صفحه اصلی اسکرول بالا

بهترین CRM برای مشاغل کوچک کدام است؟

مهم‌ترین مساله‌ای که صاحبان مشاغل کوچک با آن سر و کار دارند، ارتباط موثر با مشتری است. به همین علت امروزه شرکت‌های مختلفی وجود دارند که نرم‌افزارهایی موسوم به CRM را برای شکل‌گیری ارتباط موثر بین مشاغل مختلف و مشتریانشان ارائه می‌دهند.

تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده این نرم‌افزارها بسیار زیاد است و در نتیجه انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک کار سختی است. اگر می‌خواهید مشتریان خود و نیازشان را بیشتر از قبل بشناسید، باید از CRM استفاده کنید.

در ادامه این مطلب راجع‌به نرم افزار CRM برای کسب و کار های کوچک و مزایای آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

نرم‌افزار CRM چیست؟

نرم‌افزار CRM چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟

منظور از نرم‌افزار CRM، نرم‌افزاری است که باعث هماهنگی بیشتر بخش‌های مختلف کسب و کارها می‌شود. همچنین این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات بسیار کاملی از مشتریان خود کسب کنید و نیازهای او را بهتر بشناسید.

همان‌طور که می‌دانید یکی از عواملی که در پیروزی یک کسب و کار کوچک موثر است، آگاهی و آشنایی کامل با مشتری و نیازهای او است. برای مثال شما به عنوان یک فروشنده باید بدانید که مشتری شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه محصولی را بیشتر می‌پسندد؟ چه انتظاراتی از شما دارد؟

CRM برای کسب و کارهای کوچک یک امر حیاتی است و موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها را مشخص می‌کند.  شما می‌توانید با استفاده از بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک، یک بانک اطلاعاتی گسترده و کامل از اطلاعات مشتریان خود جمع‌آوری کنید و هدف‌های شرکت خود را با توجه به نیاز مشتریانتان تعیین کنید.

استفاده از نرم‌افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای مدیریتی، نرم‌افزار CRM است که باعث تسهیل امور مدیریتی مشاغل مختلف می‌شود. استفاده از این نرم‌افزار مزایای زیادی برای این مشاغل دارد و باعث تقویت ارتباط بین آن‌ها و مشتریان می‌گردد.

برخی دیگر از مزایای CRM برای این مشاغل به شرح زیر است:

  • با این نرم‌افزار می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان خود را با دقت زیاد ثبت و نگهداری کنید.
  • CRM به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات مربوط به مشتری در مراحل مختلف فروش رهگیری کنید.
  • قابلیت ارتباط خودکار با مشتریان و شناخت بیشتر آن‌ها
  • می‌توانید با آن برای هر کدام از مشتریان خود یک پروفایل کاربری مختص به خودشان بسازید.
  • با CRM می‌توان تمامی تماس‌های کسب و کارهای خود بررسی کنید.
  • امکان تمامی ثبت تمامی سوابق ارتباط با مشتریان.
  • مشتری می‌تواند در مراحل مختلف سفارش خود را پیگیری کنید.
  • مدیریت قراردادهای شرکت
  • کنترل عملکرد کارکنان و بهبود آن
  • بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی در میزان فروش شرکت
  • با استفاده از بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک می‌توانید فروش خود را تا صد برابر افزایش دهید.

با توجه به مزایای زیاد CRM استفاده از آن برای صاحبان مشاغل مختلف بسیار ضروری و واجب است. با توجه به تعدد شرکت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزار CRM انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک کار نسبتا سختی است.

مزایای CRM ها برای کسب و کارهای کوچک

برای انتخاب بهترین CRM ها برای مشاغل کوچک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انتخاب یک CRM برای کسب و کارهای کوچک کاری بسیار حیاتی است و در موفق‌شدن آن‌ها نقش بسیار پررنگی دارد. در نتیجه برای انتخاب CRM مناسب کسب و کار خود باید به خوبی تحقیق کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

توجه به نکات زیر به شما در انتخاب یک CRM حرفه‌ای و کارآمد کمک می‌کند:

  • دقت کنید که نرم‌افزار CRM مدنظر شما قابلیت همگام‌سازی و تطابق با سایر نرم‌افزارها را دارد یا نه. توجه به این نکته بسیار ضروری است و عدم توجه کافی به آن هزینه‌های زیادی بر دوش شما خواهد گذاشت.
  • قبل از خرید CRM، دقت کنید که آیا این نرم‌افزار با زیرساخت‌هایی که شما در شرکت خود دارید هماهنگ است یا نه.
  • قیمت بهترین CRM ها برای مشاغل کوچک بسیار مهم است. شما باید به جای مقایسه نرم‌افزارهای مختلف با هم به بودجه‌ای که در اختیار دارید توجه کنید و با توجه به آن برای خرید بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک اقدام کنید.
  • در هنگام خرید نرم‌افزار به خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار دقت کنید.

همان‌طور که می‌بینید برای خرید CRM مناسب نباید بی‌گدار به آب بزنید. انتخاب نرم‌افزار مناسب کاری تقریبا تخصصی است و باید برای آن وقت بگذارید تا نتیجه دلخواهتان حاصل شود.

برخی از مدیران متاسفانه اهمیت زیاد این نرم‌افزار در افزایش فروش را دست کم می‌گیرند و به هر نرم‌افزاری بسنده می‌کنند. در حالی که آن‌ها می‌توانند با یک انتخاب و خرید درست، بهترین نتیجه ممکن را بگیرند و کسب و کار خود را رونق دهند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

بهترین نرم افزارهای CRM برای کسب و کار کوچک در ایران کدام‌اند؟

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و می‌خواهید کار خود را رونق ببخشید یا اگر به فکر ایجاد یک کسب و کار هستید، انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک را نباید فراموش کنید.

عوامل مختلفی در موفقیت کسب و کار شما دخیل هستند، ولی مهم‌ترین آن‌ها شناخت درست مشتریان است. شما تنها با شناخت ویژگی‌های مشتریان خود و نیازهای آن‌ها می‌توانید فروش خود را چند برابر افزایش دهید.

به علاوه شناخت مشتریان باعث می‌شود میزان رضایت آن‌ها از شما افزایش یابد و این مساله خود باعث بیشترشدن مشتریان شما خواهد شد.

به این ترتیب شناسایی بهترین نرم‌افزارهای CRM برای کسب و کار کوچک در ایران امر مهمی است و نباید آن را نادیده بگیرید. در ادامه برخی از بهترین نرم‌افزارهای CRM برای مشاغل کوچک را معرفی می‌کنیم.

بهترین نرم‌افزارهای CRM برای کسب و کار کوچک در ایران

HubSpot

یکی از بهترین نرم‌افزارهای CRMی که صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از آن‌ها برای افزایش فروش خود استفاده کنند، نرم‌افزار HubSpot است. استفاده از این نرم‌افزار بسیار مقرون‌ به‌صرفه است و در افزایش میزان فروش شما نقش بسیار مثبتی خواهد داشت.

این نرم‌افزار، یک نرم‌افزار کاملا رایگان است که تعداد کاربران و مخاطبان آن نامحدود هستند. محیط کاربری آن بسیار ساده است و می‌توانید به راحتی بخش‌های مختلف کسب و کار خود نظیر مرکز فروش و بازاریابی یا مرکز خدمات پس از فروش را به آن متصل کرده و از آن استفاده کنید.

بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک؛ نرم‌افزار Constant Contact

این نرم‌افزار یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای بازاریابی ایمیلی است که با آن می‌توانید ارتباطی بسیار قوی با مشتریان خود برقرار کنید.

با کمک این نرم‌افزار می‌توانید تمامی تماس‌ها و پیام‌های مشتریان خودتان را ثبت و نگهداری کنید و با آن‌ها یک بانک اطلاعاتی ارزشمند از اطلاعات مشتریان خود ایجاد کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا نیاز مشتری خود را بشناسید و با توجه به آن هدف‎گذاری کنید.

نرم‌افزار Constant Contact

نرم‌افزار Freshsales

اگر به دنبال بهترین نرم‌ افزار CRM برای مشاغل کوچک باشید، حتما نام نرم‌افزار محبوب Freshsales به گوشتان خورده است. مزیت و ویژگی اصلی این نرم‌افزار این است که می‌توان از آن در هر شغلی اعم از مشاغل کوچک و یا بزرگ استفاده کرد.

این نرم‌افزار قابلیت‌های خاصی دارد که به شما این امکان را می‌دهد که به تمامی گزارش‌ها، اطلاعات، تماس‌ها و پیام‌های مشتریان خود دسترسی کاملی داشته باشید. قیمت این نرم‌افزار از ماهانه 12 دلار برای هر کاربر شروع می‌شود و با توجه به امکانات مختلف ممکن است بیشتر و یا کمتر شود.

برخی دیگر از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای CRM برای مشاغل کوچک عبارتند از:

  • Agile CRM
  • AllProWebTools
  • Apptivo CRM
  • Bitrix24
  • BoomTown
  • Bullhorn CRM
  • CampaignerCRM
  • Capsule
  • Commence
  • Contactually
  • Creatio
  • Freshsales
  • GoldMine
  • GreenRope
  • Hatchbuck
  • Highrise
محبوب‌ترین نرم‌افزارهای CRM برای مشاغل کوچک

معرفی نرم‌افزار CRM ایرانی شاتوت

اگر به دنبال نرم‌افزار CRM ایرانی باکیفیت و حرفه‌ای هستید، نرم‌افزار CRM شاتوت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا ارتباط با مشتریان خودتان را ارتقا بدهید و با رفع نیازهای آن‌ها میزان فروش خود را افزایش دهید.نرم‌افزار CRM شاتوت مبتنی بر باشگاه مشتریان است و ماژول‌های مختلف آن به شما کمک می‌کند نیازهای کسب و کار خود را در زمینه‌های مختلف حسابداری، بازاریابی و فروش برطرف کنید. با شاتوت می‌توانید سلیقه مشتری را بشناسید، میزان رضایت مشتریان خود را افزایش دهید و به این ترتیب تعداد مشتریان و سود مجموعه‌تان را افزایش دهید.نرم‌افزار CRM شاتوت با استفاده از نظرسنجی و دیگر ابزارها به بهبود مجموعه کاری شما کمک می‌کند و باعث ماندگاری برند شما در ذهن مشتریانتان می‌شود. پس اگر می‌خواهید با مشتریان خود ارتباط دائمی برقرار کنید، برای کسب و کار خود از نرم‌افزار CRM استفاده کنید.

جمع‌بندی

دغدغه بسیاری کارآفرینان پس از شروع به کار، استفاده از راهکارهایی است که به افزایش فروش آن‌ها کمک کند. به همین منظور واجب است صاحبان این مشاغل بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک را بشناسند و از آن استفاده کنند. برای این کار می‌توان هم از نرم‌افزارهای داخلی و هم نرم‌افزارهای خارجی استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

۲ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *