صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار سالن زیبایی

نرم افزار سالن زیبایی برای موارد مختلفی از حسابداری و مدیریت گرفته تا نوبت دهی آنلاین استفاده می شود. کار با نرم افزار باید بسیار ساده و راحت باشد و مشتری و آرایشگر برای استفاده از آن نیاز به آموزش و یا صرف زمان نداشته باشند. همچنین بتواند تمامی موارد مورد نیاز کاربر و آرایشگر را نیز پوشش دهد. با استفاده از نرم افزار سالن های زیبایی ارتباط با مشتری راحت تر و مدیریت نوبت ها ساده تر می شود. به این صورت مشتری بسیار راضی تر خواهد بود، همچنین بهره وری آرایشگر و کارمندان نیز بالا می رود. برای تهیه نرم افزار سالن زیبایی باید توجه بسیاری کرد که کار شما را راحت تر کند. همچنین برای سالن های کوچک و سالن های بزرگ مناسب باشد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

 

امکانات نرم افزارهای سالن زیبایی

در این قسمت به بررسی امکانات نرم افزار سالن زیبایی می پردازیم. توجه کنید که امکاناتی که در ادامه به آن ها می پردازیم را تنها برخی از نرم افزارها دارند و برخی دیگر فقط دارای تعدادی از آن ها می باشند. جامع بودن سیستم سالن های زیبایی اهمیت زیادی دارد. به این صورت که با خرید و تهیه یک نرم افزار بتوانید چندین کار مختلف را انجام دهید.
• پیگیری تبادلات مالی، هزینه ها و درآمد ها
• بررسی میزان سود و زیان
• ذخیره اطلاعات مشتری و امکان برقراری ارتباط ساده با آن ها
• مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
حسابداری آرایشگاه
• ثبت سندهای مالی به صورت خودکار
• گزارشات حقوق و دستمزد شامل بیمه، مالیات، حقوق، انبار و فروشگاه، فرم های قرداد پرسنل
• ثبت قراردادهای کاری و قراردادهای عروس
• امکان اتصال به شعبه های دیگر
• پنل پیامک
• داشبورد مدیریت

فروشگاه آنلاین

نرم افزارمدیریت سالن زیبایی

بهترین نرم افزار سالن زیبایی

بهترین نرم افزار برای سالن زیبایی، نرم افزار سالن زیبایی شاتوت است. نصب و استفاده از این نرم افزار ساده و راحت می باشد و یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریتی می باشد. نرم افزار سالن زیبایی شاتوت امکانات بسیار زیادی از جمله تمامی مواردی که در قسمت قبلی گفتیم را دارد و مناسب سیستم چند شعبه ای نیز می باشد. این نرم افزار در هر دو بخش حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری امکانات بسیار زیادی دارد. از جمله امکانات نرم افزار شاتوت می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• مدیریت هزینه ها و پرداخت
• ثبت فاکتور و پیش فاکتور و مدیریت پیش پرداخت ها و دریافت ها
• ثبت اطلاعات پرسنل، محاسبه پورسانت و گزارش کار پرسنل به صورت انفرادی و گروهی و در بازه های زمانی مختلف
• چاپ یک فیش برای هر خدمت
• امکان دسته بندی و تعریف خدمات و کالاها و مدیریت انبار
• مدیریت صندوق و بانک و گزارش گیری بر اساس فروش، صندوق، بانک، آرایشگر و خدمات
• مدیریت حساب اشخاص: مشاهده گردش حساب و مانده گیری و …
• سیستم مدیریت عروس
• امکان گرفتن خروجی اکسل
• طبقه بندی و گروه بندی اتومات مشتریان در دسته های مختلف مثلا مشتریان برنزی، نقره ای و طلائی و طراحی باشگاه مشتریان
• تعریف سناریوهای مختلف وفادارسازی مشتریان مانند امتیاز دهی به مشتریان بر اساس معرفی دوستان خود و یا بر اساس حجم خرید و …
• ارسال و دریافت اتوماتیک سیستم نظرسنجی از طریق پیامک
• امکان ایجاد پروفایل مشتری
• مشاهده اطلاعات مشتری در هنگام تماس با سالن با استفاده از سیستم ID Caller
• مشاهده سوابق خرید و اطلاعات عمومی مشتری در زمان خرید
• پیامک رسان هوشمند بر اساس رویدادهای مختلف مانند تبریک تولد، سالگرد ازدواج، ارسال پیام بعد از خرید
• سیستم قرعه کشی
• امکان گزارش گیری از مشتریان بر اساس فیلترهای مختلف مانند مدت زمان گذشته از خرید، شغل، تعداد خرید و امکان استفاده از کارت های هوشمند

سیستم جامع شاتوت

دلایل استفاده از نرم افزار سالن زیبایی

دلایل استفاده از نرم افزار سالن های زیبایی بسیار واضح است. با استفاده از نرم افزار مذکور کاربران بسیار ساده و راحت تر نوبت گرفته و با آرایشگاه در ارتباط هستند، همچنین پرسنل آرایشگاه می توانند خدمات بهتر و منظم تری را به کاربر ارائه دهند. برای مدیریت حساب پرسنل، مشتری ها و ارتباط با آن ها نیز استفاده از این مدل نرم افزارها بهترین گزینه است.

نرم افزار سالن زیبایی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نرم افزار مدیریت سالن های زیبایی به آرایشگران در مدیریت راحت تر آرایشگاه و افزایش بهره وری کمک می کنند. نرم افزار های زیادی در این حوزه در بازار موجود می باشد، که انتخاب را برای شما سخت می کنند. ولی تمامی این نرم افزارها گزینه های مناسبی برای استفاده نیستند. در این قسمت به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید.نرم افزار  سالن زیبایی، مدیریت راحت و آسان

مدیریت راحت و آسان

برنامه و نرم افزاری را تهیه کنید که کارهای شما را راحت تر کند. به راحتی بتوان کارهای روزانه را بررسی کرد. استفاده از نرم افزار باید موجب صرفه جویی در زمان شما شود، در صورتی که فرآیند یادگیری و کار با آن راحت نباشد، زمان شما اتلاف می شود. نرم افزار سالن زیبایی خوب باید بتواند کارهای سخت و سنگین را نیز انجام دهد و در ذخیره سازی اطلاعات مشکلی نداشته باشد. نرم افزاری را تهیه کنید که تعداد پرسنل و مشتریان شما را پوشش دهد و محدودیتی در این مورد نداشته باشد. اگر در ابتدا نرم افزاری را انتخاب کنید که برای سالن های کوچک هستند، بعد از بزرگ شدن سالن شما و زیاد شدن مشتریانتون انتقال به یک نرم افزار گسترده تر وقت و هزینه شما را اتلاف می کند. همچنین امکان از بین رفتن اطلاعات شما نیز می باشد. بنابراین نرم افزار قدرتمندی را در ابتدا انتخاب کنید.یکی از ویژگی های مهم نرم افزار مدیریت آرایشگاه اولویت بندی کارها می باشد. بتوانید کارها بر حسب ضروری بودن و نبودن آن ها دسته بندی کنید. نرم افزارهایی که این ویژگی مهم و البته ساده را ندارند، ارزش تهیه کردن ندارند.

کمک به رشد کسب و کار

تهیه و استفاده از یک نرم افزار سالن زیبایی باید موجب رشد کسب و کار و افزایش بهره وری شما شود. آرایشگاه مشتری های زیادی دارد، که مدیریت درست هزینه ها و ارتباط با آن ها می تواند کاری زمان گیر و همچنین پیچیده باشد. با استفاده از نرم افزار مدیریت سالن زیبایی می توان همزمان با مشتریان زیادی در ارتباط بود، به آن ها نوبت داد و هزینه ها را به درستی بررسی کرد. همچنین هزینه های خود آرایشگاه از جمله خرید محصولات آرایشی، اجاره و هزینه های مکان، دستمزد پرسنل به خوبی مدیریت شده و مشکلات مالی ناشی از حساب اشتباه خیلی کمتر اتفاق می افتد. با ثبت تمامی موارد بالا به خوبی می توان در زمان معین و درست به بررسی همه آن ها پرداخت. به این صورت به شما زمان اضافه برای انجام کارهای دیگر می دهد. به این صورت می توانید تمرکز بیشتری بر روی پیشرفت کار و کیفیت داشته باشید.

ثبت ایمن اطلاعات

مشتریان و اطلاعات مربوط به آن ها از مهم ترین موارد برای ثبت می باشند. اطلاعات تماس، نوبت و هزینه ها از اطلاعات مهمی هستند، که از بین رفتن آن ها می تواند مشکلاتی را برای آرایشگاه به همراه داشته باشد، بنابراین تهیه نرم افزار مطمئن در این مورد بسیار مهم است. یکی از موارد مهم دیگر دسترسی راحت به این اطلاعات در هر زمان و مکان است. مدیریت باید بتواند به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشد. از دیگر اطلاعات مهم هزینه های مربوط به آرایشگاه است، که بررسی آن ها برای افزایش بهره وری بسیار مهم است. امن بودن تمامی این اطلاعات نیز مهم است. هر فردی نباید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد. تست امنیت نرم افزار از موارد مهم برای تهیه آن می باشد. نرم افزارهای مدیریتی از فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کنند و به این صورت دسترسی به اطلاعات راحت تر می باشد.مدیریت هزینه ها

مدیریت راحت هزینه ها

همان طور که بارها گفتیم مدیریت راحت هزینه ها یکی از مهم ترین کارهای نرم افزار سالن زیبایی است. به این صورت می توان هزینه های سالن را به سادگی کاهش و میزان سود را افزایش داد. با بررسی هزینه هایی که برای سالن می کنید و درآمد، می توانید دید صحیحی از نحوه درست هزینه ها و مدیریت آن ها داشته باشید. برای مثال در صورت نیاز به صرف هزینه ای برای آرایشگاه ابتدا میزان هزینه مورد نیاز را تخمین بزنید، سپس به سراغ جزییات بروید و بررسی کنید که صرف هزینه تا چه میزانی برای شما و کسب و کارتان به صرفه است.

سرویس دهی خوب

نرم افزاری که تهیه می کنید باید کار با آن برای شما و مشتریانتان ساده باشد. برای کار با نرم افزار سالن زیبایی نباید نیاز به صرف زمان باشد و مدیریت بتواند به راحتی از آن استفاده کند. با استفاده از نرم افزار ارتباط آرایشگران با مشتریان باید بهتر از گذشته باشد و برنامه منظم تری بتوان با استفاده از آن برای نوبت ها تنظیم کرد. بنابراین در انتخاب راحتی استفاده از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. با استفاده از یک نرم افزار خوب سالن داران به خوبی می توانند هزینه ها را مدیریت کرده و با مشتریان ارتباط داشته باشند.

بهترین ابزار‌ها برای فروش بیشتر

نتیجه گیری

نرم افزار سالن زیبایی مدیریت را برای سالن داران راحت تر می کند و همچنین مشتریان به راحتی می توانند نوبت گرفته و با آرایشگران در ارتباط باشند. برای تهیه نرم افزار سالن های زیبایی باید مواردی را در نظر بگیرید. کار با نرم افزار باید ساده و راحت باشد، اطلاعات را به خوبی نگهداری کرده و خطاهای بسیار کمی داشته باشد. کاربر پسند بودن سیستم بسیار مهم است. در غیر این صورت کار کردن با آن برای مشتری و مدیریت سخت می شود. توجه به مواردی که در این مقاله به آن ها پرداختیم برای تهیه نرم افزار سالن زیبایی بسیار مهم است.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *