صفحه اصلی اسکرول بالا

آشنایی با 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد

در زندگی هر فردی مانند صاحبان کسب و کار احتمال دارد اوضاع غیرقابل کنترلی ایجاد شود. به عنوان مثال ممکن است با توجه به تفکرات و خواست شما کسب و کارتان رشد نکند. از سوی دیگر اگر سرعت رشد شرکت بیشتر از آن چیزی باشد که فکرش را می‌کردید، این موضوع باعث می‌شود که درباره چگونگی انجام برنامه‌ریزی  نیز اطمینان نداشته باشید.

برای رفع این مشکلات بهترین کار استفاده از برنامه  CRM است، اما نرم افزار CRM چیست؟ درباره 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد، چه می‌دانید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و افزایش میزان موفقیت شما در کسب و کار، پیشنهاد می‌دهیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

نرم افزار CRM چیست؟

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری بوده که برای بهتر انجام شدن کارها طراحی شده است. این نرم افزار در عمل مانند 1 برنامه کامپیوتری به نظر می‌رسد و امکان ثبت داده‌های مشتریان را به شما می‌دهد. همچنین قادر به مدیریت سرنخ‌ها است. به عبارت دیگر با استفاده از نرم افزار crm فروشگاه می‌توانید تمام تمرکز خود را روی فروش محصولات خود قرار دهید. در ادامه به بررسی 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد؛ می‌پردازیم.

9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز داردآشنایی با نرم افزار CRM و دلایل استفاده از آن

نشانه های هشدار دهنده ای که شرکت شما به نرم افزار CRM نیاز دارد

نشانه های هشدار دهنده ای که شرکت شما به نرم افزار CRM نیاز دارد، شامل موارد زیر می‌شود:

  • ارزیابی ناکافی کارکنان
  • عدم وجود هماهنگی در بخش‌های مختلف سازمان
  • کیفیت پایین خدمات
  • از دست دادن فرصت‌های بسیار
  • داشتن ارتباط ضعیف با شرکا
  • از بین بردن مشتریان وفادار به وسیله رقبا
  • از دست دادن مشتریان در ساعات تعطیلی
  • روبرو شدن با چالش در مدیریت اطلاعات مشتری
  • هدر رفتن زمان بسیار برای انجام کارهای اداری

نشانه های نیاز کسب و کار به CRM و امکانات این نرم افزارCRM برنامه‌ای کاربردی برای هر کسب و کاری

نشانه های نیاز کسب و کار به CRM و امکانات این نرم افزار

CRM ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط درست و موثر با مشتری است که به افزایش بازدهی مفید سازمان شما کمک می‌کند. از 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    کمک به دیده شدن در تیم فروش

با افزایش تعداد فروشندگان( در بین رقیبان شما)، مشکل دیده نشدن کسب و کار شما افزایش می‌یابد. احتمال دارد هر عامل جدید از روش متفاوتی برای انجام کارها استفاده کند که در نهایت باعث می‌شود احساس دیده نشدن داشته باشید.

آیا کسب و کار شما به نرم افزار CRM احتیاج دارد یا خیرکمک به دیده شدن در تیم فروش

2.    ایجاد هماهنگی در بخش‌های ضعیف

یکی از 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد، ایجاد هماهنگی در بخش‌های ضعیف است. هر چقدر یک کسب و کار بزرگتر باشد، میزان وابستگی آن به تقسیم کارها بیشتر شده تا کارکنان بتوانند با تمرکز بیشتر و به صورت بهتری وظایف خود را انجام دهند.

3.    کمک به ارزیابی بهتر عملکرد کارکنان

نظارت بر عملکرد کارکنان و مشتریان به صورت همزمان، چالش برانگیز است. نرم افزار CRM امکان رتبه بندی و ارزیابی اثربخشی کارکنان را به صاحبان کسب و کارها می‌دهد. همچنین به عنوان یک پایگاه داده به شما کمک می‌کند معاملات سودآور و مشتریان خود را از دست ندهید.

4.    کمک به تجزیه و تحلیل داده‌ها

یکی دیگر از 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد، کمک به تجزیه و تحلیل اطلاعات است. نرم افزار CRM امکان تجزیه و تحلیل داده‌ها را به شما می‌دهد که با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها توانایی اخذ تصمیمات بهتر را خواهید داشت.

نشانه های نیاز کسب و کار به CRM و امکانات این نرم افزارکمک به تجزیه و تحلیل داده‌ها

5.    کمک به افزایش میزان فروش

این نرم افزار برای حفظ مشتری منبعی کاملا ضروری است و به شما کمک می‌کند تا با استفاده از آن پایگاه مشتری وفادار را بسازید. درنهایت این کار میزان اهمیت مشتری را به شما نشان می‌دهد و درنهایت میزان فروش شما افزایش می‌یابد.

6.    تمرکز بیشتر روی مشتریان

از گذشته تا کنون پیدا کردن مشتری کار دشواری بوده، اما نکته بسیار مهم چگونگی حفظ آنها است. با استفاده از برنامه CRM می‌توانید لیستی از مشتریان خود تهیه کرده تا بیشتر با آنها آشنا شوید.  انجام این کار به تقویت روابط شما با مشتریان نیز بسیار کمک می‌کند. پس کمک به تمرکز بیشتر روی مشتریان، یکی دیگر از 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد؛ است.

7.    ارسال اطلاعات خاص برای مشتریان

در صورت ثبت سفارش‌ها و وسایل مورد نیاز آنها با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی به آنها اطلاع‌رسانی کنید. انجام این کار علاوه بر صرفه‌جویی در زمان شما، این تضمین را نیز می‌دهد که مشتریان در زمان مقرر، سفارش‌های خود را دریافت کرده‌اند.

9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز داردارسال اطلاعات خاص برای مشتریان

8.    کمک به ساخت عادات خوب

مزیت مهم استفاده از نرم افزار CRM این است که به ایجاد عادات خوب کمک می‌کند. با در اختیار داشتن داده‌های دقیق، می‌توانید برای گرفتن تصمیمات مهم در آینده از آنها استفاده کنید. در صورت انجام مداوم این کار، عادات خوبی را ایجاد خواهید کرد.

9.    ساده‌تر کردن فرآیند فروش کسب و کار

نرم افزار CRM در تمامی مراحل فروش از تیم شما پشتیبانی می‌کند. از مزایای استفاده از این برنامه می‌توان ساده‌تر کردن فرآیند فروش را نام برد. درواقع با ایجاد هماهنگی در وظایف بین اعضا تیم، هیچ فرصتی در کار تیمی نادیده گرفته نمی‌شود. پس ساده‌تر کردن فرآیند فروش نیز، یکی دیگر از 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد؛ است.

خرید نرم افزار CRM

در قسمت قبل به بررسی نشانه های نیاز کسب و کار به CRM و امکانات این نرم افزار پرداختیم، اما درباره خرید این نرم افزار چه می‌دانید؟

معمولا نرم افزار crm فروشگاه در 2 صورت تحت وب و ابری با برنامه‌های مختلف و متنوع و با توجه به نیاز کسب و کارها طراحی شده و در بازار و فروشگاه های اینترنتی یافت می‌شود. از تفاوت‌های این نرم افزارها می‌توان امکان خرید اشتراکی CRM و یا خرید بدون نیاز به اشتراک و مشخص کردن محل استقرار سرور برنامه را نام برد. این برنامه‌ها با توجه به نیاز کاربران معمولا در قالب پلن‌های قابل گزینش ارائه می‌شوند.

بررسی قیمت نرم افزار CRM

قیمت این نرم افزار با در نظر گرفتن ویژگی های متفاوت تعیین می‌شود؛ برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و با توجه به نیازهای کسب و کارها این قیمت متغیر می باشد. بعد از انتخاب هریک از انواع CRM ابری و یا CRM تحت وب، می‌توانید ماژول‌های موردنیاز را با توجه به استقرار سیستم اتوماسیون فروش، مدیریت روابط با مشتریان و بازاریابی کسب و کارتان انتخاب کنید.

آیا کسب و کار شما به نرم افزار CRM احتیاج دارد یا خیرقیمت نرم افزار CRM و چگونگی خرید آن

 

معرفی نرم افزار CRM شاتوت

نرم افزارCRM شاتوت یک ابزار کاربردی برای ارتقاء سطح ارتباط با مشتریان و درنهایت افزایش رضایتمندی و افزایش فروش است.

مزایا نرم افزار CRM:

  • اطلاعات ثبت شده توسط نرم افزار CRM شاتوت، می تواند یک مرجع اطلاعاتی بزرگ برای صاحبان شرکت ها فراهم کند.
  • با خرید نرم افزار CRMمی توانیددر فروشگاه ساز آنلاین از وضعیت مراحل فروش، مذاکرات در جریان، فعالیت های لازم برای پیشبرد فعالیت ها مطلع شوید.
  • نرم افزار CRM این امکان را به صاحبان کسب و کارها می دهد که بتوانند با استفاده از گزارش های دریافتی توسط این برنامه وسعت دید خود را افزایش دهند.
  • نرم افزار crm می تواند به کارکنان کمک کند تا فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین احتمال از یاد بردن امور مشتریان و انجام آن ها به حداقل خواهد رسید.
  • با استفاده از نرم افزار CRM شاتوت می توانید تاثیر کانال های بازاریابی را ارزیابی کنید.
  • مدیران و صاحبان شرکت می توانند از تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های کارشناسان پشتیبانی، بازرگانی و فروش آگاه شوند.
  • با کمک نرم افزار CRM می توان قراردادهای گارانتی دار را ثبت کرد.
  • وقتی اطلاعاتی در زمینه خدماتی داشته باشید که مشتریان تا کنون استفاده کرده اند، می توانید در زمان های مناسب به مشتریان خود آن خدمات را پیشنهاد کنید.
  • با خرید نرم افزار crm می توانید دفترچه های قیمت، تامین کنندگان، موجودی انبار و اطلاعات مفید دیگر را مدیریت کنید.
  • سیستم نرم افزار crm

سخن پایانی

نرم افزار crm برنامه‌ای کاملا کاربردی برای مدیریت ارتباط با مشتریان است و استفاده از آن برای هر کسب و کاری به ویژه کسب و کارهای بزرگ کاربرد دارد. برای خرید CRM می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کنید. در این مطلب به معرفی 9 نشانه ای که مشخص می کند سازمان شما به برنامه CRM نیاز دارد؛ پرداختیم. پس با مطالعه آن می‌توانید پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

به اشتراک بگذارید

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *