صفحه اصلی اسکرول بالا

معرفی ویژگی و امکانات نرم افزار CRM

Crm نرم افزاری برای بهبود ارتباطات و مدیریت تعاملات و داده‌های مشتریان است. در این مقاله می‌کوشیم به معرفی ویژگی‌های crm بپردازیم. چراکه برای هر کسب و کار رو به رشدی این روزها نیاز به استفاده از ویژگی و امکانات نرم افزار crm حس می‌شود. نرم افزار crm در هر کسب و کاری اعم از داروخانه تا سالن زیبایی می‌تواند استفاده شود. در هر کسب و کاری که با مشتریان تعامل دارد استفاده از نرم افزار crm کاری واجب به نظر می‌رسد. اما ویژگی‌های نرم افزار crm چه مواردی است که تا این حد هر کسب و کاری به آن نیاز دارد؟
در این مقاله به ویژگی‌ها و امکانات سیستم ارتباط با مشتریان سی آر ام می‌پردازیم و تلاش می‌کنیم هر کدام از ویژگی و امکانات نرم افزار crm را به شما معرفی کنیم. اگر دارای شرکت یا کسب و کاری هستید که فکر می‌کنید برای ارتباط با مشتریانتان نیاز به این نرم افزار دارید، می‌توانید از ویژگی و امکانات نرم افزار crm شاتوت نیز در این صفحه اطلاع پیدا کرده و در صورت رضایت با ما تماس بگیرید.

ویژگی مهم نرم افزار crm چیست؟

نرم افزار crm ابزاری برای کنترل و مدیریت ارتباطات و تعاملات با مشتری است که باعث ارتقا سطح رابطه با مشتری و افزایش رضایتمندی او و در نهایت افزایش سود شرکت یا کسب و کار می شود. در واقع همین ویژگی و امکانات نرم افزار crm است که باعث می‌شود برای مدیران و تیم فروش یک سیستم جامع فروش ایجاد شود تا فرایند فروش و کیفیت خدمات پس از فروش چندین برابر گذشته شود.
سیستم جامع فروش یا crm هدفی که دارد این است که بر ارتباط با مشتری تمرکز می‌کند تا در نهایت باعث فروش بیشتر و مشتری‌مداری شود. از ویژگی‌های نرم افزار crm این است که در تمامی کسب و کارها می‌تواند کمک کننده باشد و در نهایت هزینه‌ای که برای خرید نرم افزار crm می‌شود در زمانی کوتاه به شرکت بازمی‌گردد.
نرم افزار crm شاتوت نرم افزاری است که با تمرکز بر باشگاه مشتریان نوشته شده است و دارای ویژگی‌های نرم افزار crm است.
این محصول برای تمامی کسب و کارهایی که با مصرف‌کنندگان نهایی در ارتباط هستند، مناسب است. از ویژگی و امکانات نرم افزار crm شاتوت این است که برای هر کسب و کاری با توجه به ویژگی‌های همان کسب و کار و مختص همان کسب و کار نوشته شده است.
به طور مثال برای رستوران یا فست فود می‌توانند اقدام به خرید نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود کنند یا برای شرکت فروش لوازم یدکی خودرو پیشنهاد می‌شود اقدام به خرید نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو نمایند.

ویژگی های یک نرم افزار CRM قدرتمند

سایر ویژگی و امکانات نرم افزار crm

• افزایش تعداد مشتریان
• افزایش رضایتمندی مشتریان
• کنترل فرآیند فروش و مذاکره
• هماهنگی کامل میان تیم‌های مختلف در یک کسب و کار
• کمک به ماندگاری برند
• بهبود مدیریت کسب و کار
• ساده‌سازی فرایندهای درون سازمانی
• شناسایی سلیقه‌ مشتریان
و مهم ترین ویژگی و فایده خرید نرم افزار crm این است که در نهایت باعث افزایش سودآوری می‌شود.

افزایش سودآوری چگونه انجام می پذیرد؟

اما در این قسمت به این می‌پردازیم که افزایش سودآوری به کمک ویژگی و امکانات نرم افزار crm چگونه حاصل می‌شود؟ افزایش تعداد مشتریان از طریق بهبود تبلیغات کلامی و دهان به دهان صورت می‌گیرد. به طوری که هر مشتری راضی، به طور متوسط باعث تبلیغ محصول شما به سه نفر از اطرافیان شما می‌شود.
افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق اجرای برنامه‌های مشتری‌مداری صورت می‌گیرد. بدین صورت که این روزها مشتری‌مداری به شدت در میان کسب و کارها به دلیل افزایش رقابت میان تولید کنندگان و خدمات دهندگان باب شده است.
اگر کسب و کاری بخواهد پیشرفت کند و گسترش یابد باید به دنبال افزایش برنامه‌های مشتری مداری باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان با سرعت بخشیدن به کارها و بالا بردن کیفیت خدمات باعث می‌شود که مشتریان شما بیشتر از گذشته از شما رضایت داشته باشند.
کنترل فرآیند فروش و مذاکره از طریق ویژگی و امکانات نرم افزار crm مانند سیستم پیگیری، مدیریت تماس، مشخص کردن بهترین زمان برای تماس با مشتری و … صورت می‌گیرد. با کمک ویژگی و امکانات نرم افزار crm که در اختیار کسب و کارها می‌گذارد می‌توان به راحتی و با کیفیت خیلی بهتر به کنترل تمامی فرآیندهای فروش و مذاکره اقدام کرد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

معرفی ویژگی های CRM

ویژگی و امکانات نرم افزار crm چگونه باعث افزایش سودآوری می‌شود؟

مهم‌ترین عاملی که باعث سودآوری در یک کسب و کار می‌شود حفظ مشتریان فعلی و افزایش مشتریان جدید است. با توجه به ویژگی و امکانات نرم افزار crm که بالاتر گفته شد، باعث می‌شود مشتریان از خدمات شما رضایت بیشتری داشته باشند. مشتریان راضی به دنبال رقیب شما نمی‌رود. همچنین مشتری راضی خود به خود با معرفی شما به دوست و اطرافیانش باعث می‌شود مشتریان جدیدی به کسب و کار شما رجوع کنند. در نهایت با حفظ مشتریان فعلی و افزایش مشتریان جدید، باعث افزایش سودآوری، که هدف اصلی هر کسب و کاری است می‌شود.
همچنین با توجه به ویژگی‌های سیستم crm شاتوت و اختصاصی بودن ویژگی‌های نرم افزار crm شاتوت که مبتنی بر هر کسب و کار و با توجه به ویژگی‌های همان صنف است، با احتمال بیشتری باعث می‌شود که مشتریان فعلی‌تان را حفظ و مشتریان جدیدی را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

کاربرد نرم افزار CRM

مهم‌ترین ویژگی و امکانات نرم افزار crm شاتوت چیست؟

به کمک نرم افزار crm شاتوت شما می‌توانید اطلاعات مشتریانتان را به طور کامل جمع‌آوری و طبقه بندی شده در دسترس داشته باشید و در اختیار تیم‌های فروش و بازاریابی قرار دهید. می‌توانید با مشتریانتان ارتباط بهتری بگیرید و به آن‌ها اطلاع رسانی کرده و در هر لحظه و هر مکانی به اطلاعات مشتریانتان دسترسی داشته باشید. از ویژگی و امکانات نرم افزار crm شاتوت این است که به راحتی می‌توانید هزینه‌ها و درآمدهای خود را کنترل کرده و از مشتریانتان را از تخفیف‌ها و برنامه‌های مناسبتی خود به راحتی آگاه کنید. همچنین می‌توانید مشتریانتان برای خرید کالا یا خدمات خود ترغیب کرده و بازار خود را حتی در شرایط رکود بازار حفظ کنید.
شاید برای شما هم جالب باشد:

بهترین نرم افزار CRM ایرانی

ویژگی های نرم افزار شاتوت

سخن آخر

در این مقاله تا حدود زیادی با نرم افزار crm آشنا شدید و مهم‌ترین ویژگی و امکانات نرم افزار crm را شناختید. اما باید بدانید که این موارد فقط قطره‌ای از دریای ویژگی و امکانات نرم افزار crm است. به طور کلی به شما پیشنهاد می‌شود اگر دارای کسب و کاری هستید که ارتباط زیادی با مشتریان و مصرف کننده نهایی دارید، حتما اقدام به خرید نرم افزار crm کنید. درست است که در ابتدا هزینه‌ای برای شما دارد اما ویژگی و امکانات نرم افزار crm طوری است که پس از زمان اندکی سود ناشی از استفاده از نرم افزار crm، هزینه وارده را جبران و باعث افزایش سودآوری کسب و کار شما می‌شود. همچنین اگر تمایل به خرید نرم افزار crm داشتید حتما به ویژگی و امکانات نرم افزار crm شاتوت نگاهی بیندازید. در این صفحه نیز می‌توانید با همکاران ما ارتباط بگیرید و هرگونه سوالی داشتید را بپرسید و اقدام به خرید نرم افزار crm شاتوت کنید. ممنون که وقت گذاشته و مقاله ویژگی و امکانات نرم افزار crm را مطالعه کردید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

به اشتراک بگذارید

۷ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *