صفحه اصلی اسکرول بالا

نقش crm در پیشرفت استارتاپ ها

استارتاپ‌ها برای گسترش و باقی ماندن در بازار کار خود در هر زمینه‌‌ای از ارائه خدمات گرفته تا فروش محصول، باید عوامل مختلفی را شناسایی و برطرف کنند. یک استارتاپ برای اینکه بتواند در کار خود پیشرفت داشته باشد بدون شک با ریسک‌های مختلفی روبرو خواهد بود.آمار‌های هفت‌ سال گذشته در مورد پروژه‌های استارتاپ نشان می‌دهد که حدود ۲۹ درصد پروژه‌های استارتاپ با شکست روبرو شده است و ۳۸ درصد آن ها نیز درگیر چالش شدند و تنها ۳۱ درصد پروژه‌های استارتاپ در کار خود موفق بودند. این آمار احتمال موفقیت یک استارتاپ را از نظر آمار و تئوری پایین می‌آورد. اما همه‌ی پروژه‌ها نیز به این شکل پیش نمی‌رود. اگرچه شروع یک کسب و کار نو پا می‌تواند ریسک‌های بسیاری به دنبال داشته باشد، اما با بررسی گزینه‌‌ها و عوامل مهم و حیاتی در کسب و کار و تلاش برای حل این چالش‌ها با روش درست و حساب شده کاری است که یک استارتاپ را به خوبی در مقابله با ریسک‌ها تجهیز می‌کند.(استعلام قیمت و خرید سیستم جامع فروش) در ادامه به بررسی نقش CRM برای استارتاپ ها می پردازیم.

استفاده از CRM برای استارتاپ

استفاده از CRM برای استارتاپ ها

در میان تمام مواردی که باید در استارتاپ مد نظر افراد باشد، مدیریت ارتباط با مشتری یک عامل مهم و قلب تپنده‌ی هر کسب و کار است.

همین یک مورد می‌تواند عوامل بسیاری را تحت پوشش قرار دهد؛ از جمله:

  • کیفیت محصول یا خدمات
  • استفاده از نرم افزار‌های کار آمد در استارتاپ
  • برنامه‌ی عامه پسند با کاربری مفید برای فروشگاه‌های اینترنتی
  • شناسایی مشتریان مفید برای استارتاپ
  • بازاریابی و جذب مشتری
  • کیفیت محصول
  • از دست دادن مشتری‌ها بخاطر کیفیت بهتر خدمات رقبا
  • تنوع و پوشش دادن سلیقه‌های مختلف و…

تنها مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند جهت دهی استارتاپ و اهداف پروژه را در ابتدای کار و هنگام ورود به بازار تعیین کند و یک عامل مهم در شناسایی سایر ریسک‌ای یک استارتاپ به شمار می‌رود.

در این مورد یک ابزار مهم برای پیشرفت در ارتباط با مشتری، استفاده از CRM برای استارتاپ ها است. مزایای نرم افزار crm برای استارتاپ ها می‌تواند بسیار موثر باشد و شما نه تنها در کشور ایران، بلکه در سراسر دنیا می‌توانید شاهد افزایش رشد استارتاپ‌ها با نرم افزار CRM باشید.

همچنین مطالعه کنید:

نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار crm

توضیح کوتاه در مورد نرم افزار crm

نرم افزار CRM یک نرم افزار، برای مدیریت ارتباط با مشتری است که اطلاعات مشتری‌های یک کسب و کار و فروشگاه را ثبت و تجزیه و تحلیل می‌کند و مشتری‌ها را اعتبار سنجی می‌نماید. با کمک این نرم افزار انتخاب استراتژی کامل‌تر برای بازاریابی و خدمات پس از فروش به طبع میسر می‌‌شود و به گسترش کسب و کار منتهی می‌شود.

البته نرم افزار CRM در استارتاپ‌ها تنها به فروش بیشتر مربوط نمی‌شود و می‌تواند در بسیاری از موارد موثر باشد از جمله، بازاریابی، خدمات پس از فروش، نحوه‌ی خدمات رسانی و فروش محصول و حتی چگونگی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، نحوه استفاده از سی آر ام در CRM استارتاپ‌ها می‌تواند به جای تمرکز بر روی فروش بیشتر به گسترش کسب و کار در طولانی مدت و کسب در آمد با افزایش مشتری و به قولی دست گرفتن بازار مربوط شود.

همچنین مطالعه کنید: 5 دلیل که چرا تیم فروش شما از CRM شما استفاده نمی‌کند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

اهمیت استفاده از نرم افزار crm در استارتاپ‌ها

چرا استفاده از نرم افزار crm برای استارتاپ‌ ها اهمیت بسیاری دارد؟

استفاده از نرم افزار در وهله‌ی اول به عنوان یک ابزار کارآمد می‌تواند برای استارتاپ و پیشروی پروژه به کار گرفته شود. از طرفی هم شما بدون نرم افزار و تکنولوژی نمی‌توانید در بازار رقابت حرفی برای گفتن داشته باشید و خود را ثابت کنید. پس دلایل استفاده استارتاپ‌ها از CRM هم می‌تواند کار آمد بودن آن به عنوان یک ابزار باشد و هم التزام استفاده از آن در کسب و کار حس می‌شود. البته اگر نرم افزار به خوبی طراحی نشود و متناسب با نیاز شما کارکرد نداشته باشد، خود دلیلی برای حذف  شما خواهد بود.

تصور کنید که برای استارتاپ خود یک برنامه کاربردی طراحی کردید تا خدمات و محصولات خود را از طریق آن به مشتریان ارائه دهید. حال اگر برنامه شما برای گوشی موبایل بهینه نشده باشد، یا فاصله بین جستجو و بالا آوردن محصول مورد نظر مشتری طولانی شود و یا حتی نوع طراحی ان متناسب باسلیقه‌ی مشتری نباشد، همه‌ی این‌ها باعث دلسرد شدن و ریزش مشتری‌های شما می‌شوند.

اگر این دلیل که چرا تیم فروش شما از CRM شما استفاده نمی کند باشد یا خرید نرم افزار crm که به خوبی طراحی نشده است، همین موضوع خود علت محکمی برای شکست استارتاپ می‌شود.

افزایش رشد استارتاپ‌ها با نرم افزار crm نیز به شرطی میسر می‌شود که نرم افزار crm مناسب با کسب و کار شما و توسط افراد متخصص طراحی شده باشد، پس باید در خرید crm دقت بالایی داشت و از مراکز مطمئن خرید انجام داد.( برای خرید نرم افزار خزانه داری و اطلاع از قیمت نرم افزار خزانه داری کلیک کنید)

همچنین مطالعه کنید: با استفاده از ابزارهای CRM نقاط درد مشتری را پیدا و رفع کنید.

اهمیت crm در استارتاپ‌ها

نرم افزار سی آر ام شاتوت، بهترین نرم افزار مدیریت ارتباز با مشتری

استفاده از crm برای استارتاپ‌ ها یک امر حیاتی است که با بررسی آن پرداختیم. اما اینکه نرم افزار crm استارتاپ‌ها خود باید چه کیفیت و خدماتی را به شما ارائه دهد نیز بسیار حائز اهمیت است. نرم افزار‌های  در سراسر دنیا با توجه به قوانین هر کشور و شرایط آن طراحی می‌شود و اگرچه کلیات این نرم افزار یکسان است اما باید طبق نیاز یک کسب و کار طراحی شده باشد.

در ایران نیز طراحی این نرم افزار توسط گروه‌ها و افراد مختلف انجام و به فروش می‌رسد، اما شما باید در انتخاب نرم افزار crm استارتاپ‌ خود هوشیار باشید و بهترین ان را انتخاب کنید. نرم افزار crm شاتوت در کشور جزو بهترین‌ها است و ویژگی‌های منحصر بفردی دارد که می‌تواند در استارتاپ‌ها به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین نرم افزار crm شاتوت به دست بهترین طراحان و کارشناسان کشور تولید شده و متناسب با کسب و کار شما بهینه سازی گردیده است.

همچنین مطالعه کنید: نحوه افزایش پذیرش CRM: نکات و ترفندها

نرم افزار سی آر ام شاتوت

نتیجه گیری

موفقیت استارتاپ‌ها برای ماندن در بازار و گسترش کسب و کار، با ریسک‌های بسیاری روبرو است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید بررسی شود و برای آن امادگی لازم به عمل آید. در هفت سال گذشته تنها ۳۱ درصد پروژه‌های استارتاپ به موفقیت در بازار منتهی شدند و مابقی یا شکست خورده و یا با چالش دست به گریبان بودند. این می‌تواند به دلیل عدم تحقیقات کافی‌ قبل از راه اندازی استارتاپ و یا دلایل مختلف باشد و همچنین نشان دهنده‌ی چالش‌های آن است.

استفاده از نرم افزار crm برای استارتاپ‌ ها در مواجهه با چالش‌ها یک عامل مهم است که نباید دست کم گرفته شود. مدیریت ارتباط با مشتری و انتخاب یک استراتژی مناسب، نیاز اصلی هر استارتاپ است و می‌تواند تاثیر خود را در بخش عمده‌ای از خدمات و فروش استارتاپ داشته باشد.

نرم افزار به طور کلی با جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل باعث می‌شود تا بهترین استراتژی را برای بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش انتخاب کنید و در طولانی مدت با جذب مشتری فروش شما افزایش می یابد و در نهایت به گسترش یک استارتاپ کمک خواهد کرد. اما باید نرم افزار انتخاب شده قابلیت و ساختار مناسبی داشته باشد و به خوبی طراحی شده باشد تا مفید واقع شود، در اینجا پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از نرم افزار crm شاتوت، بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کشور است.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

کلیک کنید…

به اشتراک بگذارید

۳ دیدگاه

  1. […] نقش crm در پیشرفت استارتاپ ها و همچنین، اهمیت استفاده از نرم افزار CRM در پیشرفت کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. اگر شما نیز نیازمند یک فروشگاه ساز آنلاین با قابلیت ها و امکانات بی نظیر از جمله متصل بودن به نرم افزار CRM، حسابداری یا انبارداری با قابلیت مدیریت آسان هستید، ما به شما فروشگاه ساز آنلاین شاتوت را پیشنهاد می کنیم. تیم شاتوت همواره آماده ارائه بهترین خدمات را به مشتریان خود می باشد. در صورت داشتن هر گونه سوالی با کارشناسان شاتوت تماس بگیرید. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید بی نهایت سپاس گزاریم. […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *