صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری داروخانه

کنترل وجوه نقد و مدیریت آن، ثبت کردن حساب‌ها، مدیریت و برآورد هزینه‌ها، سند‌های مالی و کنترل جریان نقدینگی یکی از مسائل مهم برای مسئولان و مدیران داروخانه‌ها است. به‌همین علت داروخانه‌ها از علم حسابداری استفاده می‌کنند. درحال حاضر باتوجه به پیشرفت علم و فناوری‌ها و همچنین توسعه علم برنامه‌نویسی، انواع مختلفی از نرم افزار‌ حسابداری مناسب داروخانه و همچنین نرم افزار حسابداری داروخانه دامپزشکی طراحی شده‌ است. در ادامه با اشاره به بهترین نرم افزار حسابداری داروخانه قصد داریم شما همراهان گرامی را با ویژگی‌های اصلی آن آشنا کنیم.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

نرم افزار حسابداری داروخانه شاتوت

نرم افزار حسابداری داروخانه شاتوت طوری طراحی شده است که مدیران و کاربران بتوانند بدون نیاز به آشنایی‌های خاصی با سیستم کامپیوتر و حسابداری همه کارهای داروخانه را انجام دهند. کارهایی مانند پذیرش و ثبت نسخه، مدیریت و خرید و فروش موجودی دارو‌های انبار.همچنین این نرم افزار حسابداری داروخانه ها به صورت اتوماتیک گزارشی از سود و زیان‌ها تهیه می‌کند و به هنگام ورود کالا به انبار و ثبت شدن فاکتور خرید، این نرم افزار ویژه داروخانه به‌صورت خودکار موجودی کالا و دارو را تغییر می‌دهد. در زمان فروش و برگشت کالاها نیز به‌همین ترتیب تغییرات داروخانه به‌صورت خودکار در نرم افزار حسابداری داروخانه ثبت می‌شود.لازم به ذکر است که این نرم افزار حسابداری مناسب داروخانه کاغذ و خودکار را کاملا از داروخانه حذف کرده و داروخانه را کاملا مکانیزه می‌کند. در نتیجه بسیاری از خطاهای کاربران داروخانه از بین می‌رود و همچنین سرعت پاسخگویی بالا می‌رود. نکته قابل توجه دیگر این نرم افزار، افزایش امنیت است. در نتیجه باتوجه به نکات ذکر شده، سه عامل برای پیشرفت داروخانه و افزایش سود عنوان شد. این نرم افزار حسابداری مخصوص داروخانه علاوه‌بر انجام کارهای روزانه، می‌تواند امکاناتی درخصوص باشگاه مشتریان، مشتری‌مداری و افزایش سطح رضایت و ایجاد ارتباط با مشتری به ارمغان آورد.

نرم افزار حسابداری داروخانه شاتوت

امکانات ویژه نرم افزار حسابداری شاتوت

این نرم افزار بانک اطلاعاتی از تمامی داروها همراه با قیمت و بارکد آن‌ها و همچنین بانکی از اطلاعات سازمان‌های بیمه و بانک‌ها را داراست. با بکار بردن جدیدترین امکانات و اتوماتیک بودن فعالیت‌ها اشتباهات سیستم حذف و ثبت و پذیرش نسخه در سیستم انجام می‌گیرد. در این نرم افزار همه اطلاعات مربوط به بیمه، قوانین و تعرفه‌ها روزانه و خودکار آپدیت می‌شود و نیازی به نگرانی نسبت به قوانین سازمان‌ها و قیمت‌ها نیست. کالاهای آرایشی و بهداشتی نیز با بارکد و قیمت مشخص شده‌اند. سیستم مکانیزه‌ای که در صندوق فروش دارد سبب افزایش سرعت پاسخ‌دهی و امنیت مالی می‌شود.این نرم افزار حسابداری داروخانه با دستگاه‌های پرداخت الکترونیک بانک‌ها در ارتباط است. دارای سیستم تخفیف‌دهی خودکار و دستی است. کاربرانی که می‌توانند به سیستم دسترسی داشته باشند را دقیقا تعیین می‌کند. گزارشات عددی و نموداری تهیه می‌کند. به سخت افزارهای خاصی نیازی ندارد و کنترل‌ ترافیک به عهده نرم افزار است نه سخت افزار.دارای سیستم دورکاری است و مدیریت غیر متمرکز را پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند گزارشات خاصی را به‌صورت خودکار به موبایل و یا ایمیل تعریف شده ارسال کند. گزارش‌های کنترل شده‌ای دارد که از فروش بدون سود، باضرر و… جلوگیری می‌کند. و در آخر می‌توان کاربران صندوق‌دار را مدیریت کرد و گزارشات لحظه‌ای دریافت کرد.

نرم افزار حسابداری داروخانه شاتوت

نرم افزار باشگاه مشتریان خوب | نرم افزار حسابداری داروخانه

درحال حاضر امکانات و روش‌های خاص و نوینی به‌منظور جذب و ایجاد ارتباط با مشتری و گسترش فروش در نرم افزار حسابداری برای داروخانه بسیار قابل توجه است. نرم افزار شاتوت در قسمت مشتری‌مداری و نرم افزار باشگاه مشتریان امکانات ویژه‌ای را درنظر گرفته است. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صدور کارت خرید، کارت اعتباری، قرار دادن اشانتیون، لایه بندی و تقسیم بندی مشتریان، دادن هدیه، امکان خرید به شکل حضوری و یا از سایت با استفاده از یک پروفایل، خبررسانی‌ها، تخفیفات شرطی یا اتوماتیک و یا هوشمند. تخفیف‌هایی برحسب رفتار مشتری، وضعیت کالا، زمان خاص و میزان خرید.
برای مطالعه:

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

سایت اینترنتی و نرم افزار حسابداری داروخانه

نرم افزار حسابداری مناسب داروخانه شاتوت امکان فروش مجازی و عرضه کالا در سایت اینترنتی را نیز داراست.امکانات سایت اینترنتی و فروش محصولات به صورت آنلاین و نرم افزار حسابداری برای داروخانه:
  • ثبت کردن کالا اعم از مشخصات، عکس، توضیحات، تعداد، قیمت، تخفیف و…
  • خدمات مربوط به مشتریان مانند ثبت‌نام، خرید، تسویه، ورود به پنل‌های شخصی خود، گزارش ریالی میزان خرید و مشاهده گزارش‌ها.
  • موتور جسنجوی داخلی در سایت، جستجوی کالا بر اساس نام، بارکد و مشخصات.
  • برخورداری از سبد خرید.
  • قابلیت انتخاب شیوه تسویه در محل یا سایت.
  • قابلیت درج اطلاعات درباره فروشگاه‌ها، آدرس، شماره تلفن، آدرس روی نقشه و عکس.
  • پنل مدیریتی: سیستم‌های معرفی کالا، گزارش از وضعیت سفارش، تحویل، موجودی‌های کالا و همچنین تسویه مشتریان.
  • سیستم رعایت سئو.

نرم افزار حسابداری داروخانه شاتوت

ارتباط نرم افزار حسابداری ویژه داروخانه با سایت اینترنتی:
  • به‌صورت آنلاین با سایت در ارتباط است.
  • همه مشخصات کالای تعریف شده به‌صورت خودکار به سایت ارسال می‌شود.
  • تغییر قیمت‌ها در هرلحظه به سایت ارسال می‌شود.
  • موجودی‌های کالا به وسیله نرم افزار بعد از هر خرید دائمی ارسال می‌شود.
  • پس از خرید نیز مشخصات مشتری و فاکتور به نرم افزار منتقل شده و در انبار و حساب‌ها اعمال می‌شود. فاکتور چاپ می‌شود تا کاربران برای آماده‌سازی سفارشات اقدام کنند.
اگر برای داروخانه خود سایت اینترنتی از قبل دارید، نرم افزار حسابداری داروخانه امکان اتصال به آن و عملکرد بر اساس آن را داراست.
بیشتر بخوانید:

نرم افزار حسابداری شرکتی چیست؟

امنیت نرم افزار حسابداری داروخانه

  • این نرم افزار امکانات امنیتی و کنترلی دارد که خطاها، تغییرات ناخواسته و دسترسی افرادی که مجاز نیستند را کنترل می‌کند.
  • می‌تواند به‌صورت خودکار و دستی در زمان‌های خاصی نسخه پشتیبانی تهیه کند.
  • می‌تواند سطح کاربری را برای کاربران بخش مدیریت، حسابدار، کمک حسابدار و… تعیین کند.
  • باتوجه به ابزارهای خاصی که در اختیار مدیران قرار می‌گیرد، توانایی دسترسی به اطلاعات و گزارش‌های را که به‌وسیله دیگران امکان پذیر نیست را دارند.
  • مدیران قابلیت این را دارند که بدون نیاز به‌حضور در محل کار از فروش، حساب‌ها و دیگر امور به صورت اتوماتیک و از طریق پنل پیامکی و ایمیل مطلع شوند. بجز مدیران هیچکس نمی‌تواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند و آن‌ها را تغییر دهد.
  • مدیران می‌توانند خودشان تعیین کنند این اطلاعات چگونه و در چه زمان‌های از طریق پنل پیامکی و یا ایمیل ارسال شود، بدون اطلاع یافتن دیگر کاربران.

نرم افزار حسابداری مناسب داروخانه

پشتیبانی نرم افزار حسابداری ویژه داروخانه شاتوت

یکی از مسائل مهمی که در مورد این نرم افزارها ذهن مدیران را به خود مشغول می‌کند، پشتیبانی این نرم افزارها است.

کارشناسان پشتیبانی نرم افزار حسابداری داروخانه شاتوت هر روز هفته بدون هیچ تعطیلی‌ای از ساعت نه صبح تا نه شب آنلاین و آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات احتمالی هستند.

ترتیب و مراحل پشتیبانی به صورت زیر است:

  • راهنمایی به وسیله تلفن، ایمیل و واتساپ
  • پشتیبانی از راه دور از طریق اینترنت و آنلاین
  • حضور در محل مورد نظر

همچنین نکته قابل عرض و قابل توجه پشتیبانی نرم افزار حسابداری جهت داروخانه، این است که به پرداخت سالیانه نیازی ندارد.

چرا باشگاه مشتریان برای کسب و کار ضروری است؟

در آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید نرم افزار حسابداری شاتوت، بهترین نرم افزار حسابداری داروخانه است. با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد روند کاری را در داروخانه شما سرعت بخشیده، از وقوع خطاهای احتمالی جلوگیری کرده و بسیار هوشمند عمل می‌کند. شما می‌توانید برای بهبود عملکرد کاری خود به دانلود نرم افزار حسابداری داروخانه بپردازید.

این نرم افزار یک دستیار هوشمند بوده که می‌تواند به مدیران و کاربران خدمات زیادی ارائه دهد و بخشی جدا ناپذیر از روند کاری داروخانه شما باشد. درحقیقت مدیریت امور مالی و حسابداری در داروخانه‌ها از فعالیت‌های مهم و حساسی است که توسط حسابدار و یا صندوق‌دار انجام می‌شود. اگر این فعالیت‌ها به‌درستی انجام نشود، هزینه‌ها و مشکلات زیادی برجای خواهد گذاشت.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

بخوانید.!

به اشتراک بگذارید

۸ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *