صفحه اصلی اسکرول بالا

بهترین نرم افزار فروش بارکدی کدام است؟

نرم افزار فروش بارکدی محصولی است که در تمامی فروشگاه ها از آن استفاده می کنند. چرا که در حال حاضر برای فروش آسانتر محصولات در فروشگاه ها بر روی تمامی اجناس بارکد اختصاصی زده می شود. این کار سبب بالابردن دقت و سرعت عمل محاسبه قیمت، در نرم افزار فروش بارکدی متصل بر دستگاه های بارکد خوان می شود. در گذشته هنگام خرید از فروشگاه ها یا مغازه های کوچکتر زمانی زیادی برای محاسبه تمام محصولات خرید شده صرف می کردند. اکثر محاسبه ها هم با ماشین حساب دستی صورت می گرفت. اما در حال حاضر با استفاده از نرم افزار حسابداری بارکد خوان در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با فشردن یک دکمه شما می توانید نام و قیمت محصول را دیده و محاسبه کنید.

از جمله مواردی که در نرم افزار حسابداری بارکد خوان قابل توجه است، کم کردن خودکار هر محصول فروخته شده از لیست موجودی های انبارها است. درواقع با استفاده از نرم افزار حسابداری بارکد خوان شما می توانید در هر لحظه ای از موجودی های انبار خود اطلاع داشته باشید. برای پیشرفت یک مرکز فروش کوچک یا بزرگ استفاده از نرم افزار فروش بارکدی یک نیاز اساسی است.

نرم افزار حسابداری بارکد خوان

عملکرد نرم افزار فروش بارکدی به چه صورت است

ابتدا باید نرم افزار فروش بارکدی را بر روی دستگاه های بارکد خوان نصب کنید. در ادامه در نرم افزار حسابداری بارکد خوان، بعد از آن که کالای خود را تعریف کرده و ثبت نمودید در ماژول فروشگاهی، زیر سسیستم اطلاعات اولیه مانند کد کالا، بارکد آن، گروه، واحد و قیمت هر واحد را به ترتیب ثبت می کنید؛ سپس هنگامی که صندوق دار بارکد محصول را اسکن می کند، برنامه بارکد خوان فروشگاهی تمامی این اطلاعات را در صفحه نمایشگر نمایان کرده و در فاکتور فروش قرار می دهد.

چرا باید از نرم افزار فروش بارکدی استفاده کرد

اگر تصمیم دارید میزان هزینه ها، افزایش سود و رضایت مندی مشتریان را در فروشگاه ، به بالاترین سطحی که داشته اید برسانید، بهتر است از نرم افزار فروش بارکدی استفاده کنید.

مدیران و صاحبان فروشگاه های بزرگ و کوچک باید از مخارج و درآمد حاصل از کسب و کار خود اطلاع دقیقی داشته باشند. عدم اطلاع از موجودی های انبار، دقت پایین در هنگام محاسبه قیمت محصولات و مواردی مشابه، همگی به فعالیت کاری این افراد ضربه خواهد زد. تقریبا در تمامی مشاغل از بارکد برای تنظیم لیست انبارها، طبقه بندی محصولات و همینطور فروش آن ها استفاده می کنند.

البته باید گفت که استفاده از نرم افزار فروش بارکدی مزایای بسیاری  نیز با خود دارد. مواردی مانند صرفه جویی در زمان، مرتب شدن کارها و سرعت بخشی به فعالیت ها. دنیای امروز دنیای رقابت و به روز شدن است. هر مدیر فروشگاهی می داند برای اینکه بتواند در کار، سریعتر از رقبای خود باشد باید فعالیت خود را بسته به سرعت پیشرفت در جامعه تنظیم کند. خرید نرم افزار جامع فروشگاهی به همراه نرم افزار حسابداری بارکد خوان یکی از مواردی است که سبب سرعت بخشی به این فعالیت می شود.

برنامه بارکد خوان فروشگاهی

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی

بسته به نوع فعالیت و بزرگی کسب و کار خود خدمات مختلفی در نرم افزار حسابداری وجود دارد در ادامه تعدادی از این خدمات را عنوان می کنیم:

  • قابلیت حسابداری مالی به صورت کامل
  • محاسبه صورت حساب ها
  • امکان انجام عملیات حسابداری
  • قابلیت استفاده از سیستم حقوق و دستمزد
  • چاپ بارکد

از جمله مواردی که می توانید در نرم افزار حسابداری از آن استفاده کنید:

  • حساب های دفتری
  • حساب های قابل پرداخت
  • موجودی فروشگاه
  • سفارش های خرید
  • جمع آوری بدهی
  • پردازش پرداخت الکترونیک
  • گزارشات مالی

گفتنی است که نرم افزار حسابداری یا نرم افزار حسابداری بارکد خوان با ارائه گزارشات مالی دقیق تر و به موقع تر به تجارت ها این امکان را می دهد، تا برای تصمیم گیری های مالی از اطلاعات بهتری استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید: بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار سیستم فروشگاهی مبتنی بر بارکد

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره نرم افزار فروش بارکدی و همینطور نرم افزار حسابداری بارکد خوان در اختیارتان قرار دهیم. لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های فروشگاه ها و شرکت ها، نرم افزار فروش بارکدی متفاوتی موجود است و این تفاوت ها بسته به نوع فعالیت های موجود در مشاغلی است که می خواهند از این نرم افزار فروش بارکدی استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *