صفحه اصلی اسکرول بالا

با بهترین فروشگاه سازهای ایران آشنا شوید

اهمیت استفاده از سایت ها امروزه بیش از هر دوره دیگری مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. تفاوتی ندارد کسب و کاری در حوزه آموزش دارید و یا در حوزه پوشاک فعالیت می کنید. در هر حال داشتن یک فروشگاه آنلاین به کسب و کار شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به صرف هزینه برای مکانی فیزیکی، به فعالیت بپردازید. در چنین شرایطی شما می توانید محصولات خود را به سادگی بفروشید، دوره های آموزشی را به مخاطبان ارائه و به طور کلی کسب و کار خود را توسعه دهید. نکته جالب توجه این است که ساخت یک فروشگاه آنلاین را خودتان نیز می توانید انجام دهید! بله درست است حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی با استفاده از بهترین فروشگاه ساز اینترنتی حرفه ای قادر خواهید بود در زمانی کوتاه ساخت فروشگاه مورد نظر خود را انجام دهید. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه ساز ایرانی آشنا و مزایای آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم. آشنایی با این موارد باعث می شود با دید بازتری به فروشگاه ساز آنلاین نگاه کرده و از آن استفاده نمایید. بنابراین اگر رشد کسب و کار خود را در اولویت قرار داده اید، ادامه این بخش را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

 

فروشگاه ساز شاتوت

نرم افزارهای فروشگاه ساز زیادی در سراسر وب وجود دارد که هر کدام ادعا دارند که بهترین فروشگاه ساز ایران می باشند اما چرا شاتوت؟ این فروشگاه ساز چه ویژگی هایی دارد که آن را از سایر رقبا متمایز کرده است؟

امکان شخصی سازی فروشگاه

بسیاری از مدیران کسب و کارها که با فروشگاه سازها آشنایی ندارند، بر این باور هستند که ساخت فروشگاه با استفاده از بهترین فروشگاه ساز بدین معنا است که باید از تعداد کمی از قالب ها و ویژگی های آماده، انتخاب خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که این باور کاملا اشتباه است. شما می توانید با استفاده از امکانات فوق العاده فروشگاه ساز شاتوت موارد زیادی را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که این فروشگاه ساز امکاناتی مرتبط با نرم افزار CRM را نیز دارد. دوست دارید فونت خاصی در سایتتان استفاده شود؟ می توانید در فروشگاه ساز شاتوت آن را مشخص کنید. به دلیل حوزه کسب و کارتان دوست دارید از رنگ های اشباع شده استفاده کنید؟ فروشگاه ساز شاتوت به شما این امکان را می دهد. به زبان ساده می توان گفت که قابلیت شخصی‌ سازی در این فروشگاه ساز بسیار بالا می باشد و شما می توانید هرگونه که دوست دارید آن را طراحی نمایید.

عدم نیاز به دانش کد نویسی

پس از ذکر موارد بالا در رابطه با مزیت استفاده از فروشگاه ساز برتر فارسی ممکن است برخی افراد تصور کنند که برای شخصی سازی سایت خود باید زبان برنامه نویسی خاصی بلد باشند. باید بگوییم که این تصور اشتباه است و بدون نیاز به هیچ دانش کد نویسی شما باز هم قادر خواهید بود تا فروشگاه آنلاین خود را در کمترین زمان و با امکاناتی که مد نظرتان است ایجاد کنید. بنابراین نگرانی در خصوص نداشتن دانش کد نویسی را فراموش کنید.

بهترین فروشگاه ساز رایگان فارسی

قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری

یکی از خاص ترین ویژگی های فروشگاه ساز آنلاین شاتوت این است که شما را از خرید نرم افزار حسابداری به خصوصی بی نیاز می کند. در بسیاری از نرم افزارهای فروشگاه ساز آنلاین دیده می شود که اگر قصد ساخت یک فروشگاه را داشته باشید، برای حسابداری مجبور به استفاده از امکانات محدود فروشگاه مذکور می باشید؛ در صورتی که با استفاده از فروشگاه ساز شاتوت شما می توانید فروشگاه خود را به سیستم حسابداری خود متصل نمایید که در چنین شرایطی از خرج های بیهوده جلوگیری شده و قادر هستید از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری خود استفاده نمایید.

تیم پشتیبانی متخصص

طبیعی است وقتی محصولی را خریداری می کنید سوالات و ابهاماتی در ذهنتان به وجود بیاید. ما در تیم شاتوت سعی کرده ایم تا این مشکلات را به حداقل خود برسانیم. به همین دلیل می توان گفت فروشگاه ساز شاتوت دارای یک رابط کاربری حرفه ای اما به شدت ساده است. در چنین شرایطی سردرگمی و ابهام در هنگام استفاده به کمترین حالت خود می رسد. با این وجود ممکن است باز هم برای برخی افراد ابهاماتی پیش بیاید که برای رفع این ابهامات، می توانند با پشتیبانان مجرب این مجموعه در ارتباط باشند و سوالات خود را بپرسند. از آنجایی که تیم پشتیبانی شاتوت از افراد با تجربه و متخصص تشکیل شده است، در صورت در میان گذاشتن مشکل خود با آن ها در کمترین زمان مشکلتان حل خواهد شد. بنابراین نگران مشکلاتی که شاید پس از خرید فروشگاه ساز به دلیل عدم آشنایی با آن، بر بخورید نباشید.

سایر فروشگاه سازهای آنلاین

در زیر لیستی از بهترین فروشگاه ساز های ایرانی را به شما ارائه می دهیم و به طور مختصر برخی از ویژگی های آن ها را ذکر می کنیم. توجه داشته باشید که آشنایی با فروشگاه سازهای زیر می تواند درک شما از قابلیت های فروشگاه ساز را افزایش دهد.

معرفی بهترین سیستم های فروشگاه ساز

فروشگاه ساز سازیتو

فروشگاه ساز تولید شده توسط مجموعه سازیتو امکانات بالایی داشته و برای برخی از کسب و کارها انتخاب مناسبی می باشد. یکی از ویژگی های جالب توجه این فروشگاه ساز ارائه نسخه های مختلف با توجه به نیاز کسب و کارها می باشد. همچنین پس از عضویت در سایت و ساخت فروشگاه مورد نظر خود تا 14 روز می توانید به صورت رایگان از تمامی امکانات آن استفاده نمایید و سپس هزینه آن را پرداخت کنید. لازم به ذکر است برای استفاده از فروشگاه ساخته شده توسط این مجموعه نیازی به خرید هاست ندارید چراکه تمامی فروشگاه ها روی هاست اختصاصی سازیتو قرار دارند.

فروشگاه ساز وبزی

از دیگر فروشگاه سازهای برتر ایرانی می توان به فروشگاه ساز وبزی اشاره کرد. این مجموعه یک پلتفرم حرفه ای فروشگاه ساز می باشد که به شما کمک کرده تا کسب و کار آنلاین خودتان را شروع نمایید، گسترش داده و همچنین آن را مدیریت کنید. با استفاده از وبزی به راحتی قادر خواهید بود تا سایت فروشگاهی خودتان را بسازید و آن را کاملا مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید. در پایان معرفی این مجموعه، نکته قابل ذکر این است که وبزی بر پایه تکنولوژی ابری می باشد و با گسترش کسب و کارتان قابلیت ارتقا دادن آن را نیز خواهید داشت..

فروشگاه ساز پرتال

همانطور که تاکنون متوجه شده اید استفاده از برخی از فروشگاه سازها نیازی به داشتن دانش کد نویسی ندارد. فروشگاه ساز پرتال که به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ساز های ایرانی شناخته می شود نیز به شما این امکان را می دهد تا بدون حتی نوشتن یک خط کد، فروشگاه آنلاین خود را بسازید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید. واکنشگرا بودن قالب های ساخته شده توسط این فروشگاه ساز نیز دیگر ویژگی است که به ویژه در کسب و کارهای آنلاین اهمیت بسیاری دارد. واکنشگرا بدین معنا است که کاربر از هر دستگاهی از قبیل موبایل، تبلت، لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر و با هر اندازه صفحه‌ای استفاده نماید، سایت شما متناسب با همان اندازه، تغییر حالت خواهد داد تا به درستی و متناسب با اندازه صفحه، به وی نمایش داده شود. لازم به ذکر است که این مجموعه برای افرادی که دانش کد نویسی دارند نیز امکان ویژه ای در نظر گرفته است. این افراد می توانند با دسترسی به کدهای html و css، تغییرات اساسی در قالب خود نیز اعمال کنند.

فروشگاه ساز بیدک

فروشگاه ساز دیگری که به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ساز های ایرانی قصد معرفی آن به شما را داریم، فروشگاه ساز بیدک است. از قابلیت های این فروشگاه ساز می توان به دریافت درگاه پرداخت به ساده ترین روش ممکن اشاره کرد. شما می توانید به سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک ها، تنها با یک کلیک، درگاه پرداخت آنلاین خود را دریافت کرده و آن را به صورت کاملا خودکار به فروشگاه‌ خود در بیدک متصل نمایید. در چنین شرایطی در زمان شما صرفه جویی زیادی خواهد شد. همچنین بیدک قابلیت اتصال به نرم افزار حسابداری هلو را نیز دارد. بنابراین نیازی نیست تا پس از ساخت فروشگاه، به دنبال نرم افزار حسابداری به خصوصی باشید.

انتخاب بهترین فروشگاه ساز ایران

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده می توان گفت که نرم افزار شاتوت یکی از بهترین فروشگاه ساز های ایرانی می باشد که با امکانات بالای خود، می تواند به افزایش بهره وری کسب و کارتان تا اندازه زیادی کمک کند. از طرفی دیگر تیم پشتیبانی این مجموعه همواره در کنار شما هستند و هرگونه مشکلی را برای شما رفع می کنند. تمام تلاش ما این بود که در این مقاله ابهامات شما در خصوص فروشگاه ساز آنلاین شاتوت را برطرف نماییم تا بتوانید با خیالی راحت از این فروشگاه ساز فوق العاده استفاده کنید. در صورتی که هنوز هم سوالاتی ذهنتان را مشغول کرده است، وقت را تلف نکنید و همین الان با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

 

به اشتراک بگذارید

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *