صفحه اصلی اسکرول بالا

فروش هوشمند

هوشمند سازی فروش محصولات بخصوص برای فروشگاه‌های اینترنتی یک نیاز حیاتی به شمار می‌رود. بخصوص در سال‌های گذشته که رویکرد مشتریان برای خرید اینترنتی بسیار بالا رفته است. فروشندگان نیز اگر از بروز شدن کسب و کار خود جا بمانند مطمئنا کسب و کارشان از رونق خواهد افتاد؛ بنابراین نیاز به نرم افزار‌ حسابداری برای کسب و کار‌ها بسیار مهم خواهد بود تا برای مثال در کمترین زمان اطلاعات خرید و فروش هر شعبه با نرم افزار مدیریت شعب کنترل شود یا برای مدیریت ارتباط با مشتری و ایجاد یک راهبرد جدید فروش خود را افزایش دهند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

البته فروش هوشمند تنها محدود به سایت فروشگاهی نمی‌باشد. تمام اطلاعات کسب و کار‌ باید با کمک نرم افزار‌ها طبقه بندی شده و با کمک هوش مصنوعی و البته مدیریت صاحبین کسب و کار تجزیه و تحلیل شود. اما دلیل نیاز به هوشمند سازی چیست؟ اطلاعات مربوط به سازمانها یک دارایی مهم است.

وجه اقتصادی هر کسب و کار نیز وابسته به مشتریان خواهد بود. به عنوان مثال استفاده از نرم افزار CRM که یک ابزار کاربردی برای شناسایی مشتریان مفید برای هر سازمان، اعتبار سنجی و افزایش تعامل با آن ها طبق سوابق هر مشتری می‌باشد. دلیل اصلی این طبقه بندی نیز شناسایی مشتریانی است که پتانسیل اعتماد سازی در آنها بالا است و شرکت‌ها با طبقه بندی این افراد و تعیین استراتژی هرچه بهتر می‌توانند وفاداری مشتری را به دست آورده و جذب مشتری انجام دهند. فروش هوشمند این روز‌ها بیشتر مربوط به همین ابزار است. در ادامه‌ی این مقاله در مورد هوشمند سازی فروش توضیح خواهیم داد.

هدف از فروش هوشمند چیست؟

فروش هوشمند برای یک سازمان به معنی فراهم کردن زمینه‌ای برای سهولت در خرید مشتریان و دسترسی سریع به اطلاعات سازمان برای بهینه کردن و راهبرد آنها به سمت هدف تعیین شده می‌باشد.

فروش هوشمند می‌تواند در فروشگاه آنلاین باشد، یا به صورت حضوری در شعب انجام شود. هدف اصلی ثبت و تحلیل اطلاعات خرید و فروش در سازمانها می‌باشد. اگرچه در فروشگاه اینترنتی روند ثبت اطلاعات سریعتر پیش خواهد رفت، اما گاهی شناسایی مشتریانی که بصورت  آنلاین خرید می‌کنند، کمی سخت خواهد بود.

در حالت دوم یعنی فروش حضوری در شعب آشنایی با روحیات مشتری بهتر انجام می‌شود و تحلیل آن‌ها می‌تواند دقیقتر باشد. شما با کمک نرم افزار‌های حسابداری شاتوت می‌‌توانید به طور پیشرفته برای هوشمند سازی فروش در کسب و کار خود اقدام کنید.

هوشمند سازی فروش

چگونه برای هوشمند سازی فروش باید اقدام کرد؟

همانطور که گفتیم، فروش هوشمند، معمولا با کمک نرم افزار‌ها انجام می‌شود. زیرا دقت بالایی در ثبت اطلاعات دارد و همچنین سرعت دسترسی به این اطلاعات با کمک نرم افزار‌های حسابداری، نرم افزار باشگاه مشتریان یا نرم افزار CRM بسیار سریعتر خواهد بود. یکی از کلیدی‌ترین نرم افزار‌ها برای هوشمند سازی، فروش نرم افزار CRM می‌باشد. این ابزار برای مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است. بقای هر کسب و کار به مشتری مداری و نگاه داشتن مشتریان بستگی خواهد داشت و چه بهتر که انواع مشتری‌ها را اعتبار سنجی کنیم و با تحلیل اطلاعات و تراکنش‌های مربوط به هریک از این افراد بدانیم که کدامیک از چه الگویی در خرید خود استفاده می‌کنند و با پیشنهاد‌های مختص روحیات هر مشتری آنها را نسبت به خرید بیشتر  ترغیب کرد.

این یک نمونه‌ی ساده از کاری است که نرم افزار CRM برای فروش هوشمند انجام می‌دهد. کاربرد این نرم افزار تخصصی است تا این امکان باشد که برای مثال در عین حال که برای یک تجارت مناسب است، بتوان برای آموزشگاه و یا باشگاه‌های ورزشی هم از امکانات آن بهره برد.

یعنی بسته به کسب و کار شما می‌توان با استراتژی‌های مختلف از این برنامه استفاده کرد. امروزه در سراسر جهان و شرکت‌های پیشرفته CRM جزو مهمترین بخش است که بسیار به آن توجه می‌شود.فروش هوشمند, crm

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

چرا استفاده از CRM برای  فروش هوشمند الزامی است؟

بقای یک کسب و کار به درآمد و سود دهی آن بستگی دارد و برای افزایش سود دهی و پیشرفت، مشتری نقش اصلی را ایفا می‌کند. شما به عنوان یک فروشنده‌ی حتی خرده فروش، مستقیما با مشتری در ارتباط هستید و اگر مشتری دائما از شما خرید داشته باشد با روحیات و شخصیت وی نیز آشنا هستید.

این موضوع به شما کمک می‌کند که بدانید با یک مشتری وفادار چگونه باید رفتار کنید تا روند فروش شما به چنین مشتریانی ادامه دار باشد. زیرا تضمین درآمد و سود دهی شما خواهد بود. اما برای مثال یک کارخانه‌ی تولیدی یا فروشگاه زنجیره‌ای و فروشگاه آنلاین نمی‌تواند برای هر مشتری چنین طبقه بندی‌ای داشته باشد پس نیاز به نرم افزاری مانند CRM خواهد داشت، تا با طبقه بندی اطلاعات خرید و فروش مشتری و با توجه به تراکنش‌ها، اطلاعات شخصی و از این دست اطلاعات برای کسب و کار‌ها مشتری‌ها را تحلیل کرده و با یافتن الگوی هر مشتری برای خرید و علایق که نسبت به پیشنهادات شما نشان می‌دهد، بتوانید وی را ترغیب به تعامل و خرید بیشتر نمایید. برای فروش هوشمند استفاده از CRM می‌تواند یک اقدام مهم باشد.

خرید نرم افزار CRM از سایت شاتوت

استفاده از نرم افزار برای کسب و کار‌ها باید متناسب با شرایط کشور‌ها و اتحادیه‌ها انجام شود. برای مثال نرم افزاری که در اتحادیه‌ی اروپا استفاده می‌شود طبق قوانین و شرایط تجارت در اروپا طراحی شده و نرم افزاری که در کشور ایران استفاده می‌شود نیز باید سازگار با تجارت‌های این کشور و کسب و کار‌های مختص به آن باشد.سایت شاتوت، نرم افزار‌های CRM خود را همگام با قوانین اساسی تجارت در کشور ایران و مطابق شرایط این کشور طراحی کرده و به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با تهیه‌ی این ابزار برای هوشمند سازی فروش در کسب و کار خود اقدام کنید.خرید نرم افزار CRM

نتیجه گیری

امروزه با گسترش کسب و کار‌های مختلف کسب و کار‌ها برای مدیریت بهتر و دقیق‌تر کار خود نیاز به فروش هوشمند پیدا می‌کنند. فروش هوشمند نیز به ابزار‌ها و نرم افزار‌های مناسب نیازمند خواهد بود. یکی از اهداف هوشمند سازی، توان به کارگیری استراتژی‌های بهتر برای فروش می‌باشد. استراتژی مناسب نیز نیازمند اولویت بندی است و مهمترین اولویت برای کسب و کار‌ها مشتریان آن می‌باشند.نرم افزارهای CRM نیز متناسب با مدیریت ارتباط با مشتری طراحی شده است تا با ثبت اطلاعات مشتری و تحلیل الگوی خرید آنها استراتژی مناسبی برای ایجاد وفاداری در مشتری‌ها و در نتیجه خرید بیشتر و افزایش سرعت پیشرفت سازمان ایجاد کنیم. توجه داشته باشید فروش هوشمند نیازمند استفاده از نرم افزارهایی است که قبلا امتحان خود را پس داده اند. بنابراین در انتخاب محصولات شاتوت، متناسب با نیاز خود، شک نکنید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

یک نظر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *