صفحه اصلی اسکرول بالا

نسخه 33 سیستم جامع شاتوت منتشر شد

مفتخریم بدین وسیله انتشار نسخه 33 سیستم جامع شاتوت را با افزودن امکانات جدید و برطرف نمودن برخی از مشکلات اعلام نماییم
ما براساس نیاز ها و بازخوردهای مشترکین خود و همسو با پیشرفت های تکنولوژی جهانی، امکاناتی را اضافه کردیم تا تجربه ساده تر و دلپذیرتری در استفاده از آن برای شما فراهم نماییم. در ادامه برخی از مزیت های اصلی ارائه شده در این نسخه را برسی خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

امکانات اضافه شده:

  • کانفیگ برای بالا رفتن سرعت لود کالاها ( لود در شبکه داخلی)
  • اضافه شدن میانگین متحرک به صدور سند بها تمام شده
  • اضافه شدن فیلتر گزارشات انبار و فروش در عملیات انبار

مشکلات بر طرف شده:

– اصلاح انتخاب بانک و صندوق در حواله حسابیکی از دغدغه های مجموعه های بزرگ که تعداد کالازیادی دارند، پایین بودن سرعت در خواندن اطلاعات بوده و هست. فرض کنید یکی از مشتریانتان قصد خرید از شما را دارد و موجودی کالایی را از شما پرسیده است؛ اگر تعداد کالا زیادی داشته باشید، خواندن تمام اطلاعات اعم از موجودی و نام کالا قطعا زمانبر خواهد بود، و ممکن است این زمانبر بودن باعث دلسردی مشتری شود و از خرید خود صرف نظر کند. اما با امکان جدید میتوانید در کمترین زمان ممکن به تمام اطلاعات کالا های خود دسترسی داشته باشید.

شاتوت

در نسخه 33 سیستم جامع شاتوت با توجه به کانفیگ طراحی شده برای لود اطلاعات در شبکه داخلی، این مژده را به مجموعه ها و کسب کارهایی که حجم اطلاعات بالا دارند میدهد که با این امکان دیگر نگرانی و دغدغه ای بابت سرعت عمل در عملیات فروش و خواندن اطلاعات نداشته باشند. همچنین با اضافه شدن میانگین متجرک به صدور سند بها تمام شده و اضافه شدن فیلتر گزارشات در عملیات انبار، امکان کارکرد هرچه آسان تر و تجربه دلپذیر تری از نرم افزار حسابداری شاتوت را برای شما مشترکین گرامی فراهم شده است.جهت آپدیت نرم افزار و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 05138485632 و 05138482799 تماس حاصل فرمایید.
به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *