صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار crm بیمه چیست؟


نرم افزار crm بیمه نسبت به سایر برنامه های مدیریتی دارای قابلیت ها و مزیت های بسیاری است. برای مثال همه جانبه گرایی و قدرت بالای انعطاف پذیری از جمله مزیت های کاربرد نرم افزار CRM در بیمه می باشند. به طور کلی می توانیم در تمامی کسب و کارهای مختلف از نرم افزار CRM برای انجام مدیریت صحیح و بهبود فرایندها کمک بگیریم.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

در این میان کاربردهای نرم افزار CRM در صنعت بیمه بسیار گسترده تر می باشد. زیرا دفاتر و نمایندگی های بیمه همواره با تعداد بسیار زیادی مراجعه کننده روبرو هستند و نظم دادن به تمامی برنامه های مربوط به این حجم از مراجعه کننده ها بسیار دشوار است.

پیش از ارائه هر توضیحی بهتر است به طور مختصر به این سوال پاسخ دهیم که نرم افزار CRM چیست؟ CRM‏ (Customer Relationship Management) مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. هدف استفاده از این نرم افزار بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخ به نیاز‌ها و در خواست‌ های آن‌ ها به بهترین شکل است. روش کار با نرم افزار CRM پیچیدگی زیادی ندارد و روان و لذت بخش می باشد. CRM تعاملی، CRM عملیاتی، CRM تحلیلی و CRM استراتژیک، انواع CRM می باشند.

 

نرم افزار CRM ویژه نمایندگی های بیمه

نرم افزار CRM ویژه نمایندگی های بیمه

امروزه کاربرد نرم افزار CRM در بیمه بسیار گسترده شده است. علت این موضوع نیز انجام ساده تر امور و فرایندها و افزایش بهره وری با استفاده از این نرم افزار است. برخی از کاربردی ترین ماژول های موجود در نرم افزار CRM برای بیمه عبارتند از :

  • تبلیغات و بازاریابی
  • پیگیری مشتریان
  • فرم ساز و گردش کار
  • اتوماسیون
  • باشگاه وفاداری
  • و …

همان طور که می دانید روش های سنتی در سیستم بیمه گذاری بسیار کم رنگ شده اند و دیگر تمامی مراحل به صورت اینترنتی انجام می شوند. به همین علت وجود یک سیستم مدیریتی یکپارچه برای رصد و مدیریت آنلاین تمامی فرایندها ضروری می باشد. در همین راستا نرم افزار CRM ویژه دفاتر بیمه برای انجام دقیق تر و سریع تر مراحل ثبت نام، تعامل با مشتریان،  ثبت و ضبط اطلاعات مشتریان، دسته بندی و ویرایش این اطلاعات و … مورد استقبال قرار گرفته است.

کاربردهای نرم افزار CRM در صنعت بیمه

نرم افزار CRM ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه کاربردهای متنوع و متعددی دارد. برخی از مهم ترین کاربردهای نرم افزار CRM در زمینه بیمه عبارتند از :

کاربردهای نرم افزار CRM در صنعت بیمه

اتوماسیون های پیشرفته مراحل بیمه گزاری

استفاده از این سیستم مدیریت کمک می کند تا مراحل ثبت و درخواست بیمه در نهایت سرعت و دقت انجام شود. همچنین امکان بررسی فرآیندها و داده ها نیز به راحتی وجود دارد. علاوه بر این، استفاده از این نرم افزار برای انجام نامه نگاری های درون سازمان به صورت اتوماتیک نیز مزایای زیادی مانند کاهش هزینه های کاغذی و حفظ محیط زیست و … دارد.

افزایش فرصت های فروش

یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار CRM در صنعت بیمه کمک به جذب افراد و تبدیل آن ها به مشتریان بیمه است. این نرم افزار به شما برای جذب افرادی که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری در آنان احساس می شود را ممکن می سازد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

 

مدیریت وظایف، پیگیری و یادآوری، پروفایل و اسناد

استفاده از نرم افزار CRM امکان یاداوری تاریخ پیگیری ها، تاریخ برگزاری جلسات، زمان، مکان و افراد حاضر در جلسه، مدیریت اسناد و مدارک موجود و … را برای شما فراهم خواهد کرد. به این ترتیب تمامی مشکلات و کاستی ها در انجام این زمینه ها از بین خواهد رفت.

نرم افزار CRM ویژه دفاتر بیمه

وفادار سازی مشتریان

کاربرد نرم افزار CRM در بیمه رابطه شما با مشتریان را بهبود می بخشد. بدیهی است که حفظ مشتریان سابق نسبت به جذب مشتریان جدید انرژی و هزینه کمتری را می طلبد.

نرم افزار CRM ویژه دفاتر بیمه

استفاده از انواع نرم افزار CRM مناسب برای دفاتر و نمایندگی های بیمه کاربردهای زیادی دارد و کمک زیادی به بهبود مدیریت می کند. برخی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزار عبارتند از :

تبلیغات و بازاریابی

در نرم افزار CRM برای بیمه روش های بازاریابی و تبلیغات متنوع و متعددی طراحی شده است. تنوع زیاد این روش ها سبب شده است تا این نرم افزار را با نام نرم افزار بازاریابی بیمه نیز بشناسند. یکی از این روش های مختلف برای بازاریابی برگزاری کمپین های تبلیغاتی برای ارتباط با مشتریان است. امکان ارسال پیامک، ایمیل و فکس نیز از دیگر روش های انجام بازاریابی در این نرم افزار است.

ایجاد فرم های بیمه

یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار CRM در بیمه طراحی فرم های درخواست و قرارداد به صورت الکترونیکی است.

نرم افزار CRM در بیمه

مرکز تماس برای نمایندگی های بیمه

از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار سی آر ام ایجاد امکان یک سیستم هماهنگ و یکپارچه تلفنی برای برقراری ارتباط مناسب بین واحد ها، حوزه ها، نمایندگی ها، شعب و دفتر مرکزی بیمه می باشد. برقراری این ارتباط به صورت کاملا امن و مطمئن و در بستر شبکه است. تمامی این تماس ها و مکالمات امکان ثبت و ضط دارند.

مدیریت تمامی قراردادها

پروژه ها و قراردادهای متعددی در شرکت های بیمه در حال اجرا هستند که گاهی بررسی و مدیریت تمامی آن ها به طور همزمان دشوار می شود. استفاده از نرم افزار crm بیمه به شما در مدیریت منظم تمامی این قراردادها و پروژه ها کمک می کند. این نرم افزار تمامی قراردادها را در یک بانک اطلاعاتی یکپارچه ثبت می کند و امکان دسترسی به هر یک از آن ها بسیار ساده و سریع است.

کاربرد نرم افزار crm در بیمه

خرید نرم افزار crm ویژه دفاتر بیمه به شما در مدیریت زمینه های مختلف در این کسب و کار کمک بزرگی خواهد کرد. برخی از زمینه های دیگری که انجام و مدیریت آن ها توسط این نرم افزار بسیار سریع و آسان می شود عبارتند از :

گزارش گیری و تحلیل نتایج عملکرد

استفاده از یک سیستم اینترنتی یکپارچه به شما کمک می کند تا از نتایج عملکردتان در پروژه های مختلف به صورت مداوم و با بالاترین دقت گزارش تهیه کنید. تحلیل اینترنتی این گزارشات بسیار دقیق می باشند و سبب روشن شدن مسیر پیشرفت پیش روی شما هستند.

نرم افزار crm بیمه

ثبت اطلاعات مشتریان و امکان دسته بندی آن ها

با استفاده از نرم افزار crm برای بیمه امکانات گسترده ای نظیر ثبت کامل اطلاعات مشتریان شامل سلایق و سوابق آن ها، سابقه تمامی تراکنش ها و درخواست های مشتریان و … برای شما ایجاد می شود. در این نرم افزار می توانید مشتریان را با توجه به اطلاعاتی که از آن ها ثبت کرده اید در دسته بندی های مختلفی قرار دهید.

کاهش هزینه های بیمه

همان طور که توضیح دادیم استفاده از نرم افزار CRM ویژه نمایندگی های بیمه به شما کمک می کند تا گزارش ها و تحلیل های عمیق و همه جانبه ای در مورد داده ها و فرایندهای پروژه های مختلف داشته باشید. به این صورت می توانید به طور دقیق مناطق پر خطر تر و با ریسک بالاتر برای بیمه گزاری را شناسایی کرده و هزینه ها را کاهش دهید.

خرید نرم افزار CRM بیمه

مزایا و امکانات استفاده از این سیستم مدیریتی بسیار متنوع است و در اغلب زمینه های موجود در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امکان تعریف بیمه گزاران، امکان تعریف کاربران سیستم، امکان تعریف شرکت های بیمه گر، امکان گروه بندی انواع خدمات بیمه ای، رضایتمندی بیشتر مشتریان، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش خطاهای انسانی در ارتباطات موجود، ساماندهی بهتر ارتباطات داخل مجموعه و … برخی از مزایای خرید نرم افزار CRM بیمه می باشند.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

۷ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *