صفحه اصلی اسکرول بالا

سیستم جامع فروشگاهی

در اکثر فروشگاه ها از این نرم افزارها به اسم نرم افزار فروشگاهی و در مشاغل و کسب و کارها با نام نرم افزار حسابداری یاد می شود. استفاده از نرم افزار جامع فروشگاهی سبب تسریع، بهینه و سادگی چرخه فروش محصولات می گردد. این نرم افزارها قادر به ثبت و کنترل تمام مراحل فروش شامل دریافت و تایید سفارش مشتریان، صدور پیش‌فاکتور و فاکتور فروش و تحویل کالا در زمان کوتاهی هستند. علاوه بر این ها با به کارگیری سیستم جامع فروشگاهی می توان از فرآیند فروش فعلی و تهیه و میزان فروش آینده گزاراش های تحلیلی متنوعی تهیه کرد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

سیستم جامع فروش چیست؟

سیستم جامع فروش یک سیستم یکپارچه جهت مدیریت و پشتیبانی کلیه مراحل تولید و فروش محصول می باشد. در واقع استفاده از سیستم جامع فروش این امکان را برای مدیران مالی و مدیران فروش فراهم می کند که بهتر بتوانند کسب و کار خود را مدیریت و پشتیبانی کنند.سیستم جامع فروشگاهی دارای زیر مجموعه های سیستم های فروش مانند سیستم مدیریت انبار، سیستم خزانه داری، سیستم مالی و حقوق و دستمزد، سیستم مدیریت شعب و… می باشد. این سیستم می تواند با استفاده از داشبوردها و گزارشات خود، مشکلات فروشگاه ها را حل کند. بخصوص در فروشگاه های زنجیره ای و چند شعبه ای، این سیستم بسیار کارآمد خواهد بود.

نرم افزار فروش

قابلیت ها و وظایف نرم افزار فروش چیست؟

سیستم جامع فروشگاهی در هر کسب و کاری می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد تا آن شرکت یا سازمان به نحوه بهتری بتواند با مشتریان خود تعامل نماید و فرآیند فروش محصولات را مدیریت کند.
  • نرم افزار فروش قابلیت تعریف و دسته‌بندی مشتریان و ایجاد پروفایل برای آن‌ ها را دارد.
  • این سیستم قادر به تعریف توزیع‌کنندگان کالا و کانال‌های متفاوت توزیع می باشد.
  • توسط نرم افزار فروشگاهی تعریف فروشگاه‌ها و انبارهای مختلف در سیستم فروش صورت می گیرد.
  • سیستم جامع فروشگاهی قابلیت صدور فاکتور و پیش فاکتور را برای هر محصول دارد.
  • با استفاده از سیستم فروش می توان موجودی ‌های محصولات را به دقت کنترل کرد.
  • در این نرم افزار تامین کنندگان معرفی می شوند و برای آن ها حساب های مجزایی ایجاد می شود.
  • این نرم افزار قابلیت ادغام با انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری و فروشگاهی را دارد.
  • با استفاده از نرم افزار فروش جامع می توان به صورت خودکار به مشتریان اطلاع‌رسانی کرد.
  • از طریق سیستم جامع فروشگاهی می توان مدیریت پرداخت‌ها و وصول مطالبات را انجام داد.

نرم افزار فروش

نرم افزار فروش در فروشگاه ها با عنوان نرم افزار فروشگاهی شناخته می شود. از آنجایی که اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری بسیار حائز اهمیت است، نرم افزار فروش جهت ساده تر شدن مراحل کسب و کار شما راه اندازی شده است و کلیه مراحل کسب و کار شما اعم از دریافت سفارش از مشتری، ایجاد فاکتور فروش، ثبت کالا، تحویل کالا به مشتری و… را انجام می دهد. در واقع می توان گفت هر آنچه که برای فروش محصول و یا خدمات به آن نیاز دارید در این نرم افزار نهفته است.

ویژگی های نرم افزار فروش

  • قابلیت صدور پیش فاکتور و فاکتور برای مشتری
  • قابلیت کنترل و اطلاع از موجودی های محصولات
  • قابلیت برقراری ارتباط با نرم افزار حسابداری
  • اطلاع رسانی محصولات به مشتریان
  • ایجاد پروفایل برای هر مشتری
  • مدیریت پرداخت وجه در فروشگاه آنلاین
نرم افزار مدیریت فروش این امکان را برای شما فراهم می کند که همه پرسنل فروش به بهترین حالت ممکن کار خود را در زمینه های فروش محصولات، ایجاد فاکتورهای فروش، ثبت سفارشات مشتریان و… انجام دهند.با استفاه از نرم افزار مدیریت فروش می توانید از طریق ارسال پیام، ایمیل و یا تماس تلفنی با مشتریان خود در ارتباط باشید و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید. به طور کلی با استفاده از هوش تجاری می توان انواع اطلاعات مربوط به مشتری را از دیتابیس تهیه کرد. دیتابیس این سیستم، اطلاعات مشتری را از اسناد مجموعه و یا شرکت به دست می آورند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله هوش تجاری چیست در وبسایت ما مراجعه کنید.

سیستم جامع فروشگاهی

معیارهای خرید بهترین نرم افزار فروش جامع چیست؟

برای انتخاب بهترین سیستم جامع فروشگاهی باید موارد و نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید نرم افزاری کاربردی و متناسب با کسب و کار خود خریداری کنید.
  • پاسخ به نیازهای مورد نظر سازمان به صورت جامع
  • سادگی فرایند پیاده‌سازی نرم افزار در مدت زمان کم
  • داشتن کاربری ساده و فضای کاربر پسند
  • قیمت مناسب و پشتیبانی فنی
  • قابلیت تعریف تعداد نامحدود پارامتر در سیستم
  • سرعت بالا در پردازش فرایند ها بدون هدر رفت زمان

سیستم جامع فروش

تفاوت نرم افزار جامع فروش با نرم افزار CRMچیست؟

به طور خلاصه می توان گفت سیستم جامع فروش، تمام زیر سیستم هایی که یک سیستم فروشگاهی یا یک کسب و کار نیاز دارد، را در خود دارد که یکی از همین زیر سیستم ها، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM است.برای اینکه اکثر کارهای یک کسب و کار به طور جامع و توسط یک نرم افزار انجام شود بسیاری از سازمان ها از سیستم جامع فروشگاهی برای مدیریت کسب و کار خود و مشتریان استفاده می کنند. این سیستم می تواند شامل نرم افزارهای دیگری چون نرم افزار باشگاه مشتریان، نرم افزار مدیریت انبارداری و یا مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM باشد.سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان شاتوت قادر به پیگیری تمام چرخه های کاری و فرایندهای سازمانی است و دارای ماژول های مدیریت خرید و فروش، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، مدیریت پیگیری‌ها و یادآوری‌های مشتریان، مدیریت مرکز تماس، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها، خدمات پس از فروش، باشگاه وفاداری مشتریان، BPMS، مدیریت فرایندهای کاری، فرم ساز، تجارت الکترونیک، اتوماسیون اداری می باشد.

جمع بندی بحث سیستم جامع فروشگاهی و کاربرد های آن

سیستم جامع فروش سایت شاتوت علاوه بر نرم افزار فروش در برگیرنده نرم افزارهای انبارداری و حسابداری هم می باشد؛ در صورتی که مشتری خواستار یکی از این نرم افزارها باشد باید سیستم جامع فروشگاهی را خریداری کند. این نرم افزار قادر است به صورت یکپارچه تمام فعالیت ها را از تولید تا تحویل محصول به مشتری ، خرید تا فروش، شناسایی مشتریان، خدمات پس از فروش را کنترل و مدیریت کند.سیستم جامع فروشگاهی شاتوت دارای زیر سیستم های فروش،انبار،خزانه،مالی،حقوق و دستمزد،باشگاه مشتریان،داشبورد و برخی زیر سیستم های جانبی دیگر است؛ بنابراین به عنوان یک محصول کامل و جامع می تواند در کسب و کارها استفاده شود. سیستم جامع فروش مناسب برای فروشگاه ها و سازمان هایی است که دارای اندازه متوسط و بزرگ با کالاهای زیادی و چندین شعبه هستند. نرم افزار فروش جامع می تواند مشکلات کوچک و بزرگ موجود در فروشگاه را یک بار و برای همیشه حل کند و به مدیران فروشگاه از طریق تهیه گزارش ها و داشبورد فوق العاده خود در تصمیم گیری ها یاری رساند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

به اشتراک بگذارید

۲۰ دیدگاه

  1. سیستم جامع فروشگاهی شما، تمام محصولاتی که توی سایتتون رو دارید به صورت یکپارچه در خودش داره درسته ؟ برای استفاده از سبستم جامع فروشگاهی به سخت افزار خاصی هم نیاز داریم ؟

  2. […] قیمت نرم افزار جامع فروشگاهی قالیشویی را می توانید از سایت ها و مجموعه های معتبر استعلام بگیرید. این روزها سایت های بسیار مختلفی برای فروش این نوع نرم افزار ها وجود دارند. به شما توصیه می شود که قبل از خرید حتما با ویژگی ها و برنامه های مختلف این نرم افزار ها آشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای خرید نرم افزار حسابداری قالیشویی داشته باشید. […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *