صفحه اصلی اسکرول بالا

سیستم جامع شاتوت

وجود یک سیستم یکپارچه که همه جوانب از تولید تا تحویل، از خرید تا فروش، از شناسایی مشتری تا خدمات پس از فروش و کل سیستم حسابداری را بصورت کامل و یکپارچه مدیریت کند می تواند تا بسیاری از مشکلات کسب و کارها را مرتفع نماید.
ما در شاتوت در راستای رسالت همیشگی خود مبنی ارائه سرویس های مشتری مداری با بالاترین کیفیت و مبتنی بر صداقت، فناوری و نوآوری با ارائه سیستم جامع مدیرت کسب و کار سعی کردیم بخش بزرگی از مشکلات مدیران، مدیران مالی، مدیران فروش و بازرگانی و سایر اعضای یک کسب و کار را حل و فصل کرده و سیستمی ارائه دهیم تا بصورت همه جانبه بتواند در غالب سیستم جامع فروش گره ای از مشکلات کسب و کار را باز کند. سیستم جامع شاتوت به عنوان یک نرم افزار جامع حسابداری با در بر گرفتن سیستم های اصلی و امکانات گزارش گیری و نیز سرویس های مختلف جانبی به سادگی میتواند جایگزنی برای سیستم های پراکنده مختلف باشد.

دریافت دمو رایگان سیستم جامع شاتوت

مزایای سیستم جامع شاتوت

اهداف فروشگاه ها با یکدیگر متفاوت است. ولی سیستم جامع فروش شما را قادر میسازد تا روی توسعه کسب و کار، سودآوری و افزایش میزان فروش تمرکز بهتری داشته باشید.
امکانات
سطح ۱
سطح ۲
سطح ۳
سیستم جامع
امکانات پایه
تعداد صندوق
سه صندوق
پنج صندوق
نامحدود
تعداد انبار
یک انبار
سه انبار
نامحدود
پشتیبانی از ایستگاه راه دور
قابلیت اضافه شدن ایستگاه کاری
قابلیت اضافه شدن 3 ایستگاه کاری
قابلیت اضافه شدن نامحدود ایستگاه کاری
گزارشات پیشرفته
گزارشات پیشرفته
قابل اضافه شدن
کنترل موجودی آنلاین
قابل اضافه شدن
قابل اضافه شدن
گزارشات قانونی
قابل اضافه شدن
قابل اضافه شدن
تفصیل 2 و 3

مزیت نرم افزار شاتوت در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار چیست؟

سیستم جامع شاتوت

  • با افزایش رقابت در این صنعت، فروشگاه ها برای ماندن در فهرست مغازه های پرطرفدار باید بتوانند امتیازات بیشتری را برای مشتریان خود فراهم آورند سرعت بالا در خرید و سادگی کار با پلتفرم فروشگاه های آنلاین یکی از عوامل این نرم افزار حسابداری است که در این امر به کمک شما خواهد آمد.
  • شاتوت با توجه به این امر، با بهره گیری از سال ها تجربه خود در زمینه توسعه نرم افزار و سیستم های کاربردی حسابداری، مدیریت فروش، انبار داری و ... بر آن شد تا با کمک دانش و تخصص نیروی فعال و با استعداد کشور، سیستمی را طراحی کرده و توسعه دهد که تمام نیازهای مدیریت یک فروشگاه را برآورده سازد. در نتیجه نرم افزار جامع حسابداری دستاورد نخبگان کشور در این زمینه است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • از جمله مزایای بهره مندی از سیستم جامع فروش شاتوت، توجه به درخواست های شما از یک سیستم مدیریت فروش، طراحی بر اساس نیازهای شما و با کمک فناوری و دانش روز دنیا است. این امر تاثیر به سزایی در سرعت سیستم و فروش شما خواهد گذاشت.
  • ارتباط آنی با نرم افزارهای کاربردی چون نرم افزار حسابداری، CRM و انبار داری دیگر امتیاز این سیستم است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن کارهایتان را انجام دهید، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافه برای نرم افزارهای بیشتر باشید.
  • اگر اطلاعی از تکنولوژی پشت این نرم افزارها و IT ندارید و تصور کنید به این دلیل قادر نخواهید بود از وجود چنین نرم افزارهایی بهره مند شوید، یا به عبارت دیگر، روش های سنتی برایتان مناسب تر اند، باید بدانید که نرم افزارهای شاتوت به گونه ای طراحی و توسعه داده شده اند که با ساده تر کردن روند کاری تان، شما را از هر دانش IT اضافه ای بی نیاز کنند.
  • پشتیبانی همه روزه، دیگر مزیت خرید سیستم جامع فروش شاتوت است. البته که کاربری آسان، احتمال وقوع هر گونه مشکل یا مسئله ای را به صفر میرساند، اما با این حال کارشناسان شاتوت در هر روزی از هفته قادر به پاسخگویی به سوالات شما، برطرف کردن مشکلات و کمک به خرید کارسازتر شما هستند.

نظر مشتریان در مورد نرم افزار های شاتوت

زیر سیستم ها

تمام کسب و کارهایی که به نوعی با مشتریان خود در تعامل هستند باید از این برنامه استفاده کنند. این افراد می توانند برای مدیریت پشتیبانی، بازار یابی و فروش از برنامه سی آر ام بهره ببرند.جامع بودن این نرم افزار باعث می‌شود تا همگی مشاغل بتوانند برای مدیریت و بازاریابی از آن استفاده کنند.نرم افزار CRM این قابلیت را دارد که با هر نیازی سفارش سازی شود. بنابراین می توان این برنامه را با تمام کسب و کارها هماهنگ کرد.

حسابداری

کدینیگ شناور ۵ سطحی، انواع دفاتر و صورتهای مالی، ثبت سند بصورت دستی و اتوماتیک، تنظیمات شخصی سازی شده و ...

فروش

فروش جزئی و عمده، ماژول تحویل کالا، گزارشات ترکیبی، فروش خدماتی و فروشگاهی، ویزیتوری خودکار و دستی و ...

انبار

مدیریت چندین انبار راه دور و نزدیک،انبارگردانی سیستمی، انواع روش های ریالی کردن اسناد، گزارشات متنوع و ...

خزانه داری

مدیریت حساب ها و صندوق ها، کلیه عملیات چک، دریافت و پرداخت چندگانه و ...

مدیریت ارتباط با مشتری

انواع سناریو های وفاداری، پنل پیامکی هوشمند، سیستم پیگیری، کالر آیدی، نظر سنجی، مدیریت فرایند فروش و...

مدیریت شعب

قابلیت تعریف شعبه آفلاین، کارتابل کالا و اطلاعات بین شعب وسرور مرکزی، امکان راه اندازی حسابدرای شعبه و ...

هوش تجاری

گزارش گیری نموداری از بخش های مختلف،امکان تعریف شاخص های اختصاصی، انواع نمودارهای کاربردی مدیریتی و ...

حقوق و دستمزد

لیست پرسنل، تعریف احکام، فیش حقوقی، ثبت سند حسابداری حقوق و دستمزد و ...

برخی از کاربران سیستم جامع شاتوت

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.