صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

در عرصه تجارت و کسب و کار در دنیای امروز، رقابت بر سر جذب کردن مشتری و ثابت ماندن در بازار فروش و ارائه خدمات، از مهم ترین دغدغه های کسب و کار به شمار می رود. پیش از ظهور سیستم باشگاه مشتریان، در سال‌های قبل تر، این رقابت ها در زمینه جذب مشتری به صورت استفاده از سیستم های پیامک تبلیغاتی، بازاریابی و مانند اینها بود. اما بعدها با افزایش جمعیت و افزایش تنوع در نیازهای افراد، استفاده از سیستمی مانند نرم افزار مدیریت مشتریان منجر به این شد که مدیران، همزمان به گروه وسیعی از مشتریان دسترسی داشته باشند. همچنین نیاز شد تا علاوه بر جذب مشتری، به ارائه بهتر خدمات و محصولات بپردازند.

 اما چرا باید باشگاه مشتریان داشته باشیم. یکی از اهداف مهم داشتن این نرم افزار و خرید نرم افزار جامع فروشگاهی و نرم افزار باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM ارائه راه‌کارهای مناسب جهت مدیریت مشتریان و موفقیت کسب و کار می باشد. مشتریان، امروزه انتخاب های متعدد و متنوعی دارند. بستر اینترنت و امکان خرید آنلاین و دسترسی به کالاهای متنوع تر کار فروش را برای کسب و کارها سخت‌تر کرده است. در این شرایط کسب و کاری موفق است که خرید مشتری را پایان کار نمی‌داند. سعی می‌کند مشتری را حفظ و او را تشویق به خرید مجدد کند. و در نهایت مشتری خود را تبدیل به مشتری وفادار کند تا شرکت مذکور را به دوستان و آشنایانش پیشنهاد دهد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

سیستم باشگاه مشتریان

یکی از به روزترین و نوظهورترین برنامه های کسب و کار، سیستم باشگاه مشتریان است که برای ایجاد وفاداری و تشویق مشتریان به خرید، طراحی و تولید و برنامه ریزی شده است. نرم افزار کلابینگ یا همان نرم افزار مدیریت مشتریان، به کسب وکار شما این امکان را می دهد تا پنل باشگاه مشتریان خاص خود را راه اندازی نمایید. به اینصورت که با خرید سیستم باشگاه مشتریان، در پنل باشگاه مشتریان، اطلاعات و لوگوی اختصاصی کسب و کار شما درج شده و به شما این امکان را می دهد تا تا مهم ترین فعالیت ها، آفر و پیشنهادات مانند انواع طرح های فروش و تخفیف را در آن به نمایش بگذارید. با خرید سیستم باشگاه مشتریان می توانید به بهبود کسب و کار خود کمک نمایید. با استفاده از برنامه باشگاه مشتریان و خرید باشگاه مشتریان یا همان کلابینگ، می توانید علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی خود، به ثبات روند ارائه محصولات و خدمات ادامه داده و به جذب مشتریان جدید اقدام نمایید که این یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار مدیریت مشتریان به شمار می رود. انواع نرم افزار مدیریت شعب و نرم افزار مدیریت مشتریان از مزایای بیشماری برخودار هستند و به شما امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان، ارتباط با مشتریان و بهبود کسب و کار را می دهند.

اهمیت نرم افزار باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان به کسب و کارها جهت داشتن مشتریانی وفادار کمک شایانی می کند. همچنین طراحی نرم افزار باشگاه مشتری به صورتی است که از طریق پنل هایی که در دسترس مشتریان نهایی و صاحبان کسب و کار قرار می دهد می تواند مشتریانی جدید بوجود آورد و در آن ها تمایل به خرید ایجاد کند در پایان باعث افزایش فروش و سودآوری گردد. سامانه وفاداری مشتریان می تواند از تراکنش های ریز گزارش گیری کرده و اطلاعات مفیدی را در مورد مشتری به شما ارائه دهد. مشتریان وفادار به افرادی گفته می شود که دوست دارند از فروشگاهی خرید کنند، که خدماتی ویژه ای ارائه می دهد. احتمالا برایتان سوال شده است که لویالتی کلاب(Loyalty Club) یا باشگاه مشتریان چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم. با توجه به اهمیت استفاده از این نرم افزار در پیشرفت کسب و کارها و افزایش میزان فروش و سود پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید تا با تمامی ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان آشنا شوید.

تعریف نرم افزار باشگاه مشتریان

توجه به مشتریان یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت در هر کسب و کاری می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به راحتی تمامی روابط خود با مشتریان را مدیریت و کنترل کرده و تعداد مشتریان وفادار خود را افزایش دهید. فرایندهای این نرم افزار به گونه ای است که هم سبب جذب منفعت برای مشتریان شده و هم منفعت عرضه کنندگان را تأمین می کند. ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان سبب می شود تا بتوان از این نرم افزار برای ثبت تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان مانند تاریخ مناسبت های مربوط به هر مشتری، سلایق و علایق مشتریان، خواسته های مشتری و …. استفاده کرد. بنابراین از مزایای سیستم جامع فروش این است که با استفاده از این اطلاعات می توان خواسته ها و نیازهای مشتریان را برطرف نمود و میزان فروش را نیز افزایش داد. با توجه به این توضیحات در پاسخ به سوال هدف باشگاه مشتریان چیست؟ می توانیم بگوییم که هدف این نرم افزار ایجاد یک ارتباط دو طرفه و مفید با مشتریان و همچنین کسب رضایت مشتریان و تشویق آن ها به خریدهای بیشتر است.

راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان

نرم افزار customer club در کنار قدرتمندی بالایی که دارد بسیار ساده و قابل فهم است و کار کردن با آن برای کاربران راحت می باشد.اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری را شرکت‌های بزرگ کسب و کار بسیار خوب درک کرده‌اند و از آن به بهترین حالت استفاده می‌کنند. پس چرا ما در کسب و کارهای کوچک‌تر خود از آن استفاده نکنیم؟

راه اندازی باشگاه مشتریان, سامانه وفاداری مشتریان

چرا باید سیستم باشگاه مشتریان داشته باشیم؟

اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان چیست؟ اگر تا به حال از این نرم افزار استفاده نکرده اید حتما این سوال ذهن شما را درگیر می کند؛ می توانیم بگوییم که مهم ترین مزیت استفاده از این نرم افزار وفادار ساختن مشتریان به کسب و کار شما است. در واقع ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان به شما کمک می کند تا امتیازاتی را برای مشتریانی که منفعت بیشتری برای شما ایجاد کرده اند ارائه کنید. این امتیازات شامل ارائه کارت باشگاه مشتریان، کوپن های تخفیفی، محصولات رایگان، جوایز و … می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی مشتریان خود را با توجه به اهداف خاص مد نظرتان در دسته بندی های مجزا قرار دهید و به رفع خواسته های آن ها بپردازید. به این ترتیب مشتری احساس رضایت بیشتری می کند و نسبت به برند و بیزینس شما وافادار می شود. با راه اندازی باشگاه مشتریان برای فروشگاه و کسب و کار خود، مشتریان به شما و کسب و کارتان وفادارتر خواهند بود و پیشنهادهای شما را راحت تر و با اعتماد بیشتری می پذیرند. بنابراین می توانید محصولات و خدمات فرعی تری را در کنار خدمات و کالاهای اصلی خود به آن ها بفروشید.  از طریق خدمات باشگاه مشتریان فرصتی استثنایی برای صاحبان مشاغل و شرکت ها بوجود می آید که بدون اینکه برای بازاریابی و تبلیغات و یا ایجاد بازار جدید و جذب مشتری جدید،  هزینه ای کنند می توانند درآمد و حجم فروش خود را افزایش دهند. مشتری یک عامل مهم و اصلی در موفقیت کسب و کارها است و خرید نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند شما را در رقابت بین رقبا و جذب مشتری و وفادار کردن او برای سال ها پیروز نماید. ابزارهای سامانه وفاداری مشتریان می تواند تعاملات دو طرفه مشتری و کارفرما را سرعت ببخشد و سبب ایجاد رضایت در دو طرف گردد. در نتیجه احترام به مشتری اصل اول در انتخاب شما، از نگاه مشتری می باشد. با خرید نرم افزار customer club و نرم افزار  CRM می توان به خوبی از وضعیت مشتریان مطلع شد و با دید وسیع تری مشتریان را در دسته بندی های متفاوت قرار داد. بنابراین می توان برای هر مشتری امتیازی در نظر گرفت تا بتوان بر مشتریان وفادار و غیر وفادار مدیریت صحیحی اعمال کرد.

کارت باشگاه مشتریان

فواید کارت باشگاه مشتریان چیست؟

کارت باشگاه مشتریان یکی از امتیازاتی است که شما می توانید با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه به مشتریانی که عضو این باشگاه هستند ارائه دهید. با استفاده از این کارت، مشتریان می توانند خدمات، تخفیفات و یا پاداش هایی را دریافت کنند. این کارت ها در انواع مختلفی با توجه به نوع و اهداف مورد نظر کسب و کارها جود دارند. با توجه به اهداف و برنامه های کسب و کار خود می توانید امتیازاتی را برای مشتریان تعیین کنید که در این کارت ذخیره شود. استفاده از کارت های باشگاه مشتریان سبب افزایش رضایتمندی مشتریان و وفادارسازی مشتریان خواهد شد و در نتیجه میزان فروش و سود شما را نیز افزایش خواهد داد. استفاده از این کارت ها ارتباط شما را با مشتریان بیشتر می کند و سبب می شود تا آن ها بیشتر به یاد برند شما باشند و احساس بهتری از خرید کردن از شما به دست آورند.

از مزایای نرم افزار crm این است که می‌توان آن را برای هر کسب و کاری سفارشی کرد. یعنی چه؟ یعنی این که فرض کنید شما دارای یک فروشگاه هستید، می‌توانید از نرم افزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنید؛ یا فرض کنید شما دارای یک مغازه فروش لوازم یدکی خودرو هستید، می‌توانید از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو استفاده کنید.

customer club,فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

مزایای خرید نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

از تفاوت های مهم بین کسب وکار و فروشگاه توانایی آن ها در ترغیب مشتری به خرید چندباره از محصولات و خدمات آن ها است. در این شرایط هر شرکت یا کسب وکاری به راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان احساس نیاز می کند. فروش نرم افزار باشگاه مشتریان از طریق سایت ها و شرکت های طراحی نرم افزار باشگاه مشتریان به صورت حضوری و مجازی امکان پذیر است. در ادامه به برخی از مزایایی customer club  اشاره می کنیم: بررسی این مزایا کمک می کند تا بدانید نتایج راه اندازی باشگاه مشتریان چیست؟ و با استفاده از این نرم افزار می توانید در چه زمینه هایی پیشرفت داشته باشید. این نرم افزار در کنار اینکه بسیار جامع و کاربردی است محیط کاربرپسندی دارد و کار با آن ساده می باشد. می توانید به راحتی و در اسرع وقت با تمامی قسمت های نرم افزار باشگاه مشتریان آشنا شوید و کار با آن را شروع کنید. در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم که مزایای استفاده از لویالتی کلاب(Loyalty Club) یا باشگاه مشتریان چیست؟

  • با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان می توان ارتباط مداومی با مشتری برقرار کرد.
  • گزارش گیری و تحلیل رفتار مشتری بر اساس داده های واقعی با خرید نرم افزار باشگاه مشتریان امکان پذیر است.
  • با استفاده از customer club قدردانی از وفاداری مشتری زودتر و در هر زمانی انجام شدنی است.
  • تخفیف های هدفمند با توجه به رفتار هر مشتری از طریق راه اندازی باشگاه مشتریان فراهم می باشد.
  • با راه اندازی باشگاه مشتریان اطلاع رسانی رویدادها و جشنواره ها به مشتری راحت تر و سریع تر صورت می گیرد.
  • ترغیب مشتریان به تبلیغ کسب و کار و معرفی به دیگران از طریق خرید نرم افزار باشگاه‌مشتریان راحت و آسان است.
  • قابلیت گروه بندی مشتریان بر اساس میزان خرید و مبالغ خرید با سیستم جامع فروش (که یک سیستم بزرگ تر از سیستم باشگاه مشتریان است) سریع تر انجام می گیرد.
  • اختصاص امتیاز متفاوت به کالاهای متفاوت با نرم افزار حسابداری باشگاه مشتریان دقیق تر انجام می شود.
  • ثبت تخفیف ها و اعتبار ها با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.
  • ثبت سفارش ها و صدور فاکتور با خرید نرم افزار باشگاه‌مشتریان زودتر امکان پذیر است.
  • تحلیل هوشمند اطلاعات از مزایایی غیر قابل انکار این نرم افزار است.
  • گزارش گیری از فعالیت های اپراتورها کار را برای مدیریت راحت تر می کند.
  • مدیریت یکپارچه شعبه های مختلف با کمک نرم افزار مدیریت شعبه‌ها، سریع تر و راحت تر انجام می شود.

آیا نحوه راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای همه کسب‌وکارها یکسان است؟

اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید حتما می خواهید بدانید که چه کسب و کارهایی می توانند از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنند؟ با توجه به تعریف نرم افزار باشگاه مشتریان متوجه می شویم که این نرم افزار برای کسب و کارهایی مفید و سودمند است که محصولات و خدماتی را ارائه می کنند که مشتریان به طور مستمر به آن ها نیاز پیدا می کنند. در این صورت این نوع کسب و کارها می توانند با استفاده از این نرم افزار، مشتریان خود را ترغیب کنند تا خریدهای بعدی خود را نیز از آن ها انجام دهند. اما فرقی نمی کند که کسب و کار شما بزرگ و شناخته شده است یا نوپا و کوچک. در هر صورت این نرم افزار می تواند به بهبود شرایط و افزایش میزان سود شما کمک کند. در زمان خرید نرم افزار customer club بهتر است ابتدا در مورد نیازهای کسب و کارخود و مشتریان اطلاعات کامل و جامعی بدست آورید و سپس اقدام به طراحی نرم افزار باشگاه‌مشتریان نمایید. زیرا هر شغل و شرکتی دارای نیازهای متفاوت و مشتریانی با نیازهای متنوع است.

فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

تفاوت نرم افزار باشگاه مشتریان و نرم افزار crm در چیست ؟

نرم افزار crm یک ابزار مدیریتی کاربردی برای ارتباط با مشتری است که می تواند فرایند انجام کار مشتری را در یک کسب وکار یا شرکت مدیریت کند. با استفاده از این نرم افزار می توان نقاط ضعف و قوت خود را در مدیریت امور مشتریان بررسی کرد. اما نرم افزار باشگاه‌مشتریان در جهت تحکیم روابط بین مشتری  و کسب وکار و همچنین ارائه پیشنهادها و وفادار تر کردن مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر عمل می کند. با توجه به تعریف نرم افزار باشگاه مشتریان که در این نوشته بیان کردیم و پاسخی که به سوال هدف باشگاه مشتریان چیست؟ دادیم تا حدود زیادی متوجه تفاوت CRm با باشگاه مشتریان شده اید. هر دوی این نرم افزارها کاربردی و مفید هستند و می توانند به شما در انجام مدیریت اصولی و پیشرفت کسب و کارتان کمک زیادی کنند. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار سی آر ام و نحوه کار با آن پیشنهاد میکنیم مقاله روش کار با نرم افزار crm را مطالعه کنید.

بخش های مختلف نرم افزار باشگاه مشتریان

در این قسمت می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که باشگاه مشتریان چه بخش هایی دارد؟ آشنایی با بخش های مختلف این نرم افزار کمک می کند تا با کارایی های آن نیز بیشتر آشنا شوید و از امکانات این نرم افزار به طور کامل مطلع گردید.باشگاه‌مشتریان مجهز به ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری است که به شکل هدفمند، بسیار پرقدرت و به صورت یکپارچه می تواند کسب و کارها را در جهت مدیریت مشتریان و کسب وکار خود یاری دهد. به طور کلی با خرید نرم افزار customer club شاتوت می توانید به امکانات و بخش های زیر دسترسی داشته باشید.
  • نرم افزار باشگاه‌مشتریان
  • ابزارهای ثبت تراکنش و عضویت برای مشتریان
  • داشبورد مدیریتی باشگاه‌مشتریان
  • پنل گزارشات و تحلیل اطلاعات باشگاه‌مشتریان
  • اپلیکیشن ویژه مشتریان
  • ابزارهای حفظ ارتباط با مشتریان
  • روش های دریافت بازخورد (فیدبک) و نظرسنجی در باشگاه‌مشتریان
بی شک پاسخ به سوال باشگاه مشتریان چه بخش هایی دارد؟ برای افرادی که قصد خرید نرم افزار باشگاه مشتریان را دارند اهمیت زیادی دارد و کمک می کند تا به طور مختصر با فواید و کاربردهای این نرم افزار نیز آشنا شوید.

جمع بندی

در این نوشته به سوالات متعددی در مورد نرم افزار باشگاه مشتریان پاسخ دادیم. برخی از سوالاتی که با مطالعه این نوشته پاسخ آن ها را متوجه می شوید عبارتند از :
  • هدف باشگاه مشتریان چیست؟ • باشگاه مشتریان چه بخش هایی دارد؟ • نتایج راه اندازی باشگاه مشتریان چیست؟ • چه کسب و کارهایی می توانند از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنند؟ • فواید کارت باشگاه مشتریان چیست؟ • و …
همان طور که اشاره کردیم استفاده از این نرم افزار کاربردی به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی اطلاعات مورد نیاز از مشتریان خود را ثبت و به کمک این اطلاعات یک ارتباط مفید و مدیریت شده با آن ها برقرار کنید. این ارتباط به کسب منفعت دو سویه برای کسب و کار شما و همچنین برای مشتریان می انجامد. به این ترتیب رضایت مشتریان افزایش یافته و به مشتریانی دائمی و وفادار برای شما تبدیل می شوند. قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان و همچنین قیمت نرم افزار CRM در قیاس با مزایای استفاده از این نرم افزارها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. همچنین ما به شما نرم افزار‌های crm  از مجموعه شاتوت را پیشنهاد می‌کنیم که بهترین نرم افزار crm ایرانی را تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

به اشتراک بگذارید

۳۶ دیدگاه

  1. […] نرم افزار باشگاه مشتریان و CRM شاتوت محصولی است که با رویکرد باشگاه مشتریان نوشته شده است این محصول برای کسب و کارهایی که با مصرف کنندگان نهائی در ارتباط هستند مناسب تر است CRM شاتوت دارای ماژول ها و بخش های مختلفی است که سعی دارد نیاز مجموعه های فروشگاهی و خدماتی در حوزه مشتری مداری، فروش و حسابداری را تا حدودی برطرف سازد. وجود یک سیستم یکپارچه که همه جوانب از تولید تا تحویل، از خرید تا فروش، از شناسایی مشتری تا خدمات پس از فروش و کل سیستم حسابداری را بصورت کامل و یکپارچه مدیریت کند می تواند تا بسیاری از مشکلات کسب و کارها را مرتفع نماید. ما در شاتوت در راستای رسالت همیشگی خود مبنی ارائه سرویس های مشتری مداری با بالاترین کیفیت و مبتنی بر صداقت، فناوری و نوآوری با ارائه سیستم جامع مدیریت کسب و کار سعی کردیم بخش بزرگی از مشکلات مدیران، مدیران مالی، مدیران فروش و بازرگانی و سایر اعضای یک کسب و کار را حل و فصل کرده و سیستمی ارائه دهیم تا بصورت همه جانبه بتواند گره ای از مشکلات کسب و کار را باز کند. سیستم جامع شاتوت با در بر گرفتن سیستم های اصلی و امکانات گزارش گیری و نیز سرویس های مختلف جانبی به سادگی میتواند جایگزنی برای سیستم های پراکنده مختلف باشد. […]

  2. […] نرم­ افزار باشگاه مشتریان و CRM ابزارهایی کاربردی برای ارتقاء سطح ارتباط با مشتریان و درنهایت افزایش رضایتمندی و افزایش فروش  می باشند، به نوعی می­ توان گفت CRM ابزار کار مدیران فروش و تیم­ های فروش برای بهبود فرایند فروش و ابزاری برای بهبود خدمات پس از فروش می ­باشد که سعی دارد با تمرکز بر مشتری به کسب و کارها برای فروش بیشتر و مشتری­ مداری بیشتر کمک کند. نرم­ افزار CRM باید در کنار سیاست ­های مشتری مدارانه یک کسب و کار به استفاده شود و می ­تواند در تمامی کسب و کارها کارایی خود را نشان دهد. […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *