صفحه اصلی اسکرول بالا

با نرم افزار چاپ بارکد و لیبل بیشتر آشنا شوید

استفاده از نرم افزار چاپ بارکد برای بسیاری از کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ ابزاری ضروری به شمار می رود. افزونه چاپ بارکد و لیبل نه تنها راه حلی فوق العاده مقرون به صرفه و قابل اطمینان است بلکه می تواند به بهبود کارایی و افزایش کیفیت خدمات و همچنین کاهش هزینه های مازاد این کسب و کارها نیز منجر شود.

پیش از ساخت افزونه طراحی لیبل و چاپ بارکد، تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ اطلاعات هر محصول، میزان موجودی، هزینه ها و … را به صورت دستی وارد می کردند و بارکدی نیز روی محصول وجود نداشت. در عین حال، هرچه کارمندان سرعت عمل بالاتری داشتند می توانستند محصول را زودتر برای فروش اماده کنند. اما امروزه استفاده از افزونه چاپ بارکد و لیبل در سیستم مدیریت تولید سرعت انجام کارها را سریع تر و راحت تر ساخته است. افزونه چاپ بارکد به جزء جدایی ناپذیری از تجهیزات اداری و سیستم حسابداری تبدیل شده است و در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

به لطف این فناوری نسبتا ارزان قیمت، از بارکدها می توان برای ایجاد شناسه های منحصربفرد محصولات استفاده کرد. اکثر تلفن های هوشمند می توانند بارکدهای تولید شده توسط نرم افزار طراحی و چاپ بارکد را براحتی بخوانند و حتی می توان هزینه محصولات را از طریق تلفن همراه و تنها با خواندن بارکد پرداخت کرد. علاوه بر صنایع غذایی، بیمارستان ها و زندان، در حوزه حمل و نقل و بسیاری حوزه های دیگر نیز نرم افزار چاپ بارکد کاربردهای زیادی دارد. همچنین از افزونه طراحی لیبل و چاپ بارکد به عنوان یک برنامه مکمل فروشگاهی در کنار نرم افزار حسابداری پوشاک نیز استفاده می شود.

افزونه چاپ بارکد و لیبل

نرم افزار چاپ بارکد چیست؟

اگر تاکنون از نرم افزار طراحی و چاپ بارکد استفاده نکرده اید شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که نرم افزار طراحی لیبل و چاپ بارکد چیست؟ یک نرم افزار طراحی و چاپ بارکد چه فایده ای می تواند برای شما داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال میبایست گفت که افزونه های چاپ بارکد با چاپکرهای معمولی فرق دارند. گرچه چاپگر معمولی و افزونه تولید و چاپ بارکد هر دو از جمله لوازم جانبی کامپیوتر به شمار می روند اما یک نرم افزار تولید و چاپ بارکد تنها مختص طراحی، تولید و چاپ بارکد و لیبل می باشد.

این لیبل ها و بارکدها انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها چسب دار و بعضی دیگر چاپی می باشند و می توان آنها را مستقیما روی محصول چاپ نمود. البته افزونه طراحی لیبل و چاپ بارکد انواع مختلفی دارند و هر کدام می تواند امکانات و ویژگی های مخصوص به خود را داشته باشد. به همین دلیل انتخاب بهترین افزونه چاپ بارکد چندان کار راحتی نیست. برای انتخاب بهترین نرم افزار چاپ بارکد باید به امکانات و ویژگی های نرم افزار مورد نظر دقت کنید و افزونه تولید و چاپ بارکد مورد نظر را با سایر نرم افزارهای مشابه مقایسه نمایید تا بتوانید بهترین افزونه چاپ بارکد را از میان آنها انتخاب نمایید.

مزایای نرم افزار چاپ بارکد

امروزه در تمام دنیا از نرم افزار ساخت و چاپ بارکد استفاده می شود. دلیل این امر آن است که استفاده از بارکد، خطای نیروی انسانی را کاهش داده و باعث دسته بندی دقیق تر اطلاعات می شود. همچنین، یک برنامه ساخت و چاپ بارکد باعث دسترسی راحت تر به اطلاعات صحیح و افزایش سرعت کارهای سازمانی نیز می شود.

انتخاب افزونه  ساخت و چاپ بارکد باید متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد و امکانات و ویژگی های مورد نیازتان را داشته باشد. بنابراین، قبل از خرید نرم افزار چاپ بارکد باید به ویژگی ها و امکانات نرم افزار مورد نظر توجه نمایید. زیرا نرم افزار های چاپ بارکد انواع مختلفی دارند. اگر یک شرکت تولیدی هستید قطعا برای محصولات خود به نرم افزار چاپ بارکد نیاز خواهید داشت. بنابراین، به جای اینکه چاپ بارکد خود را به یک شخص ثالث بسپارید بهتر است که با خرید نرم افزار چاپ بارکد در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

نرم افزار ساخت و چاپ بارکد

مقرون به صرفه

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، افزونه چاپ بارکد و لیبل باعث کاهش هزینه های کسب و کار شما می شود. چه بخواهید 100 بارکد چاپ کنید یا 1000 تا هیچ فرقی نخواهد داشت. اگر کارتان را تازه شروع کرده اید برون سپاری کارها کار عاقلانه ای نخواهد بود زیرا هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر، قیمت خرید نرم افزار چاپ بارکد مقرون به صرفه تر از برون سپاری طراحی و چاپ بارکد می باشد.

چاپ مجدد بارکد بدون پرداخت هزینه

با افزونه های چاپ بارکد می توانید بارکدها را مطابق با نیاز خود چاپ کنید. اگر بارکدهایتان را به فرد دیگری خارج از سازمان بسپارید در صورتی که بخواهید تغییری در بارکدها ایجاد نمایید و نیاز به چاپ مجدد بارکدها داشتید باید هزینه اضافی بپردازید تا بتوانید از نرم افزار چاپ بارکد آنها استفاده نمایید. اما زمانی که خودتان به نرم افزار های چاپ بارکد مسلط باشید به راحتی می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی بارها و بارها به کمک افزونه چاپ لیبل بارکد آیتم های جدیدی طراحی و چاپ نمایید. بنابراین، با داشتن نرم افزار حسابداری فروشگاهی چاپ بارکد در هر زمانی که بخواهید می توانید به تعداد دلخواه بارکد چاپ کنید.

افزونه طراحی لیبل و چاپ بارکد

سهولت استفاده

ممکن است وقتی برای اولین بار بخواهید از نرم افزار چاپ لیبل بارکد استفاده کنید کار با این نرم افزار برایتان مشکل به نظر برسد. اما جالب است بدانید که کار با نرم افزار چاپ لیبل بارکد بسیار آسان است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار چاپ و تولید بارکد مختلفی به بازار عرضه شده اند. این نرم افزار چاپ و تولید بارکد به دلیل رابط کاربر پسندی که دارد مورد استقبال مشاغل زیادی قرار گرفته است. شما می توانید در کمترین زمان این نرم افزار چاپ و تولید بارکد را نصب کنید و با چند کلیک لیبل ها و برچسب های دلخواه خود را چاپ نمایید.

معرفی ویژگی های سیستم جامع فروشگاهی شاتوت

اگر دنبال یک نرم افزار چاپ بارکد برای کامپیوتر می گردید سیستم جامع فروشگاهی شاتوت یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب نمایید. این نرم افزار crm فروشگاه علاوه بر اینکه به عنوان یک نرم افزار چاپ لیبل و بارکد مورد استفاده قرار می گیرد امکانات جامع و کاملی را نیز در اختیارتان قرار می دهد که برای هر کسب و کاری ضروری می باشد. در واقع شما با استفاده از سیستم جامع فروشگاهی شاتوت با یک تیر چند نشان می زنید. البته از این افزونه چاپ لیبل و بارکد نه تنها برای فروشگاه ها بلکه برای هر نوع کسب و کار تولیدی دیگری نیز می توان استفاده کرد.  از جمله ویژگی های خاص افزونه چاپ لیبل و بارکد شاتوت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت استفاده
  • مدیریت پیشرفته
  • پنل پیشرفته
  • کاربری آسان

نرم افزار چاپ لیبل بارکد

این نرم افزار چاپ بارکد برای کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و … قابل استفاده می باشد. همچنین، این نرم افزار یا همان افزونه چاپ برچسب و بارکد دارای زیر سیستم های مختلفی است که از چاپ بارکد گرفته و بارکدخوانی گرفته تا پیش فاکتورها، مدیریت مشتری و … را نیز شامل می شود. در واقع نه تنها یک افزونه چاپ برچسب و بارکد است بلکه از آن می توان به عنوان یک نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار مدیریت شعب و حتی یک نرم افزار مدیریت خزانه داری نیز استفاده کرد.

این نرم افزار چاپ برچسب و بارکد مشکلات ریز و درشت کسب و کار شما را حل خواهد ساخت. همچنین از آن نه تنها به عنوان نرم افزار چاپ بارکد برای کامپیوتر بلکه به عنوان یک آچار فرانسه برای پیش برد اهداف خود نیز می توانید استفاده نمایید.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *