صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار CRM مایکروسافت چیست ؟

برای دانستن اینکه نرم افزار​ Microsoft Dynamics CRM چیست گفته می شود که این نرم افزار کاربردی، یک برنامه کامل مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM است که توسط شرکت معتبر مایکروسافت تولید و عرضه شده است. سیستم ها و ماژول های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش نرم افزار crm مایکروسافت نوعی بستر عملیاتی مشخصی را برای تعامل با مشتریان به وجود آورده و به سازمان این امکان را می دهد که روابط سازمان با مشتریان را از اولین لحظه تا زمان ارائه خدمات پس از فروش مدیریت نماید. نرم افزار مایکروسافت داینامیک crm یک ابزار کاربردی و مهم در دستیابی به موفقیت برای هر سازمانی به شمار می رود.  مایکروسافت crm یکی از اصلی ترین انواع نرم افزارCRM است که در بازار به فروش می رسد. با خرید نرم افزار CRM دیگر نگران آپدیت و به روز رسانی نرم افزار نباشید چرا که در صورتی که نسخه جدید و ارتقا یافته به بازار عرضه شود، نرم افزار موجود در سازمان نیز به صورت خودکار ارتقا می یابد. در پاسخ به هدف اصلی از تولید نرم افزار​ microsoft dynamics crm چیست باید بیان شود که این نرم افزار امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های مختلف کسب و کار را فراهم می سازد. یکی از مهم ترین مزایای این نرم افزار Microsoft crm قابلیت سفارشی سازی و انعطاف پذیری آن به شمار می رود.

اهمیت نرم افزار مایکروسافت داینامیک crm

اهمیت نرم افزار مایکروسافت داینامیک crm

نرم افزار مایکروسافت داینامیک crm از آن جهت اهمیت دارد که به بهبود تعاملات و ارتباطات سازمان با مشتریان، بهبود عملیات فروش و خدمات پس از فروش و بازاریابی، مدیریت و کنترل عملکرد کارکنان و بهبود کیفیت محصولات و خدمات کمک می نماید و درک مطلوب و مناسبی از کسب و کار به شما ارائه می‌دهد تا شما بتوانید به شیوه نوین به تحول در کسب و کار خود اقدام نمایید.

در بیان اینکه اهمیت microsoft dynamics crm چیست باید گفت که این نرم افزار در مقایسه با بسیاری از نرم افزار حسابداری صنعتی از هوشمندی و امسارت بودن بالا، قابلیت نمایش یکجا و یکپارچه انواع داده‌ها مانند اطلاعات مشتریان، محصولات و خدمات به فروش رسیده و خریداری شده، سفارشی سازی و خدمات پس از فروش را برای شما فراهم می سازد. رابط کاربری نرم افزار microsoft dynamics crm دقیقاً با محیطی مشابه به اوتلوک طراحی شده و سرعت و کارایی بالایی را در سیستم برای کاربر فراهم آورده است.

نرم افزار Microsoft crm

امکانات crm مایکروسافت

نرم افزار Microsoft crm با قابلیت های ویژه ای که دارد در میان انواع نرم افزار crm از امکانات ویژه ای نیز برخوردار شده است که در زیر به آنها می پردازیم.

قابلیت ایجاد فرم

یکی از امکانات مایکروسافت crm استفاده از قابلیت فرم سازی و ایجاد فرم است که متناسب با نیاز کسب و کار شما فرم‌های مورد نیاز را به شکل های نامحدود با نمایش‌ و الگوهای مختلف به ارائه کرده و به نمایش می گذارد.

گزارش سازی

با برنامه کاربردی گزارش در نرم افزار crm مایکروسافت می‌توانید گزارش‌های پیشرفته و کاربردی از اطلاعات موجود در پایگاه داده خود مانند اطلاعات مشتریان، محصولات و خدمات پس از فروش بدست آورید.

مدیریت گردش کار

به کمک قابلیت دریافت گردش کار یا  مدیریت جریان کار در مایکروسافت crm ، می‌توانید برای انواع فرآیندهای موجود در سازمان خود گردش کار ساده یا پیشرفته بنویسید.

Crm تحت وب

یکی دیگر از قابلیت‌های نرم افزار microsoft dynamics crm تحت وب بودن آن است. این به معنی این است که دیگر نیازی نیست نرم افزار crm روی تک تک سیستم‌های کاربران در سازمان و شرکت نصب شود و تنها با وارد شدن و استفاده از آدرس crm می‌توانید از نرم افزار mscrm online استفاده بهینه داشته باشید.

قابلیت اتصال به انواع نرم افزار

نرم افزار مایکروسافت داینامیک crm دارای قابلیت اتصال به نرم افزارهای مالی و اداری است.

سازگاری با برنامه‌های Microsoft Office

نرم افزارcrm  مایکروسافت دارای دسترسی آسان به برنامه هایMicrosoft Office  از جمله  Outlook،Word و Excel  است.

کاربری ساده

محیط بسیار ساده نرم افزار microsoft dynamics crm از مهم ترین امکانات این نرم افزار به شمار می آید.

زبان فارسی و تاریخ شمسی

پشتیبانی مایکروسافت crm از زبان فارسی از مهم ترین و بهترین امکانات این نرم افزار به شمار می رود. در زمان تهیه گزارش، اغلب تاریخ به صورت میلادی ارائه می شود در حالی که این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می نماید.

مدیریت کارکنان و اطلاعات سازمان

کنترل اطلاعات سازمان و کارکنان و مدیریت آنها یکی از دغدغه های هر کسب و کاری بوده که با استفاده از نرم افزار Microsoft crm می توان به مدیریت اطلاعات و کارکنان پرداخت.

پیاده سازی چارت سازمانی

با استفاده از نرم افزارcrm  می توانید برای اطلاعات و داده های مورد نیاز خود گزارش هایی به صورت چارت دریافت نموده و به بهترین مدیریت را در کسب و کار خود دست یابید.

مدیریت ارتباط با مشتریان Dynamics CRM مایکروسافت

نرم افزار microsoft dynamics crm به شما کمک می کند تا با سازماندهی ارتباطات خود، به بهبود بخش هایی مانند بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش و کاهش هزینه ها کمک نمود.

نرم افزار Microsoft crm

مزایای Microsoft dynamics crm

اما  آیا می دانید مزایای نرم افزار crm مایکروسافت چیست؟ در ادامه به مزیت های این نرم افزار می پردازیم.

  • مقرون‌به‌صرفه بودن یکی از مهم ترین ویزگی های نرم افزار مایکروسافت crm است که در کوتاه ترین زمان به بیشترین و مهم ترین اطلاعات دسترسی خواهید داشت.
  • قابلیت سفارشی‌سازی ونصب آسان نیز فضای این نرم افزار را ساده نموده و کاربر بر حسب نیاز خود آن را سفارشی می سازد.
  • قدرت همگام‌سازی بالا، رابط کاربری جدید و منسجم و آسان، گزارش گیری و تبدیل خروجی گزارش به نمودار از مهم ترین مزایای نرم افزار crm  است.

داده ها و اطلاعات منسجم و سازمان یافته، جستجوی پیشرفته، ساده و یا حتی پیچیده داده ها، امکان دسترسی به مایکروسافت سی آر ام از طریق انواع مرورگرها، انواع گوشی های هوشمند، تبلت و حتی نرم افزار Outlook  از دیگر مزایای این نرم افزار به شمار می رود.

معرفی نرم افزار CRM شاتوت

نرم افزارCRM یک ابزار کاربردی برای ارتقاء سطح ارتباط با مشتریان و درنهایت افزایش رضایتمندی و افزایش فروش برای سازمان‌ها است. نرم افزار سی آر ام از سه بخش اصلی خدمات، فروش و بازاریابی تشکیل شده است. خرید نرم افزار crm فارسی یک قابلیت مهم و کاربردی در شرکت ها و کسب وکارهای مختلف است که آن ها را جهت دریافت اطلاعات بهتر و مناسب تر از مشتری یاری می دهد.مزایا نرم افزار CRM:
  • اطلاعات ثبت شده توسط نرم افزار CRM شاتوت، می تواند یک مرجع اطلاعاتی بزرگ برای صاحبان شرکت ها فراهم کند.
  • با خرید نرم افزار CRMمی توانیددر فروشگاه ساز آنلاین از وضعیت مراحل فروش، مذاکرات در جریان، فعالیت های لازم برای پیشبرد فعالیت ها مطلع شوید.
  • نرم افزار CRM این امکان را به صاحبان کسب و کارها می دهد که بتوانند با استفاده از گزارش های دریافتی توسط این برنامه وسعت دید خود را افزایش دهند.
  • نرم افزار crm می تواند به کارکنان کمک کند تا فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین احتمال از یاد بردن امور مشتریان و انجام آن ها به حداقل خواهد رسید.
  • با استفاده از نرم افزار CRM شاتوت می توانید تاثیر کانال های بازاریابی را ارزیابی کنید.
  • مدیران و صاحبان شرکت می توانند از تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های کارشناسان پشتیبانی، بازرگانی و فروش آگاه شوند.
  • با کمک نرم افزار CRM می توان قراردادهای گارانتی دار را ثبت کرد.
  • وقتی اطلاعاتی در زمینه خدماتی داشته باشید که مشتریان تا کنون استفاده کرده اند، می توانید در زمان های مناسب به مشتریان خود آن خدمات را پیشنهاد کنید.
  • با خرید نرم افزار crm می توانید دفترچه های قیمت، تامین کنندگان، موجودی انبار و اطلاعات مفید دیگر را مدیریت کنید.
  • سیستم نرم افزار crm

در پایان

خرید نرم افزار Microsoft crm  شما را در یک کسب و کار موفق و پر سود همراهی می کند. شما می توانید با در اختیار داشتن این نرم افزار علاوه بر محیط ساده و کاربردی که دارد، ارتباط مطلوب تری با مشتریان داشته و به سود در کسب و کار خود دست یابید.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *