشتر

آشنایی با بهترین ابزار های فروش بیشتر برای پیشرفت کسب و کار، عامل مهمی است که در این بخش به ارائه توضیحاتی در رابطه با آن می پردازیم. نگرش اقتصادی شرکت‌ها همواره جزو مهمترین عوامل برای بقای هر شرکت‌، فروشگاه و تولید کننده می‌باشد. امروزه از چشم کسی پوشیده نیست که رشد اقتصادی هر سازمان وابسته به مشتری‌های آن است، به همین دلیل رویکرد شرکت‌ها و سازمانها‌ی مختلف به سمت مشتری مداری بیش از پیش رشد کرده است و توجه ویژه‌ای به این موضوع می‌شود. رشد اقتصادی و اعتبار هر شرکت به فروش کالا و در نهایت به رضایت مشتری‌ها باز می‌گردد. حتی سازمان‌های دولتی و سیستم بانکداری نیز بر این اساس پایه گذاری شدند. بخصوص کسب و کار‌های نو پا برای ماندن در بازار کار نیاز به مشتری مداری را بیش از سایرین حس می‌کنند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

با این وجود شرکت‌های بزرگتر به این موضوع پی بردند که تمام مشتریان نیز در رشد شرکت‌ها موثر نیستند. هر مشتری بر اساس حجم خرید و بخصوص تداوم همکاری با شرکت باید دسته بندی شود و مشتریان موثر و به عبارتی مشتریان کلیدی در رشد سازمان‌ها باید شناسایی شود تا مدیران شرکت بتوانند با شناسایی آنها، به طور هدفمند برای نگاه داشتن مشتریان با ارزش خود تمهیداتی را بیاندیشند.

معرفی برترین ابزار های فروش

تاثیر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در رونق کسب و کار

ثبت سوابق خرید و شناسایی مشتریان طبق سیاست‌های هر شرکت متفاوت است و نیاز به استراتژی خاصی دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، مدیران به فکر کمک گرفتن از یک ابزار برای فروش بیشتر افتادند. نرم افزار‌های حسابداری شاتوت و همچنین نرم افزار CRM از جمله ابزارهای مفید به شمار می‌روند. سال‌های اخیر در سرتاسر جهان برنامه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM جزو کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها بوده است که جایگاه خود را در انواع شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ پیدا کرده است. تجربیات و تخصص افراد مختلف در تجارت و انواع کسب و کار بهترین راه برای ارتباط با مشتریان را شناخت بهتر آنها می‌دانند، برای یک کسب و کار ایجاد ارتباط با مشتری تنها با پی بردن به علایق مشتری‌ها کافی است و می‌توان در تلاش برای جستجوی کالای مورد نظر هر فرد و همچنین زمانی که برای نیاز خود از شما کمک می‌گیرد تعیین کرد.

ابزاری مانند CRM به ثبت اطلاعات مربوط به هر مشتری کمک خواهد کرد و با تحلیل این اطلاعات یک الگو از هر مشتری در اختیار شما قرار می‌دهد که مدیران برای فروش بیشتر نسبت به هر مشتری رویکرد مناسبی را اتخاذ نمایند. در این مقاله از سری مقالات سایت شاتوت قصد داریم با بهترین ابزار برای فروش بیشتر آشنا شویم.

نحوه‌ی عملکرد CRM

نرم افزار CRM یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. اما باید ببینیم که  آیا برای پیشبرد اهداف شرکت‌ها و سازمانها نقش موثری دارد و دلیل محبوبیت آن چیست؟ برای درک بهتر این نرم افزار باید ابتدا با عملکرد CRM آشنا شویم. کارشناسان سایت شاتوت برای درک بهتر شما از کاربرد نرم افزار CRM عملکرد آن را به سه بخش کلی تقسیم کرده است.

1. استراتژیک CRM

مطمئنا استفاده از یک استراتژی و عملکرد کلی برای تمام سازمانها نمی‌تواند نتیجه‌ی مطلوبی را به دنبال داشته باشد. هر فروشگاه بخصوص با همتراز‌های خود مدام در رقابت است و باید استراتژی مخصوص به خود را برای افزایش فروش و بدست آوردن وفاداری مشتریان ایجاد کند. نرم افزار CRM یک ابزار برای فروش بیشتر است و بر همین اساس طراحی شده است. این ابزار با الگوریتم مخصوصی که شما برای آن تعیین می‌کنید، پیش می‌رود که در هر زمینه‌ای در فروش معمولا استراتژی مخصوص به خود را خواهد داشت.

2.بعد عملیاتیCRM

عملیات فروش در نرم افزار CRM برای ارتباط با مشتری در سه حالت انجام می‌شود. عملیات بازاریابی، عملیات فروش و خدمات پس از فروش، هر فرآیند خود به طور جداگانه نیازمند استراتژی است و یک استراتژی مناسب باید توان داشته باشد که این سه بخش را به سادگی برای مشتریان فراهم نماید که اصلی‌ترین بخش اعتماد سازی خواهد بود.

3. بعد تحلیلی

مهمترین بخش بازاریابی تحلیل مشتریان می‌باشد. هر مشتری به طور اختصاصی برای خرید و استفاده از خدمات و حتی جذب شدن به بازار، الگوی خاصی را دنبال می‌کند. وظیفه‌ی این ابزار فروش بخصوص در فروشگاه‌های آنلاین این است که این الگوها را طبق سوابق هر مشتری شناسایی کند. دانستن این الگو‌ها در بازاریابی و جلب اعتماد مشتری و همچنین تعیین استراتژی بهتر برای هر مشتری بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

آیا استفاده از CRM برای کسب و کار‌های کوچکتر هم قابل استفاده است؟

کسب و کار‌هایی که تازه وارد بازار شدند باید سعی کنند الگوی بازار مورد نظر خود را پیدا کرده و کسب و کارشان را طبق آن سازماندهی نمایند. استفاده از نرم افزار‌های حسابداری و نرم افزار مدیریت فروش برای مشاغل نو پا و کوچکتر بسیار مهم است تا بتوانند در کار خود پیشرفت کنند. این روز‌ها نداشتن استراتژی مناسب به راحتی باعث از دست دادن سرمایه و حذف شدن از بازار خواهد شد.

استفاده از بهترین ابزار های فروش بیشتر مانند نرم افزار CRM و نرم افزار باشگاه مشتریان به شناخت شما از مشتری‌های مختلف و اعتماد سازی برای افراد حقوقی که باعث پیشرفت شما می‌شوند، بسیار کمک کننده خواهد بود. البته خود حسابداری نیز اصل مهمی در کسب و کار و رشد اقتصادی آن دارد. علاوه بر یک حسابدار متخصص نیاز به نرم افزار حرفه‌ای هم بسیار مهم خواهد بود. نرم افزار جامع حسابداری شاتوت طبق استاندارد‌های بین المللی طراحی شده و می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک زیادی نماید.

انواع ابزارهای پیشبرد فروش

نتیجه گیری

استفاده از ابزاری که به فروش بیشتر کمک می‌کنند بسیار اهمیت دارد. یکی از بهترین ابزار های فروش بیشتر ابزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. این ابزار از طریق ثبت تراکنش‌ها و مشخصات هر شخص، الگوریتمی را برای هر یک از مشتریان حقوقی ارائه می‌دهد که در تعیین استراتژی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش به طور اختصاصی و دقیق نقش بسیار مهمی دارد. این ابزار فروش در حال حاضر توسط معتبرترین شرکت‌‌های جهان مورد استفاده قرار گرفته است.کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

۴ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *