صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار مدیریت و حسابداری پت‌شاپ

برای بسیاری از افراد، اداره کردن یک پت‌شاپ، رؤیایی به حقیقت پیوسته است؛ اینکه کل روز احاطه شده باشند با دوستان پشمالو، پرنده‌های پر سروصدا و یا پولک‌دارهای زیبا. اما پشت این زیبایی‌های جذاب و دوست داشتنی، دنیای پیچیده‌ای از مدیریت موجودی، تنظیم قرار ملاقات، برنامه‌های وفاداری مشتری و البته تمیزکاری‌های دوره‌ای، پنهان شده است. نرم افزار حسابداری پت‌شاپ درست در چنین شرایطی به داد شما می‌رسد. این مقاله به چگونگی متحول کردن کسب‌وکار شما با این نرم افزار حسابداری می‌پردازد و به شما این امکان را می‌دهد تا روی آنچه که واقعاً مهم است تمرکز کنید: ارتباط با مشتریان و ارائهٔ بهترین خدمات.
دریافت دمو و مشاوره رایگان

چالش‌های رایج مدیریت پت‌شاپ

مدیریت پت‌شاپ می‌تواند با چالش‌های مالی زیادی روبرو شود. به کمک نرم افزار مدیریت پت‌شاپ می‌توانید بخش مهمی از این چالش‌ها را حل کنید. مهم‌ترین چالش‌های مالی این کسب‌وکار عبارت است از:
با استفاده از نرم افزار حسابداری پت‌شاپ، شما می‌توانید کنترل بهتری بر این چالش‌های مالی داشته باشید و تصمیمات آگاهانه‌ای برای بهبود سودآوری خود بگیرید.

دریافت دمو رایگان نرم افزار مدیریت پت شاپ

ویژگی‌های نرم افزار مدیریت پت‌شاپ شاتوت

هر نرم افزار حسابداری پت‌شاپ باید ویژگی‌هایی داشته باشد که نیاز یک کسب‌وکار فعال در این حوزه را برآورده کرده و مدیریت آن را آسان کند. یک نرم افزار مدیریت پت شاپ خوب دارای ویژگی‌های کلیدی زیر است:

نرم‌افزار حسابداری پت شاپ

مدیریت موجودی

با این نرم افزار، سطح موجودی را برای انواع حیوانات خانگی (سگ، گربه، پرنده، ماهی و غیره) و برندها (غذا، تشویقی، اسباب‌بازی، لوازم جانبی) ردیابی کنید. با کاهش موجودی به زیر یک آستانه، نقاط سفارش مجدد را برای تولید خودکار سفارش خرید، تنظیم کنید. همچنین، تاریخ انقضای اقلام فاسدشدنی را مدیریت کنید و از اتمام موجودی جلوگیری کنید. حسابرسی موجودی را انجام دهید و گزارش‌های انحراف را برای شناسایی مغایرت‌ها ایجاد کنید.

فروش و پایانه فروش (POS)

به کمک نرم افزار حسابداری پت‌شاپ تراکنش‌های فروش را با سرعت و به کارآمدترین شکل ممکن، پردازش کنید. از انواع روش‌های پرداخت (نقد، کارت اعتباری، کارت بدهی و غیره) پشتیبانی کنید. برای محصولات رسید صادر کرده و بارکد چاپ کنید. مدیریت تخفیف‌ها، کوپن‌ها و برنامه‌های وفاداری را به راحت‌ترین شکل انجام دهید و روند فروش را بر اساس محصول، دسته و مشتری، پیگیری کنید.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

به کمک نرم افزار باشگاه مشتریان که با نرم افزار حسابداری پت‌شاپ یکپارچه می‌شود، اطلاعات مشتری (نام، اطلاعات تماس، اطلاعات حیوان خانگی و…) را ذخیره کرده و سابقهٔ خرید و ترجیحات مشتری را پیگیری کنید. همچنین، مشتریان خود را بر اساس رفتار خرید بخش‌بندی کنید و بر این اساس تبلیغات هدفمند را انجام دهید. استفاده از این نرم افزار این امکان را به شما می‌دهد که از برنامه‌های وفاداری استفاده کنید و به مشتریان وفادار پاداش دهید. در صورت لزوم، امکان رزرو نوبت برای آراستگی، خدمات دامپزشکی و غیره را هم می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید.

گزارش‌گیری مالی

شما می‌توانید در نرم افزار خود، گزارش‌های مالی لحظه‌ای (صورت‌های سود و زیان، ترازنامه، صورت جریان وجوه نقد و…) ایجاد کنید. ردیابی معیارهای کلیدی مالی مانند سودآوری، درآمد و هزینه‌ها نیز یکی دیگر از مزایای نرم افزار حسابداری پت‌شاپ است. برای کسب بینش در مورد بخش‌های خاص کسب و کار خود نیز می‌توانید گزارش‌های سفارشی ایجاد کرده و با تولید گزارش‌های مالی، پر کردن اظهارنامه‌ٔ مالیاتی را ساده کنید. در عین حال، صورت‌حساب‌های بانکی را تطبیق دهید و مغایرت‌ها را شناسایی کنید.

مدیریت حقوق و دستمزد (اختیاری)

با نرم افزار مدیریت پت شاپ حقوق کارمندان، مالیات و کسورات را محاسبه کنید. همچنین، برنامه‌های حقوق و دستمزد را مدیریت کرده و پرداخت‌ها را به صورت خودکار انجام دهید. شما می‌توانید با کمک این نرم افزار، فیش حقوق و گزارش‌های مالیاتی را هم ایجاد کنید.

ردیابی هزینه‌ها، بودجه‌بندی و پیش‌بینی

ردیابی هزینه‌های مختلف کسب‌وکار (اجاره، خدمات جانبی، بازاریابی و غیره) می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. نرم افزار مدیریت پت شاپ به دسته‌بندی و ردیابی هزینه‌ها کمک می‌کند و تصویری واضح از خروجی‌های مالی شما ارائه می‌دهد. برنامه‌ریزی و پیش‌بینی آیندهٔ مالی پت‌شاپ شما بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری به شما این امکان را می‌دهد تا بودجه ایجاد کنید، پیشرفت را ردیابی و عملکرد آتی را پیش‌بینی کنید.

دوره آزمایشی نرم افزار حسابداری پت‌شاپ و فروشگاه حیوانات خانگی شاتوت

اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت پت شاپ جامع هستید، نرم افزار حسابداری شاتوت می‌تواند برای شما مفید باشد. این نرم افزار، علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های ذکر شده، تعدادی ویژگی جانبی هم دارد که شرایط مدیریت مالی و ارتباط با مشتری را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید به مدت ۱۴ روز از این نرم افزار به صورت رایگان و آزمایشی استفاده کنید و در صورتی که نرم افزار برای رفع نیازهای شما مناسب بود، آن را از شاتوت تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.