صفحه اصلی اسکرول بالا

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران

مدیریت رستوران برخلاف نظر عموم مردم، آنقدرها هم که به نظر میاید کار ساده ای نیست. مدیریت یک رستوران علاوه بر تمامی مزایایی که دارد پیش از هر چیز نیازمند کارمندان با تجربه است. کارمندانی که سال ها تجربه داشته و بتوانند موجب پیشرفت سریع کسب و کار شوند. با وجود اینکه بسیاری از بخش های رستوران مهم بوده و نیازمند کارمندان با تجربه است اما در این میان حسابداری اهمیت ویژه ای دارد. اگر چه همه ما دوست داریم از ماه اول سود زیادی را در برگه موجودی ببینیم اما باید بدانیم حسابداری یک کار دلهره‌آور است که به شدت وقت گیر بوده و احتمال بروز خطا در آن بالا می باشد، به ویژه اگر به صورت دستی انجام شود؛ اما راه‌ حل چیست؟ نرم افزار حسابداری رستوران.
در حالی که نرم افزارهای مدیریت حسابداری عمومی می‌توانند بسیاری از نیازهای صاحبان کسب و کار را برطرف کنند اما باید به این نکته که هر کسب و کاری نیازمند انواع مختلف اقدامات مالی هست نیز توجه نمود.
از این رو، یک رستوران ممکن است به نرم ‌افزار مخصوصی نیاز داشته باشد که دقیقا متناسب با نیازهای آن باشد؛ اما چرا باید یک نرم افزار مدیریت رستوران را به جای یک حسابدار متخصص انتخاب کرد؟ اجازه دهید در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین نرم افزار حسابداری رستوران به بررسی مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران نیز بپردازیم.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

همانطور که پیشتر اشاره شد حسابداری بخش حیاتی هر کسب‌ و کار تجاری است؛ بنابراین هر کسب و کاری به یک حسابدار مجرب و با تجربه و یا یک نرم افزار CRM و حسابداری نیاز دارد تا علاوه بر جلوگیری از ضرردهی کسب و کار، با تحلیل شرایط موجود منجر به سوددهی شرکت شود. امروزه بسیاری از شرکت ها که از مزایای نرم افزار حسابداری رستورانی آگاه هستند اقدام به استخدام برنامه نویسانی می کنند تا برنامه ای با امکانات بالا را کد نویسی کرده و در نهایت در اختیار کسب و کارها بگذارند.

جالب است بدانید حتی استفاده از یک نرم افزار حسابداری ساده می تواند قدم بزرگی در مسیر پیشرفت شما محسوب شود. اینگونه نرم افزارها به کاربران اجازه می‌دهند تا تمام اطلاعات مالی را ثبت و تحلیل کرده و اقدامات لازم جهت وفادارسازی مشتری را انجام دهند. نرم افزارهای مذکور به راحتی می‌توانند اطلاعات چندین ماه و حتی سال را نگهداری کرده و با تحلیل خود سود شرکت را چندین برابر نمایند.

از جمله مزایای نرم افزار حسابداری رستوران می توان به این نکته اشاره کرد که نرم افزارهای حسابداری عموما بر روی ضعیف ترین کامپیوترها نیز نصب شده‌ و سیستم قوی نیاز ندارند. شما نیز با توجه به نیاز خود می توانید از نرم افزارهای حسابداری ساده و کم حجم و یا پیشرفته و حرفه ای استفاده نمایید.

انواع نرم افزارهای حسابداری

دسته اول با وجود ساده بودن از ویژگی ها و امکانات نرم افزار CRM برخوردار نبوده و یا اگر هم برخوردار باشند کاربرد چندانی نخواهند داشت؛ اما دسته دوم به نرم افزارهای پیشرفته ای گفته می شود که تقریبا تمامی اقدامات حسابداری و وفادارسازی مشتری را به طور کامل پوشش می دهند.
دو نرم افزار جامع رستوران داری شاتوت و نرم افزار تحت وب رستوران داری شاتوت نمونه بارز دسته دوم نرم افزارها می باشند. نرم افزار جامع رستوران داری شاتوت به سادگی بر روی کامپیوتر نصب شده و به همان سادگی نیز امکان کار کردن با آن برایتان فراهم است؛ اما دومین نسخه از این نرم افزار در دسته بندی نرم افزار CRM تحت وب یا نرم افزار CRM ابری قرار می گیرد که برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید. شما می توانید با توجه به نیاز خود از هرکدام از نرم افزارهای مذکور استفاده نمایید. در خصوص بررسی مزایا و معایب نرم افزارهای شاتوت قبلا مقاله ای ثبت شده است که با مراجعه به آن قادر خواهید بود نقاط قوت این نرم افزارها را بهتر بشناسید.

مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

چرا باید از نرم افزارهای حسابداری استفاده کنیم؟ و مزایای نرم افزارهای حسابداری رستوران و فست فود چیست؟

مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب چیست

اکنون که با اهمیت حسابداری در کسب و کارها و نرم افزارهای مرتبط با آن آشنا شده اید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که سایر مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران چه مواردی هستند؟ در زیر به این پرسش شما به طور کامل پاسخ می دهیم.

رابط کاربری ساده و جذاب

شرکت‌های توسعه نرم افزار، نرم افزاری را توسعه می‌دهند که استفاده از آن برای کاربر تا حد امکان ساده باشد. بسیاری از نرم افزارهای حسابداری به گونه ای طراحی شده اند که حتی افرادی که هیچگونه دانش حسابداری ندارند قادر به استفاده از آن باشند؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که یکی از مهم ترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب رابط کاربری ساده آن است تا هر شخصی قادر به انجام امور کسب و کار خود از طریق آن باشد.

گزارش گیری

نرم‌ افزار حسابداری گزارش‌ هایی را ایجاد می کند که نشان دهنده وضعیت مالی کلی شرکت هستند. این گزارش ها که معمولا در فایل های اکسل نگهداری می شوند در آینده برای تحلیل رفتار و شناسایی علایق مشتریان به کار می روند که این ویژگی یکی از خصوصیات مهم در CRM تحلیلی می باشد.

بهبود عملکرد مالی

نرم افزار حسابداری به ما بینشی از عملکرد مالی کسب ‌و کار می‌دهد. این کار تمام بخش های مالی کسب و کار شما را در بر می گیرد؛ همچنین رکوردهای مرتبط با تراکنش ‌های تجاری را در خود ذخیره می کند. این رکوردها (اطلاعات) شامل حساب ‌های دریافتی، حساب‌های پرداختی و به طور کلی تمامی تراکنش های مربوط به امور مالی است. این مزیت منجر به شناسایی نقاط قوت و ضعف رستوران از نظر مالی شده که در نهایت به بهبود عملکرد مالی می انجامد.

محاسبه به روش سنتی بسیار زمان بر و برای کسب و کارهای بزرگ خیلی دشوار است. به همین دلیل همواره توصیه می شود از نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای خود استفاده نمایید. قالب های آماده متناسب با شرایط مختلف، انجام محاسبات پیچیده در کوتاه ترین زمان، ذخیره نتایج به دست آمده از محاسبات تنها نمونه ای از مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران در زمینه محاسبات می باشند.

نرم افزار حسابداری شاتوت

یکی از مهم ترین مزایای نرم افزارهای حسابداری رستوران و فست فود میزان بالای دقت و سرعت است. این ویژگی منجر به افزایش سوددهی رستوران شما می گردد.
دقت کنید که نرم‌ افزاری که برای کسب و کارتان انتخاب می‌کنید متناسب با نیازها و بزرگی کسب و کارتان باشد. این اقدام به شما کمک می کند که عملکرد کسب‌ و کار خود را به سادگی دنبال کنید. توجه داشته باشید که استفاده از نرم افزار حسابداری خوب جریان نقدینگی را بهبود می‌بخشد؛ بنابراین در انتخاب نرم افزار CRM و حسابداری نهایت دقت را به کار ببرید.
از آن جا که انتخاب یک نرم افزار قابل‌اعتماد اهمیت زیادی دارد؛ شما می‌توانید با بررسی ویژگی های نرم افزار حسابداری شاتوت به این نکته پی ببرید که هر آنچه از یک نرم افزار حسابداری انتظار دارید توسط این نرم افزار برآورده می شود.

به طور خلاصه مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران منجر به:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • کاهش نیاز به استخدام نیروی کار
  • بررسی تمامی داده های مالی
  • ارائه گزارش‌های مالی مهم
  • دقت بالا در انجام امو
  • تحلیل های حرفه ای
  • توجه ویژه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

جمع بندی

مزایای نرم افزار تحت وب رستوران داری و یا نرم افزار حسابداری قابل نصب در کامپیوتر تنها به جمع آوری داده ها، بررسی مالیات ها، محاسبات پیچیده و سنگین محدود نمی شود. در پایان ذکر این نکته ضروری است که استفاده از یک نرم افزار جامع و پیشرفته از بسیاری جهات بهتر از استفاده از چندین نرم افزار ضعیف و بی کیفیت است.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

به اشتراک بگذارید

۵ دیدگاه

  1. […] کرد. اگر به مطالعه مطالب دیگری مانند حسابداری رستوران، مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران، بهترین نرم افزار حسابداری رستوران، علاقه دارید مطالب […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *