صفحه اصلی اسکرول بالا

با بهترین نرم افزار crm در مشهد بیشتر آشنا شوید

آدرس شرکت شاتوت:

مشهد، خیابان ابن سینا 2.3، ساختمان 46 بلوک 1، طبقه 1، واحد 2

راه های ارتباطی:

info@ShatootServices.com

پشتیبانی: 38455816-051

فروش: 38485632-051

اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید و خدمتی ارائه می دهید، مطمئنا از اهمیت راضی نگه داشتن مشتریان مطلع هستید. طبق باور بسیاری از صاحبان کسب و کار، مشتریان بزرگ ترین سرمایه محسوب می شوند و به همین دلیل راضی نگه داشتن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه هایی که با استفاده از آن قادر به بهبود خدمات و افزایش مشتریان هستید، استفاده از نرم افزارهای crm است. این نرم افزارها مانند نرم افزار crm در مشهد با امکاناتی که در اختیار مدیران می گذارند، سرعت پیشرفت و توسعه کسب و کار را تا اندازه زیادی افزایش خواهند داد. با ما همراه باشید تا با امکانات مذکور و اهمیت استفاده از crm بیشتر آشنا شوید.

نرم افزار crm

ارتباط گسترده تر مساوی است با مشتریان راضی تر

همانطور که شرکت شما پیشرفت می کند، طبیعتا پایگاه داده مشتریان شما نیز وسیع تر می شود. با این وجود، متمرکز کردن و ساده کردن ارتباطات خود با مشتریان، چه مشتریان بالقوه و چه مشتریان کنونی، روز به روز دشوارتر می شود. ممکن است پیام های مهم در ایمیل‌ها به بخش اسپم بروند و به دست مشتریان نرسند؛ یا مشتریان سیستم پیامک های تبلیغاتی را قطع کرده باشند و مواردی از این قبیل. به همین دلیل بسیار مهم است که از نرم افزار crm در مشهد و یا هر شهر دیگری به درستی استفاده کنید تا بتوانید نهایت بهره را از آن ببرید.

شاید در ابتدا این موضوع برایتان ساده به نظر برسد و از دست دادن چند مشتری مسئله مهمی نباشد اما به یاد داشته باشید که همه این ها به سادگی و به وضوح باعث از دست دادن سرمایه شما می شود. با این وجود نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه با استفاده اصولی از نرم افزار crm در مشهد سوددهی کسب و کارتان افزایش یافته و مشکلاتی که ذکر کردیم کاهش پیدا می کند.

شناخت بهتر مشتریان

ممکن است ساده به نظر برسد، اما این موضوع که شما بتوانید تمام اطلاعات مخاطبان را جمع آوری و گروه بندی کنید، CRM را به یک ابزار ارتباطی فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند. چراکه تمامی این کارها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. به بیانی دیگر، با استفاده از سیستم نرم افزار crm در مشهد و یا هر شهر دیگری انگار یک برگه تقلب در اختیار دارید. به کمک این برگه تقلب می توانید علاقه مندی های مشتریانتان را در زمانی کم شناسایی کرده و خدماتی متناسب با آن ها را ارائه دهید.

نرم افزار crm در مشهد پس از مدتی استفاده و گسترش بانک اطلاعتی خود، نه تنها نام کامل، آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی، وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی یک مخاطب را ثبت می کند، بلکه از موارد موثرتری مانند علاقه مندی های وی در کسب  و کار شما نیز مطلع است. طبیعی است که با استفاده از نرم افزار crm در مشهد و جمع آوری اطلاعات مذکور شما برتری زیادی نسبت به رقبای خود به دست می آورید.

نکته بعدی این است که با کمک CRM می‌توانید تمام فعالیت‌ ها، پروژه ‌ها، فروش ‌ها، پیام‌ های چت زنده، تبادل ایمیل، صورت‌حساب ‌ها، سفارش ‌ها، قرارداد ها یا درخواست ‌های خدمات مشتری را نیز ذخیره کنید. به عبارت دیگر، یک سیستم CRM به شما این امکان را می دهد که بهتر بدانید مخاطبین شما چه کسانی هستند و چه می خواهند.

خرید نرم افزار crm  مشهد

همچنین مطالعه کنید: مزایای نرم افزار crm

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

طبقه بندی اطلاعات

هیچکس نمی خواهد با یک مشتری ناشناخته تجارت کند. همه می خواهند مشتری هدف خود را انتخاب کرده و به وی خدمات خود را ارائه دهند. می توانید این کار را با تقسیم کردن مخاطبین( مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی) به مخاطبان هدف انجام دهید. با این وجود توصیه می کنیم برای این کار از نرم افزار crm در مشهد برای کامپیوتر استفاده کنید تا علاوه بر افزایش سرعت انجام کار، نتیجه دقیق تری نیز به دست آورید.

نرم افزار crm در مشهد به شما این امکان را می دهد که داده ها را بر اساس دسته ها و معیارهای مختلف طبقه بندی کنید؛ همچنین ایجاد لیست های متمرکز را نیز آسان می کند. چنین لیست های تقسیم بندی شده ای که در فروش و بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند، به شما امکان می دهند کمپین های بازاریابی برای مشتریان خاص و کمپین های بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری افراد را اجرا کنید و به جذب مشتریان بیشتری بپردازید. طبیعتا وقتی می‌دانید با چه کسی صحبت می‌کنید، می‌توانید آگاهانه پیشنهادها، تاکتیک ‌ها و حتی میزان فروش خود را تنظیم کنید. به طور خلاصه، یک سیستم CRM خوب به شما کمک می‌کند تا بهتر بدانید چه کسی واقعا به آنچه ارائه می‌دهید علاقه ‌مند است، چه کسی هنوز شک دارد و چه کسی تمایلی به استفاده از خدمات شما ندارد.

آشنایی بیشتر با نیاز مشتریان

وقتی می دانیم چه انتظاری داریم، احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنیم. همین امر در مورد بسیاری از کسب و کارها نیز صدق می کند. هنگامی که عادات خرید مشتری را دنبال می کنید، فروش متقابل یا افزایش فروش آسان تر است. همچنین از آنجایی که یکی از مزایای کلیدی داشتن یک سیستم CRM کمک به فروشندگان برای فروش بیشتر و سریعتر است؛ دسترسی به تاریخچه تعامل با مشتری باعث می شود تا بتوانید نیازهای مشتری را در کمترین زمان ممکن شناسایی و حل کنید.

نرم افزار crm

اگر سابقه خرید مخاطب را بدانید، مثلا اینکه چه چیزی و در چه زمانی خرید خود را انجام داده است، چه تخفیفاتی به آنها پیشنهاد شده است، از چه محصولاتی بیشتر استقبال کرده اند و اصلا چگونه به مشتریان شما تبدیل شده اند، می توانید راحت تر با وی ارتباط برقرار کنید و با پیشنهادهای جذاب تری او را ترغیب کنید.

تاثیر crm در پیگیری شکایات

یک سیستم CRM برای ارائه خدمات عالی به مشتریان ضروری است. مثلا دسترسی به تاریخچه تراکنش ها، ارائه خدمات به موقع به مشتریان را آسان می کند. با استفاده از نرم افزار crm در مشهد برای ویندوز 10 فقط با چند کلیک متوجه می شوید که آیا مخاطبی با محصول یا خدمات شما مشکلی داشته است، مشکلش چگونه پیگیری شده و آیا اکنون مشکلش حل شده است یا خیر. همچنین توجه داشته باشید که اگر آن ها در گذشته از چیزی شکایت کردند، این شانس شماست که مشکل پیش آمده را جبران کنید و تجربه بسیار بهتری به مشتری ارائه دهید.

کاهش زمان انتظار مشتریان با استفاده از نرم افزار crm در مشهد

یکی از مهم ترین مزایایی که استفاده از نرم افزار crm در مشهد برای کسب و کارهای مختلف به ارمغان می آورد، صرفه جویی در زمان مشتریان می باشد. طبیعتا هنگامی که مشتری بداند که کسب و کار شما در کمترین زمان خدماتش را انجام می دهد و اصطلاحا کارش را راه میاندازد، با خیال راحت کارش را به شما می سپارد. این در صورتی است که اگر زمان زیادی از مشتری تلف شود، دفعات بعدی به دنبال کسب و کاری دیگر برای رفع خدمات خود می گردد. به همین دلیل توصیه می کنیم با استفاده از نرم افزار crm در مشهد تحت وب کارهای مشتریان و مراجعان خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

نرم افزار crm در مشهد برای کامپیوتر

 نرم افزار crm در مشهد شرکت شاتوت

نرم افزارهای گوناگونی در زمینه crm وجود دارند که هرکدام ادعا دارند بهترین و کامل ترین نرم افزار crm در این زمینه هستند. با این وجود، زیاد بودن گزینه ها کاربران را با این سوال رو به رو کرده است که کدام یک از این نرم افزارها بهترین عملکرد را دارد. نرم افزار crm در مشهد شاتوت که توسط تیم برنامه نویسی همین مجموعه طراحی شده است؛ هرگونه انتظاری که از یک نرم افزار crm کاربردی دارید را برطرف می کند. لازم به ذکر است مجموعه شاتوت واقع در مشهد، با سال ها تجربه و فعالیت در حوزه crm یکی از موفق ترین ها در این حوزه محسوب می شود. همچنین به دلیل تنوع بالای محصولات crm شما می توانید نرم افزاری دقیقا متناسب با نیازهای خود تهیه نمایید. از جمله این نرم افزارها می توان به نرم افزار حسابداری پوشاک، نرم افزار حسابداری پیمانکاری، نرم افزار حسابداری داروخانه و… اشاره نمود.

نکته قابل توجه در رابطه با نرم افزار crm در مشهد این است که نرم افزار مذکور تمامی امکاناتی که از یک نرم افزار crm انتظار می رود را دارا می باشد. بنابراین بدون هیچ نگرانی نرم افزار crm در مشهد را تهیه نمایید و توسعه کسب و کار خود را تضمین کنید. همچنین شاتوت دارای یک تیم پشتیبانی حرفه ای است که در هر زمان می توانید برای خرید نرم افزار crm در مشهد از مشاوره آن ها بهره مند شوید؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام می توانید با پشتیبانان مجرب شاتوت در ارتباط باشید.

به اشتراک بگذارید

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *