صفحه اصلی اسکرول بالا

بهترین نرم افزار crm ایرانی

همه‌ی مشاغل به پیوندی سالم با مشتریان خود احتیاج دارند. این موضوع از دیر باز چالش بزرگی برای صاحبان مشاغل بوده است، با انتخاب بهترین نرم افزار crm ایرانی، میتوان این ارتباط را به سادگی بین شرکت و مشتریان ایجاد کرد.( برای آشنایی با تفاوت CRM با باشگاه مشتریان کلیک کنید)

برای دریافت مشاوره و یا خرید نرم افزار های شاتوت، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۵۶۶۲۸۱۹۱

پیش از این که به بررسی جامع و دقیق پاسخ سوال ” CRM چیست؟ ” بپردازیم شاید بهتر باشد معنا و مفهوم لغوی این عبارت را بررسی کنیم. به طور خلاصه عبارت CRM مخفف Customer Relationship Management می‌باشد که ترجمه‌ی این عبارت به زبان فارسی ” مدیریت ارتباط با مشتریان ” است. بنابراین ساده‌ترین برداشتی که از ترجمه‌ی نام این سامانه می‌توان داشت این است که به طور کلی CRM یک سیستم جامع و کاربردی برای مدیریت تمامی ارتباطات و اطلاعات مشتریان می‌باشد که شما را برای سامان‌دهی مشتریان و افزایش بهره‌وری سیستم فروش سازمانتان یاری می‌نماید.

مزایای نرم افزار CRM همچون روش کار با نرم افزار crm بسیار ساده می باشد و همین امر از اصلی ترین دلایلی است که کاربران را مجاب به استفاده از آن می نماید.

موضوعی که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت معرفی بهترین CRM ایرانی و همچنین بررسی کاربرد های آن می باشد، لذا توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه تا پایان با ما همراه بمانید.

 

بهترین نرم افزار crm ایرانی

نرم افزار CRM چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که پیش تر بیان شد CRM  مخففی از یک واژه انگلیسی است که معنای آن “سیستم مدیریت ارتباط با مشتری” می باشد. از این نرم افزار در شرکت ها و فروشگاه های مختلف برای جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان استفاده می شود. در واقع اصلی ترین کاربرد نرم افزار CRM سامان دهی مشتریان و کمک به افزایش فروش و بهره وری از سیستم یک سازمان می باشد می باشد که با توجه به توضیحات داده شده خرید نرم افزار CRM برای تمامی کسب و کارهایی که روزانه با مشتریان بسیاری در ارتباط هستند، برای دست یابی به یک نتیجه عالی از ضروری ترین موارد به شمار می رود.

بهترین نرم افزار crm چیست

بهترین نرم افزار crm چیست؟

بهترین نرم افزار‌های CRM مخصوص قوانین و شرایط کشور‌های مختلف و ضوابط آن کشور طراحی می‌شود و مخصوص همان نقطه جغرافیایی است. به همین دلیل بهترین نرم افزار CRM در ایران باید طبق ضوابط و قوانین این کشور باید طراحی شود و طراحان آن باید افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه باشند.( برای خرید فروشگاه آنلاین و فروشگاه ساز آنلاین کلیک کنید)

بیشتر کاربران در جستجوی این سوالند: بهترین نرم افزار crm کدام است؟ امروزه تجربه کاربر (UX) بیش از هر زمان دیگری مهم واقع شده است و توانایی مدیریت کارآمد ارتباط مشاغل با مشتریان از طریق فرآیند فروش و پس از فروش یک نکته اساسی است؛ لازم به ذکر است که برای مشاغل کوچک و متوسط (SMB) که سعی در تقلید از عملکرد CRM در صفحه گسترده ای بزرگ و نامناسب را دارند، می تواند منجر به سردرگمی و افزونگی زیادی شود، زیرا استفاده از راه حل های CRM نسبت به صفحات گسترده آسان تر بوده، همچنین کاربرد آن بیش از ذخیره سازی اطلاعات کاربر و مخاطب است. بهترین نرم افزار‌ برای crm با ذخیره‌ی اطلاعات و تحلیل آنها می‌تواند یک استراتژی مناسب را برای فروش بیشتر و درآمد زایی در اختیار شما قرا دهد‌.
برای مثال میتوان رویدادهای تقویم را به صورت پویا ایجاد کرده و در هر روز آن یادآوری های لازم را تنظیم کرد. بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان برای بدست آوردن اطلاعات جامع تر، معمولاً مکالمات ضبط شده ای که می تواند برای ردیابی و مستندسازی احساسات مشتری و بینش بهتر استفاده شود؛ را نیز ذخیره می‌کند.

بهترین نرم افزار crm چیست

بهترین نرم افزار crm ایرانی، اطلاعات تماس مشتریان شما را ثبت می‌کند و جزئیات روابط شما و هر تعامل را از طریق تلفن و ایمیل به یاد می آورد. امروزه از طریق کانال های دیگر مانند رسانه های اجتماعی یا حتی میز راهنمای مشتری نیز، این کار به آسانی انجام می شود. توجه داشته باشید که قیمت نرم افزار crm می‌بایست با توجه به کاربرد و برتری آن به دیگر نرم افزار ها مناسب باشد. انتخاب بهترین نرم افزار crm در ایران و پاسخ به این سوال که بهترین نرم افزار crm ایرانی کدام است به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها قیمت crm است.
نرم افزار crm چیست؟ یک معدن طلای فرصت! به شما امکان می‌دهد چشم اندازهای فروش بالا یا فروش متقابل را شناسایی کنید، مشتریان موجود را به خریدار یا خدمات جدید تبدیل کنید، بازاریابی جدید را هدف قرار دهید و یا حتی فاکتورها را نیز ردیابی کنید.

انتخاب بهترین نرم افزار باشگاه مناسب برای تجارتتان، نه تنها می تواند همکاری و بهره وری تیم شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد، بلکه باعث جلب رضایت مشتری و در نهایت افزایش فروش می شود. در کنار همه ی ویژگی ها، آموزش نرم افزار crm باید ساده و بی دردسر باشد تا کارکنان همه شرکت ها بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. در نتیجه داشتن یک رابط کاربری ساده می‌تواند گزینه‌ی دیگری باشد که برای انتخاب بهترین نرم افزار‌های CRM باید مد نظر باشد.
نرم افزار CRM یک نرم افزار مدیریت شعب عالی است و می توان در تمام کسب و کار ها و مخصوصا کسب و کار های بزرگ که چندین شعبه دارند برای مدیریت شعب استفاده کرد. نرم افزار سیستم جامع فروشگاهی تمام نیاز های یک کسب و کار بزرگ را برطرف می کند. زیر سیستم های این نرم افزار شامل نرم افزار باشگاه مشتریان، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار مدیریت شعب، نرم افزار حسابداری و … می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید سیستم جامع فروشگاهی به سایت شاتوت مراجعه کنید.

 

۱۰ ویژگی مهم بهترین نرم افزار crm ایرانی

ویژگی های نرم افزار crm می تواند هم از نظر رشد فروش و هم از نظر رضایت مشتری، کسب و کارتان را به موفقیت بالاتری برساند. این عملکردها به انواع مشاغل کمک می‌کنند زیرا بهبود روابط با مشتری، فرایندهای فروش و روشهای بازاریابی طبق نیازهای منحصر به فرد هر سازمان، طراحی شده اند. قیمت نرم افزار سی آر ام ایرانی نسبت به کاربرد آن ها و انحصاری بودن آن برای هر مجموعه، مناسب و معقولانه است. حال ویژگی های بهترین نرم افزار crm چیست؟

۱۰ ویژگی مهم بهترین نرم افزار crm ایرانی

۱. نمای متحد از مشتریان

اولین ویژگی بهترین crm ایرانی نمای متحد از مشتریان است. این ویژگی قلب بهترین نرم افزار crm ایرانی است و دلیل اصلی اینکه چرا یک کسب و کار باید بر روی بهترین نرم افزار crm، سرمایه گذاری کند. نمای واحد از مشتری شما به این معنی است که پایگاه داده CRM به عنوان مخزن تمام داده های مشتری در شرکت شما عمل می‌کند.اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری اصلی ترین دلیل ایجاد این ویژگی در نرم افزار های CRM می باشد.

۲. تقسیم بندی مشتری

بهترین نرم افزار CRM ایرانی به طور خودکار، مشتری های شما را در چرخه کاری مشتری ردیابی و تقسیم می‌کند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا اثربخشی استراتژی های فروش و بازاریابی خود را در تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان هدف، بستن فروش و سپس تعمیق روابط مشتری پس از فروش ارزیابی کنید.
علاوه بر این، عملکرد تقسیم مشتری CRM، به کسب و کار شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان را در گروه های مختلف دسته بندی کنید که این فرایند بر اساس ویژگی های مشترک بین آن هاست؛ به عنوان مثال، از داده های CRM می توان برای تقسیم بندی مشتریان براساس اطلاعات دموگرافیک یا اقدامات وعملیات آن ها استفاده کرد.

۳. بینش داده ها

قطعا شنیده اید که هر CRM دارای قابلیت های گزارش گیری است، اما شما سیستمی را می خواهید که فراتر از گزارش گیری ساده عمل کند و به گزارش های دیگری نیز دسترسی داشته باشد، که از طریق داده های مشتری درکی منحصر به فرد از کسب و کار را فراهم کند. به عنوان مثال، یک نرم افزار CRM می تواند سازمان شما را در مورد بینش هایی مانند سود مندترین بخشهای مشتری مطلع سازد.

بهترین نرم افزار CRM

۴. پیشرفت در جهت اهداف تجاری

یکی دیگر از ویژگی های ضروری بهترین نرم افزار crm ایرانی، توانایی ردیابی پیشرفت به سمت اهداف تجاری است؛ این ویژگی های نرم افزار crm برای تعیین سطع موفقیت شما در پیش برد استراتژی های شماست. CRM به عنوان یک نرم افزار ردیابی فروش، از طریق استفاده از داشبورد یا گزارش های فروش، نشان می‌دهد که در هر لحظه با معیارهایی مانند حرکت در جهت دستیابی به اهداف درآمد سه ماهه یا تعداد فرصت های تولید شده توسط تیم فروش خود، دقیقا در چه موقعیتی ایستاده اید. از آنجا که اهداف از نظر سازمانی متفاوت هستند، CRM به شما امکان می‌دهد تا داشبورد خود را به گونه ای تنظیم کنید که اهدافی را که بیشترین اهمیت را برای تجارت شما دارند، منعکس کند.

۵. ابزار ارتباطات و همکاری

یکی دیگر از امکانات نرم افزار crm، ارتباطات قوی این نرم افزار است؛ کسب و کار شما می تواند با استفاده از سوابق تماس با تمام مشتریان که در CRM قرار دارند، ارتباط و پیگیری بهتری برای مشتری ارائه دهد. همچنین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ارتباط مشتری را بر اساس عوامل مختلفی تنظیم کنید، مانند اینکه آیا این اولین تعامل با مشتری است؟ یا مشتری قبلاً با شکایت تماس گرفته است!
علاوه بر این، ترکیب ابزارهای ارتباطی CRM با تقسیم بندی و قابلیت های چرخه عمر مشتری، امکان ارسال پیام شخصی به مشتریان را نیز فراهم می‌کند. به جای یک پیام متناسب برای همه، کسب و کار شما می تواند یک ایمیل سفارشی برای مشتری ارسال کند. پیام رسانی شخصی منجر به بهبود نرخ پاسخ می‌شود.

( ثبت سفارش برای طراحی باشگاه مشتریان در سایت شاتوت)

۶. کتابخانه اسناد

یک کتابخانه اسناد آنلاین امکان بارگذاری محتوا را در یک مکان ذخیره سازی متمرکز در فضای ابری فراهم می‌کند. این اجازه می‌دهد تا کارمندان به راحتی به ارائه های فروش، اسناد آموزش، وثیقه بازاریابی و سایر مواد تجاری دسترسی پیدا کنند. با داشتن مخزن متمرکز اطلاعات، شرکت یا سازمان شما همچنین اطمینان می‌دهد که هر کارمند از به روز ترین اسناد استفاده می‌کند. این می تواند به تیم شما کمک کند تا از مشکلاتی مانند، ارائه اطلاعات منسوخ به مشتری جلوگیری کند.

۷. ابزار اتوماسیون

برای مقیاس گذاری فعالیت های شرکت، همزمان با رشد کسب و کار، بهترین نرم افزار crm ایرانی باید توانایی خودکار کردن کارهای تکراری مانند ارسال ایمیل های منظم به مشتری را داشته باشد. این نوع شخصی سازی باعث تعمیق روابط مشتری می‌شود. در حقیقت، قابلیت های اتوماسیون تنها راه تسهیل سفارشی سازی در ارتباطات مشتری است

۸. پشتیبانی از دستگاه های متنوع

تیم های تجاری امروز کار را در چندین دستگاه انجام می‌دهند. به عنوان مثال، یک نماینده فروش بیشتر وقت خود را به بازدید از مشتری می‌گذارد، بنابراین تلفن او وسیله ی کار اوست. بنابراین، دسترسی به CRM در تلفن های همراه و تبلت ها، علاوه بر رایانه های رومیزی، یک امر ضروری است. اگر نمایندگان فروش برای ورود به اطلاعات هر مخاطب و به روزرسانی فعالیت های فروش خود، مجبور به حضور در دفتر باشند، بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. حتی اگر CRM دارای نرم افزار سازگار با تلفن همراه نباشد، باید از طریق مرورگر وب تلفن همراه قابل دسترسی باشد تا امکان بروزرسانی در زمان واقعی فراهم شود. لطفا وقت بگذارید و برنامه تلفن همراه را نیز به درستی ارزیابی کنید. دستگاه های تلفن همراه نژادی کاملا متفاوت از میز کار یا نوت بوک هستند. کارمندان از آنها استفاده متفاوتی دارند و نرم افزار آنها را به صورت متفاوتی ارائه می‌دهد، این بدان معناست که فرآیندهای تجاری که تلفن های همراه را درگیر می‌کنند ممکن است رفتار متفاوتی نشان دهند.بهترین نرم افزار CRM

۹. کتابخانه الگو

استفاده از کتابخانه الگو موجود در CRM باعث ساده سازی کار شما و تسریع در انجام کار می‌شود. و الگوها برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما قابل تنظیم هستند. در نتیجه، الگوها نه تنها می توانند عمل سرعت بخشیدن به کار را انجام دهد، بلکه می توانند جایگزین نیاز به خرید نرم افزار اضافی شوند.

۱۰. سهولت استفاده و پشتیبانی

بهترین نرم افزار crm ایرانی باید به صورت بصری باشد تا تمایل استفاده مداوم از آن توسط کاربر ایجاد شود. فراتر از کاربرد آسان، بهترین نرم افزار crm باید بتواند خطای کاربر را مدیریت کند. به عنوان مثال، اگر کاری را روی صفحه اشتباه انجام دهید یا داده های اشتباهی را وارد کنید، بهترین نرم افزار خطای شما را شناسایی کرده و روش صحیحی را برای انجام آن پیشنهاد می‌کند. سرانجام، وقتی با مشکلی روبرو شدید، خواه اشکال نرم افزاری باشد و خواه مشکلی در استفاده از یک ویژگی در نرم افزار، به یک تیم پشتیبانی پاسخگو نیاز خواهید داشت. از سوال پرسیدن نهراسید؛ این امر همچنین به شما کمک می‌کند تا با محصول بیشتر آشنا شوید. اکثر نرم افزار های ایرانی ۳۰ روز مهلت استفاده نرم افزار crm رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. حال با توجه به توضیحات داده شده باید تصمیم گرفت که بهترین نرم افزار crm کدام است؟ و کدام نرم افزار به رشد و پیشرفت شرکت شما کمک میکند. به نحوه آموزش نرم افزار crm و قیمت نرم افزار سی آر ام در حین انتخاب دقت کنید. این ویژگی‌ها در بهترین نرم افزار CRM ایرانی در سال 1401 وجود دارد داخل سایت شاتوت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. همچنین اگر می‌خواهید از یک پشتیبانی نرم افزار کامل برای فروشگاه خود بهرمند شوید می‌توانید با خرید نرم افزار جامع فروشگاهی استفاده کنید که مناسب کاربران طراحی شده و رابط کاربری ساده‌ای دارد. تفاوت نرم افزار CRM و باشگاه مشتریان چیست؟

تفاوت نرم افزار CRM  و باشگاه مشتریان چیست؟

بعد از آشنایی با نرم افزار سی ار ام شاید این سوال برایتان پیش آید که تفاوت CRM و امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟! شاید در نگاه اول برای افرادی که با این دو نرم افزار آشنایی کامل ندارند، کاربرد آن ها یکسان به نظر آید، در صورتی که راه اندازی باشگاه مشتریان کاربردی کاملا متفاوت با CRM دارد. در این راستا باشگاه مشتریان در واقع یک سیستم برای جلب رضایت مشتری و تبدیل کاربر سابق به یک مشتری وفادار است؛ اما در سیستم CRM جهت سهولت و نظم در کارها، اطلاعات و فاکتورهای مربوط به هر مشتری دسته بندی و نگهداری می شود. بنابراین به این نتیجه می رسیم که هر یک از این سیستم ها فعالیتی کاملا متفاوت دارند، اما در نهایت مزایای نرم افزار crm و باشگاه مشتریان در کنار یکدیگر می توانند به یک کسب و کار آنلاین کمک کنند تا بهره وری بهتری از مشتریان خود داشته باشد و همچنین مدیران و سرمایه گذاران آن به سود بیشتری از فروش دست یابند.

جمع بندی:

علاوه بر نرم افزار CRM و نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه که کاربرد های زیادی دارد و شما در این محتوا با ویژگی و امکانات نرم افزار CRM نیز آشنا شدید، نرم افزار های دیگری نیز توسط مجموعه شاتوت طراحی شده که شامل سیستم جامع فروشگاهی ، نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود، نرم افزار حسابداری سالن زیبایی و نرم افزار تحت وب رستوران داری شاتوت می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کار خود از این نرم افزار ها استفاده کنید.کلیک کنید.!
به اشتراک بگذارید

۲۱ دیدگاه

  1. سلام از وقتی نرم افزار شاتوت رو در شرکت پیاده کردیم جزییات تعامل با مشتری رو هم در اختیار داریم که کلی بهمون کمک کرده از شاتوت ممنونم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *