صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار crm برای آموزشگاه

نرم افزار crm برای آموزشگاه کاربردهای گوناگونی دارد. یکی از مهم ترین اهداف استفاده از این نرم افزار در محیط های آموزشگاهی و به طور کلی در هر کسب و کاری، ایجاد رابطه با ارزش با مشتریان است. در ابتدا بهتر است به این سوال به صورت مختصر پاسخ دهیم که نرم افزار crm چیست؟

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

CRM‏ (Customer Relationship Management) مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. این نرم افزار، پلتفرمی یکپارچه‌ برای جمع‌ آوری داده‌ ها در یک پایگاه، بهینه‌ سازی سیستم ‌ها، حذف تمامی محدودیت ‌ها و ایجاد ارتباط مؤثر بین واحدهای مختلف است.این نرم افزار انواع مختلفی دارد و در اغلب کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع CRM شامل CRM تعاملی، CRM عملیاتی، CRM تحلیلی و CRM استراتژیک می شود.برخی از مهم ترین مشکلاتی که می توانید با استفاده از نرم افزار CRM در آموزشگاه ها بر طرف کنید عبارتند از :
  • وجود اشکال در ارتباط میان واحدهای مختلف مانند بازاریابی، مشاوره، IT، پذیرش، امور مالی، مدیریت و …
  • مشکلات و تداخلاتی که در برنامه ‌ریزی برای تقسیم وظایف وجود دارد.
  • زمان زیادی که وارد کردن اطلاعات به صورت دستی در سیستم می طلبد.
  • وجود درصد خطای بالا در وارد کردن اطلاعات به صورت دستی
  • وجود اشکالات در سیستم مالی و عدم هماهنگی ها در میان دریافتی ها و هزینه ها
  • سخت بودن گزارش گیری از نتیجه کمپین ها و …
  • زمان بر بودن دسترسی به اطلاعات

نرم افزار CRM مدیریت آموزشگاه

نرم افزار CRM مدیریت آموزشگاه

همان طور که می دانید در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی روابط گسترده ای با چهره های متعدد وجود دارد و گاهی نظم بخشیدن و سامان دادن به تمامی این روابط کار سختی می شود. برای مدیریت بهتر تمامی فرایندها بهتر است که از یک سیستم مدیریت یکپارچه و اینترنتی استفاده شود که درصد خطا را بسیار پایین می آورد.یکی از مزایای نرم افزار CRM برای مراکز آموزش عالی حفظ و سازمان ‌دهی تمامی اطلاعات جاری مربوط به متقاضیان، دانشجویان، دانش ‌آموختگان، مدرسان، کارکنان و … است. تقریبا تمامی موسسات آموزشی مانند آموزشگاه‌ علمی، آموزشگاه‌ کنکور، آموزشگاه فنی و حرفه ای، آموزشگاه کامپیوتر، آموزشگاه‌ زبان، آموزشگاه‌ هنری و موسیقی، آموزشگاه رانندگی، موسسات قرآنی، مهد کودک و… می توانند از نرم افزار CRM برای مدیریت و کنترل امور اداری بهره ببرند.

کاربرد نرم افزار CRM در مدارس، آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

این نرم افزار با قابلیت ها و امکاناتی که دارد سبب نظم بخشیدن به تمامی امور و مدیریت صحیح و آسان می شود. برخی از کارایی های موجود در نرم افزار crm برای آموزشگاه عبارتند از :
  • تعریف دوره های آموزشی قابل تدریس توسط یک استاد و هزینه پیشنهادی استاد
  • ثبت نحوه ی پرداخت توسط دانشجویان و نمایش مانده حساب هر دانشجو
  • تعریف دوره ‌های آموزشی به همراه گروه و زیرگروه برای دوره ‌ها
  • ثبت و چاپ گواهینامه برای دانشجویان هر دوره
  • نمایش مانده حساب هر استاد در هر دوره
  • تخصیص استاد به دوره های تقویمی
  • ارسال پیامک و ایمیل گروهی و تکی
  • ثبت دانشجویان یک دوره تقویمی
  • تعریف دانشجویان و اساتید
  • ثبت هزینه های یک دوره
  • ثبت نام اولیه دانشجویان
  • تعریف دوره های تقویمی
  • ثبت محل برگزاری دوره
  • ثبت نمره هر دوره
  • و …
کاربرد نرم افزار CRM در مدارس، آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

مزایای نرم افزار CRM برای مراکز آموزش عالی

روش کار با نرم افزار crm روان و لذت بخش است و پیچیدگی زیادی ندارد. کاربرد نرم افزار CRM در کسب و کارهای مختلف مانند نرم افزار crm بیمه و یا نرم افزار crm برای آموزشگاه و … مزایا و قابلیت های زیادی نسبت به سایر سیستم های مدیریتی موجود دارد. برخی از قابلیت ها و مزایای کاربرد نرم افزار CRM در مدارس، آموزشگاه ها و موسسات آموزشی به شرح زیر می باشند:

ایجاد امکان جذب و پذیرش دانشجو

یکی از مهم ترین اهداف در هر کسب و کاری جذب مشتریان جدید می باشد. در موسسات آموزشی نیز پذیرش دانشجوی یکی از اهداف مهم است. با استفاده از نرم افزار CRM مدیریت آموزشگاه می توانید روی فعالیت‌ هایی که منجر به جذب دانشجو می‌ شود تمرکز داشته باشید.

مدیریت تمامی اطلاعات مربوط به دانشجویان

با استفاده از این نرم افزار می توانید یک بانک اطلاعاتی دقیق و کامل داشته باشید. دسترسی به این اطلاعات بسیار ساده است و سبب صرفه جویی زیادی در زمان می شود. در این بانک اطلاعاتی تمامی اطلاعات مربوط به دانشجویان مانند نام، جنسیت، سوابق تحصیلی، تلفن، ایمیل و … موجود است. این بانک اطلاعاتی به شما کمک می کند تا بتوانید پیام ‌های هدف متناسب با رفتارهای قبلی دانشجویان و از طریق کانال‌ های سفارشی به دانشجو ارسال کنید.

انجام بازاریابی و تبلیغات

نرم افزار crm برای آموزشگاه برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی متنوع و متعددی دارد. امکان ارسال پیامک، ایمیل و … یکی از روش های بازاریابی توسط این نرم افزار است. علاوه بر این ها نرم افزار CRM این قابلیت را دارد تا کمپین های تبلیغاتی را بررسی کرده و بر اساس داده‌ های به دست آمده کمپین ‌های بازاریابی با کیفیت ‌تری طراحی کند.

اتصال به دستگاه POS

یکی دیگر از مزایای نرم افزار CRM برای مراکز آموزش عالی امکان  اتصال به دستگاه POS است. از این قابلیت برای انجام پرداخت‌ های حضوری در آموزشگاه استفاده می شود. امتیاز استفاده از این امکان این است که تمام شهریه ‌های پرداختی در پرونده دانشجو ثبت و قابل گزارش‌گیری می شود.نرم افزار CRM برای مدارس

نرم افزار CRM برای مدارس

نرم افزار CRM مدیریت آموزشگاه قابلیت های متعددی دارد که به برخی از آن ها اشاره کردیم. در این قسمت نیز تعدادی دیگر از  کاربردهای این نرم افزار را بیان و بررسی خواهیم کرد.

مدیریت تمامی داده ‌ها

با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی داده های مربوط به هر فرد را به راحتی طبقه بندی کرده و سپس با یک جستجوی ساده و خیلی سریع به همه این اطلاعات دسترسی داشته باشید. این امکان را نیز دارید که ویژگی های خاص مربوط به فرد را در پوشه اطلاعات او یادداشت کنید تا در تماس ها با او از این اطلاعات یادداشت شده نیز استفاده کنید. همچنین می توانید افراد را طبق ویژگی های مد نظر خود طبقه بندی کنید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

مدیریت تیم

یکی از مهم ترین کاربردهای نرم افزار crm برای آموزشگاه امکان ایجاد ارتباط سریع‌ و ساده‌ بین کارمندان و واحدهای مختلف است. به این ترتیب دیگر مشکلاتی از قبیل تداخلات برنامه ها و کلاس ها یا تداخل برنامه های کلاسی دانشجویان یا اساتید و … پیش نمی آید.

ارائه داشبورد یا میز کار

این امکان به شما کمک می کند تا بتوانید برای تمامی کارها و فعالیت ها برنامه ریزی دقیق و کنترل شده ای داشته باشید. برای مثال در میز کار یا داشبورد کارهایی را که برای امروز زمان‌ بندی کرده بودید به شما یادآوری می شود. در این صفحه می توانید وظایف مرتبط با یک روز خاص و یا یک ماه را مشاهده کرده و به این ترتیب آن ها را مدیریت نمایید.نرم افزار CRM برای مدارس

نتیجه گیری

کاربرد نرم افزار CRM در مدارس، آموزشگاه ها و موسسات آموزشی شامل موارد متنوع و متعددی است. با استفاده از قابلیت ها و مزایای این نرم افزار می توانید مدیریت تمامی برنامه و فرایندهای موجود را بدون خطا، به راحتی و بسیار سریع انجام دهید. استفاده از نرم افزار CRM سبب بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.ثبت برنامه ‌های کلاسی، ثبت نام اینترنتی، ارسال پیامک، بانک اطلاعاتی، گزارشگیری، پرداخت آنلاین شهریه، امنیت و … تنها برخی از مزایای نرم افزار CRM برای مراکز آموزش عالی می باشد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

09156628191

کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *