صفحه اصلی اسکرول بالا

بهترین باشگاه مشتریان

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات اجتماعی بسیاری از کسب و کارها برای بقا و البته پیشرفت خود نیازمند استفاده از امکانات جدید و به روز هستند از جمله این امکانات می توان به نرم افزار CRM و باشگاه مشتریان اشاره کرد. پیش از این در خصوص باشگاه مشتریان customer club دانستیم که در اصل این باشگاه نرم افزاری است که به گروهی خاص از مشتریان خدماتی را با توجه به وفاداری آن ها به کسب و کار ارائه می دهد. به همین دلیل در این مقاله از پرداختن به تعاریف مختلف خودداری کرده و تمرکز خود را بر معرفی بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان و ویژگی های آن خواهیم گذاشت؛ بنابراین اگر دوست دارید ویژگی های مذکور را بهتر بشناسید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

پیشنهاد می کنیم اگر با نرم افزار CRM و customer club آشنایی ندارید، پیش از مطالعه این مقاله، سایر مقالات مرتبط با این موضوع را با دقت بررسی کنید تا درک ویژگی های زیر و لزوم استفاده از باشگاه مشتریان برایتان آسان تر باشد.

 

معرفی نرم افزار باشگاه مشتریان شاتوت

نرم افزار باشگاه مشتریان یا نرم افزارCRM یک ابزار کاربردی برای ارتقاء سطح ارتباط با مشتریان و درنهایت افزایش رضایتمندی و افزایش فروش برای سازمان‌ها است. نرم افزار سی آر ام از سه بخش اصلی خدمات، فروش و بازاریابی تشکیل شده است. خرید نرم افزار crm فارسی یک قابلیت مهم و کاربردی در شرکت ها و کسب وکارهای مختلف است که آن ها را جهت دریافت اطلاعات بهتر و مناسب تر از مشتری یاری می دهد.

مزایا نرم افزار CRM:

  • اطلاعات ثبت شده توسط نرم افزار CRM شاتوت، می تواند یک مرجع اطلاعاتی بزرگ برای صاحبان شرکت ها فراهم کند.
  • با خرید نرم افزار CRMمی توانیددر فروشگاه ساز آنلاین از وضعیت مراحل فروش، مذاکرات در جریان، فعالیت های لازم برای پیشبرد فعالیت ها مطلع شوید.
  • نرم افزار CRM این امکان را به صاحبان کسب و کارها می دهد که بتوانند با استفاده از گزارش های دریافتی توسط این برنامه وسعت دید خود را افزایش دهند.
  • نرم افزار crm می تواند به کارکنان کمک کند تا فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین احتمال از یاد بردن امور مشتریان و انجام آن ها به حداقل خواهد رسید.
  • با استفاده از نرم افزار CRM شاتوت می توانید تاثیر کانال های بازاریابی را ارزیابی کنید.
  • مدیران و صاحبان شرکت می توانند از تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های کارشناسان پشتیبانی، بازرگانی و فروش آگاه شوند.
  • با کمک نرم افزار CRM می توان قراردادهای گارانتی دار را ثبت کرد.
  • وقتی اطلاعاتی در زمینه خدماتی داشته باشید که مشتریان تا کنون استفاده کرده اند، می توانید در زمان های مناسب به مشتریان خود آن خدمات را پیشنهاد کنید.
  • با خرید نرم افزار crm می توانید دفترچه های قیمت، تامین کنندگان، موجودی انبار و اطلاعات مفید دیگر را مدیریت کنید.
  • سیستم نرم افزار crm

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

بهترین باشگاه مشتریان کدام است؟

پیش از پرداختن به معرفی بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ابتدا باید دریابید که اصلا چه باشگاه مشتریانی خوب است؟ چه ویژگی هایی باشگاه های مختلف را از یکدیگر متمایز می کند؟ و سوالاتی از این قبیل. همانطور که می دانید برنامه نویسان و تحلیلگران مختلف، روز به روز باشگاه های مشتریان با امکانات جدیدی به بازار عرضه می کنند. این ازدیاد به سادگی می تواند منجر به سردرگمی مدیران کسب و کارها هنگام انتخاب شود.به عنوان مثال با جستجوی عبارت نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود و یا حتی نرم افزار حسابداری آرایشگاه نتایج بسیاری برایتان به نمایش در می آیند؛ اما آیا تمامی آن ها منجر به پیشرفت کسب و کارتان می شوند؟ آیا هر نرم افزاری می تواند ادعا کند که مناسب فعالیت شما است؟ مسلما خیر؛ با وجود گستردگی ویژگی ها و امکانات نرم افزار CRM موجود در بازار، وجود یک سری ویژگی ها در نرم افزارهای مذکور بسیار ضروری است. این ویژگی ها تاثیر زیادی در جذب و ماندگاری مشتریان داشته و نبود آن ها سرعت پیشرفت کسب و کار را به شدت کاهش می دهد.بنابراین در پاسخ به سوال بهترین باشگاه مشتریان کدام است می توان گفت بهترین باشگاه مشتریان باشگاهی است که ویژگی هایی برای وفادارسازی مشتری و همچنین جذب مشتریان جدید در آن وجود داشته باشد. همچنین خصوصیات دیگری نیز در برخی از بهترین customer club های دنیا وجود دارد که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم.
بیشتر بخوانید:

نرم افزار حسابداری آرایشگاه شاتوت

درگیر کننده بودن (افزایش تعامل)

تفاوتی ندارد که مدیر یک فروشگاه انلاین هستید و یا صاحب کسب و کاری سنتی؛ در هر صورت اگر از تجربه بالایی در حرفه خود برخوردار باشید مطمئنا از اهمیت درگیر کردن مشتریان و یا به زبان ساده تر افزایش تعامل مشتریان با کسب و کارتان آگاه هستید. هر اندازه که مشتریان، بیشتر با حرفه تان در ارتباط باشند، طبیعتا درآمد بیشتری از طریق آنان کسب خواهید نمود. از طرفی دیگر افزایش تعامل موجب بهبود برندینگ شده و اسم کسب و کارتان بیشتر بر سر زبان ها می افتد.بنابراین افزایش تعامل یکی از ویژگی های بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ایرانی به حساب می آید این ویژگی مستقیما به قدرت تحلیل و آنالیز بستگی دارد و از آنجایی که یک خصوصیت زمانبر ادراکی محسوب می شود نمی توان در همان ابتدای بررسی اظهار کرد که در یک نرم افزار وجود دارد یا خیر. در نهایت می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که ویژگی مذکور شامل زیرمجموعه های مختلفی بوده که آگاهی از تاثیر آن نیازمند گذشت زمان است.

تگ؛ هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از ویژگی های بهترین باشگاه وفاداری توانایی تگ/هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی مختلف محسوب می شود. این ویژگی نه تنها افراد بیشتری را با کسب و کار شما آشنا می کند بلکه قدمی موثر در وفادارسازی مشتری نیز به حساب می آید. دلیل این امر استفاده زیاد مردم از شبکه های اجتماعی است. اگر در این باره شک دارید کافیست سری به شبکه های اجتماعی بزنید تا با سیل عظیمی از کاربران رو به رو شوید.همانطور که در وب سایت خود برای دسته بندی بر روی محصولات و خدماتتان برچسب های مرتبط می زنید؛ در صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام نیز با هشتگ گذاری به کاربرانی که نیازمند خدمات خاصی هستند اعلام می کنید که کسب و کار شما قادر به برطرف کردن نیاز آن ها است.به عنوان مثال اگر کسب و کارتان در زمینه ارائه و فروش انواع CRM فعالیت می کند می توانید از برچسب هایی مانند CRM تحلیلی، CRM عملیاتی و CRM مشارکتی استفاده نمایید. از این طریق به کاربران خود اعلام می کنید که می توانند برای تهیه اینگونه نرم افزارها به پیج و یا وب سایت شما مراجعه کنند.نکته مثبت ماجرا اینجا است که تمامی مراحل هشتگ گذاری در نرم افزار crm و باشگاه مشتریان به صورت خودکار انجام می شود که این امر منجر به افزایش سرعت جذب مشتریان تا اندازه زیادی می شود؛ بنابراین بدون تردید، توانایی تگ گذاری را می توان جزو مهم ترین خصوصیات بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان دانست.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

تحلیل و ارزیابی دقیق

همانطور که پیشتر در بخش crm – باشگاه مشتریان ذکر کردیم نرم افزار های CRM زیادی در بازار وجود دارند؛ بنابراین نرم افزار CRM خوب نرم افزاری است که اطلاعات را جمع آوری کند و آن ها را درون یک پایگاه اطلاعاتی، قرار داده و مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. موارد مذکور عملی نمی شوند مگر با استفاده از نرم افزاری که تحلیل و ارزیابی دقیقی انجام دهد. همانند ویژگی اول این خصوصیت نیز با گذشت زمان مشخص می شود.با این وجود راه دیگری برای اطلاع یافتن از قدرت این نرم افزار وجود دارد. با بررسی شرکت هایی که از نرم افزار مورد نظرتان استفاده کرده اند و مطالعه بازخوردشان می توانید به اطلاعات مفیدی در این زمینه دست یابید. به عنوان مثال با مطالعه نظرات کاربران crm – باشگاه مشتریان نرم افزار شاتوت، به این نتیجه خواهید رسید که این برنامه بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان و یا حداقل یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می شود.بیمه ایران، کلینیک آراکس، بیمه آرمان، دانشگاه فردوسی مشهد  تنها چند نمونه از کاربرانی هستند که از نرم افزار شاتوت استفاده کرده و از آن رضایت دارند؛ بنابراین در زمینه تحلیل و ارزیابی دقیق، خیالتان از قدرت این نرم افزار راحت باشد.

گزارش گیری

گزارش گیری از جمله ویژگی هایی است که وجود آن در نرم افزار باشگاه مشتریان به شدت ضروری است. با استفاده از قابلیت گزارش گیری قادر خواهید بود عوامل موثر بر پیشرفت و یا پسرفت خود را مشاهده کنید. همچنین عواملی از جمله نرخ ماندگاری، نرخ ریزش مشتری، رضایت کاربران و بازخوردهای آنان نیز در این بخش مشخص می شوند. در نتیجه اگر به دنبال بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار هستید، از وجود این قابلیت در آن اطمینان حاصل نمایید.از دیگر مزایای گزارش گیری می توان به قابلیت مقایسه در بازه های زمانی مختلف اشاره کرد. به عنوان مثال فرض کنید گزارش گیری باشگاه مشتریان رستوران شما نشان می دهد که روزهای آخر هفته مشتریان شما افزایش می یابد؛ در این صورت چه اقدامی می توانید انجام دهید؟ شما می توانید ساعت فعالیت رستورانتان را در آخر هفته ها افزایش داده و همچنین مزایایی نیز برای مشتریانی که در اوایل و یا اواسط هفته به شما مراجعه می کنند در نظر بگیرید.در این صورت قادر به برقراری تعادل در سایر روزهای هفته نیز خواهید شد؛ بنابراین ویژگی دیگری که جزو مهم ترین خصوصیات بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان محسوب می شود، توانایی گزارش گیری در بازه های زمانی مختلف است.

برای مطالعه:

نقش crm  در شرکت های B2B

جذب مخاطبان در شبکه های اجتماعی

شبکه های مجازی به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده اند. کمتر کسی را می شناسید که حداقل یک حساب کاربری در اینگونه شبکه ها نداشته باشد. پس چرا از این فرصت برای رشد کسب و کار خود استفاده نمی کنید؟ تصور کنید اگر روزانه تنها پنج مشتری جدید از طریق شبکه های اجتماعی جذب کنید تا پایان ماه 150 مشتری جدید خواهید داشت. در این صورت کسب و کارتان در مدت زمان یک ماه دگرگون خواهد شد. تنها مشکل موجود در این رابطه زمان نسبتا زیادی است که باید برای جذب مخاطب در این شبکه ها صرف کنید.در نتیجه انتظاری که از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان داریم، دارا بودن قابلیت جذب مخاطبان به صورت خودکار هست؛ اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ اجازه دهید کمی دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم. اگر از پیام رسان تلگرام استفاده کرده باشید حتما به ربات هایی برخورده اید که یک سری وظایف را به صورت خودکار انجام می دهند.حال تصور کنید یک نرم افزار باشگاه مشتریان به صورت اتوماتیک انجام تبلیغات و راضی کردن مشتری برای خرید را به عهده بگیرد. در این صورت شما به عنوان مدیر کسب و کار قادر خواهید بود تا بخش های دیگری از سازمانتان را توسعه دهید و تبلیغات و جذب مشتری را به ربات تلگرامی بسپارید. تیم متخصص شاتوت در صورت تمایل شما افزونه ای به نام ربات گزارش گیر تلگرام را در اختیارتان قرار خواهد داد که امکان گزارش گیری و جذب مخاطب در شبکه های مجازی را برایتان آسان می کند.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

جویا شدن نظرات کاربران از طریق نظر سنجی

از دیگر ویژگی های بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار می توان به دارا بودن امکان نظر سنجی از کاربران اشاره کرد. یک سازمان از طریق نظر سنجی به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و با علایق مشتریان نیز بیشتر آشنا می شود. چه بهتر که تمامی نظر سنجی ها را به یک نرم افزار بسپاریم و انرژی خود را برای ارتقای کیفیت سایر خدماتمان حفظ کنیم. برای ترغیب کاربران به شرکت در نظر سنجی نیز می توانید مزایای خاصی را به آن ها اختصاص دهید.به عنوان مثال به مشتری خود پیام دهید که در صورت شرکت در نظر سنجی یک شانس برای شرکت در قرعه کشی آخر ماه به او اضافه می شود؛ مورد ذکر شده تنها یک پیشنهاد بود و نحوه ترغیب مشتریان کاملا به سیاست و حوزه کاری شرکتتان بستگی دارد.

سیستم امتیازدهی؛ ویژگی مهم در بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار

امکان جالبی که در برخی از نرم افزارهای باشگاه مشتریان و نرم افزار CRM وجود دارد، قابلیت امتیازدهی به کاربران است. این ویژگی نقطه مقابل مورد قبلی (نظر سنجی) است. در این بخش شما هستید که به کاربران خود امتیاز می دهید؛ اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا وجود سیستم امتیازدهی در نرم افزار باشگاه مشتریان ضروری است؟در پاسخ به این سوال می توان گفت خیر؛ اما در صورت وجود آن، بدون شک سرعت جذب مخاطبانتان تا اندازه زیادی افزایش خواهد یافت. این روش، یک راه ثابت شده جهت ترغیب مشتریان به ارتباط با کسب و کار به حساب می آید؛ بنابراین بودن آن بهتر از نبودنش است.

پشتیبانی؛ پشتیبانی و باز هم پشتیبانی!

از اهمیت پشتیبانی هرچقدر بگوییم کم گفته ایم. پشتیبانی همواره یکی از مهم ترین ویژگی ها هنگام ارائه خدمات به حساب می آید. هر اندازه تیم پشتیبانی مجرب، متخصص و حرفه ای تر باشد، اطمینان افراد برای استفاده از خدمت مورد نظر افزایش می یابد.این موضوع در دنیای تکنولوژی و کامپیوتر نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. از آنجایی که هنوز عده ای تسلط زیادی روی نرم افزارهای crm ندارند، وجود یک تیم پشتیبانی از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان نمونه می توان به نرم افزار باشگاه مشتریان و crm شاتوت اشاره کرد که علاوه بر دارا بودن بسیاری از موارد ذکر شده از تیم پشتیبانی قدرتمندی نیز بهره می برد که در صورت بروز مشکل هنگام استفاده از نرم افزار، می توانید با آن ها تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان مشکل خود را حل نمایید.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

جمع بندی

انتخاب بهترین باشگاه وفاداری و crm در دنیا به دلایل مختلفی مانند تفاوت های فرهنگی و البته اقتصادی کاری دشوار است؛ اما اگر بخواهیم بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ایرانی را معرفی کنیم، نرم افزار باشگاه مشتریان و crm شاتوت یکی از این نرم افزارها محسوب می شود. زیر سیستم پیگیری، مدیریت تماس، نظر سنجی، فرم ساز، تگ گذاری، برخورداری از هوش تجاری، افزونه فروش و سیستم خزانه داری، افزونه زیر سیستم انبار، افزونه چاپ بارکد، ماژول تحت وب و ربات گزارش گیر تلگرام نمونه ای از خصوصیات این نرم افزار جامع و کاربردی است.همچنین برای کسب و کارهای بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای نیز شاتوت دارای یک سیستم جامع فروش و نرم افزار crm بسیار قدرتمندی بوده که به همین دلیل تفاوتی ندارد کسب و کار کوچک و یا بزرگی داشته باشید، چراکه مجموعه شاتوت برای بسیاری از کسب و کارها سیستم مخصوص آن ها را دارد.امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با خصوصیات بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان به خوبی آشنا شده باشید. در صورتی که سوالی در رابطه با این نرم افزار دارید، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

۲۶ دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *