صفحه اصلی اسکرول بالا

خرید crm فارسی

قبل از هر اقدامی بهتر است برای عبارت «خرید CRM فارسی» یک جست‌وجوی سریع در گوگل داشته باشید. در بین نتایج گوگل با ده‌ها نرم‌افزار CRM فارسی مواجه خواهید شد که هر کدامشان ادعا دارند بهترین نرم‌افزار CRM فارسی را ارائه می‌کنند. در این میان ممکن است با سایت‌هایی مواجه شوید که با جمع‌آوری اطلاعات چند نرم‌افزار CRM فارسی به مقایسۀ دقیق آن‌ها پرداخته باشند؛ چنین سایت‌هایی می‌توانند افرادی را که برای کسب‌وکار خود به دنبال خرید نرم‌افزار CRM فارسی هستند ترغیب کنند. ما در این مقاله دستورالعمل‌های ساده‌ای را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا به کمک آن‌ها بتوانید نرم‌افزار CRM مناسب کسب‌وکارتان را انتخاب و خریداری کنید.

1. CRM فارسی مورد نیاز شما از چه نوعی است؟

آیا کسب‌وکار شما کوچک است و سعی می‌کنید اطلاعات مشتریان خود را به طور مؤثر در یک مکان واحد مدیریت کنید و در عین حال آن‌ها را در دستگاه‌های مختلف در دسترس داشته باشید؟ یا اینکه شما یک کسب‌وکار بزرگ هستید که سعی در مدیریت سفر مشتریان نهایی خود و افزایش رضایت آن‌ها دارید؟ بسته به اندازۀ کسب‌وکارتان ممکن است نیازهای شما از نظر پیچیدگی متفاوت باشد؛ این موضوع در نوع CRM فارسی شرکت و کسب‌وکار شما منعکس خواهد شد.

2. سؤالات دقیق برای انتخاب بهترین crm فارسی

تیم فروش، تصمیم‌گیرندگان و همۀ سهامداران باید کنار هم بنشینند و یک سری سؤال را از خود بپرسند. پاسخ این سؤالات به شما کمک می‌کند تا نکات مهم و کلیدی را از قلم نیندازید و بتوانید تصویر واضحی از آنچه که با خرید نرم‌افزار CRM به دنبالش هستید ترسیم کنید.

  • شما به دنبال حل چه چالش‌هایی هستید؟
  • چه فرآیندهای تجاری را باید پیاده‌سازی کنید؟
  • از چه برنامه‌های شخص ثالثی استفاده می‌کنید که باید یکپارچه شوند؟
  • چند نفر از نرم‌افزار CRM فارسی استفاده خواهند کرد؟
  • کسب‌وکار شما قرار است برای خرید نرم‌افزار CRM فارسی چقدر سرمایه‌گذاری کند؟

بهترین نرم افزار crm فارسی

3. اهدافتان از خرید CRM فارسی را چارچوب‌بندی کنید

هنگامی که نقاط ضعف خودتان را شناسایی کردید، ممکن است برای حل بعضی از چالش‌های فوری خود وسوسه شوید؛ مثلاً خیلی عجولانه تصمیم بگیرید که با خرید نرم‌افزار باشگاه مشتریان بعضی از مشکلات کسب‌وکارتان را سامان بدهید. اما اگر اهداف بلندمدت خود را حول فرآیند CRM تنظیم کنید، بیشترین سود را به دست خواهید آورد. این به شما کمک می‌کند زمان اجرا، هزینه و عوارض تجاری را کاهش دهید. همیشه به یاد داشته باشید نرم‌افزار CRM فارسی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با نیازهای تجاری شما باشد.

4. فروشندگان و قیمت CRM فارسی را فهرست کنید

قدم بعدی این است که به دنبال فروشندگانی باشید که الزامات مد نظر شما را در نرم‌افزار CRM فارسی ارائه شده برآورده کنند. در عین حال قیمتی که برای ارائه این نرم‌افزار پیشنهاد می‌دهند نیز مهم است و نباید از آن غافل شوید، چون شما با محدودیت بودجه مواجه هستید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

5. دریافت توضیحات کافی از فروشندگان CRM فارسی

هنگامی که لیست نهایی فروشندگان CRM فارسی زبان را تهیه کردید، زمان آن می‌رسد که با آن‌ها تعامل داشته باشید. از همۀ این فروشندگان بخواهید تا عملکرد نرم‌افزار خود را به زبان ساده توضیح دهند. اگر فروشنده‌ای نمی‌تواند توضیح قانع‌کننده‌ای دربارۀ قابلیت‌ها و عملکرد محصول خود ارائه دهد، آن را از لیست خرید حذف کنید.

6. دموهای این نرم‌افزار‌های CRM فارسی را دریافت کنید

از فروشندگان بخواهید تا برای شما یک نسخۀ نمایشی سفارشی از نرم‌افزار CRM فارسی را اجرا کنند تا ببینید آیا این نرم‌افزار CRM می‌تواند نیازهای شما را در محیط کسب‌وکار برآورده کند. این نکته بسیار مهم است، زیرا اگر نرم‌افزاری که خریداری می‌کنید نیازتان را برآورده نکند، شاید دیگر هیچ راه بازگشت و جبرانی وجود نداشته باشد.

 crm فارسی چیست

7. نرم‌افزار CRM فارسی خود را به طور مؤثر اجرا کنید

هنگامی که بهترین نرم افزار CRM فارسی را پیدا کردید که تمام نیازهای شما را با قیمت مناسب برآورده می‌کند، به آرامی آن را در سراسر کسب‌وکار خود گسترش دهید و اجازه دهید تیمتان با استفاده از آن راحت باشد. اگر منحنی یادگیری در به‌کارگیری این نرم‌افزار CRM وجود دارد، بعضی از فروشندگان آموزش‌های شخصی ارائه می‌دهند تا به تیم شما کمک کنند که نکات و ابهامات CRM را بیاموزند و از آن به طور مؤثر استفاده کنند.

8. مدیریت سرنخ‌ها و مشتریان بالقوه با خرید CRM فارسی

یک CRM فارسی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و تعاملات احتمالی را در یک مکان متمرکز کنید و تیم خود را با دید 360 درجه نسبت به مشتریان خود تقویت کنید. شما از طریق نرم‌افزار CRM فارسی می‌توانید با مشتریان خود از طریق ایمیل، تماس تلفنی و رسانه‌های اجتماعی مستقیماً تعامل داشته باشید. اعلان‌های بی‌درنگ و بی‌وقفه برای همۀ مشتریان به شما کمک می‌کند تا نیازهای احتمالی آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.

9- با خرید CRM فارسی قیف فروش خود را مدیریت کنید

توانایی ایجاد قیف فروش، با مراحلی سفارشی سازی شده و متناسب با فرآیند فروش شما، در انعقاد قراردادها مؤثر است. این یکی از ویژگی‌های بهترین نرم‌افزار CRM فارسی است. نمای کامل از ارتباطات میان همۀ معاملات به تیم فروش شما کمک می‌کند که وضعیت هر معامله را ردیابی کنند و پیگیری‌های خود را در معاملاتی که بیشترین شانس برای نهایی شدن را دارند اولویت‌بندی کنند.

10- فعالیت‌های تکرار شونده را با نرم‌افزار CRM فارسی خودکار کنید

همانطور که می دانید هر سرنخ مهم است و هر معامله‌ای اهمیت خودش را دارد. فرقی نمی‌کند که شما یک کسب‌وکار کوچک هستید یا یک کسب‌وکار نسبتاً بزرگ. نمایندگان فروش شما نباید درگیر ورود داده‌ها یا سایر کارهای اداری پیش پا افتاده باشند، در حالی که وظیفۀ اصلی آن‌ها این است که روی فروش متمرکز شوند. یک نرم‌افزار CRM فارسی حرفه‌ای گردش کار را آسان می‌کند؛ به شما کمک می‌کند که کارهای روتین را خودکار کنید و زمان فروش خود را به حداکثر برسانید، گردش کاری ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند به‌روزرسانی‌های معاملات را ردیابی کنید، هشدارهای ایمیل را تنظیم کنید و … .

11- با خرید CRM فارسی عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید

گزارش‌ها و داشبوردهای قدرتمند یک نرم‌افزار CRM می‌توانند به شما کمک کنند که عملکرد فروش خود را تجزیه و تحلیل کرده و در هر زمان و هر مکانی شفافیت بیشتری در کسب‌وکار خود ایجاد کنید. با کمک نمودارها، روندها، KPIها و … می‌توانید معیارهای کلیدی مانند سرنخ‌های تولیدشده، معاملات بسته، معاملات در دست اقدام و موارد دیگر را ردیابی کنید.

خرید CRM فارسی

12- خرید CRM فارسی با قابلیت پشتیبانی از کاربران گسترده

همان‌طورکه تجارت شما رشد می‌کند، نیازهای شما نیز گسترش می‌یابد و پیچیده‌تر می‌شود. بنابراین نرم‌افزار CRM فارسی شما باید بتواند مجموعۀ گسترده‌ای از کاربران را پشتیبانی کند، فرآیند فروش شما را مقیاس‌پذیر کند، فرآیندهای تجاری پیچیده‌تر را عملیاتی نماید و با برنامه‌های شخص ثالث بیشتری یکپارچه شود. شما در سطح سازمان خود به یک نرم‌افزار CRM فارسی حرفه‌ای نیاز دارید.

13- خرید CRM فارسی با قابلیت سفارشی‌سازی

بهترین نرم‌افزار CRM فارسی آن نرم‌افزاری است که بتواند متناسب با کسب‌وکار شما ساخته شود. توانایی سفارشی‌سازی CRM برای جمع‌آوری اطلاعات مختلف و اجرای فرآیندهای کسب‌وکارِ منحصربه‌فرد، برای کسب‌وکارهای بزرگ و کسب‌وکارهایی که به دنبال رشد هستند، ضروری است.

14- توسعۀ کسب‌وکار با خرید CRM فارسی

اجازه دهید کسب‌وکار شما رشد کند، بدون اینکه نرم‌افزار شما را دچار تنگنا کند. سفرهای مشتری را در نظر بگیرید، فرآیندهای پیچیده را بسازید و خودکار کنید، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه سفارشی‌سازی شده را طراحی و توزیع کنید که با داده‌های نرم‌افزار CRM فارسی شما تعامل داشته باشند و حتی برنامه‌های شخص ثالث را در پنجره CRM خود جاسازی کنید تا دیدی یکپارچه از کسب‌وکار خود داشته باشید.

15- امنیت داده‌ها و تبعیت از قوانین با خرید CRM فارسی

هنگام کار با مشتریان از شهرها یا کشورهای مختلف، مهم است که به امنیت داده‌های آن‌ها توجه کنید و با قوانین محلی هماهنگ باشید؛ از تنظیمات امنیتی دقیق و کنترل‌های دسترسی گرفته تا ویژگی‌های انطباق با GDPR (مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها). بنابراین یک نرم‌افزار CRM فارسی حرفه‌ای را انتخاب کنید، در راستای ایمن نگه داشتن داده‌ها و مطابقت کسب‌وکارتان با قواعد و قوانین بین‌المللی.

crm فارسی نرم افزار

سخن پایانی؛ معرفی بهترین نرم‌افزار CRM فارسی

تا اینجای کار تا حدودی فهمیدید که نرم‌افزار CRM فارسی چیست و CRM چه مزیت‌هایی دارد. از طرفی با بیان 15 دستورالعمل سعی کردیم شما را به سمت انتخاب یک نرم‌افزار CRM فارسی متناسب با کسب‌وکارتان راهنمایی کنیم. حالا وقت آن رسیده است که مزدتان را دریافت کنید، چون تا پایان این مقاله با ما همراه بودید؛ پیشنهاد ما به شما «نرم‌افزار CRM شاتوت» است. نرم‌افزار CRM شاتوت بسیار حرفه‌ای طراحی شده و به شما کمک می‌کند کسب‌وکارتان را رونق دهید و بر آن مسلط شوید. شما می‌توانید از این نرم‌افزار CRM در کنار سیستم جامع فروش، سیستم حسابداری و نرم‌افزار باشگاه مشتریان استفاده نمایید و روزبه‌روز نفوذتان را در بازار بیشتر کنید.

به اشتراک بگذارید

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *