صفحه اصلی اسکرول بالا

نرم افزار حسابداری آرایشگاه شاتوت

هر کسب و کاری این روزها با توجه به بالا رفتن حجم مشتری، پرسنل، هزینه‌ها و فروش، به یک نرم افزار حسابداری برای محاسبه و دسته بندی کردن همه این موارد، نیازمند است. امروزه آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بسیار مدرن تر شده و خدمات بیشتری را ارائه می دهند. بر همین اساس با توجه به تنوع خدمات و تعداد پرسنل، نیاز به نرم افزار حسابداری مخصوص آرایشگاه زنانه یا مردانه در سالن های زیبایی احساس می شود.

گزارش موجودی مواد مصرفی آرایشگاه، هزینه‌ها و گزارشاتی مانند سود و زیان و گزارش عملکرد پرسنل در بازه های زمانی مختلف، همه و همه با یک نرم افزار سالن زیبایی امکان پذیر میباشد. نرم افزار حسابداری شاتوت با توجه به این نیازها نرم افزار تخصصی ویژه آرایشگاه مردانه و زنانه را تولید و عرضه نموده است. بارزترین امکان این نرم افزار باشگاه مشتریان و محاسبه خودکار پورسانت آرایشگران می‌باشد.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

در نرم افزار حسابداری آرایشگاه شاتوت با وجود امکاناتی مانند ثبت انواع فاکتور (خرید‌، فروش و …)، ثبت سند حسابداری اتوماتیک، ثبت عملیات مالی، اصلاحات و تهیه انواع گزارش را برای استفاده در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه مناسب کرده است.

مزایای نرم افزار حسابداری

به طور معمول هنگامی مزایای نرم افزار حسابداری مشخص می‌شود که با حسابداری سنتی مقایسه‌شان کنیم.در حسابداری سنتی تمام خرید، فروش، هزینه، درآمد و … توسط یک یا چند نفر محدود ثبت می‌شد. در روش حسابداری سنتی احتمال خطا بسیار بالا بود.مهم‌ترین عاملی که حسابداری سنتی را از حسابداری با کمک نرم افزار جدا می‌کند، این است که یک زمان بخواهید سابق یک معامله در گذشته را پیدا کنید. در حالی که در حسابداری با نرم افزار کافی است چند کلیک ساده انجام دهید، در حسابداری سنتی باید در میان کوهی از دفاتر حسابداری به دنبال سوابق معاملاتی باشید.امروزه به لطف نرم افزار حسابداری می‌توانید با زدن چند کلیک کل اطلاعات مشتری یا مشتریان، سوابق خرید و فروش، أنواع آمارهای مختلف و … را پیدا بکنید.با کمک نرم افزار حسابداری آرایشگاه شما حتی نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارید و خود نرم افزار اکثر علمیات مالی را انجام می‌دهد.

لزوم وجود نرم افزار CRM و حسابداری چیست؟

به طور کلی این روزها با پیشرفته شدن سیستم حساب ها، انجام دستی امور مالی کاری نسبتا دشوار است؛ علی الخصوص برای کسب و کارهای پر فروش و بزرگ که روزانه با افراد بسیاری در ارتباطات مالی هستند، حتی اگر یک فروشگاه آنلاین باشد! یکی از مشاغلی که در این زمینه نیاز به سیستم حسابداری مخصوص دارد، آرایشگری می‌باشد. آرایشگران در طی روز با مشتریان بسیاری سر و کار دارند و قطعا برای رضایت و دسترسی ساده به اطلاعات و حساب‌های آن‌ها به یک سیستم نرم‌افزار حسابداری خرید و فروش و همچنین طراحی باشگاه مشتریان نیاز خواهند داشت.اما چرا هر کسب و کاری نیاز به خرید نرم‌افزار CRM دارد، لزوم آن چیست؟! در پاسخ به این سوال می‌توان گفت CRM یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای رسیدگی به امور مالی در هر شغلی است که می‌تواند به راحتی فاکتورهای خرید و فروش را ثبت نماید، تا به توان در هر زمانی به آن‌ها دسترسی داشت. در صورت‌عدم وجود یک نرم‌افزار حسابداری هوشمند هیچ کسب و کاری با نظم و دقیق پیش نخواهد رفت و دیر یا زود دچار مشکلاتی خواهد شد؛ بنابراین به همین دلیل است که فعالیت در هر صنفی نیازمند به داشتن سیستم جامع فروش می‌باشد.

یکپارچگی در کسب و کار با استفاده از نرم افزار crm

با خرید نرم‌افزار CRM و استفاده از آن می‌توان به صورت یکپارچه و منظم سیستم مالی را مدیریت کرد. این سیستم به کسب و کارها کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نظر به راحتی و بدون اشتباه در سطح سازمان گردش داشته باشد. با این سیستم یکپارچه که به صورت دو طرفه عمل می‌نماید، شرکت‌ها می‌توانند به اطلاعات مشتریان همچون جزئیات بازاریابی، پیش فاکتورها، خدمات پس از فروش و حتی مانده حساب دید جامع‌تری داشته باشند و از این طریق با تلفیق موارد مالی و تعاملی مرتبط با مشتری گزارش‌های دقیق‌تر و کامل‌تری را دریافت کنند. لازم به ذکر است بدانید، روش کار با نرم‌افزار crm نسبتا ساده است و اغلب می‌توان با استفاده از آموزشی کوتاه از خدمات آن در کسب و کار استفاده نمود.

آیا تا به حال با نرم افزار حسابداری شاتوت آشنا شده اید؟

یک نرم افزار حسابداری آرایشگاه باید علاوه بر سادگی و پیچیده نبودن، دارای امکانات زیادی باشد که بتواند نیاز انواع آرایشگاه‌ها را مرتفع کند. تفاوتی که نرم افزار حسابداری سالن زیبایی با نرم افزار حسابداری‌های معمول این است که علاوه بر نیازهای کلی کسب کارتان، نیازهای تخصصی این صنف را نیز مورد هدف قرار گرفته است. به طور مثال هر نرم افزار حسابداری‌ای دارای مدیریت هزینه، مدیریت مشتری و … می‌باشد.اما نرم افزار حسابداری مدیریت آرایشگاه باید دارای امکانات تخصصی‌ای مانند مدیریت نوبت‌دهی مشتری، مدیریت عروس و … ‌باشد. نرم‌افزار حسابداری و نوبت‌دهی آرایشگاه شاتوت علاوه بر این موارد دارای بخش باشگاه مشتریان نیز است. در این قسمت شما عزیزان می‌توانید به راحتی مخاطبین را دسته‌بندی کرده، بین‌شان قرعه کشی برگزار کنی، برای هر کدام پروفایل خاص خودشان را ایجاد کنید و امکانات دیگری که بر وفادار کردن مشتری تمرکز دارد.نرم‌ افزارهای مالی و حسابداری یکپارچه شاتوت، کلیه امتیازات برای انبارداری، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید را شامل می شوند. نسخه‌های تخصصی آن برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها و حتی آرایشگاه ها موجود میباشد.لازم به ذکر است بدانید شما می توانید علاوه بر نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای آرایشگاه با استفاده از نرم افزار crm به نوعی طراحی باشگاه مشتریان نیز داشته باشید.البته راه اندازی باشگاه مشتریان با نرم افزار CRM تفاوت هایی دارد که در ادامه به توضیح آن نیز خواهیم پرداخت.

نرم افزار حسابداری شاتوت, نرم افزار سالن زیبایی

امکانات ارائه شده در نرم افزار مدیریت و حسابداری سالن زیبایی شاتوت

نرم‌ افزار حسابداری سالن زیبایی شاتوت شامل امکانات بی‌شماری است که از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • معرفی پرسنل به نرم افزار حسابداری آرایشگاه مردانه و زنانه و اعمال درصد پورسانت های متفاوت برای انجام کارهای خدماتی
  • امکان ایجاد نوبت دهی و امکان ارسال پیامک جهت نوبت دهی به مشتریان
  • تعریف انبارگردانی کالاهای مصرفی در نرم افزار مدیریت سالن زیبایی و کنترل موجودی مواد
  • امکان رزرو فاکتور ها تا زمان اتمام کار مشتریان
  • امکان تعریف اشتراک برای مشتریان و درج مشخصات آنها.
  • اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک
  • صدور فاکتور برای فروش جانبی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • امکان دریافت گزارشهای متنوع
  • امکان تعریف برنامه های وفاداری در باشگاه مشتریان
  • امکان ارسال خودکار پیامک توسط سیستم برای رویداد های مختلف
  • امکان ارسال دستی پیامک به صورت انبوه و هدفمند
  • امکان مدیریت بیعانه ها و دریافتی ها
  • و …

تفاوت CRM با باشگاه مشتریان چیست؟

در یک توضیح ساده تفاوت باشگاه مشتریان و نرم‌افزار CRM را می‌توان اینگونه توضیح داد که نرم‌افزار باشگاه مشتریان کمک می‌کند تا ما بتوانیم با استفاده از آن مشتریان سابق و جدید خود را به مشتری وفادار و دائمی تبدیل کنیم. اما کاربرد نرم افزارCRM در واقع مدیریت حساب‌ها و بهبود مواردی همچون اطلاعات بازاریابی می‌باشد. در این زمینه همچنین لازم به ذکر است بدانید قیمت نرم‌افزار CRM و باشگاه مشتریان به گونه‌ای مشخص شده است که تمامی کاربران توانایی استفاده از آن را داشته باشند.

نرم افزار حسابداری و نوبت دهی سالن زیبایی شاتوت

چگونه از نرم افزار حسابداری و نوبت دهی سالن زیبایی شاتوت استفاده کنیم؟

برای تهیه و آموزش استفاده از نرم افزار مدیریت سالن های زیبایی شاتوت در بخش ارتباط با ما پیام بگذارید تا با نرم افزار حسابداری مخصوص آرایشگاه شاتوت بیشتر اشنا شوید.نرم افزار های حسابداری امروزه بسیار قدرتمند، جامع و سریع هستند. اما وجود این توانمندی ها همراه با تنوع زیاد محصولات باعث شده تا انتخاب بهترین نرم افزار سالن زیبایی کمی مشکل گردد.بهترین راه حل برای انتخاب یک نرم افزار مدیریت و حسابداری سالن زیبایی، تهیه یک لیست از تمام گزینه هایی است که یک سیستم مدیریت آرایشگاه به آن نیاز دارد. مواردی بسیار مهم همچون کارایی، قابل اطمینان بودن و ایمنی بر عملکرد دقیق یک نرم افزار و کاری که انجام میدهد، از جمله این موارد هستند.در بهترین نرم افزار حسابداری آرایشگاه باید سطح دخالت انسان کاهش پیدا کند تا احتمال انجام خطا کاهش پیدا کند. همچنین کیفیت عملکرد و سطح کنترل نیز افزایش یابد.برای آشنایی بیشتر با  قابلیت های بهترین نرم افزار حسابداری میتوانید به مقاله بهترین نرم افزار حسابداری چیست؟ مراجعه کنید.

نرم افزار باشگاه مشتریان, در نرم افزار حسابداری آرایشگاه

نرم افزار باشگاه مشتریان

همواره در همه کسب و کارها جذب مشتری کاری بسیار مشکل و پرهزینه تر به نسبت حفظ مشتری است. در همین راستا ما برای اینکه بتوانیم مشتریان سابق خود را راضی نگه داریم تا دوباره هم از خدمات ما استفاده کنند از باشگاه مشتریان استفاده کرده ایم و به آنها خدمات ویژه ارائه می دهیم.استفاده از این نرم افزار به ما کمک کرده است تا علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابق خود بتوانیم فروش خود را افزایش دهیم. در ادامه با ما باشید تا با اهمیت استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان آشنا شوید.
  • همواره مشتریان وفادار به نسبت بقیه پول بیشتری می پردازند.
  • مشتریان وفادار برای برند مورد علاقه خود هزینه بیشتری می کنند.
  • این مشتریان با افراد نزدیک خود در رابطه با تجربیات مثبتی که از خدمات شما بدست آورده اند صحبت می کنند. به این روش اصطلاحا بازاریابی دهان به دهان می گویند که باعث جذب مشتری جدید می شود.
  • همیشه هزینه نگه داشتن یک مشتری قدیمی از هزینه مشتری جدید بیشتر است.
نرم افزار باشگاه مشتریان و CRM شاتوت دارای بخش های مختلفی است که نیاز شما را در زمینه مشتری مداری برطرف می کند.

چرا نرم افزار حسابداری آرایشگاه شاتوت؟

گروه نرم افزاری شاتوت همواره به دنبال آن است که با ارائه محصولاتی کاربردی و کاربرپسند در عین حرفه‌ای بودن است. به طوری که کسی که حتی از حداقل‌های دانش حسابداری اطلاع و آگاهی ندارد بتواند به مدیریت حسابداری کسب و کار خودش بپردازد.شما با استفاده از نرم افزار حسابداری آرایشگاه شاتوت که مخصوصا برای سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها طراحی و تولید شده، می‌توانید به راحتی به انجام أمور مالی و حسابداری آرایشگاه یا سالن زیبایی‌تان بپردازید.نرم افزار حسابداری مدیریت آرایشگاه علاوه بر اینکه به روز و نوآور است، از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار می باشد.همچنین در این نرم افزار امکان محاسبه پورسانت پرسنل، مدیریت صندوق و بانک، امکان پیش پرداخت‌ها و دریافت‌ها و … نیز فراهم شده است.در ادامه به جرات می‌توان گفت گروه شاتوت بهترین نرم‌افزار CRM ایرانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای مختلف این مجموعه برای خدمات مختلفی همچون آرایشگاه، نرم‌افزار حسابداری رستوران و فست فود، باشگاه مشتریان رستوران، نرم‌افزار crm بیمه و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمایید. در این راستا شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و همچنین استفاده از بهترین نرم‌افزار crm در مشهد با تیم ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با نرم افزار حسابداری مدیریت سالن زیبایی آشنا کنیم و همچنین در ادامه با امکانات و نحوه کار با آن آشنا شدید. حال شما می دانید که استفاده از این نرم افزار برای مدیریت سالن های زیبایی شما تا چه اندازه اهمیت دارد. اگر در زمینه سالن های زیبایی فعالیت می کنید استفاده از این نرم افزار و باشگاه مشتریان شاتوت را فراموش نکنید.برای تهیه این نرم افزار می توانید به بخش ارتباط با ما سایت شاتوت مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09156628191

به اشتراک بگذارید

۱۷ دیدگاه

    • بله دوست عزیز، مدیریت ارتباط با مشتری به همین منظور در اختیار شما قرار داده شده، برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه استفاده با ما تماس بگیرید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *