صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

امروزه به دلیل نیازهای متنوع و به روز افراد، افزایش جمعیت و تمایل افراد به خرید، نیاز به یک نرم افزار مدیریت فروش احساس می شود. به منظور مدیریت بهتر عملکرد در کسب و کار و کنترل هزینه و درآمد، بهترین راه استفاده از نرم افزار خرید و فروش فروشگاهی به شمار می رود. با گسترش شعبات فروشگاه هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکتها و به دنبال افزایش خرید و فروش در این مجموعه ها نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی به بهبود عملکرد کاربران و سرعت در کار کمک کرده و کنترل موجودی و خرید و فروش نیز به راحتی انجام می شود.

مجموعه‌های فروشگاهی و خدماتی مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، قنادی‌، آرایشگاه زیبایی، داروخانه و فروشگاه‌های طلا و جواهر به‌دلیل حجم بالای کار نمی‌توانند اطلاعات خرید و فروش و محصولات موجود در انبار را به‌صورت دستی ثبت نمایند. همچنین بررسی میزان ورودی و خروجی از اقداماتی است که باید توسط صاحبان و مدیران هر مجموعه مورد توجه قرار بگیرد و به‌شکل روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه محاسبه گردد. این مجموعه‌ها به یک نرم افزار نیاز دارند که سرعت، امنیت و مدیریت مالی آنها را بهبود ببخشد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت با داشتن قابلیت‌ها و امکانات مختلف می‌تواند منابع مالی شما را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند و حجم بالای فروش و تعداد زیادی از کالاهای شما را پوشش دهد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

معرفی بهترین نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی

با پیشرفت تکنولوژی و ارائه نرم‌افزارها و برنامه‌های حسابداری احتمال هرگونه خطا در محاسبه به صفر رسیده است. به کمک این نرم افزارها می‌توانید سرعت کار خود را تا چندین برابر افزایش داده و به عملکرد خود نظم ببخشید. در هنگام استفاده از این نرم‌افزارها دیگر نیازی به ثبت دستی اطلاعات ندارید و می‌توانید تمامی اطلاعات را به‌طور دقیق و کامل در این نرم‌افزارها یادداشت کنید.

با خرید سیستم فروشگاهی و سیستم حسابداری فروشگاهی می توان با صرفه جویی در هزینه و زمان، رسیدگی به امور مالی و حسابداری را مدیریت کرده و سرعت بخشید. در دنیای امروز، مشاغل به روز شده با سرعت بیشتر و حجم مشتریان بیشتری رو به رو هستند. به همین دلیل روش های سنتی و قدیمی و دفتری مناسب این حجم کار نخواهد بود. به همین دلیل برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، مدیریت درآمد و همچنین کنترل حجم بالای تراکنش ها نیاز است تا نرم افزار فروشگاهی و حسابداری استفاده شود تا در کوتاه ترین زمان به حجم وسیعی از اطلاعات دستیابی داشته باشیم. نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای ویندوز کمک می کند تا حجم بالایی از داده ها در یک مکان و به صورت یکپارچه تجمع یافته و بتوان به سرعت به آنها دسترسی داشت. در کنار انواع نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی، شاتوت یکی از موفق ترین نرم افزار خرید و فروش فروشگاهی به شمار می  رود. یک سیستم حسابداری فروشگاهی خوب و نرم افزار خرید و فروش فروشگاهی خوب، به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا فعالیت های روزمره خود در قالب رسیدگی به فروش و البته خرید بررسی شود و به زیان و هزینه و عواملی مانند اینها سرعت بخشیده و نظم و مدیریت مطلوب تری را به آنها ارائه می کند. استفاده و خرید نرم افزار فروشگاهی مناسب با نوع کسب و کارتان به شما در افزایش و کنترل سود و زیان شما کمک می نماید.

شاتوت بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاه است که قابلیتها و امکانات بسیاری را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید در هر شرایطی از میزان خرید و فروش، سفارشات و تمامی اطلاعات مالی خود مطلع شوید. علاوه‌بر این، با استفاده از این نرم افزار حسابداری خدماتی امنیت مالی شما افزایش پیدا خواهد کرد. چرا که تنها با داشتن نام‌ کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد آن شوید. این قابلیت به شما کمک می‌کند حسابهای مالی خود را به دور از دسترس افراد سودجو مدیریت کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی حرفه‌ای شاتوت توسط یک تیم مجرب و متخصص که متشکل از افراد توانمند حوزه برنامه‌نویسی و حسابداری است، طراحی و تولید شده است. شاتوت از امکانات فراوانی برخوردار است و هرگونه نیاز و خلأ در حوزه حسابداری را برطرف می‌کند.

بهترین نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت برای رستوران‌ها

سیستم حسابداری فروشگاهی در ساماندهی امورمالی و فروشگاهی، پرسنل و حتی مشتریان به کمک شما می آید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، دقت بیشتری در مدیریت و کنترل داشته باشید. قیمت سیستم فروشگاهی بسته به برنامه های مورد نیاز و وسعت کار فروشگاه متفاوت است. فست‌فودها و رستورانها از جمله مکانهایی هستند که به‌علت زیاد بودن اطلاعات خرید و فروش و تجهیزات به نرم افزارهای حسابداری بسیار نیاز دارند. مدیریت مالی رستوران کار دشواری است و مدیر مالی باید مواردی مانند هزینه تهیه مواد اولیه، هزینه خرید و نگهداری تجهیزات، میزان درآمد و فروش را محاسبه کند. پرداختن به این موارد ممکن است کمی سخت و دشوار به‌نظر برسد و محاسبات را با خطا مواجه کند.

نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود شاتوت میزان خرج و مخارج را به‌صورت دقیق محاسبه کرده و در مدت زمان معینی به شما عرضه می‌کند. این نرم افزار می‌تواند به‌طور خودکار موجودی انبار رستوران یا فروشگاه شما را بررسی کند و اگر با کمبود ماده یا کالایی مواجه شود آن را به شما گزارش کند‌. نرم افزار حسابداری فروشگاهی ویندوز برای رستوران، از نرم افزارهای تخصصی برند شاتوت می باشد که به مدیریت و کنترل دقیق درآمد رستوران و کسب و کار رستورانی خود، میزان سود و زیان در کسب و کار، کاهش هزینه و زمان و در نهایت ارتباط موثر با مشتریان می انجامد.

مزیت دیگری که این نرم افزار ارائه می‌دهد افزایش دقت محاسبات و ارائه گزارشات مالی دقیق است. از این رو دیگر نیازی ندارید که برای بررسی هزینه‌ها و ثبت آنها یک نیروی کار مجزا را استخدام کنید. به دنبال این اتفاق می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و از پرداخت حقوق یک نیروی کار فارغ شوید.


برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191


نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای فروشگاه‌های پوشاک

کسب و کارهای مرتبط با پوشاک مثل تولیدی‌ها و فروشگاه‌های لباس به‌علت تنوع بالای محصولات و موجودی انبار، از مشاغلی محسوب می‌شوند که به نرم افزار حسابداری پوشاک شاتوت نیاز زیادی دارند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. با استفاده از این نرم‌ افزار می‌توانید کد مربوط به هر لباس را در سیستم ثبت کنید و با جستجو کردن کد آنها اطلاعات هر لباس را مشاهده کنید.

این نرم‌ افزار از دستگاه‌های بارکدخوان نیز پشتیبانی می‌کند و با استفاده از بارکد می‌توانید ویژگی‌های لباسها را در سیستم مشاهده کنید. این نرم افزار حسابداری تولیدی و پوشاک امکان دسته‌بندی کردن محصولات را برای کاربران خود فراهم می‌کند. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به کمک نرم افزار شاتوت محصولات خود را براساس رنگ، جنس، سایز و حتی قیمت نیز دسته‌بندی کنند. مهمترین ویژگی شاتوت محاسبه و مشخص کردن میزان درآمد، فروش و هزینه‌های متفرقه است. همچنین با این نرم افزار سیستم جامع فروشگاهی می‌توانید انبار محصولات خود را مدیریت کرده و از کمبود کالاها مطلع شوید.

مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت

مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت

در بیان مزایای سیستم حسابداری فروشگاه همانقدر کافی است بدانیم یک کسب و کار موفق، نیاز به دسترسی به جزئیات معاملات دارد. انجام این امور به وسیله خود فرد به سختی انجام شده و امکان پذیر نخواهد بود. خرید نرم افزار فروشگاهی و حسابداری به مدیریت و کنترل تجارت کمک می کند. این سیستم ها برای تمامی مشاغل سودمند به شمار می رود و قیمت سیستم فروشگاهی بسیار به صرفه بوده و هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده نماید.

پیش از بررسی مزایای این سیستم ها باید گفت که نرم افزار فروشگاهی برای کامپیوتر خطاهای انسانی ایجاد شده در محاسبات را  به شدت و به طرز چشمگیری کاهش می دهد چرا که انجام هر گونه محاسبه و تراکنش و مانند اینها به طور خودکار توسط سیستم محاسبه می شود. از دیگر نکات مهم این خرید نرم افزار فروشگاهی، افزایش سرعت در کار و صرفه جویی در زمان است که به کاربر کمک می کند در کوتاه ترین زمان، به حجم وسیعی از اطلاعات دست پیدا کند. بعلاوه استفاده از این سیستم ها در صرفه جویی در نیروی انسانی نیز موثر است و بسیاری از کارها که توسط انسان صورت می گرفت دیگر به وسیله سیستم محاسبه و انجام می شود.

دسترسی مستقیم به اینترنت و آنلاین بودن این نرم افزارها از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار فروشگاهی به شمار می رود. نرم افزار فروشگاهی و حسابداری کارها را بسیار منظم و دقیقتر انجام داده و معاملات را به خوبی ردیابی نموده و تحلیل های قوی و دقیق تری را ارائه می نماید.

بررسی میزان حقوق و دستمزد کارمندان و پرداخت آنها در زمان مقرر نخستین ویژگی این نرم افزار حسابداری خرید و فروش است. این نرم افزار از محبوبیت بسیاری برخوردار است و با امکانات فراوان خود، کار را برای مجموعه‌های فروشگاهی ‌و خدماتی راحت‌تر می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار پیش‌بینی میزان فروش مجموعه شما است. پس از مدتی این نرم افزار براساس میزان خرج و مخارج روزانه، میزان فروش شما در روزهای آینده را تخمین می‌زند یا به عبارت دیگر آن را پیش‌بینی می‌کند. همچنین با بررسی میزان خرید و فروش، عملکرد شما را در زمینه فروش محصولات و جذب مشتری بررسی کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مهمترین مزیت نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت افزایش دادن سرعت کار است. شاتوت با مدیریت منابع مالی، محاسبه میزان خرید و فروش، ارائه گزارشات مالی و ده‌ها قابلیت مفید دیگر به کار شما سرعت چشمگیری بخشیده و آن را راحت‌تر می‌کند.

از دیگر مزایای نرم افزار حسابداری شاتوت می‌توان به ارائه گزارشات کامل و دقیق اشاره کرد. این نرم افزار با استفاده از گزارشاتی که ارائه می‌دهد کاربر و صاحب کسب‌وکار را در جریان تمامی هزینه‌های ورودی و خروجی مجموعه و حقوق و دستمزد کارکنان قرار می‌دهد و به‌طور کامل به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

بهبود پیدا کردن وضعیت مالی و کاهش خطاهای انسانی هنگام محاسبه از قابلیت‌های مهم این نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی است. با کاهش پیدا کردن خطا می‌توان وضعیت مالی و بهره‌وری مجموعه را بهبود بخشید. تمامی محاسبات مالی به‌شکل کاملا دقیق و هوشمند انجام می‌شود و کوچکترین خطایی را در آنها مشاهده نخواهیم کرد. این قابلیت موجب می‌شود در کمترین زمان ممکن به سود و میزان بالایی از درآمد دست یابید.

مزیت دیگری که این نرم افزار حسابداری به کاربران خود ارائه می‌دهد اعمال دقت کافی در  محاسبات و ارائه گزارشات است. با استفاده از این نرم افزار دیگر به نیروی کار مجزایی که محاسبات را بررسی کرده و گزارش آنها را یادداشت کند نیاز نخواهید داشت‌. در نتیجه این امر موجب می‌شود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و نیازی به پرداخت دستمزد نداشته باشید.

ماژول نرم افزار خرید و فروش فروشگاهی

هر سیستم حسابداری فروشگاهی، دارای ماژول های کاربردی و مناسبی است که به بهبود کسب و کار کمک می نماید که شامل حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت، دفاتر اصلی، صورتحساب های خرید و فروش، موجودی انبار و فروشگاه، سفارش های خرید و فروش، جمع آوری بدهی، پرداخت الکترونیکی، برنامه حقوق و دستمزد و گزارش های مالی است.

سخن آخر

نرم افزار حسابداری فروشگاهی شاتوت از بهترین نرم افزارهای حسابداری کشور است و با قابلیت‌های فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد طرفداران بسیاری را جذب کرده است. بسیاری از مجموعه‌های فروشگاهی مثل قنادی‌ها، آرایشگاه‌های زیبایی، طلا و جواهر، لوازم‌التحریر، فست فود و رستوران، صنایع چوبی، عمده‌فروشی، تعمیرات موبایل و شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی پس از استفاده از این نرم افزار موفق شده‌اند به کار خود سرعت ببخشند و به درآمد خوبی دست پیدا کنند.علاوه‌بر این استفاده از یک نرم افزار حسابداری می‌تواند در مشاغلی که به آنها اشاره کردیم مفید و اثربخش باشد و در مدیریت مالی نقش چشمگیری را ایفا کند. نرم افزار شاتوت از ویژگی‌های فراوانی مثل گزارش پرداخت حقوق، ارائه گزارش عملکرد، افزایش سرعت کار، پیش‌بینی میزان فروش، افزایش دقت و بهبود یافتن وضعیت مالی و از بین رفتن خطای انسانی برخوردار است که به‌صورت کامل به آن‌ها پرداختیم. برای تهیه و خرید این نرم افزار مفید می‌توانید به سایت شاتوت مراجعه کرده و این نرم افزار حسابداری فروشگاهی را سفارش دهید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

بخوانید.!
به اشتراک بگذارید

۱۸ دیدگاه

  1. سلام برای فروشگاه قطعات خودرو چه نرم افزاری پیشنهاد میدید؟ و اینکه علاوه بر نسخه تحت وب نسخه اندروید هم دارید ؟

  2. […] نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اصناف مختلف از جمله: نرم افزار حسابداری لوازم خانگی، نرم افزار حسابداری گل فروشی، نرم افزار هایپر مارکت، نرم افزار سالن زیبایی، نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو، نرم افزار حسابداری نمایشگاه اتومبیل و غیره در بازار وجود دارد. […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *