صفحه اصلی اسکرول بالا

بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار چیست؟

امروز بیش از هر زمان دیگری ما در تمام کارهای خود نیاز به تکنولوژی داریم و استفاده از تکنولوژی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های ما می‌شود. استفاده از تکنولوژی و نرم‌ افزار مدیریت کسب و کار به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا با دقت بیشتری بر فرآیندهایی که در شرکت آن‌ها رخ می‌دهد تسلط داشته باشند. به طور کلی استفاده از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار باعث شده تا امور اداری از حالت سنتی و وقت‌گیر خود درآید و به شکل الکترونیک انجام شود.

به این ترتیب استفاده از نرم افزار مدیریت کسب و کار علاوه‌بر افزایش دقت و سرعت در انجام کارها، باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. در ادامه این مطلب راجع‌به اینکه بهترین نرم افزار BPMS کدام است، بیشتر توضیح می‌دهیم.

بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار

منظور از نرم افزار های BPMS چیست؟

امروزه بسیاری از امور سنتی و دستی را می‌توان به راحتی با کامپیوتر انجام داد. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک و یا بزرگ باشید، حتما باید از نرم افزار های BPMS استفاده کنید. البته نرم افزار های BPMS با اتوماسیون اداری تفاوت دارند و برای بهره‌وری بهتر باید از هر دو سیستم در شرکت خود کمک بگیرید.

با کمک این نرم افزارها می‌توان بسیاری از امور مربوط به شرکت را که به شکل دستی و سنتی انجام می‌شوند به صورت مکانیزه و خودکار انجام داد. به این ترتیب با استفاده از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار می‌توانید امور مربوط به کار خود را به شکلی شفاف‌تر و البته سریع‌تر پیش ببرید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار (BMS) چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار، نرم افزارهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان با سرعت بیشتری نیازهای مختلف سازمان‌ها را برطرف کرد. سازمان‌ها و مشاغل مختلف با کمک این نرم افزارها می‌توانند با کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش و مهارت خاصی امور سنتی خود را به شکلی کاملا مکانیزه انجام دهند.

در حال حاضر نرم افزار های زیادی وجود دارند که برای مدیریت کسب و کار استفاده می‌شوند. اما برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت شغل باید به برخی مولفه‌های نرم افزار مذکور دقت کنید.

برخی از مولفه‌هایی که یک نرم افزار مدیریت کسب و کار خوب باید داشته باشد، به شرح زیر است:

  • نرم افزاری که می‌خواهید از آن استفاده کنید، باید اعتبار کافی داشته باشد. برای مثال جستجو کنید ببینید چه شرکت‌های دیگری از این نرم افزار استفاده می‌کنند.
  • به محیط کاربری نرم افزار دقت کنید، هرچه محیط کاربری نرم افزار ساده‌تر باشد شما برای کارکردن با آن راحت‌تر خواهید بود.
  • دقت کنید که بهترین نرم افزار مدیریت شغل باید قابلیت اتصال به ربات‌های نرم‌افزاری مختلف را داشته باشد. با این ویژگی می‌توانید بعدا از این ربات‌ها به عنوان یک نیروی کار مجازی، بادقت و البته همیشگی استفاده کنید.

اگر برای مدیریت بهتر کسب و کار خود به دنبال یک نرم افزار مدیریت کسب و کار حرفه‌ای و برترین نرم افزار BPMS در سال 2022 هستید، توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار خواهیم پرداخت.

بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار

بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار کدام‌اند؟

استفاده از نرم افزار های مدیریت کسب و کار برای تمامی مشاغل ضروری است. زیرا با این نرم افزارها می‌توان رسیدگی به امور مختلف را با دقت و سرعت بیشتری انجام داد. نرم افزار های BPMS به شما در بهینه‌کردن فرآیندهای مربوط به کسب و کارتان کمک می‌کنند.

در نتیجه برای نظارت و کنترل بهتر بر فرآیندهای کسب و کار خود باید ابتدا بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار را بشناسید. در ادامه می‌توانید لیست نرم افزار های مدیریت فرآیندهای کسب و کار و ویژگی‌های هر کدام را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: 

روش کار با نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت کسب و کار Red Hat Process Automation Manager

این نرم افزار در گذشته با عنوان Red Hat JBoss BPM Suite معروف بود و به کسب و کارهای مختلف این امکان را می‌داد که فرآیندهای اداری و کاری خود را در برنامه‌هایی مبتنی بر میکروسرویس‌ها به شکل خودکار پیش ببرند.

طراحی و محیط کاربری این نرم‌ افزار بسیار راحت است و برای یادگیری آن به مشکل نخواهید خورد. همچنین در صورتی که بخواهید در برنامه‌های کسب و کار خود تغییری ایجاد کنید، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار که آن را به بهترین نرم افزار مدیریت شغل تبدیل کرده‌است عبارتند از:

  • این نرم افزار به صاحبان کسب و کارهای مختلف این امکان را می‌دهد که کسب و کار خود را مدل‌سازی کنند.
  • با بهرمندی از این نرم افزار می‌توانید مسائل سخت و پیچیده موجود در کسب و کار خود را به راحتی حل کنید.
  • در نرم افزار Red Hat Process Automation Manager، می‌توانید فرآیندهای کسب و کار خود را مبتنی بر ابر توسعه و گسترش دهید.
  • این نرم افزار نوعی نرم افزار متن‌باز است و به همین دلیل انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد.

نرم افزار Alfresco Process Services

بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار؛ نرم افزار Alfresco Process Services

یکی دیگر از نرم افزارهایی که می‌توانید برای مدیریت کسب و کار خود از آن استفاده کنید، نرم افزار Alfresco Process Services است. این نرم افزار، یک نرم افزار بسیار قدرتمند در حوزه مدیریت کسب و کار است که نظارت و کنترل دقیق بر برنامه‌های مختلف کاریتان را برایتان آسان می‌کند.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار عبارتند از:

  • سازگاری آسان با فرآیندهای مختلف
  • سهولت کاربری
  • مدیریت و نظارت قوی بر انجام فرآیندهای کسب و کار

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

بهترین نرم افزار مدیریت شغل؛ نرم افزار Modelio

اگر شرکت شما مجهز به یک تیم نرم‌افزاری و متخصص برنامه‌نویسی است، این نرم افزار بهترین نرم‌ افزاری است که می‌توانید برای مدیریت کسب و کار خود از آن استفاده کنید. طراحی نرم افزار Modelio به شکل متن‌باز به شما این امکان را می‌دهد که در آن تمام تغییرات لازم برای مدیریت بهتر کسب و کارتان را ایجاد کنید.

نرم افزار مدیریت کسب و کار Camunda

یکی دیگر از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار نرم افزار Camunda است که دارای طراحی متن‌باز است و از استانداردهای DMN و CMMN پشتیبانی می‌کند. یک مزیت دیگر این نرم افزار، قابلیت Optimize موجود در آن است که به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند به طور دقیق تمام تغییرات ایجادشده در آن را بررسی کنند.

با این قابلیت می‌توان در هنگام نیاز فرآیندها را بهبود بخشید و به موقع مشکلات موجود را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کرد.

نرم افزار ARIS Express

نرم افزار ARIS Express

اگر یک استارتاپ و یا کسب و کار کوچک دارید و به دنبال استفاده از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار برای کنترل دقیق امور کاری خود هستید، این نرم افزار کار نیاز شما آرا به خوبی رفع خواهد کرد.

نرم افزار ARIS Express کاملا رایگان است و حتی در انجمن خود برخی آموزش‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار مدیریت کسب و کار و براساس الگوهای موجود در آن می‌توانید فرآیندهای کسب و کار خود را ساده‌سازی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزار CRM ایرانی

برخی دیگر از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار عبارتند از:

  • Bizagi
  • Orchestra
  • Cubetto
  • ARCWAY Cockpit
  • SYDLE SEED
  • jSonic BPM
  • Joget
  • Activiti

معرفی نرم افزار مدیریت کسب و کار ایرانی

معرفی نرم افزار مدیریت کسب و کار ایرانی شاتوت

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار ایرانی، نرم افزار مدیریت کسب و کار شاتوت است که استفاده از آن مزایای زیادی برای شما دارد. کسب و کارهای مختلف می‌توانند با کمک این نرم افزار برنامه‌ریزی هدفمند و دقیقی برای کار خود تدوین کنند و به سودآوری بالا برسند.

با کمک نرم افزار مدیریت کسب و کار شاتوت می‌توانید تمام جوانب کاری خود نظیر تولید محصول، فروش آن و ارائه خدمات پس از فروش به مشتری را به بهترین نحو مدیریت کنید. به این ترتیب نرم افزار مدیریت کسب و کار شاتوت به شما در شناسایی مشکلات موجود در کارتان و رفع به موقع آن‌ها کمک می‌کند.

از جمله مزایای مهم نرم افزار مدیریت کسب و کار شاتوت می‌توان به این اشاره کرد که در صورت استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از سایر نرم‌افزارها نخواهید داشت. همچنین تمامی اطلاعات کاری و مشتریان شما در امنیت کامل خواهند بود.

جمع‌بندی

امروز می‌توانید با استفاده از تکنولوژی و نرم‌افزارهای مختلف، کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن کنترل کنید. شما برای نظارت دقیق بر فرآیندهای کسب و کار خود می‌توانید از بهترین نرم افزار های مدیریت کسب و کار که در این مطلب معرفی کردیم استفاده کنید.کلیک کنید!
به اشتراک بگذارید

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *