صفحه اصلی اسکرول بالا

مقایسه نرم افزار های crm

افزایش رقابت در بین کسب و کارها این روزها بیش از هر زمان دیگری دیده می شود. تفاوتی ندارد شرکت وارد کننده قطعه ای خاص باشید و یا دارای یک آرایشگاه بزرگ؛ در هر صورت رقبای زیادی خواهید داشت. با این وجود این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید در کمترین زمان ممکن با سرعت زیادی پیشرفت کرده و مشتریان خود را افزایش دهید. این کار با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلفی انجام می پذیرد با این وجود در این بخش قصد داریم به یکی از بهترین ابزارهای پیشرفت کسب و کار یعنی سیستم CRM بپردازیم. با این وجود نکته ای که همواره منجر به سردرگمی مدیران می شود، این است که کدام نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، از سایر نرم افزارها بهتر است. برای یافتن پاسخ این سوال قصد داریم تا در این مقاله به مقایسه نرم افزار های crm بپردازیم؛ پس اگر به پیشرفت کسب و کار خود اهمیت می دهید، حتما تا پایان این بخش همراه ما باشید.

مقایسه نرم افزار های crm

پیش از مقایسه نرم افزار های crm باید بدانید که یک نرم افزار crm برای کامپیوتر می تواند به کارهایتان سرعت بخشیده، کیفیت خدمات رسانی شما را بالا ببرد و مهم تر از همه درآمدتان را افزایش دهد. به همین دلیل در زیر به مهم ترین ویژگی های شاتوت می پردازیم تا بتوانیم شما را بیش از پیش با ویژگی های مورد انتظار از یک CRM خوب آشنا کنیم.

مدیریت مخاطبان

همانطور که می دانید، مشتریان سرمایه اصلی هر کسب و کاری محسوب می شوند و به همین دلیل جلب رضایت آن ها برای پی بردن به علایقشان ضروری است. با استفاده از نرم افزار crm در مشهد برای ویندوز 10 می توانید اطلاعاتی از قبیل سوابق خرید و تماس مخاطب را ذخیره نمایید. همچنین قادر به ایجاد طبقه بندی بر اساس منطقه و… به جهت مدیریت آسان تر آن ها نیز خواهید بود.نرم افزار crm در مشهد

تعریف سناریوهای وفاداری

بسیاری از افراد بر این باور هستند که صرفا ارائه خدمات خوب و با کیفیت می تواند منجر به وفاداری مشتری شود؛ اما باید بدانید که جلب وفاداری مشتری به آن آسانی ها که به نظر می رسد، نیست. چراکه ممکن است شخصی از شما خرید کند اما پس از مدتی با وجود بالا بودن کیفیت محصولات شما، به سراغ شرکتی دیگر برود؛ به راستی دلیل این اتفاق چیست؟ اتفاق مذکور به این دلیل رخ می دهد که شما صرفا بر ارائه خدمات خوب تمرکز کرده اید و انتظار دارید مشتری به شما مراجعه کند. در صورتی که این مشتری نیست که باید به دنبال شما باشد بلکه این شما هستید که باید مشتریان خود را حفظ کنید. به همین دلیل شاتوت با دارا بودن امکان تعریف سناریوهای مختلف مانند تخفیفات پلکانی و تخفیفات شبکه ای امکانات زیادی را در اختیار مدیران مجموعه ها قرار داده است و همین پارامتر باعث شده است که در مقایسه نرم افزار های crm جایگاه بالایی را به دست آورد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

فیلترینگ پیشرفته مشتریان

یکی از مواردی که در هنگام مقایسه نرم افزار های crm بسیار حائز اهمیت می باشد، امکان دسترسی به مشتریان با استفاده از فیلترگذاری است. اجازه دهید این موضوع را بیشتری توضیح دهیم. تصور کنید که صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید اما از نرم افزار حسابداری و یا سیستم جامع فروش استفاده نمی کنید. در این صورت اگر بار جدیدی مثل لباس های بچگانه برایتان بیاید چگونه این موضوع را به مشتریانتان اطلاع رسانی می کنید؟ آیا به همه آن ها با استفاده از یک سیستم پیامکی، پیامک می دهید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، سخت در اشتباه هستید.توجه داشته باشید که شما تا حد امکان باید از پیامک های بی مورد به مشتریانتان خودداری کنید؛ به همین دلیل نباید اطلاع رسانی پوشاک بچگانه را به شخصی که فرزندی ندارد انجام دهید. فیلترینگ پیشرفته نرم افزار حسابداری پوشاک دقیقا همین کاربرد را دارد. با استفاده از اطلاعاتی که در خود از مشتریان ذخیره می کند، به شما این امکان را می دهد که دقیقا پیام را برای مشتریانی ارسال کنید که پتانسیل خرید محصول مورد نظرتان را دارند. البته این ویژگی تنها محدود به فروشگاه های پوشاک نبوده و سایر کسب و کارها را نیز در بر می گیرد. 

پیامک رسان هوشمند شاتوت

همانطور که در مورد قبل در رابطه با مقایسه نرم افزار های crm توضیحاتی را ارائه دادیم، پیامک های اطلاع رسانی برای جذب و افزایش ماندگاری مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. پیامک های اطلاع رسانی می توانند نقش موثری در جذب مشتریانتان داشته باشند. این پیامک ها می توانند شامل تخفیفات مختلف، بن های تشویقی و یا حتی اطلاع رسانی جهت موجود شدن محصولی خاص به مخاطبانتان ارسال شوند. با این وجود نکته ای که مدیران را دچار تردید می کند، استخدام یک اوپراتور مسلط به ارسال پیامک ها می باشد.

با این وجود نرم افزار crm در مشهد تحت وب با دارا بودن بخش پیامک رسان هوشمند، این مشکل را تا اندازه زیادی حل کرده است. تنها کافیست تنطیمات اصلی را انجام دهید تا پس از آن نرم افزار در زمان های مشخص شده، پیامک ها را برای مخاطبانتان ارسال کند. در این صورت دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه گزاف جهت ارسال پیامک ها نخواهد بود.

نرم افزار سرو سیستم

یکی دیگر از نرم افزارهای موجود در زمینه CRM نرم افزار سرو سیستم می باشد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت هایی مانند تحلیلگر، ابزار تعیین گردش کار، ابزار بررسی عملکرد فروش و… عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود نشان داده است. به عنوان مثال ابزار عملکرد فروش، عملکرد شما را در فروش محصولات مختلف را بررسی می کند. همچنین فرصت های از دست رفته را به شما نشان می دهد تا دفعات بعد متحمل ضرر نشوید. از طرفی دیگر ابزار تعیین گردش کار می تواند یک سری عملیات را به صورت خودکار انجام دهد. فرض کنید قصد دارید تا در تاریخی خاص به کارکنان خود موضوعی را اطلاع رسانی کنید. در این شرایط با استفاده از این قابلیت کارتان به صورت خودکار انجام خواهد شد.

نرم افزار پیام گستر

در مقایسه نرم افزار های crm می توان به نرم افزار پیام گستر نیز اشاره کرد؛ این نرم افزار نیز همانند سایر نرم افزارهای مذکور قابلیت هایی دارد که برخی از آن ها را بررسی می کنیم. اولین قابلیت امکان نظارت بر تمامی فعالیت های سازمان است. به کمک این قابلیت می تواند فرایند نظارت را تا اندازه زیادی برای خود آسان کرده و در صورت لزوم، موارد مورد نیاز را تغییر دهید. ثبت و بایگانی اطلاعات ویژگی دیگر این نرم افزار می باشد. این کار به منظور کاهش نیروی انسانی صورت گرفته و می تواند در اینگونه هزینه ها صرفه جویی کنید.

بهترین نرم افزار crm در مشهد

نرم افزار CRM دیدار

نرم افزار دیدار دیگر نرم افزاری است که در مقایسه نرم افزار های crm به آن می پردازیم. این نرم افزار امکانات متنوعی مانند صدور فاکتور در کمترین زمان را دارد. اگر شما هم از نوشتن فاکتور به صورت دستی و یا تایپ کردن آن خسته شده اید، مطمئنا این قابلیت برای شما جذاب و کاربردی خواهد بود. ارائه تصاویر گویا و واضح برای کسب و کار شما می تواند اهمیت زیادی داشته باشد؛ چراکه در کمترین زمان قادر به مشاهده اطلاعات مورد نیاز خود خواهید بود. این تصاویر که به صورت نمودار نیز به شما نمایش داده می شوند اطلاعاتی از قبیل موثرترین روش تبلیغاتی که تا کنون استفاده کرده اید و یا اطلاعات مهم در خصوص سودآورترین مشتریانتان را در اختیارتان قرار می دهند.

ممنون از اینکه تا پایان مقایسه نرم افزار های crm همراه ما بودید؛ امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک سیستم CRM مناسب یاری دهیم.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *