صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار هایپر مارکت چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار حسابداری سوپرمارکت نوعی مکانیزم هوشمند است که با بهره مندی از سیستم صندوق فروشگاهی به شما این امکان را می دهد تا امور مالی سوپر مارکت های بزرگ را به خوبی مدیریت کنید. نرم افزار هایپر مارکت تمامی جنبه های مربوط به مدیریت صحیح هایپر مارکت از جمله مدیریت اطلاعات در مورد محصولات مختلف، کارکنان، مدیران، مشتریان، صورتحساب و غیره را در بر می گیرد. این سیستم روشی کارآمد برای مدیریت اطلاعات فراهم می کند. به این صورت کسب ‌و کارها می‌ توانند کارهای تکراری خود را برای کاهش اتلاف و ارائه تجربه خرید استثنایی به مشتریان، خودکار کنند. علاوه بر صورت ‌حساب، اکثر سیستم‌ های صورت ‌حساب سوپرمارکت‌ ها به فرآیندهای حسابداری و مربوط به موجودی نیز کمک می ‌کنند. در صورتی که دارای هایپر مارکت زنجیره ای هستید، نیز این نرم افزار برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. زیرا نرم افزار یک رابط واحد برای مدیریت سوپرمارکت ها فراهم می کند. به عبارت دیگر، با استفاده از نرم افزار مدیریت سوپرمارکت و همچنین در کنار آن با کمک نرم افزار crm فروشگاه می توانید تجارت فروشگاه های سراسر کشور را ساده کنید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

وظایف نرم افزار هایپر مارکت

موارد زیر وظایف نرم افزار هایپر مارکت می باشد:

  1. لیستی از محصولات مختلف را ارائه می دهد.
  2. اطلاعات برندهای مختلف همراه با جزئیات اضافی در آن وجود دارد.
  3. یک عملکرد مهم وجود دارد که در آن اطلاعات مربوط به کارکنان را می توان حفظ کرد.
  4. اتصال به پایگاه داده ارائه شده است که در آن جزئیات هر مشتری ذخیره شده است.
  5. سیستم توابع ویرایش جزئیات مشتری را فراهم می کند.
  6. ویرایش جزئیات محصول امکان پذیر باشد.
  7. ویرایش جزئیات کارکنان

از آنجایی که نیازها و خواسته‌ های خریدار به سرعت تغییر می‌کند، بازارهای سوپرمارکت و خرده‌ فروشی باید امکانات خود را افزایش دهند تا این تقاضا را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند. نرم افزار سوپرمارکت به عنوان یک ابزار مفید در این جنبه ظاهر شده است، زیرا بازارها را قادر می سازد تا خدمات کارآمدی را به مشتریان ارائه دهند. همچنین لازم به ذکر است، با استفاده از نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و فروشگاهی علاوه بر امکانات و وظایف نام برده شده می توان، امور مربوط به انبارداری، عملیات حقوق، خرید و فروش و امور مربوط به دستمزد را نیز انجام داد. 

برای مطالعه:

با استفاده از نرم افزار سالن زیبایی کسب و کار خود را متحول کنید.!

چرا استفاده از نرم افزار هایپر مارکت مفید است؟

 

نرم افزار حسابداری هایپر مارکت هوشمند

برخی از مزایایی که کسب و کار شما می تواند با استفاده از نرم افزار فروشگاه هایپر مارکت بدست آورد، شامل موارد زیر است:

  • نرم ‌افزار هایپر مارکت، بینش ‌های مفیدی در رابطه با تأثیر هزینه‌ های فروش ارائه می ‌کند و همچنین به کسب ‌و کارها در پیش ‌بینی معاملات آتی و موارد دیگر کمک می ‌کند.
  • با این نرم افزار می توانید موجودی خود را به طور موثر مدیریت کنید. همچنین وضعیت اقلام فاسد شدنی و فاسد شدنی را پیگیری کنید.
  • نرم افزار هایپر مارکت با بارکد خوانی به خوبی با راه حل های مختلف فروش قابل استفاده است.
  • سیستم موجودی و صورت حساب سوپرمارکت منجر به خدمات رسانی سریعتر به مشتریان می شود. بنابراین صف ها و زمان انتظار کاهش می یابد.
  • نرم افزار هایپر مارکت های پولی و رایگان گزارش ها و نمودارهای بصری و دقیق را ارائه می دهد. در نتیجه به شما در اتخاذ تصمیمات تجاری آگاهانه کمک می کند.

ویژگی های نرم افزار هایپر مارکت

فروشگاه های خرده فروشی بزرگ برای مدیریت فرآیندهای متعدد مانند خرده فروشی، تولید، حسابداری و توزیع به نرم افزار مخصوص هایپر مارکت وابسته هستند. اجازه دهید نگاهی به ویژگی‌ هایی بیندازیم که این نرم‌افزار را قادر می‌ سازد چنین فرآیندهای تجاری را ساده ‌سازی کند.

مدیریت هزینه و صورتحساب

نرم افزار هایپر مارکت با ترازو و اسکنرهای بارکد برای تسهیل فرآیند صورتحساب قابل استفاده است، تنها مورد اسکن صورت حساب است تا بتوان فوراً آن را چاپ کرد.

خرید نرم افزار حسابداری برای مدیریت صورتحساب ها امری بسیار ضروری است و باعث منظم پیش رفتن امور می شود.

فرمول خرید

از ویژگی فرمول خرید در نرم افزار هایپر مارکت و به طور کلی نرم افزار حسابداری هایپر مارکت برای ساده سازی ورودی های خرید و انجام ورودی های خرید داخلی بدون مشکل استفاده می شود.

حسابداری مالی

از قابلیت های حسابداری داخلی این نرم افزار می توان برای محاسبه نسبت حساب ها و ایجاد گروه بندی دفتر کل استفاده کرد. همچنین می توانید از این ویژگی برای رسیدگی به تسویه حساب بانکی، جریان نقدی و بودجه بندی استفاده کنید.

مدیریت جلسه

ویژگی مدیریت جلسه در نرم افزار فروشگاه مواد غذایی گزارش هایی را در پایان هر روز تولید می کند که منعکس کننده کمبود یا مازاد پول نقد در باجه صورت حساب است. مدیریت جلسات برای جلوگیری از سرقت از سوی کارکنان مهم است.

نرم افزار هایپر مارکت

اسکنر بارکد

اسکنر بارکد به ساده سازی فرآیندها کمک می کند. سیستم جامع فروشگاهی به شما امکان می دهد، بارکدها را برای ایجاد صورت حساب های دقیق در سیستم خود وارد کنید.

مدیریت موجودی

موجودی ها را مدیریت کنید و اقلام فاسد شدنی و فاسد نشدنی را پیگیری کنید. همچنین می توانید از مدیریت موجودی برای دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به موجودی خود در هر زمان استفاده کنید.

مشتریان

می‌توانید از نرم افزار هایپر مارکت برای تولید کارت ‌های تخفیف استفاده کنید، که می‌تواند به مشتریان شما اختصاص یابد. برنامه های مربوط به مشتریان بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی کسب و کار برای افزایش مشتری

هستند  و به همین دلیل طراحی باشگاه مشتریان را می توان یکی از بخش های مهم دانست که این نرم افزار در اختیار ما قرار می دهد.

تخفیف و کوپن

از این نوع نرم افزار می توانید برای مدیریت آسان انواع تخفیف ها و طرح ها استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری برای هایپر مارکت

بیشتر بخوانید:

چرا باید نرم افزار حسابداری خدماتی را تهیه کنید؟

قیمت نرم افزار حسابداری سیستم جامع فروشگاهی

قیمت نرم افزار حسابداری سوپر مارکت با توجه به امکانات مورد نیاز شما متفاوت است. اما به طور کلی با توجه به امکاناتی که با استفاده از این نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد، هزینه آن بسیار مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید نرم افزار حسابداری جامع فروشگاهی را برای سوپر و یا هایپر مارکت تان دارید، بهترین راه حل این است که با کارشناسان تیم ما در ارتباط باشید تا ما بهترین گزینه را با توجه به نیازتان به شما عزیزان معرفی نماییم.

مزیت های نرم افزار هایپر مارکت

نرم افزار هایپر مارکت برای کسب و کارها مزایای بسیار زیادی دارد. این نرم افزار نه تنها برای مدیریت عملیات روزانه مفید است، بلکه به ایجاد وفاداری، اعتماد، کارایی و بازاریابی با هوش تجاری کمک می کند. در این قسمت به بررسی مزایای نرم افزار هایپر مارکت می پردازیم:

  • مدیریت در زمان کمتر: این نرم افزار می تواند گزارش های مرتبط را برای تسهیل تصمیم گیری های افزایش سود بهتر در زمان مناسب ایجاد کند. بسیار مهم است که فعالیت های مالی سوپرمارکت خود را با داشتن یک سیستم که به راحتی نصب می شود و به سرعت کار می کند، تسریع کنید.
  • گسترش قابلیت‌های پرداخت: سیستم جامع فروش هایپر مارکت قابلیت پذیرش روش‌ های متنوع پرداخت مانند کارت ‌های بانکی و انواع کیف پول ‌های موبایل را در بر می‌ گیرد. این ویژگی به مشتریان شما امکان می‌ دهد، تا سبک پرداخت را تسهیل کنند. شما می توانید درآمد خود را با نرخ بالایی از رضایت مشتری افزایش دهید.
  • بازاریابی: همان طور که همه ما به خوبی می دانیم، بازاریابی در کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد. در اینجا نرم افزار مدیریت سوپر مارکت می تواند کلیدی برای کمک به برنامه ریزی کمپین های بازاریابی باشد. با کمک این نرم افزار برای سوپرمارکت ها، می توانید از جمع آوری اطلاعات برای اطمینان از مرتبط بودن و دقیق بودن تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت.
  • مدیریت کارکنان: یک نرم افزار مدیریت نقطه فروش، زمان مالک سوپرمارکت را در برنامه و اجرای برنامه به حداقل می رساند. با استفاده از این نرم افزار کارکنان می توانند زمان ورود و خروج خود را مشخص کنند.
  • گزارش گیری: بهترین و شگفت ‌انگیزترین ویژگی ‌های نرم ‌افزار هایپر مارکت گزارش گیری است، که به صاحب فروشگاه اجازه می‌دهد فروش، سود، درآمد، هزینه ‌های فروشگاه سوپرمارکت را زیر نظر داشته باشد. این نرم افزار یک گزارش در زمان واقعی، فرمت شده و آسان برای خواندن را فراهم می کند. همچنین گزارشات در فضای ابری ذخیره می شوند و به همین دلیل از هر جایی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. شما می توانید شاخص های کلیدی عملکرد، گردش سهام، فروش و درآمد کسب و کار را نیز نظارت کنید.

بهترین نرم افزار حسابداری هایپر مارکت

بهترین نرم افزار هایپر مارکت

تهیه نرم افزار مناسب برای هایپر مارکت اهمیت زیادی دارد. نرم افزار هایپر مارکت شاتوت یکی از بهترین نرم افزار های مدیریتی می باشد. در این قسمت به بررسی مزایای این نرم افزار می پردازیم:

  • گزینه مدیریت موجودی برای بررسی موجودی محصولات و بررسی وضعیت آن ها
  • عملکرد مدیریت زنجیره تامین برای انجام تجزیه و تحلیل یکپارچه خرید و فروش
  • پروفایل مشتری و لیست محصول برای صدور صورت حساب سریع از مشتریان عادی
  • سیستم چند شعبه ای و امکان مدیریت سهام چند مکان و چند بخش
  • تولید خودکار گزارش ‌های مغایرت سهام
  • تاریخچه تراکنش مورد برای ردیابی جزئیات محصول
  • روش‌های دوبار ورود و تک ورودی برای انواع کوپن‌ها مانند رسید، پرداخت و مجلات
  • احراز هویت کاربر برای تاخیر در پرداخت
  • مدیریت آسان چک ها
  • تولید سریع صورت‌های مالی مانند ترازنامه، صورت‌ های سود یا زیان

نتیجه گیری

در هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، زمان و پول منابع ضروری مدیریت کسب و کار هستند. اگر این دو منبع به خوبی مدیریت نشوند، می توانند تأثیر شدیدی بر تجارت شما داشته باشد. در نتیجه، برای صرفه جویی در وقت خود، مبلغ معقولی را برای خرید بهترین نرم افزار سوپرمارکت سرمایه گذاری کنید. نرم افزار هایپر مارکت شاتوت امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید زمان و پول خود را برای عملیات رشد کسب و کارتان به درستی مدیریت کنید.

نرم افزاری که تهیه می کنید باید ساده و کاربردی باشد. نرم افزارهای هایپر مارکت قادر به مدیریت اطلاعات محصولات، کارمندان، مدیران، مشتریان و صورت حساب ها هستند. از دیگر نرم افزارهای کاربردی شاتوت برای کسب و کارها می توان به نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود، نرم افزار حسابداری آرایشگاه و نرم افزار حسابداری قنادی اشاره کرد.

ویژگی‌های خاص نرم افزار هایپر مارکت

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

کلیک کنید.!

به اشتراک بگذارید

۳ دیدگاه

  1. […] نرم افزار مدیریت هایپر مارکت به شما کمک می‌کند میزان ورودی، خروجی و فروش روزانه را راحت‌تر محاسبه کنید. به کمک این نرم‌افزار به‌موقع از اتمام محصولات مطلع می‌شوید. بعلاوه می‌توانید درامد کارکنان را به‌آسانی محاسبه کنید تا در پرداخت با مشکل مواجه نشوید. با استفاده از نرم افزار حسابداری هایپر مارکت می‌توانید عملیات خزانه‌داری، پرداخت حقوق و بیمه کارکنان، خرید محصولات، محاسبه مالیات و پرداخت چک‌ها را به‌سادگی انجام دهید […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *