صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار مدیریت شعب

در هر فروشگاه علی الخصوص فروشگاه های دارای شعب مختلف، برای سرعت بخشیدن به محاسبه قیمت و تعداد کالا نیاز به سیستم فروش ویژه شعب است. برای تهیه نرم افزار تخصصی چند شعبه ای می توانید به سایت شاتوت مراجعه نمایید. انواع نرم افزار حسابدرای طلا و جواهر و نرم افزار CRM برای آموزشگاه ها و مانند اینها در این سایت به فروش می رسد و ارائه می شود. نرم افزار جامع فروش که توسط سایت شاتوت ارائه می شود شامل زیر سیستم های متنوعی مانند نرم افزار مدیریت شعب، سیستم انبارداری و حسابداری می باشد؛ به عبارت دیگر اگر مشتری خواهان استفاده از نرم افزار مدیریت شعب است باید نرم افزار جامع فروش شاتوت را خریداری کند.

دراین سایت می توانید به خرید نرم افزار حسابداری پخش مویرگی نیز اقدام نمایید. در ادامه به معرفی سیستم مدیریت شعب و نرم افزار حسابداری شعب و فروشگاه زنجیره ای می پردازیم. بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب نیز در این سایت عرضه می شود.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

نرم افزار مدیریت شعب چیست؟ کاربردها و ویژگی های آن

در دنیای امروز با گسترش فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ نیاز به مکانیزه کردن فروش و کنترل موجودی محصول بیشتر احساس می شود. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از نرم افزار یکپارچه مدیریت شعب، بعد مسافت و همچنین گستردگی میزان فروش محصول به شمار می رود.

در راستای ایجاد شعب های مختلف از شرکت ها و سازمان ها در یک بانک اطلاعاتی متمرکز از سیستم مدیریت شعب استفاده می شود. این نرم افزار می تواند دسترسی های سازمانی را به شکلی راحت و آسان انجام دهد. از قابلیت های کاربردی این نرم افزار ویژگی سطح دسترسی است که به مدیر سیستم این امکان را می دهد که اطلاعات لازم را برای کاربران ارسال کند. در مقایسه با سیستم های دیگر که برای هر کسب و کاری ضروری است، این سیستم مدیریت فروش شعب می تواند نیازهای اصلی یک شرکت را که شامل ایجاد شعبات مختلف، تعریف سطوح مختلف چارت سازمانی، واحدهای سازمانی و زیر واحدهای سازمانی، مدیریت بخشنامه ‌ها، تعریف طبقات شغلی، اساسنامه، مدیریت صورتجلسه‌ ها و قوانین سازمان است را هوشمندانه رفع کند.

نرم افزار مدیریت شعب  به‌عنوان ماژول مرکزی قابلیت ایجاد هماهنگی در سیستم‌های یکپارچه مدیریتی کسب‌وکارها را دارد. در صورتی که نرم افزار حسابداری شعب و فروشگاه زنجیره ای در زمان مورد نیاز استفاده شود می توان منجر به دسترسی سریع به چارت سازمانی، بهبود طبقات شغلی، ایجاد شعبات مختلف و زیر واحدهای سازمانی گردد. نتیجه به کار گیری و انتخاب درست سیستم مدیریت شعب نرم افزار جامع فروش می تواند افزایش سود، بهینه سازی زمان، رضایت از کسب و کار و احساس بهبود در سازمان باشد.

با راه اندازی سیستم مدیریت فروش شعب در یک کسب و کار می توان با صرف زمان اندکی اطلاعات را به صورت دقیق طبقه بندی کرد و اطلاعات به روز و کامل از چارت سازمانی، زیر واحدهای سازمان و سمت های شغلی پرسنل بدست آورد. نرم افزار مدیریت شعب با نرم افزار crm، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود شاتوت، نرم افزار خزانه داری و نرم افزار باشگاه مشتریان در قالب یک سیستم جامع فروش به صورت یکپارچه ارائه می گردند.

مزایای نرم افزار حسابداری شعب

 نرم افزار حسابداری شعب مناسب برای فروشگاه های چندین شعبه ای

نرم افزار حسابداری شعب و فروشگاه زنجیره ای در سیستم های فروشگاهی آنلاین و شرکتی که دارای چندین شعبه هستند کاربرد بسیاری دارد؛ زیرا این فروشگاه ها و کسب و کارها برای مدیریت و یکپارچه کردن اطلاعات حسابداری و مالی خود نیاز به برنامه ای جامع و کامل دارند؛ بنابراین استفاده از نرم افزار حسابداری شعب در سازمان های چند شعبه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

به کار گیری نرم افزار حسابداری شعب بستر مناسبی را برای فعالیت شعب بوجود می آورد که بدون وابستگی به شعبه مرکزی می توانند مشکلات و چالش های مدیران سازمان ها و کسب و کارها را رفع کنند.

برای تسهیل مدیریت فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های چند شعبه ای به کار گیری نرم افزار حسابداری شعب اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا این سیستم مدیریت شعب به صورت هوشمند دسترسی آسان و سریع به گزارش های مالی و عملکرد شعبه ها را فراهم می کند. این نرم افزار قابلیت مدیریت یکپارچه را به صورت تفکیکی برای هر شعبه بر روی عملیات دریافت و پرداخت (دریافتی نقدی و بانکی)، مدیریت بر هر نوع نقل و انتقال کالا بین مرکز و نظارت بر میزان فروش کالاها را دارد.

تنوع در انواع نرم افزار تخصصی چند شعبه ای بسیار بالا بوده که طراحی باشگاه مشتریان و نرم افزار حسابداری خرید و فروش نیز از این انواع است. به وسیله سیستم مدیریت شعبه، می توان به کنترل و مدیریت هوشمندانه کسب و کار دست یافت و در هر شرایط با هر گستردگی می توان به اطلاعات مالی و حسابداری شعبه ها، دریافت ها و پرداخت، قیمت فروش و همچنین تمامی اسناد حسابداری دسترسی پیدا کرد.


برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191


چرا باید از نرم افزار حسابداری شعب استفاده کرد؟

استفاده از نرم افزار حسابداری شعب و فروشگاه های زنجیره ای از آن جهت اهمیت دارد که این نرم افزار می تواند بستر امنی را برای مدیریت حسابداری و مالی در فروشگاه های زنجیره ای یا شرکت های چند شعبه ای فراهم کند. یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری شعب فروش، قابلیت یکپارچه سازی در تعریف کالاهاT بین شعبه مرکزی و تمام شعب زیر مجموعه آن است.

با استفاده از نرم افزار مدیریت شعب فروش مدیران مالی ارشد می توانند اطلاعات را یکپارچه سازی کنند؛ زیرا در این نرم افزار قابلیت ارسال اطلاعات از سیستم‌های مستقل شرکت‌ های زیر مجموعه و شعب به مدیران وجود دارد و همچنین تمام چالش های مدیریتی در آن لحاظ شده است.

همچنین در نرم افزار حسابداری شعب و فروشگاه های زنجیره ای امکان تطبیق حساب های رابط از طریق تهیه گزارش مغایرت بین حساب ‌های شعبه مرکزی و سایر شعب وجود دارد.

به کارگیری نرم افزار حسابداری شعب فروش قابلیت نظارت و بررسی موجودی کالا و تعیین بازه زمانی به منظور نظارت بر میزان فروش هر شعبه را بر اساس فاکتور فراهم می کند. در سیستم مدیریت شعب امکان نظارت بر میزان دریافتی هر شعبه (به تفکیک دریافتی نقدی و دریافتی از طریق پوز بانکی) در امور مربوط به مدیریت مالی به صورت عالی وجود دارد. از جمله قابلیت های دیگر نرم فزار حسابداری شعب می توان به امکان گزارش گیری کامل از دفاتر، هزینه ها، درآمد شعب و گزارش مانده صندوق و بانک شعب اشاره کرد.

از دیگر دلایل اهمیت خرید نرم افزار حسابداری شرکتی و یا نرم افزار تخصصی چند شعبه ای، مدیریت تامین کالا، کنترل عرضه و فروش کالا بوده که در کنار آن ها سیستم چند شعبه ای به مدیریت امور مشتریان یا همانCRM کمک می نماید. مدیریت بخش توسعه فروش مجازی و کنترل و مدیریت افراد و کاربران سیستم نیز از دیگر دلایل اهمیت این نرم افزار حسابداری شعب به شمار می رود.

مزایای نرم افزار مدیریت شعب

مهم ترین مزایای نرم افزار حسابداری شعب

تا اینجا کم و بیش در مورد کاربردها و ویژگی های برجسته سیستم مدیریت شعب در نرم افزار جامع فروش مطالبی را بیان کردیم؛ در ادامه به بیان مزایای استفاده از این سیستم حسابداری شعب می پردازیم.

  • استفاده از سیستم مدیریت شعب فروش عملکرد مدیران را در تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات جامع و به روز بهبود داده و کنترل و مدیریت آن ها را بر سازمان افزایش می دهد.
  • دسترسی به اطلاعات زیر مجموعه ها با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود.
  • با به کار گیری نرم افزار مدیریت شعب در زمان و هزینه های تهیه گزارش های تجمیعی کاهش چشمگیری صورت می گیرد.
  • مدیران به اطلاعات در دسترس خود که از طریق نرم افزار حسابداری شعب بدست آمده اطمینان بیشتری دارند.
  • به کارگیری این نرم افزار مدیریت شعب فروش مانع عملکرد خودمختار شعب می شود.
  • در این نرم افزار امکان و قابلیت مصوبه تغییر قیمت کالاها وجود دارد.

ما در دو مقاله جداگانه به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری رستوران و بررسی مزایای نرم افزار حسابداری رستوران پرداخته ایم، در صورتی که در این زمینه نیاز به اظلاعات دارید میتوانید مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

سیستم حسابداری شعب, سیستم مدیریت فروش شعب, سیستم مدیریت شعب,

ویژگی های نرم افزار جامع فروش شاتوت

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد نرم افزار مدیریت شعب توسط مجموعه شاتوت به صورت مجزا ارائه و به فروش نمی رسد بلکه این نرم افزار به همراه زیر سیستم هایی چون حسابداری، انبارداری، خزانه داری، هوش تجاری و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در قالب سیستم جامع فروش ارائه می شود. ویژگی های مهم این نرم افزار جامع فروشگاهی به شرح زیر است:

  • ماژولار بودن سیستم
  • امکان انتخاب سیستم های دلخواه بر اساس نیازمندی
  • امکان استفاده بصورت چند شعبه ای
  • راه اندازی شعبه بصورت آفلاین و آنلاین
  • دارای سیستم داشبورد مدیریتی
  • در سه محیط ویندوز، موبایل و وب
  • سرعت بالا
  • سرعت تضمین شده با استفاده از تکنولوژی های روز
  • دقت در محاسبات
  • دقیق، جامع و قابل اتکا با گزارش های کاربردی و متنوع
  • گزاراشات کاربردی و متنوع
  • ارائه پیشنهادات بر این اساس و در نتیجه افزایش احتمال فروش
  • یکپارچگی فرآیند کاری
  • از تولید تا فروش، باشگاه مشتریان و فروش آنلاین
  • متصل به CRM شاتوت
  • بهبود ارتباط با مشتریان و در نتیجه افزایش فروش و رضایتمندی
  • تضمین امنیت اطلاعات
  • حفظ امنیت اطلاعات شما به واسطه پروتکل های امنیتی
  • عدم نیاز به سایر نرم افزارها
  • یکپارچگی سیستم

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

سخن پایانی

نرم افزار شعب هوشمند شاتوت به عنوان یکی از موفق ترین نرم افزار حسابداری شعب و فروشگاه های زنجیره ای، راه حلی مطمئن برای مدیریت و همسان سازی اطلاعات مالی و حسابداری در فروشگاه های زنجیره ای به شمار می رود که به سرعت کار و بهبود عملکرد و راندکان کار نیز کمک شایانی می نماید. سیستم فروش ویژه شعب، بستری مناسب برای تسهیل فعالیت و مدیریت فروشگاه های زنجیره ای به شمار می رود زیرا به کنترل عملیات فروش، خزانه و حسابداری، منابع انسانی، باشگاه مشتریان و مانند اینها دسترسی ایجاد می شود.

نرم افزار یکپارچه مدیریت شعب و فروشگاه زنجیره‌ای از امکانات بی نظیری برخوردار است که کنترل را بسیار راحت نموده و دارای امکانات کنترل انبار، فروش، باشگاه مشتریان، ارتباط با سایت و اپلیکیشن فروشگاه است که گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها محسوب می شود. این نرم افزارها برای کنترل و پوشش عملیات مالی و حسابداری در تمامی بخش های مختلف فروشگاه ها قابلیت پیاده سازی داشته که امکان کنترل فروش و منابع انسانی و انجام امور مالی مانند میزان سود، میزان فروش و مانند اینها را به شما ارائه می دهد.

به اشتراک بگذارید

۱۶ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *