صفحه اصلی اسکرول بالا
باشگاه مشتریان

ویژگی‌های بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

افزایش فروش، تنها زمانی امکان‌پذیر است که شما مشتری‌های بیشتری داشته باشید و یا مشتری‌های محدودتان به طور مداوم از شما خرید کنند. برای همین است که وفادار کردن مشتری‌ها از پیدا کردن آن‌ها مهم‌تر است. حالا اگر بتوانید راهی بیابید که هم منجر به افزایش مشتری شود و هم آن‌ها را به شما وفادار کند، عالی می‌شود. مدیران زیادی هستند که برای رسیدن به این امر مهم، به سراغ بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان می‌روند تا از طریق آن، جذب و نگهداری مشتری را به طور هم‌زمان پیاده‌سازی کنند.
ما در این مقاله می‌خواهیم دربارهٔ باشگاه مشتریان مفصل صحبت کرده و مهم‌ترین ویژگی‌های آن را با هم بررسی کنیم. اگر کسب‌وکاری دارید که به دنبال افزایش مشتری‌اش هستید، این مقاله برای شما مفید است.

سیستم باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان جایی است که می‌توانید مشتری‌های خود را در گروه‌های مختلف قرار دهید و بسته به نوع و شرایط مشتری با او ارتباط برقرار کنید تا دوباره به سراغ شما بیاید و از شما خرید کند. باشگاه مشتریانی موفق است که بتواند مشتری‌ها را در مدت زمان بیشتری برای خود حفظ کند و باعث فروش بیشتر و سودآوری شود.
نرم افزار CRM برای انواع کسب‌وکارها کاربرد دارد و راهکار بسیار خوبی برای جذب و حفظ مشتری است. هر فردی که یک بار از خدمات یا محصولات شما استفاده کند، می‌تواند عضو این باشگاه باشد. همچنین، می‌توانید به کمک تخفیف‌های متنوع، جوایز و برنامه‌های مختلفِ جذب و نگهداری مشتری در این نرم افزار، مشتریان جدید را ترغیب کنید تا به سوی شما بیایند.
شما می‌توانید اطلاعات هر فردی که از خدمات و محصولات شما استفاده می‌کند را در باشگاه مشتریان نرم افزار حسابداری خود ثبت کنید و به او یک شناسه یا کارت عضویت بدهید. سپس، او در زمان خرید به کمک آن شناسه یا کارت می‌تواند از امکانات باشگاه مشتریان شما بهره‌مند شود.

باشگاه مشتریان

شروع ۱۵ روز دموی رایگان نرم‌افزار CRM

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین باشگاه مشتریان

اگر می‌خواهید بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را داشته باشید، باید ویژگی‌های آن را بررسی کنید و با نیازهای کسب‌وکار خود تطبیق دهید. سپس، نرم افزار مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. به همین منظور، می‌توانید از دموی رایگان نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنید تا برای مدت کوتاهی از سازوکار نرم افزار مورد نظر خود استفاده کرده و با اطمینان آن را بخرید. البته همهٔ نرم افزارها این امکان را ندارند. یکی از نرم افزارهایی که می‌توانید به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و از آن استفاده کنید، نرم افزار باشگاه مشتریان شاتوت است. در ادامه شرح داده‌ایم که یک باشگاه مشتریان خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

۱-رفع نیازهای مشتری‌ها

بدون تردید همهٔ مدیران کسب‌وکارها به دنبال کشف نیازها و علایق مشتریان خود هستند. شما دوست دارید بدانید که چه کاری باید انجام دهید تا مشتریان، بیشتر از شما خرید کنند؟ یک نرم افزار باشگاه مشتریان خوب باید امکاناتی داشته باشد که وقتی شما نیازها و علایق مشتری‌ها را تشخیص داید، بتوانید به کمکش این نیازها را رفع کنید. به عنوان مثال: شما متوجه می‌شوید که تخفیف‌های آخر فصل، تأثیر زیادی روی خرید مشتریان دارد. حالا باید بتوانید به کمک باشگاه مشتریان خود، این تخفیف‌ها را ایجاد کرده و مشتریان را به خرید دعوت کنید.

۲- شفافیت و صداقت با مشتری

بهترین باشگاه مشتریان باشگاهی است که امکان تعریف شفاف و واضح دربارهٔ مزایا، تخفیف‌ها و جوایز را داشته باشد تا به این وسیله، اعتماد مشتری‌ها را به سوی شما جلب کند. مزیت دیگر شفافیت و صداقت با مشتری، وفادار کردن او نسبت به شما و کسب‌وکارتان است.

3- برخورداری از امکانات عضویت ویژه

شما باید این امکان را داشته باشید که با کمک نرم افزار CRM برنامه عضویت ویژه برای مشتریان خود ایجاد کنید. این برنامه‌ها به مشتریان امتیازات ویژه می‌دهد و امکانات مختلفی برای آن‌ها فراهم می‌کند. برنامه‌هایی مثل: مشاورهٔ رایگان محصولات، شرکت رایگان در رویدادها، دسترسی به محتواهای ویژه و… برای مشتری‌ها جذابیت زیادی دارد.

4- خدمات پس از فروش

یکی از ویژگی‌هایی که یک باشگاه را تبدیل به بهترین باشگاه مشتریان می‌کند، این است که در برنامه، امکانی وجود داشته باشد تا شما بتوانید حتی پس از فروش محصول یا خدمات نیز پاسخگوی نیازها و سؤال‌های مشتریان خود باشید. همچنین، رسیدگی به شکایت‌ها، ارائهٔ خدمات پس از فروش و پشتیبانی همه ساعته، اثر بسیار مثبتی روی مخاطب داشته و احتمال بازگشت او را چندین برابر می‌کند.

5- توجه به مناسبت‌ها

ایجاد تجربه‌های شخصی برای افراد، کمک می‌کند تا بهتر و بیشتر در ذهن مشتری حک شوید و او یادش بماند که شما برایش اهمیت قائل بوده‌اید؛ مثلاً ارسال پیام‌های تخفیف به مناسبت تولد مشتری و یا ارسال پیام با نام او که به صورتی شیوا بیان شده است. در واقع هر نوع ارتباط عاطفی با مشتری از طریق باشگاه مشتریان، می‌تواند او را نسبت به شما وفادار کند.

6- تکرار پذیری

ایجاد یک روند تکراری که موجب سود مداوم مشتری شود، او را بیش از پیش به شما وفادار می‌کند. به همین دلیل، نرم افزار باشگاه مشتریان شما باید جوایز، تخفیف‌ها و پاداش‌ها را به شکلی تنظیم و برنامه‌ریزی کند که مشتری در تمام خریدهایش به سود برسد. رسیدن به این پاداش‌ها باید برای مشتری امری زود هنگام تلقی شود تا در او انگیزهٔ کافی را برای کسب امتیاز ایجاد کند.

مزایای نرم افزار باشگاه مشتریان شاتوت

انتخاب بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان کار راحتی نیست. یک نرم افزار خوب، نرم افزاری است که مدیران کسب‌وکارها را در جهت رشد و رسیدن به سود، یاری کند. نرم افزار حسابداری شاتوت با برخورداری از ویژگی باشگاه مشتریان، یکی از برترین نرم افزارهای موجود در بازار است که امکانات فراوانی را برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر مدیریت کارمندان و مدیریت مالی به مشتریان خود نیز رسیدگی کنید. باشگاه مشتریان نرم افزار حسابداری شاتوت علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، از مزایای زیر نیز برخوردار است:

نظر مشتریان در مورد باشگاه مشتریان و CRM شاتوت

استفاده رایگان از نرم افزار CRM شاتوت

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ، نرم افزاری است که تمام راه‌های جذب و نگهداری مشتری را پیش روی شما بگذارد و استفاده از آن نیز راحت باشد. با توجه به اینکه ممکن است قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب‌وکارهای زیادی بالا باشد، شاتوت این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید برای مدت محدودی از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید. اگر در دوران استفادهٔ رایگان، احساس کردید این نرم افزار برای شما مناسب است، می‌توانید آن را در دو نسخهٔ تحت وب و ویندوز (با توجه به شرایط استفادهٔ خود) تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره یا مشاهده دمو رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *