صفحه اصلی اسکرول بالا

خدمات پس از فروش با CRM

خدمات پس از فروش با CRM یکی از مزایای استفاده از این نرم افزار است. در این نوشته تصمیم داریم توضیحات کاملی در مورد این کارایی نرم افزار کاربردی CRM که می تواند به شما در افزایش فروش و سود در طولانی مدت کمک کند، ارائه دهیم. پیش از ارائه این توضیحات بهتر است به سوال نرم افزار crm چیست؟ به طور مختصر پاسخ دهیم

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

نرم افزار CRM نرم افزاری مفید برای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و کلمه ی CRM نیز مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. روش کار با نرم افزار crm چندان دشوار نیست و شما می توانید به راحتی از مزایا و کارایی های مفید آن بهره ببرید. انواع CRM شامل CRM تحلیلی، CRM عملیاتی، CRM مشارکتی و CRM استراتژیک می شود. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مزایای این نرم افزار امکان کنترل خدمات پس از فروش است.

مزایای نرم افزار CRM برای مشتریان

مزایای نرم افزار CRM برای مشتریان

برای بهره بردن از تمامی مزایای این نرم افزار کاربردی می توانیم از نرم افزار CRM شاتوت استفاده کنید. ارائه خدمات پس از فروش با کمک CRM یکی از مزایای و کارایی های نرم افزار CRM شاتوت است. به این ترتیب می توانید به راحتی خدمات پس از فروشی را که برای مشتریان در نظر گرفته اید کنترل کنید.
پشتیبانی مشتریان با نرم افزار CRM کاربرد استراتژی های حفظ مشتری را برای شما هموار خواهد کرد. با توجه به این توضیحات متوجه می شوید که هدف اصلی این نرم افزار افزایش فروش و سود مقطعی نیست، بلکه هدف اصلی ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است. افزایش رضایتمندی مشتریان سبب افزایش فروش و افزایش سودآوری در طولانی مدت خواهد شد.

ارائه خدمات پس از فروش با کمک CRM

ارائه خدمات پس از فروش با کمک CRM

سیستم خدمات پس از فروش یک کاربرد نرم افزار CRM و یکی از ماژول ‌های نرم افزار CRM شاتوت است. همان طور که می دانید خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین مواردی است که روی قضاوت مشتریان در مورد عملکرد کسب و کار شما اثرگذار می باشد. این قضاوت و ارزیابی روی تصمیم مشتریان برای شروع و ادامه ارتباط با یک سازمان تأثیر زیادی دارد. به همین علت هم بسیاری از کسب و کارها به استفاده از سیستم هایی که در حوزه خدمات پس از فروش (after sales service) کاربرد دارند، روی آورده اند.
پشتیبانی مشتریان با نرم افزار CRM بسیار ساده است و در کنترل خدمات پس از فروش کمک زیادی به شما می کند. در قسمت خدمات پس از فروش نرم افزار CRM اطلاعات کاملی در مورد مشتریان و نحوه ی ارائه خدمات پس از فروش ثبت می شود و کارکنان می توانند با استفاده از این اطلاعات با صرف کمترین زمان و انرژی به ارائه خدمات پس از فروش و مدیریت این خدمات بپردازند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

پشتیبانی مشتریان با نرم افزار CRM

پشتیبانی مشتریان با نرم افزار CRM

ارائه خدمات پس از فروش با کمک CRM امکان جذب مشتریان را برای شما بیشتر می کند. زیرا مشتریان اهمیت زیادی به خدمات پس از فروش می دهند و ارائه اینگونه خدمات سبب می شود تا مشتریان به شما اطمینان کرده و در خرید خود مصمم شوند. اما در صورت عدم ارائه خدمات پس از فروش، اغلب مشتریان ریسک خرید را نمی پذیرند.
کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در افزایش رضایت مشتریان از کسب و کار شما تأثیر زیادی دارد و در نتیجه باعث افزایش فروش و سود شما خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، در نرم افزار CRM شاتوت بخشی را با عنوان مدیریت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان طراحی کرده ایم که به شما در مدیریت بهتر مشتریان و ارتباط گرفتن با آن ها کمک زیادی می کند.
با استفاده از این نرم افزار کارمندان بخش مربوط به خدمات پس از فروش می توانند به راحتی و در اسرع وقت و با کیفیت بالا به ارائه خدمات تعیین شده بپردازند. همچنین تمامی امور مربوط به خدمات دهی در آن ثبت شده و قابل بررسی و پیگیری می باشد.

کاربرد های نرم افزار CRM برای خدمات پس از فروش

کاربرد های نرم افزار CRM برای خدمات پس از فروش

یکی از قابلیت های این نرم افزار که برای خدمات پس از فروش با CRM نیز مورد استفاده قرار می گیرد، امکان ثبت اطلاعات کامل مشتریان می باشد. از این قابلیت در زمینه خدمات پس از فروش استفاده های زیادی می شود. برخی از این کاربردها عبارتند از :
• ثبت اطلاعات مربوط به نوع محصول و یا خدمت خریداری شده
• ثبت آدرس مشتریان برای ارائه خدمات پس از فروش
• ثبت مدت زمان اعتبار خدمات بعد از فروش
• ذخیره عکس و یا فایل مربوط به خدمات دهی
• ثبت فاکتورها و هزینه های پرداختی توسط مشتریان برای خدمات
یکی دیگر از قابلیت های موجود در این نرم افزار که در بخش خدمات پس از فروش با CRM بسیار کاربردی است، امکان برقراری ارتباط مشتریان با کارمندان بخش پشتیبانی می باشد. به این ترتیب مشتریان می توانند با راه های مختلفی مانند تماس تلفنی، ارسال ایمیل، پیامک، فکس و … با سازمان شما ارتباط برقرار کنند.
سایر امکانات کاربردی این نرم افزار برای بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عبارتند از :
• امکان فیلترینگ مشتریان
• مدیریت فعالیت های پرسنل
• تعریف وظیفه در کارتابل پرسنل با امکان یادآوری و گزارش گیری
• ارتباط داخلی پرسنل از طریق یادداشت و چت داخلی جهت هماهنگی
• و …

جمع بندی

در این نوشته در مورد اهمیت ارائه خدمات پس از فروش در ترغیب مشتری به خرید توضیحات کاملی بیان کردیم. همان طور که توضیح دادیم کیفیت خدمات پس از فروش در تصمیم مشتریان برای ارتباط با کسب و کار شما بسیار اثر گذار است. برای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان می توانید از نرم افزار CRM شاتوت استفاده کنید. زیرا یکی از مزایای این نرم افزار کاربردی مدیریت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان است. خدمات پس از فروش با CRM علاوه بر اینکه کیفیت خدمات دهی به مشتریان را بیشتر می کند، به کارمندان مربوطه نیز کمک می کند تا وظایف خود را در این زمینه سریع تر و راحت تر انجام دهند. همچنین این امکان را ایجاد می کند تا مدیر بتواند در هر زمانی که بخواهد در کمترین زمان و به راحتی خدمات انجام شده را بررسی کند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

به اشتراک بگذارید

۶ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *