صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری و مدیریت کلینیک

مدیریت مالی مطب‌ها و کلینیک‌ها به این دلیل که درآمدها و هزینه‌های ریز و درشت مختلفی دارند، کار بسیار سختی است. به خصوص اگر بخواهید آن را بدون یک نرم افزار حسابداری کلینیک جامع انجام دهید.
مراجعهٔ دائمی بیماران در ساعات مختلف شبانه‌روز، استفادهٔ آن‌ها از انواع خدمات کلینیک، پرداخت حقوق پرسنل، نظارت دائم بر موجودی کالاهای پزشکی مورد نیاز در کلینیک و صدها دلیل دیگر وجود دارد تا شما برای شفاف کردن شرایط مالی از نرم افزار کلینیک و درمانگاه استفاده کنید. در ادامه با این نرم افزار شاتوت بیشتر آشنا خواهید شد.

دریافت دمو و مشاوره رایگان

آشنایی با نرم افزار حسابداری کلینیک شاتوت

یک نرم افزار حسابداری کلینیک خوب باید ویژگی‌هایی داشته باشد که نشان دهد مختص کلینیک‌ها، برنامه‌نویسی شده است و نیازهای این کسب‌وکار را رفع می‌کند. با توجه به اینکه کلینیک‌ها هم خدمات عمومی دارند و هم بعضی از آن‌ها خدمات تخصصی ارائه می‌دهند، نرم افزار مدیریت کلینیک باید بتواند نیاز همهٔ کلینیک‌ها را برطرف کند. در برخی از نرم افزارهای موجود در بازار، تفاوت‌های بسیار ریزی دیده می‌شود. مثلا ممکن است در نرم افزار حسابداری کلینیک زیبایی امکانی دیده شود که در نرم افزار مدیریت مطب به شکل دیگری طراحی شده است. اما نرم افزاری خوب است که بتواند تمامی خدمات کلینیکی را با تعریف خدمات، پوشش دهد.
به طور کلی نرم افزار حسابداری شاتوت دارای ویژگی‌های زیر است:

دریافت دمو رایگان نرم افزار مدیریت کلینیک

امکانات نرم افزار حسابداری کلینیک

یک نرم افزار حسابداری کلینیک خوب باید محیطی ساده و کاربرپسند داشته باشد و در عین حال انواع امکانات مدیریت مالی و حسابداری و مدیریت مشتری را در خود جای دهد. بهترین نرم افزار حسابداری برای کلینیک، نرم افزاری است که قابلیت تعریف خدمات گوناگون پزشکی را داشته باشد.

به عنوان مثال: شما یک کلینیک پوست و لیزر دارید. به جای اینکه به دنبال تهیه نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر باشید، در نرم افزار حسابداری کلینیک به شما این امکان داده می‌شود که خودتان، خدمات کلینیک خود را مشخص کنید. در این صورت اگر بخواهید از این نرم افزار در کلینیک دوم خود که مثلاً یک کلینیک زیبایی است، استفاده کنید، امکان آن برای شما فراهم است.

 

نرم‌افزار حسابداری کلینیک

فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید از نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی استفاده کنید یا از نرم افزار حسابداری کلینیک پوست و مو. همهٔ این نرم افزارهای مربوط به کلینیک، یک امکان ویژه دارند به نام باشگاه مشتریان. این امکان، یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که صاحب هر کسب‌وکاری می‌خواهد به آن دسترسی داشته باشد. به کمک باشگاه مشتریان، می‌توانید مراجعان خود را ترغیب کنید تا دفعهٔ بعدی که به خدمات کلینیک شما نیاز پیدا کردند، به جای رفتن به یک کلینیک دیگر، پیش خودتان بیایند.

علاوه بر قابلیت تعریف خدمات و باشگاه مشتریان که از مهم‌ترین امکانات هر نرم افزار حسابداری کلینیک محسوب می‌شوند؛ یک نرم افزار خوب باید از امکانات زیر نیز برخوردار باشد:

امکان تشکیل پروندهٔ بیمار و ثبت سوابق پزشکی او

اتصال نرم افزار به انواع بیمه‌های تکمیلی

امکان صدور نسخهٔ الکترونیکی

امکان پذیرش بیمار و تسویهٔ او با صندوق

سیستم کالر آیدی

امکان نظارت بر انبار

تعریف و طبقه‌بندی خدمات پزشک به هر بیمار

ارسال پیامک

استفاده از نرم افزار حسابداری شاتوت​

در گذشته امور حسابداری و موارد مربوط به مراجعان به صورت دستی در مطب‌ها و کلینیک‌ها ثبت می‌شد. خطا در ثبت، گم شدن اطلاعات و پرونده‌ها در اثر جابه‌جایی یا حجیم شدن هر پرونده، تلف شدن وقت بیمار و پذیرش‌گر، انجام تخلفات مالی و حسابداری توسط برخی از کارمندان و موارد بسیار زیادی از این دست در ثبت دستی وجود داشت که برای گریز از آن راه چاره‌ای نبود.

ورود نرم افزارهای مدیریت و حسابداری به حوزهٔ کاری کلینیک‌ها باعث شد تا موارد فوق به حداقل رسیده و در بیشتر اوقات به طور کامل رفع شود. استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک شاتوت برای کلینیک‌ها و پزشکان علاوه بر موارد ذکر شده، مزایای زیر را هم دارد:

نرم‌افزار حسابداری کلینیک

خرید بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک

یک نرم افزار مدیریت کلینیک کاربردی و مناسب، از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که همهٔ امور یک کلینیک را پوشش می‌دهد. نرم افزار حسابداری شاتوت یکی از این نرم افزارها است که در سال‌های اخیر پا به کلینیک‌ها گذاشته و توانسته از عهدهٔ امور مختلف مانند: تشکیل پرونده، نوبت‌دهی، صدور قبض، گزارش‌دهی در موارد گوناگون، حقوق و درصد کارمندان و بسیاری امور دیگر به خوبی برآید.
شما می‌توانید به مدت ۱۴ روز از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید تا با تمام امکانات آن آشنا شده و در صورتی که برای کلینیک‌تان مناسب بود، نسخهٔ اصلی آن را بخرید.
برای دریافت نسخهٔ آزمایشی نرم افزار حسابداری کلینیک شاتوت می‌توانید فرم زیر را پرکنید.

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.