صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری تهیه غذا چیست؟


از جمله چالش هایی که مدیران سالن های غذاخوری و رستوران ها همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند، امورات حسابداری است. اگر تعداد مشتری ها کم باشد، یک حسابدار مجرب می تواند امورات مالی را تحت کنترل بگیرد اما اگر کسب و کار بزرگی داشته باشید و روزانه افراد زیادی به رستوران شما مراجعه کنند، چطور؟ آیا یک حسابدار می تواند همانند قبل و با همان کیفیت به کار خود ادامه دهد؟ مطمئنا خیر؛ به همین دلیل است که استفاده از نرم افزار حسابداری برای تهیه غذا با استقبال زیادی از سوی مدیران و حتی حسابداران رو به رو شده است. چراکه نرم افزار حسابداری تهیه غذا اشتباهات انسانی را نداشته و به همین دلیل تنها وجود یک حسابدار برای نظارت روی آن کافی است و همین موضوع سبب افزایش سرعت حسابرسی و به طور کلی امورات حسابداری می شود.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

چرا باید از نرم افزار حسابداری تهیه غذا استفاده کنیم؟

در بالا مقدمه ای در رابطه با نرم افزار حسابداری تهیه غذا ذکر کردیم. اما کاهش خطاهای انسانی تنها دلیل استفاده از این نرم افزارها نیست. موارد دیگری نیز در این خصوص وجود دارند که در زیر به بررسی چند مورد از مهم ترین آن ها می پردازیم.

سیستم حسابداری تهیه غذا

کاهش هزینه

همانطور که پیش تر گفته شد اگر صاحب کسب و کار بزرگی باشید، حسابدار و یا حسابدارانتان باید حجم بالایی از اطلاعات مالی را پردازش کنند. در نتیجه باید حسابداران ماهری را استخدام کنید که برای کار کردن در این حجم از کار تجربه لازم را داشته باشند. از طرفی دیگر به دلیل مهارت بالای آن ها، حقوقی که دریافت می کنند نیز بیشتر از یک حسابدار معمولی است؛ اما آیا نمی شود هزینه های مربوط به حسابداری را کاهش داد؟ مدیران رستوران ها می توانند با  تهیه نرم افزار حسابداری آشپزخانه امورات مربوط به حسابداری را ساده تر نمایند.در این شرایط نرم افزار اقدامات لازم را انجام می دهد و دیگر نیازی به استخدام حسابدارهایی با حقوق بسیار بالا نیست؛ چراکه تنها با استخدام یک حسابدار معمولی، برای نظارت بر عملکرد نرم افزار و کار کردن با آن، تمامی مشکلات حسابداری شما حل خواهد شد. نتیجه این امر کاهش هزینه های مالی به طرز قابل توجهی می باشد؛ زیرا شما تنها یک بار ملزم به پرداخت هزینه نرم افزار حسابداری آشپزخانه خواهید بود و از آن پس امکان استفاده از امکانات آن را تا مدت زمان دلخواه خود دارید.

تسهیل در فرایند حسابداری

استفاده از سیستم حسابداری تهیه غذا تنها محدود به رستوران های بزرگ نیست و حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند از آن استفاده کنند. قابلیت های نرم افزارهای حسابداری شاتوت( تفاوتی ندارد در چه زمینه ای فعالیت داشته باشید، شاتوت برای تمامی کسب و کارها دارای سیستم حسابداری می باشد) به اندازه ای بالا است که تمامی افراد را از پیچیدگی های فرایند حسابداری رها می کند. به همین دلیل حتی اگر کسب و کار بزرگی ندارید باز هم با تهیه این نرم افزار می توانید فرایند حسابداری را برای خود و یا صندوق دارتان آسان نمایید.

سیستم حسابداری تهیه غذا

خصوصیات مهم و تاثیرگذار استفاده از نرم افزار حسابداری کترینگ و تهیه غذا

اکنون که با مزایایی که استفاده از سیستم حسابداری تهیه غذا برایتان به همراه دارد آشنا شدید نوبت به بررسی برخی از مهم ترین قابلیت هایی که در سیستم حسابداری تهیه غذا وجود دارد می رسد. لازم به ذکر است مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم چند مورد از مهم ترین خصوصیات اینگونه نرم افزارها می باشد و تمامی ویژگی های آن ها نیست.

گزارش کامل خرید و فروش

گزارشات خرید و فروش مواد اولیه همیشه با کاغذ بازی های زیادی همراه بوده است؛ این موضوع در رابطه با لیست کردن و محاسبه قیمت آن ها نیز صدق می کند. به همین دلیل بهتر است نرم افزار حسابداری کترینگ که تهیه می کنید از این ویژگی و یا حداقل خصوصیتی شبیه به آن بهره مند باشند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که هر زمان کالایی را خرید و فروش می کنید در تاریخ مشخص وارد نرم افزار نمایید. در صورت انجام این کار هر زمان که مایل باشید می توانید به لیست کاملی از گزارشات مالی دسترسی پیدا کنید، آن ها را تحلیل کرده و یا حتی از قابلیت های تحلیلی که در نرم افزارهای CRM وجود دارد استفاده نمایید.
همچنین مطالعه کنید:

کاربرد نرم افزار CRM

سیستم حسابداری تهیه غذا

امکان صدور فیش و فاکتورهای مختلف

رستوران ها از جمله کسب و کارهایی هستند که با توجه به گستردگی منو و امکانات خود، می توانند انواع مختلفی از فیش ها را به مشتریان ارائه دهند. تصور کنید اگر همزمان چند سفارش برای داخل رستوران داشته باشید و چند سفارش برای بیرون، چه انرژی و زمانی را باید برای تهیه و صدور فاکتورهای آن صرف کنید.( چراکه فاکتور غذاهای بیرون بر می توانند ساختاری متفاوت نسبت به سایر فاکتورها داشته باشند) بنابراین تفاوتی ندارد تا چه اندازه کسب و کارتان گسترده باشد چراکه با استفاده از نرم افزار حسابداری کترینگ می توانید انواع فاکتورها را انتخاب کرده و صادر نمایید.

توانایی ارسال پیامک در بازه های زمانی مختلف

از دست دادن مشتریان یک کابوس بزرگ برای کسب و کارهای مختلف از جمله رستوران ها می باشد. همواره مدیران رستوران های مختلف سعی می کنند تا با در نظر گرفتن امکانات و مزایای متعدد برای مشتریان خود، آن ها را نزد خود نگه دارند. با این وجود گاهی این اقدامات به دلیل زمانبر بودن، بازخورد لازم را ندارد. به همین دلیل کارهایی از این قبیل بهتر است توسط نرم افزارهای CRM یا حسابداری انجام شوند. اینکه این ویژگی در نرم افزار مورد نظر شما موجود است( یا امکان اضافه کردن آن وجود دارد) مزیتی بسیار بزرگ و البته سودآور است که می تواند منجر به پیشرفت کسب و کار شما شود.

آسان بودن فرایند یادگیری

بسیاری از افراد دلیل عدم خرید سیستم حسابداری تهیه غذا را سخت بودن فرایند یادگیری آن عنوان می کنند. به همین دلیل متخصصان شاتوت با طراحی بسیار ساده نرم افزار حسابداری تهیه غذا شاتوت این چالش را برای افراد از بین برده اند. کار کردن با این نرم افزار به اندازه ای ساده است که می توانید در کوتاه ترین زمان آن را آموخته و از تمامی ویژگی های آن استفاده نمایید.
شاید برایتان مفید باشد:

نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود

نرم افزار حسابداری کترینگ

جمع بندی

نرم افزارهای حسابداری امروزه مورد توجه کسب و کارهای زیادی قرار گرفته اند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی عدم استفاده از نرم افزارهای مذکور ممکن است شما را از عرصه رقابت دور کند. به همین دلیل توصیه می کنیم با انتخاب یک نرم افزار حسابداری تهیه غذا که از ویژگی های بالا برخوردار است، هرچه سریع تر جهت پیشرفت کسب و کار خود اقدام نمایید.به یاد داشته باشید صرف هزینه برای این نرم افزارها یک سرمایه گذاری کوتاه مدت است. به همین دلیل اگر ویژگی های نرم افزار مورد پسندتان است، نگرانی در رابطه با قیمت هیچ دلیل منطقی نخواهد داشت. شما می توانید با تماس با پشتیبانان ما هرگونه ابهامی را در رابطه با این نرم افزار برطرف نمایید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

۲ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *