صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری تحت وب و آنلاین چیست؟

این روزها دغدغه اصلی بسیاری از صاحبان مشاغل مختلف، یافتن و خرید نرم افزار حسابداری کاربردی و مناسب است. نرم افزارهای حسابداری با توجه به پیشرفت و استفاده گسترده از اینترنت، به‌روز شدند و انواع مختلف نرم افزار حسابداری تحت وب به بازار وارد شدند.

نرم افزارهای تحت وب به صورت آنلاین استفاده می‌شوند و نیازی به نصب آن‌ها بر روی سیستم‌های شرکت شما نیست. در ادامه این مطلب به این سوال که بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین چیست و چه ویژگی هایی دارد را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

در پاسخ به سوال نرم افزار حسابداری تحت وب و آنلاین چیست و همچنین کاربرد های نرم افزار حسابداری آنلاین، می توان گفت که نوعی از نرم افزارهای حسابداری است که برای استفاده از آن ملزم به نصب آن روی سیستم‌های خود نیستید.

برای استفاده از این نرم افزارها تنها به یک مرورگر نیاز دارید و مانند نرم افزارهای حسابداری که نیاز به دانلودکردن و یا تهیه CD دارند، نیازی به نصب، اجرا و حتی به‌روز رسانی آن‌ها نخواهید داشت.

منظور از نرم افزار حسابداری تحت وب این است که ارتباط بین شما و نرم افزار از طریق مرورگر برقرار می‌شود و از طریق ارتباط با شبکه اینترنت اطلاعات خود را مبادله می‌کنید. نکته مهمی که در رابطه با نرم افزار حسابداری تحت وب چیست مهم است، امنیت بالای آن‌ها برای تبادل اطلاعات شما است.

کاربرهای نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین چه کاربرد هایی دارد؟

یکی از نرم افزارهای مهمی که برای تمام کسب و کارها استفاده از آن ضروری است، نرم افزار حسابداری کاربردی می باشد که از آن برای مدیریت معاملات مالی و برنامه‌های اقتصادی خود استفاده می‌کنند. امروزه دیگر تمام شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف برای مدیریت امور مالی خود از نرم افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند که باعث افزایش سرعت، دقت و همچنین کاهش بروز خطا در روند حسابرسی آن‌ها شده است.

نرم افزارهای حسابداری قدیمی نیاز به دانلود، نصب و پس از مدتی به‌روز رسانی داشتند، اما با پیشرفت و گسترش شبکه اینترنت نرم افزارهای حسابداری تحت عنوان نرم افزارهای حسابداری تحت وب و آنلاین تولید شدند که نیازی به این موارد برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

در رابطه با کاربرد های نرم افزار حسابداری آنلاین می‌توان موارد زیر را مثال زد:

  • مدیریت معاملات و درآمد فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • بررسی امور مالی رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودی‌ها
  • مدیریت امور مالی و فروش کارخانه‌ها، ادارات و شرکت‌ها
  • مورد استفاده برای بررسی امور مالی و اقتصادی دفاتر قانونی و حسابداری

به این ترتیب با توجه به کاربردهای گسترده کاربرد های نرم افزار حسابداری آنلاین، استفاده از آن‌ها نسبت به نرم افزارهای معمولی بسیار به‌ صرفه و کاربردی‌تر است.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

خرید نرم افزار حسابداری تحت وب  انلاین

دلیل استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟

یکی از دغدغه‌های ذهنی مهم صاحبان کسب و کارهای مختلف، یافتن و استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب کاربردی است. با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توان نرم افزار حسابداری شرکت‌های مختلف از جمله شاتوت را پیدا کرد.

اما برخی از مدیران یک دغدغه دیگر دارند و آن هم تفاوت و مزیت استفاده از برنامه حسابداری تحت وب نسبت به نرم افزارهای حسابداری معمولی است. بعضی از مدیران ممکن است با خود فکر کنند که نرم افزارهای عادی و تحت وب هر دو یک کار را انجام می‌دهند و با هم تفاوتی ندارند.

اما حقیقت آن است که استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب مزایای زیادی برای شرکت‌ها و ادارات دارد. برخی از مهم‌ترین مزایایی که استفاده و خرید نرم افزار حسابداری تحت وب دارد عبارتند از:

  • دسترسی آسان: به طور کلی در رابطه با نرم افزارهای حسابداری تحت وب، شما دسترسی راحت‌تر و آسان‌تری نسبت به نرم افزارهای عادی دارید. این قابلیت به خصوص در زمان‌هایی نظیر پاندمی کرونا اهمیت بالایی دارد که دورکاری کارکنان را به خوبی فراهم می‌کند.
  • به ‌صرفه و اقتصادی: در رابطه با سوال مهم در خصوص مزیت نرم افزار حسابداری تحت وب چیست، باید بدانید که این نرم افزارها نسبت به نسخه‌های قدیمی هزینه پایین‌تری دارند.
  • به ‌روز رسانی آسان: مزیت دیگر این نرم افزارها، به ‌روز رسانی خودکار آن‌ها است که شما را از پرداخت هزینه‌های اضافی بی‌نیاز می‌کند.

نرم افزار حسابداری تحت وب و آنلاین

نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؛ سیستم حسابداری تحت وب شاتوت

اگر به دنبال خرید نرم افزار حسابداری کاربردی و قدرتمند هستید، نرم افزار حسابداری تحت وب و آنلاین مجموعه شاتوت را به شما توصیه می‌کنیم. این مجموعه نرم افزارهای حسابداری تحت وب مختلفی برای مشاغل مختلف ارائه می‌کند که بخشی از آن‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

نرم افزار حسابداری پوشاک

تمامی فروشندگان پوشاک و لباس می‌توانند برای مدیریت بهتر امور مالی و محاسبه سود و درآمد خود از نرم افزار حسابداری تحت وب چیست شاتوت استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

پیمانکاران پروژه‌های مختلف عمرانی و ساختمان‌سازی یکی دیگر از مشاغلی هستند که نرم افزار حسابداری آنلاین شاتوت برای آن‌ها مناسب است.

نرم افزار حسابداری داروخانه

داروخانه‌ها برای مدیریت فروش خود می‌توانند از این نرم افزار کمک بگیرند.

نرم افزار حسابداری طلا و جواهر

جواهر فروشی‌ و طلا فروشی‌ها از دیگر کسب و کارهایی هستند که می‌توانند برای مدیریت دقیق معاملات خود از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری تعمیرات موبایل

یکی دیگر از کسب و کارهایی که استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت به آن‌ها توصیه می‌شود، تعمیرات و فروش موبایل هستند.

نرم افزار حسابداری صنایع چوب

صنایع چوبی و کارگاه‌های نجاری یکی دیگر از کسب و کارهایی هستند که می‌توانند از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت برای مدیریت امور مالی خود کمک بگیرند.

نرم افزار حسابداری قنادی

قنادی‌ و شیرینی‌فروشی‌ها نیز می‌توانند با کمک نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت معاملات و سود و درآمد خود را بهتر مدیریت کنند.

نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود

رستوران‌ها، مراکز تهیه غذا و فست فودها می‌توانند امور مالی خود را با کمک نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت بهتر مدیریت کنند.

نرم افزار حسابداری تحت وب  انلاین

استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت چه مزایایی دارد؟

گفتیم که یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی تحت وب، نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت است که کسب و کارهای مختلف می‌توانند از آن برای بررسی امور مالی خود استفاده کنند. در پاسخ به پرسش مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب و آنلاین چیست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربری آسان و راحت
  • پشتیبانی عالی
  • دسترسی آسان در هر مکان و زمان
  • قیمت و هزینه پایین
  • عدم نیاز به، به ‌روز رسانی
  • بدون نیاز به نصب روی سیستم
  • تبادل اطلاعات در محیطی امن و مطمئن

شاتوت یکی از مجموعه‌های قدرتمند در عرصه ارائه نرم افزارهای حسابداری و باشگاه مشتریان CRM است و شما با خرید نرم افزار تحت وب این مجموعه می‌توانید از خدمات و پشتیبانی عالی آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

اگر صاحب یک شغل و یا مدیر یک اداره هستید، حتما با اهمیت حسابداری و نقش آن در بهبود گردش مالی در مجموعه خود آشنا هستید. حسابداری بخش مهمی در تمامی مشاغل است و باعث شفافیت بیشتر امور مالی یک مجموعه می‌شود. در گذشته حسابدار با روش‌های قدیمی به حسابرسی می‌پرداخت.

اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و طراحی انواع مختلف برنامه‌های حسابداری قوی، حسابدارها از این نرم افزارها برای بررسی دقیق و سریع حساب‌های شرکت خود استفاده می‌کنند. یکی از انواع جدید نرم افزارهای حسابداری، نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت بوده که بدون نصب روی سیستم‌های شرکت خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

۳ دیدگاه

  1. من مدت زیادیه که از نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت برای کارم استفاده میکنم و تا به امروز برای من بهترین عملکرد رو داشته و کاملا از انتخابم راضی‌ام

  2. بنظرتون نرم افزار حسابداری تحت وب عملکرد بهتری دارد یا نرم افزار حسابداری آنلاین؟ برای فروشگاه محصولات چوبی!؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *