صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری ویژه صنف پوشاک شاتوت

فروش پوشاک و هر جنس مشابه در بازارهای پرچالش امروزی به مدیریت صحیح مالی و حسابداری نیاز دارد. زیرا چرخاندن چنین کسب‌وکارهایی، نیازمند آگاهی دقیق از هزینه‌ها و سود و زیان آن است تا شما بتوانید به عنوان مدیر، چشم‌انداز واقع‌بینانه‌ای از آیندهٔ کاری خود داشته باشید. برای اینکه گزارش‌های صحیح مالی داشته باشید و بتوانید به درستی موجودی‌های خود را مدیریت کنید، لازم است از نرم افزار حسابداری پوشاک استفاده کنید.
دریافت دمو و مشاوره رایگان

اداره کردن فروشگاه‌های فروش پوشاک، کاری است که هر کسی قادر به انجام آن نیست. انبارگردانی مداوم، تهیهٔ گزارش‌های فروش روزانه، ثبت گزارش‌های مالی روز به روز و بسیاری از موارد دیگر باعث می‌شود تا مدیران چنین کسب‌وکارهایی برای ایجاد نظم و دقت در روند کار خود به استفاده از یک نرم افزار حسابداری پوشاک ترغیب شوند.
نرم افزار حسابداری شاتوت، مخصوص صنف پوشاک فروشان به شما کمک می‌کند با محاسبه و ثبت دقیق موجودی کالاها، اشتباهات مالی و حسابرسی را به حداقل رسانده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. همچنین، می‌توانید در دوره‌های زمانی دلخواه، گزارش‌های مالی تهیه کرده و فرایند حسابداری فروشگاه خود را خودکار کنید. هم‌زمان که از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنید، امکان مدیریت کارمندان و مشتریان نیز برای شما فراهم است.

نرم‌افزار حسابداری شاتوت در چه بخش‌هایی می‌تواند به شما کمک کند؟

انواع نرم افزار حسابداری تخصصی اصناف بسته به نوع صنف متفاوت است. نرم‌افزار مخصوص مدیریت پوشاک، نرم‌افزاری است که مدیریت هزینه‌ها را در این سه بخش کلی دسته‌بندی کرده است:

مدیریت داخلی و امور حسابداری

مدیریت مشتریان و باشگاه مشتریان

مدیریت پرسنل و عملکرد آنان

دریافت دمو رایگان سیستم جامع شاتوت

آشنایی با نرم افزار حسابداری پوشاک

یک نرم افزار حسابداری پوشاک باید ویژگی‌هایی داشته باشد که نه تنها تمام نیازهای حوزهٔ مالی و حسابداری فروشگاه‌های پوشاک را پاسخ دهد، بلکه در ارتباط با مشتری‌ها و کارمندان نیز به مدیریت مجموعه کمک کند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های چنین نرم افزاری به شرح زیر است:

امکان ثبت تعداد نامحدود کالا

امکان ثبت جزئیات هر کالا، مانند: وزن، حجم، تعداد و...

امکان ثبت جزئیات فروش کالا، مانند: فروش عددی، فروش وزنی، فروش جینی و…

امکان جستجوی سریع و دقیق در میان کالاها

تهیه و صدور انواع فاکتورها و پیش فاکتورها

تهیهٔ گزارش‌های مالی روزانه، هفتگی و ماهانه

امکان ثبت فروش‌های قسطی و تعیین اقساط

اتصال به دستگاه کارت‌خوان

ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتری‌ها

امکان انبارگردانی و به‌روزرسانی موجودی انبار

ویژگی‌های مهم نرم افزار مدیریت صنف پوشاک شاتوت

اگر به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری پوشاک برای فروشگاه خود هستید، لازم است با ویژگی‌های مهم و کاربردی یک نرم افزار حسابداری آشنا باشید. یک نرم افزار حسابداری پوشاک خوب، شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که علاوه بر رسیدگی به مسائل مالی و امور حسابداری، به راحتی بتوانید امور انبار، مشتری‌ها و پرسنل را نیز مدیریت کنید.

در اینجا با مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری شاتوت آشنا می‌شوید:

ثبت جزئیات کامل پوشاک

شما می‌توانید با کمک این امکان، هر یک از محصولات خود را با جزئیات دقیق مانند: نوع، جنس، رنگ، سایز، تعداد و… در نرم افزار حسابداری شاتوت ثبت کنید. همچنین، امکان ثبت گروهی پوشاک و تعریف دسته‌بندی برای هر گروه نیز برای شما فراهم شده است.

اتصال به کارت خوان و بارکدخوان

تولید، اسکن، چاپ بارکد و ارسال فاکتور روی کارت‌خوان به منظور پرداخت، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نرم افزار حسابداری شاتوت است. ناگفته نماند که این امکان فراهم شده تا پس از دریافت وجه، رسید پرداخت، روی فاکتور چاپ شود.

مدیریت موجودی و انبارگردانی

در این بخش از نرم افزار حسابداری شاتوت، شما می‌توانید انبارهای متعددی را برای محصولات خود تعریف کرده و نوع اقلام به همراه تعداد آن‌ها را در انبار تعریف شده ثبت کنید. با این امکان، در صورت کم شدن موجودی انبار، شما به سرعت از آن مطلع می‌شوید. همچنین، ضررهای حاصل از تغییر قیمت‌ها را به کمترین حد ممکن می‌رسانید.

اتصال به وب سایت اینترنتی

وقتی نرم افزار حسابداری به وب‌سایت شما متصل شود، امکان همگام‌سازی اطلاعات برای‌تان فراهم خواهد شد. نرم افزار حسابداری شاتوت این شرایط را برای شما فراهم کرده است که اطلاعات کالاها، مشتری‌ها، فاکتورها و گردش‌های مالی بین وب‌سایت و نرم افزار حسابداری‌تان در گردش باشد و تمام اطلاعات به صورت خودکار رد و بدل شود.

باشگاه مشتریان

صاحبان کسب‌وکارهایی که با مردم سروکار دارند، همگی خوب می‌دانند که حفظ مشتری و ترغیب او برای بازگشت، امری ضروری برای رونق کسب‌وکارشان است. باشگاه مشتریان نرم افزار حسابداری شاتوت، با تعریف سناریوهای مختلف و ایجاد امکانات فراوان به منظور دسترسی به مشتری‌ها، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به شیوه‌های متنوع، مشتریان را به فروشگاه خود بازگردانید.

برخی از کاربران نرم افزار تخصصی پوشاک شاتوت

۱۴ روز استفاده رایگان از نرم‌افزار حسابداری پوشاک و باشگاه مشتریان شاتوت

به طور معمول، برای استفاده از نرم افزار باید ابتدا قیمت نرم افزار حسابداری پوشاک را بپردازید تا بتوانید از آن استفاده کنید. اما ما این موضوع مهم که شما باید از کاربردی بودن نرم افزار برای فروشگاه‌تان مطمئن شوید را در نظر گرفته ایم. به همین دلیل، این امکان را فراهم کرده‌ایم تا پیش از خریداری نرم افزار حسابداری پوشاک شاتوت، به مدت ۱۴ روز از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید و در صورتی که نرم افزار مناسب کسب‌وکارتان بود، آن را خریداری کنید.

جهت دریافت مشاوره یا دمو اختصاصی لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.