صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری لوازم التحریر

از گذشته تا کنون استفاده از لوازم التحریر در بین افراد در بازه های سنی متفاوت رواج داشته است. تفاوتی ندارد پنج سال داشته باشید یا پنجاه سال، لوازم التحریر در هر سنی مورد نیاز شما می باشد. همین موضوع سبب شده است تا تعداد فروشگاه های لوازم التحریر با افزایش چشمگیری رو به رو شود. با این وجود مسائل اقتصادی یا بهتر است بگوییم امورات حسابداری همواره چالش هایی را برای صاحبان این کسب و کارها به دنبال داشته اند. به راستی چاره چیست؟ چگونه می توانیم از چالش های مرتبط با کارهای حسابداری رها شویم؟ مجموعه شاتوت برای کاهش اینگونه چالش ها اقدام به تولید نرم افزار حسابداری لوازم التحریر کرده است. این نرم افزار با مزایای قابل توجهی که دارد می تواند در کار حسابداری به کمک شما بیاید و از دشواری این کار تا اندازه زیادی بکاهد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

اجازه دهید پیش از پرداختن به مزایای این نرم افزار، در رابطه با دلایل استفاده و مزایای کلی نرم افزار حسابداری لوازم تحریر نکاتی را مطرح کنیم. آشنایی با این نکات باعث می شود تا دریابید که آیا اصلا نیازی به نرم افزار مذکور دارید و یا صرف هزینه برای آن، تنها یک خرج بیهوده است.

نرم افزار حسابداری لوازم التحریر

دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری ویژه لوازم التحریر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، نرم افزار و یا سیستم حسابداری لوازم التحریر یکی از راه های موجود برای کاهش چالش های حسابداری می باشد؛ اما این حرف چقدر صحت دارد؟ چرا باید روش های سنتی را رها کرده و از نرم افزاری استفاده کنیم که نبود آن تا کنون خللی در کسب و کار ما ایجاد نکرده است.  در ابتدا باید بگوییم که استفاده کردن از این نرم افزار بدین معنا نیست که شما از پس چالش های حسابداری بر نمی آیید؛ بلکه این معنا را در پی دارد که قصد پیشرفت و توسعه کسب و کار خود را دارید. تصور کنید قصد مسافرت از شهری به شهر دیگری را دارید؛ این موضوع که شما با هواپیما سفر کنید بدین معنا نیست که نمی توانید با ماشین به آن شهر بروید بلکه این موضوع را بیان می کند که استفاده از هواپیما برایتان به صرفه تر است.در رابطه با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی نیز همینطور است. درست است که شما می توانید به صورت سنتی کارهای خود را انجام اما استفاده از این نرم افزار با توجه به مزایایی که در زیر آورده شده است، برای شما به صرفه تر می باشد. همچنین توجه داشته باشید که با پیشرفت تکنولوژی این موضوع به کسب و کارها ثابت شده است که اگر خود را باتکنولژی همراه نسازند، محکوم به نابودی هستند.

تسهیل فرایند حسابداری

اولین مزیتی که استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم تحریر برای صاحبان کسب و کارهای مختلف به دنبال دارد، تسهیل در فرایند حسابداری است. دیگر خبری از جمع و تفریق، اعمال تخفیف و اقداماتی از این قبیل نیست چراکه سیستم حسابداری لوازم التحریر   در کوتاه ترین زمان این کار را برای شما انجام می دهد. این موضوع نه تنها در زمان شما تا اندازه زیادی صرفه جویی کرده، بلکه اشتباهات انسانی را نیز کاهش می دهد. بنابراین شما زمان بیشتری برای پرداختن به امور دیگری داشته و امور حسابداری را به عهده یکی از کارمندان مجرب خود یعنی نرم افزار حسابداری لوازم تحریر می سپارید!درست است، این نرم افزار کارمند شما است و هزینه ای که برای تهیه آن پرداخت می کنید به معنی پرداخت حقوق آن می باشد؛ تفاوتی که این کارمند با سایر کارکنان شما دارد این است که او تنها یک بار حقوق می گیرد و دفعات بعد به صورت رایگان برای شما کار می کند! مزیت بعدی استخدام این کارمند نداشتن اشتباهات انسانی رایج در سایر افراد می باشد. بنابراین خرید و تهیه این نرم افزار را نه به عنوان صرف هزینه، بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری پرسود ببینید.

صرفه جویی در هزینه

صرفه جویی در هزینه دومین مزیت کار کردن با نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی به حساب می آید. تصور کنید زمان کافی برای رسیدگی به امور مالی را ندارید و به همین دلیل تصمیم به استخدام حسابدار می گیرید. به غیر از صرف زمان برای یافتن حسابدار، حقوقی که ماهانه به او پرداخت می کنید نیز مسئله دیگری است که در هنگام این انتخاب باید به آن توجه کنید. از طرفی دیگر ممکن است آن شخص، در روزهایی از ماه نیاز به مرخصی داشته باشد؛ در اینصورت کارهای روزهایی که وی مرخصی است را چه کسی انجام می دهد؟این در حالی است که با  استفاده از نرم افزارهای حسابداری و نرم افزار CRM  این کارها به سادگی و تنها با چند کلیک انجام می شوند. شما کافی است تا لوازم التحریری که مشتری تهیه کرده است را وارد سیستم کنید و سایر اقدامات از قبیل محاسبه هزینه و اعمال تخفیف را به نرم افزار بسپارید. در این شرایط دیگری مشکلی در رابطه با هزینه های استخدام حسابدار جدیدی نیز نخواهید داشت.
همچنین مطالعه کنید:

راه اندازی باشگاه مشتریان

نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی

افزایش فروش

طبیعی است که با افزایش سرعت کارها، فروش شما نیز افزایش یابد. چراکه مشتریان مدت زمان کمتری را در صف انتظار مانده و به متعاقبا زمان کمتری در این رابطه تلف می شود. این موضوع باعث شده تا مشتریان به دلیل سریع انجام شدن کارهای خود به فروشگاه لوازم التحریری شما مراجعه نمایند. تمامی موارد گفته شده در این بخش به این موضوع تاکید دارند که افزایش فروش، نتیجه مشتری مداری و انجام کار آن ها در زمان کمتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشتری مداری می توانید مقاله مشتری مداری چیست؟ را مطالعه کنید.

ویژگی و مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی

در زیر به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که یک نرم افزار حسابداری لوازم التحریر باید از آن برخوردار باشد؛ البته موارد زیر تنها چند مورد از ویژگی های استفاده از اینگونه نرم افزارها هستند با این وجود آشنایی با آن ها می تواند درک شما را در رابطه با دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی افزایش دهد.

نرم افزار حسابداری لوازم التحریر

قابلیت اعمال تخفیف

تصور کنید برای قدردانی از مشتریان وفادار خود قصد تخفیف دادن به آن ها را دارید و یا به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اید و می خواهید با برگزاری جشنواره های مختلف و ارائه تخفیفات گوناگون مشتریان خود را افزایش دهید. در این صورت اعمال تخفیف، همانطور که در بالا نیز ذکر شد، می تواند اقدامی مناسب باشد. با این وجود محاسبه اینگونه تخفیف ها در هنگام خرید مشتری گاهی بسیار زمانبر است.تصور کنید برای هر دسته از محصولات خود تخفیف جداگانه ای گذاشته اید. مثلا برای دفترها 20 درصد تخفیف، برای خودکارها 15 درصد تخفیف، برای ماژیک ها 10 درصد تخفیف و…. در این شرایط اگر یک مشتری از دسته بندی های مختلف خرید خود را انجام دهد چه اتفاقی در هنگام محاسبه رخ می دهد؟ فارغ از احتمال اشتباهات محاسباتی، زمان زیادی نیز تلف خواهد شد تا به صورت جداگانه اینگونه تخفیف ها را اعمال نمایید. این موضوع به خوبی اهمیت داشتن قابلیت اعمال تخفیف های مختلف را در نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی نشان می دهد.

ارسال پیامک ها

حال فرض را بر این بگذارید که شما موفق به جذب مشتریان خود شده اید اما مدتی است از آن ها اطلاعی ندارید یا به عبارتی دیگر، مدتی است آن ها به فروشگاه لوازم التحریر شما مراجعه نکرده اند. در این صورت چه اقدامی انجام می دهید؟ به طور معمول زمانی مشتری به فروشگاهی مراجعه نمی کند که یا نیازی به محصولات آن نداشته و یا فروشگاه دیگری را برای خرید خود انتخاب کرده باشد. در مورد اول کاری از دست شما  بر نمی آید اما مورد دوم راه حل های زیادی دارد؛ یکی از این راه حل ها که امروزه در نرم افزارهای CRM به وفور دیده می شود، پیامک هایی جهت ترغیب مشتریان به فروشگاه است.این پیامک ها می تواند اعلام کننده تخفیفات مختلفی در مدت زمانی محدود باشد. در این شرایط آیا به صورت جداگانه به هر یک از آن ها پیامکی ارسال می کنید؟ و یا این کار را با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم التحریر انجام می دهید؟ مطمئنا روش دوم منطقی و البته پربازده تر می باشد. بنابراین هنگام خرید اینگونه نرم افزارها به این قابلیت نیز توجه داشته باشید. لازم به ذکر است برخی فروشگاه ها امکان تهیه این قابلیت را به صورت جداگانه نیز فراهم کرده اند بدین صورت که پس از تهیه نرم افزار حسابداری، اگر قابلیت مذکور در آن تعبیه نشده باشد، می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.
شاید برایتان جالب باشد:

روش کار با نرم افزار crm

نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی

قیمت نرم افزار حسابداری لوازم التحریر

عامل مهمی که در انتهای این بخش قصد بررسی آن را داریم قیمت نرم افزار حسابداری لوازم التحریرمی باشد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که قیمت بالای نرم افزار به معنی بهتر بودن آن نسبت به رقبای خود می باشد؛ با این وجود لازم است این نکته را متذکر شویم که این موضوع در همه شرایط صادق نیست. به عنوان مثال نرم افزار حسابداری لوازم التحریر شاتوت قیمت چندان بالایی، نسبت به رقبای خود، ندارد اما قابلیت هایی که در خود تعبیه کرده است بسیار مفید و کاربردی می باشد.به همین دلیل نباید تنها پارامتر قیمت را ملاک تهیه نرم افزارها دانست. از طرفی دیگر همانطور که در بخشی از مقاله اشاره کردیم صرف هزینه برای نرم افزار حسابداری لوازم التحریر را نه به عنوان هزینه اضافه بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری پر بازده ببینید؛ چراکه سود آن در مدت زمانی بسیار کوتاه به شما باز، می گردد.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در مقاله می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم التحریر به سادگی منجر به پیشرفت کسب و کارتان می شود. برای خرید یک نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی با امکاناتی مناسب تنها کاری که لازم است انجام دهید، انتخاب یک مجموعه با سابقه با کارکنانی مجرب می باشد؛ چراکه این مجموعه ها به دلیل سابقه کاری خود به خوبی می دانند که چه ویژگی هایی در نرم افزارهای حسابداری لازم است و وجود چه ویژگی بازده بالایی ندارد. مجموعه شاتوت با بهره مندی از کادری مجرب و سابقه ای درخشان، یک انتخاب مناسب برای تمامی افرادی که قصد تهیه نرم افزارهای CRM و حسابداری را دارند محسوب می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم افزار حسابداری لوازم التحریر و کمک آموزشی شاتوت با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *