صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم‌افزار حسابداری شاتوت ویژهٔ مدیریت مراکز چند شعبه‌ای و مراکز خرید

مدیریت مراکز خرید بزرگ و مراکز چند شعبه‌ای، کار راحتی نیست. زیرا این مراکز اغلب غرفه‌های زیادی دارند که همه با هم توسط یک مدیریت مشترک اداره می‌شوند و همهٔ غرفه‌ها در یک صندوق، تسویه حساب می‌کنند. از آن‌جایی که ما در شاتوت مشغول تولید نرم‌افزارهای تخصصی برای اصناف و مجموعه‌های مختلف هستیم، بر آن شدیم تا نرم افزار مدیریت شعب را با هدف آسان کردن مدیریت این مراکز، تولید کنیم.

دریافت دمو و مشاوره رایگان
نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای شاتوت دارای قابلیت‌های مختلفی است و فقط به مدیریت دریافتی‌ها نمی‌پردازد. این نرم‌افزار، شرایطی را فراهم کرده تا حساب و کتاب‌های تمامی غرفه‌ها به صورت مجزا در سیستم مدیریت، قابل مشاهده و قابل تفکیک باشند. در ادامه می‌توانید بیشتر با نرم افزار حسابداری شعب مراکز خرید شاتوت آشنا شوید.

نرم‌افزار حسابداری شاتوت در چه بخش‌هایی می‌تواند به شما کمک کند؟

انواع نرم افزار حسابداری تخصصی اصناف بسته به نوع صنف متفاوت است. نرم‌افزار مخصوص مراکز خرید یک یا چند شعبه‌ای، نرم‌افزاری است که مدیریت هزینه‌ها را در این سه بخش کلی دسته‌بندی کرده است:

مدیریت داخلی و امور حسابداری

مدیریت مشتریان و باشگاه مشتریان

مدیریت پرسنل و عملکرد آنان

دریافت دمو رایگان سیستم جامع شاتوت

ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری شعب

مدیریت مراکز خرید بزرگ با چالش‌ها و مسئولیت‌های زیادی روبرو است. نگهداری، حفاظت و بهره‌برداری درست از تأسیسات، ایجاد فضایی جذاب برای مشتریان، برندسازی و تلاش برای رونق کسب‌وکار، تبلیغات، پرداخت حقوق پرسنل و حساب و کتاب با پیمان‌کارها، تنها بخشی از کارهایی هستند که توسط مدیریت انجام می‌شوند. در چنین شرایطی، علاوه بر مدیریت دریافتی‌های صندوق‌های مراکز خرید، مدیریت هزینه‌ها نیز یکی از دغدغه‌های مدیریت خواهد بود.

نرم افزار حسابداری چند شعبه‌ای شاتوت، پاسخگوی تمام نیازمندی‌های مدیریت هزینهٔ مراکز خرید بزرگ و چند شعبه‌ای است و مهم‌ترین امکانات آن عبارت است از:

فروش آفلاین

فروش آفلاین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مراکز خرید چند شعبه‌ای است. در نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای و مراکز چند شعبه‌ای شاتوت این امکان فراهم شده تا هر شعبه بتواند بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین، فاکتور فروش خود را ثبت کند، صندوق خود را ببندد و حساب اطلاعاتش را به سرور منتقل کند.

مدیریت مالی یکپارچه

شما می‌توانید امور مالی و حسابداری خود مانند: امور روزمرهٔ مالی، امور نقد و بانک، مغایرت‌گیری‌ها، صورت‌های مالی، عملیات‌های مرتبط با خرید و فروش، اسناد حسابداری و دفاتر را با کدینگ شناور و در سه سطح تفصیل تعریف کنید. همچنین، روی حقوق، مزایا، کسری و هر آن‌چه مربوط به پرداختی برای پرسنل است، کنترل داشته باشید.

باشگاه مشتریان

برای حفظ مشتری و خرید دوبارهٔ او از مرکز خریدتان، راه‌اندازی باشگاه مشتریان بهترین و کم هزینه‌ترین گزینه است. ما در نرم‌افزار حسابداری شاتوت این امکان را فراهم کرده‌ایم که اگر خودتان تمایل داشته باشید، باشگاه مشتریان را برای وفادار کردن مشتریان به خود، راه‌اندازی کنید.

گزارشات تحلیلی و جامع

شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار تحلیل‌های بسیار خوبی را در زمینهٔ عملکرد انبار، فروش و عملکردهای مالی به دست بیاورید و به عنوان مدیر مجموعه، بر اساس این تحلیل‌ها، تصمیمات مناسبی را اخذ کنید. همچنین در قسمت هوش تجاری مربوط به گزارشات تحلیلی، می‌توانید در یک نگاه، وضعیت کل مجموعه را بررسی کنید.

مدیریت انبار

در این قسمت امکان تعریف یک یا چند انبار وجود دارد که بسته به تعداد شعب و گستردگی مرکز خرید، متفاوت است. کنترل موجودی انبارهای مختلف به راحتی از طریق این بخش، امکان‌پذیر است. برای مدیریت انبارها، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید: ریالی کردن، فایفو (FIFO)، میانگین قیمت، آخرین قیمت.

ارتباط با وب‌سایت

در نرم افزار حسابداری مراکز خرید و مراکز چند شعبه‌ای شاتوت، این امکان برای شما فراهم شده است که اطلاعات فروش و موجودی خود را به راحتی به وب‌سایت منتقل کنید و روی وب‌سایت اطلاعات به‌روز شده داشته باشید.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری مراکز خرید

در کنار امکانات و ویژگی‌هایی که نرم افزار مدیریت شعب در اختیار مدیران این مراکز قرار می‌دهد، شاتوت نرم‌افزاری را طراحی کرده است که برای ادارهٔ امور مالی و مشتریان مراکز خرید استفاده می‌شود. این نرم‌افزار علاوه بر ویژگی‌های نرم‌افزار مراکز چند شعبه‌ای، ویژگی‌های زیر را هم دارد:

مدیریت غرفه‌ها

در این نرم افزار حسابداری امکان کنترل فاکتور هر غرفه به صورت مجزا به شما داده شده و شما می‌توانید ببینید که هر کدام از غرفه‌ها چه میزان فروش دارند. فرقی نمی‌کند که مدیریت مرکز خرید به صورت غرفه‌ای باشد یا شما تمام غرفه‌ها را هم‌زمان مدیریت کنید؛ در هر صورت می‌توانید به راحتی مدیریت مالی غرفه‌های تحت نظارت خود را مدیریت کنید.

مدیریت صندوق‌ها

نرم افزار مدیریت مرکز خرید به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید به سادگی صندوق‌های مختلف را در کنار هم مدیریت کنید و در عین حال فروش هر صندوق را به صورت مجزا ببینید. در این نرم‌افزار، هر صندوق گزارش مخصوص به خود را به شما ارائه می‌دهد و اگر شیفت‌های کاری تغییر کند و صندوق‌دارها عوض شوند، گزارش صندوق شیفت جدید، بدون تداخل با صندوق قبلی با سرعت بالایی کنار گزارش صندوق قبلی قرار می‌گیرد.

ایجاد دپارتمان‌های مختلف

شما به کمک این نرم‌افزار می‌توانید دپارتمان‌های مختلف ایجاد کنید و بررسی کنید که کدام دپارتمان تا زمان مورد نظرتان برای شما سود بیشتری داشته است. همچنین، امکان تعریف کدهای تخفیف و تعریف هدف فروش نیز در این بخش امکان‌پذیر است. جالب است بدانید که گزارش‌های این قسمت را می‌توانید به صورت نمودار نیز مشاهده کنید تا در یک نگاه بتوانید سود و زیان دپارتمان مورد نظر را به طور تقریبی بسنجید.

۱۴ روز استفاده رایگان از نرم‌افزار حسابداری مدیریت مراکز چند شعبه‌ای، مراکز خرید و باشگاه مشتریان شاتوت

اگر می‌خواهید از نرم افزار حسابداری مراکز خرید شاتوت استفاده کنید، بهتر است ابتدا نرم افزار رایگان حسابداری مراکز خرید را نصب کرده و در مدت زمان تعیین شده از آن استفاده کنید. در صورتی که نیازمندی‌های شما با این نرم‌افزار رفع شد، برای خرید اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.