صفحه اصلی اسکرول بالا

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب موضوعی است که در این نوشته قصد بررسی آن را داریم. اگر شما هم در فکر استفاده از این نرم افزار مفید و کاربردی هستید اما به علت آشنایی نداشتن، کار با آن را به تعویق می اندازید پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

مجموعه شاتوت با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری تحت وب توانسته است کمک بزرگی به کاربران خود در انجام اصولی و البته حرفه ای تر عملیات حسابداری کند. با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت می توانید از تمامی مزایای این نوع حسابداری بهره مند شوید و گام بلندی به سوی پیشرفت و دیده شدن در میان رقبای خود بردارید.

 

 

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

این روزها استفاده از نرم افزارهای گوناگون در اغلب کسب و کارها به امری ضروری تبدیل شده است. این نرم افزارهای مفید به شما کمک می کنند تا به شکلی اصولی تر و حرفه ای تر کسب و کار خود را مدیریت کرده و عملیات پیچیده ی حسابداری را به راحتی و بدون هیچ ایراد و اشکالی انجام دهید.

با توجه به افزایش جو رقابت در بازار، کسب و کارهایی امکان دیده شدن و موفقیت را دارند که بتوانند از این نرم افزارها و امکانات به درستی استفاده کنند. از آن جایی که یکی از کاربردی ترین نرم افزارهایی که برای حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار حسابداری تحت وب است در این نوشته تصمیم گرفتیم تا این نرم افزار را به طور کامل معرفی کرده و مزایا و معایب استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب را بیان و بررسی نماییم.

این نرم افزار یک نوع نرم افزار حسابداری است که در بستر وب مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب شما می توانید تنها با استفاده از گذرواژه خود و از طریق اینترنت در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان جغرافیایی به سیستم حسابداری خود دسترسی پیدا کنید و عملیات حسابداری را انجام دهید و یا گزارش های موجود را بررسی نمایید. بدیهی است که این نرم افزار نیز مانند تمامی امکانات دیگر مزایا و معایب خاص خود را دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پیش از استفاده از این نرم افزار حتما به پاسخ سوال مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟ دقت کنید.

خرید نرم افزار حسابداری تحت وب

 

مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

بررسی مزایا و معایب استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب به شما کمک می کند تا با این نرم افزار بیشتر آشنا شوید و کار کردن با آن برای شما آسان تر شود. در این قسمت به سوال  مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟ پاسخ می دهیم و تعدادی از  مزیت های استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب را بیان خواهیم کرد.

  • یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این نرم افزار دسترسی ساده و سریع به آن است. همان طور که اشاره کردیم برای دسترسی به این نرم افزار تنها به اینترنت و گذر واژه نیاز دارید. به این ترتیب استفاده از این برنامه نیازی به نصب، راه اندازی و ارتقا دادن نخواهد داشت.
  • این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار است و می توانید از حفظ شدن اطلاعات و داده های حسابداری کسب و کار خود به طور کامل خاطر جمع باشید.
  • همان طور که اشاره کردیم با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب دیگر هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای دسترسی به اطلاعات حسابداری و یا انجام عملیات حسابداری نخواهید داشت.
  • یکی دیگر از مزایای این نرم افزار این است که خیال شما را از پاک شدن اطلاعات حسابداری کسب و کارتان کاملا راحت می کند. گاهی پیش می آید سیستم کامپیوتر یا لپتاپی که برنامه حسابداری شما در آن نصب شده است گم یا خراب می شود. در این مواقع امکان از دست رفتن تمامی اطلاعات حسابداری وجود دارد. استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب امکان وقوع این مشکل را از بین خواهد برد.
  • این نرم افزار تمامی اطلاعات حسابداری کسب و کار شما را یکپارچه خواهد کرد و این موضوع امکان بروز اشکال یا اشتباه را به شدت کاهش خواهد داد.

مزیت های استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب

مزیت های استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب

برخی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزار عبارتند از :

  • امکان تهیه انواع گزارش در لحظه نیز از امکانات مهم این برنامه است. به این ترتیب شما می توانید تمام مراحل و روند انجام عملیات حسابداری را با استفاده از این گزارش های دقیق و کاربردی به طور کامل بررسی کنید.
  • از دیگر مزیت های استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این نرم افزار تمامی اطلاعات حسابداری شما را به طور خودکار به روزرسانی می کند.
  • با استفاده از این نرم افزار می توانید در وقت و انرژی خود به مقدار زیادی صرفه جویی کنید. زیرا امکان ثبت خودکار تمامی مراحل و عملیات خرید و فروش محصولات در این نرم افزار موجود است و دیگر نیازی نیست تا شما برای وارد کردن دستی این موارد زمانی را صرف کنید.
  • برای ورود و استفاده از این نرم افزار هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید با استفاده از گوشی موبایل، تبلت، لپتاپ یا کامپیوتر به این سیستم وارد شوید. همچنین هیچ محدودیتی برای استفاده از این نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و IOS نیز وجود ندارد.
  • زمانی که از نرم افزار حسابداری تحت وب استفاده می کنید، انجام کارهای شما سرعت بیشتری به خود می گیرد. دیگر زمان شما صرف رفع ایرادات سخت افزاری و … نخواهد شد و همین موضوع در پیشرفت شما اثر خواهد گذاشت.
  • نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت به گونه ای طراحی و تولید شده است که بهره مندی از تمامی این مزایا را برای شما ممکن خواهد کرد.

معایب نرم افزار حسابداری تحت وب

 

معایب نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

هر چند این نرم افزار بسیار کاربردی است و مزایای استفاده از آن بسیار بیشتر از معایب نرم افزار حسابداری تحت وب می باشد، اما بهتر است قبل از کار با این نرم افزار معایب آن را نیز بشناسید. یکی از مهم ترین مواردی که به عنوان معایب استفاده از این نرم افزار بیان می شود عدم امکان استفاده از آن در زمان قطع بودن اینترنت است.

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

 

جمع بندی

در این نوشته به طور کامل به سوال مزایا و معایب نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟ پاسخ دادیم. همان طور که در بررسی مزایا و معایب استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب مشخص شد، مزایای استفاده از این نرم افزار نسبت به معایب نرم افزار حسابداری تحت وب بسیار بیشتر است. تنها مشکلی که در مورد استفاده از این نرم افزار بیان می شود مشکل عدم امکان استفاده از آن در صورت عدم دسترسی به اینترنت است که برای رفع این مشکل نیز راه حل های اندیشیده شده است.

با توجه به کاربردی و مفید بودن این نرم افزار برای بهره مندی از این مزایای بیان شده و پیشرفت در کسب و کارتان می توانید از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت استفاده کنید.

مجموعه شاتوت علاوه بر این، سایر نرم افزار کاربردی و پر طرفدار مانند نرم افزار CRM، سیستم جامع فروش، نرم افزار باشگاه مشتریان، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار مدیریت شعب و … را نیز طراحی و تولید کرده است که می توانید برای پیشرفت کسب و کارتان از هر یک از نرم افزارهای مذکور نیز کمک بگیرید.

به اشتراک بگذارید

۸ دیدگاه

  1. سلام
    از اونجایی که نرم افزار حسابداری واقعا پیچیده است مطالب سایتتون خیلی مفید و خوب بود ممنون از شما

  2. سلام
    از اونجایی که نرم افزار حسابداری واقعا پیچیده است مطالب سایتتون خیلی مفید و خوب بود ممنون از شما

  3. فکر میکنم مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب از معایب آن خیلی بیشتر است و این نرم افزار یکی از ضروری ترین ارکان کار های اینترنتی است

  4. فکر میکنم مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب از معایب آن خیلی بیشتر است و این نرم افزار یکی از ضروری ترین ارکان کار های اینترنتی است

  5. فکر میکنم مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب از معایب آن خیلی بیشتر است و این نرم افزار یکی از ضروری ترین ارکان کار های اینترنتی است

  6. فکر میکنم مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب از معایب آن خیلی بیشتر است و این نرم افزار یکی از ضروری ترین ارکان کار های اینترنتی است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *